@Sabrina Jemig meis, hoe heb je dat gehad? Heel veel sterkte en ik hoop dat de operatie meevalt! @all Straks reageer ik wel ff verder. Ben bekaf, heb slecht geslapen en duik er zo nog even in. Eerst een broodje naar binnen werken! Liefs
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X * Illy2306 ~ 4e kindje * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje 6 mei * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# * Nano73 ~ 1ste kindje ~ PHZ 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje * ZonStraal ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ Jongetje 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ : 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV * Lillybit ~ Meisje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Hester86 ~ 1ste kindje * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ PZH ~ BV ~ :-# 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV ~ [-X * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-# * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje 27 mei * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje * Mama30 ~ PHZ ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 72mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 8 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Tussenstand: 14 meisjes - 10 jongens Afspraken * 19 januari: Houmar, controle vk, 10:10 uur ~ Webmiertje, dermatoloog ~ Marloes22, 3d pretecho 20.30 * 20 januari: Rainbow78, afspraak vk * 21 januari: Kippie afspraak vk ~ Marloes22, afspraak vk, 18.30 uur * 22 januari: Mushu afspraak Gyn ~ Kroepie, herhaling 20 wkn echo, 14.30 uur * 23 januari: Draadje controle vk, 11.00 uur ~ Rainbow 20 wkn echo * 27 januari:Kroepie, pretecho bij huisarts, 10.00 uur * 29 januari: MisssZ, afspraak vk * 3 februari: Bianca84, afspraak Gyn ~ Remmar, afspraak vk ~ Sim80, afspraak vk, 9.15 uur * 9 februari: Kroepie, controle vk, 9.20 uur * 13 februari: Evy77, afspraak Gyn, 15.30 uur * 14 februari: Kroepie, 3d/4d echo, 11.00 uur * 23 februari: Mushu, 3d/4d echo * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur De aanpassingen zijn: @ Kroepie: alle afspraken staan er tussen hoor! (plus dat jullie lekker niet gaan vertellen wat t is hihih..)
Afspraak van vandaag: * 16 januari: Mama30, 20wkn echo Veel plezier en succes! oops: sorry dak het zeg, maar wie is dit?! hier lang niet geweest, of wel?! of ligt dit aan mij.. )
hey meiden ik heb hier en daar wat pijn maar het is te doen. ze zeggen dat ik gewoon geopereerd kan worden er zijn meer vrouwen die tijdens de zwangerschap geopereerd moeten worden. @misspuma idd ik ook 15 mei! GEZELLIE! @mamalieske is me eerste dus kan goed herstellen! @all ik hou jullie op de hoogte wanneer ik geopereerd moet worden! ik hoop volgende week want de 26ste gaan we een paar dagen naar center parcs. en anders moet ik dat afzeggen en we verheugen ons erop! x sabrina
hallo dames! even een ego, ik heb ook weer eens buikfoto's in het album geplaatst! de laatste keer was 14 weken geleden! hahah wat een verschil! @sabrina, beterschap meis, en sterkte!
All: Bedankt voor jullie knuffels en lieve berichtjes! Voel me vandaag stukjes beter dan gister. Ik wil vanmiddag graag een taart bakken, en hier ga ik natuurlijk eieren in doen en daarna de oven in. Mag ik deze zelf dan ook eten ivm de eieren? Weet iemand dit? Voor degene die nog wat ziekjes zijn heel veel beterschap, weet precies hoe jullie je voelen. Ik ben pas opgeknapt van een zeer vervelende griep! Gyn: Ik heb mezelf voorgenomen om me niet te laten afschepen met een routine onderzoek maar ga duidelijk al mijn vragen aan haar stellen en eis een antwoord hierop
@ Kroepie, lief hoor het liedje wat speciaal voor jullie wordt gedraaid! @ Mamasan, nou idd bendes en inbraken. Hoop maar dat het weer wat rustiger wordt bij jullie... @ Missz, pff sterkte met alles meid @ Majkuh, dat soort dingen putten je idd helemaal uit. Hoop dat hij zich snel wat beter gaat voelen, zodat jullie ook echt kunnen genieten van de zw schap, is niet leuk als je je elke keer niet lekker in je vel voelt. Leuk energie op doen met zwemmen, heerlijk! @ Joki, lekker even bijkomen meid, fijn dat je je wat beter voelt @ Misspuma, dacht ik een theorie te hebben, zijn er steeds meer knullen die ook druk zijn, hihi Hoop dat Keano zich wat beter voelt vandaag? Mooie buik hoor @ Evy, lekker hoor om even een keer goed te slapen! @ sabrina, sterkte meid @ Mamalieske, helemaal mee eens @ Remmar, geniet van je vrije dag! Lekker hoor effe uitslapen, fijn dat je je wat beter voelt @ kaatje, heerlijk vakantie! @ ria, oei sterkte meid! @ Marooz, he ook andere banner? Heel af en toe heb ik daar wel eens last van gehad, dat het daar echt stak, vooral met lang staan.. Enne maak me idd geen zorgen om de groei ben ook erg druk, denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Over 2 wk gaan we weer, kijken of madam dan wat bij gegroeid is @ Bianca, elke keer als je denkt dat je kan werken, wordt je weer ziek. Doe maar rustig aan, je lichaam geeft gewoon aan dat je er nog niet klaar voor bent te werken @ Daggie, mooi buikje, idd een groot verschil, maar ja is dan ook wel een aantal weken! @ Zonstraal, je mag volgens mij gewoon ei, alleen niet rauw en het gaat nu toch de over in? Bedankt voor jullie lieve reacties op het krijgen van een ander huisje, we wachten nog steeds af. Het weekend gaan we mijn ouder babyspullen ophalen, effe gluren wat ik nog heb. Schijnt best wat te zijn, nou ben benieuwd, heb de meeste dingen 4-5 jaar niet meer gezien!
@ Marooz, wel ene beetje warrig antwoord zie ik nu, snap je het nog? hihi @ Zonstraal, gewoon vragen stellen aan je gyn hoor!
Goede middag meiden, @ Remmar: Ben jij zo misselijk (sorry heb niet alles meegemaakt). @ kaatje k: Heerlijk hé als je al een kindje hebt, ik ben ook zo dol op Keano. Hij is nu 2 jaar en 3 maanden oud heerlijk hoor. Ik kan er ook zo van genieten, ben benieuwd hoe hij straks tegen zijn zusje zal zijn en of ze lekker samen gaan spelen. @ Ria32: Ach jeetje meissie wat moet jij geschrokken zijn vannacht, is de pijn nu wel minder? Wat een lieve man heb je, ze voelen zich dan ook zo machteloos (ken het nog toen ik zwanger was van Keano). @ marooz: Bedankt! Ik heb hier (nog) geen last van, van pijn in mijn vagina maar kan me herinneren dat ik dit bij Keano wel had. Snap dat je je verveeld na 20 weken thuis te zitten. @ Bianca84: Heel veel beterschap hopelijk knap je snel op! @ Sabrina: Ja, inderdaad leuk dat we samen op de 15e uitgerkend zijn! Ik hoop ook dat je volgende week geopereerd kan worde, zou zonde zijn als je niet naar Center Parks kan gaan. @ Daggie1984: Mooie buik heb je! @ ZonStraal: Naar mijn weten mag je zelf die taart ook gewoon eten hoor, de eieren worden namelijk ook gaar in de oven. Gelukkig dat je pas bent opgeknapt van een vervelende griep. Heb net nog even een half uurtje op de bank geslapen, Keano lag ook op bed die is nu wakker en zit nu de Teletubbies te kijken. Ik heb volgende week een sollicitatie-gesprek voor in de kinderopvang, werk nu al in de kinderopvang maar dan via het uitzenbureau en ik wil weer wat meer vastigheid dus vandaar dat ik gesolliciteerd heb ben benieuwd vind het wel spannend. 31 jan gaan we een weekje op vakantie met mijn schoonouders, schoonzusje en haar vriend heb er zin in! We gaan naar Center Parks mijn schoonzusje en haar vriend blijven een lang weekend (vrijdag t/m maandag) want die moeten daarna allebei weer werken. Mijn man heeft gelukkig de hele week vrij kunnen krijgen dus wij blijven een week. Met de baby gaag alles goed hoor, ze trappelt nog steeds vrolijk in mijn buik heerlijk gevoel is dat. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@ manootje: HiHi geen juiste theorie dus, maar het kan best zo zijn hoor maar Keano was echt een druktemaker in mijn buik, en deze nu ook. Keano voelt zich wel ietsje beter vandaag, hij heeft het in ieder geval naar zijn zin gehad op de psz. Wat leuk dat je van het weekend naar babyspulletjes gaat kijken, heerlijk hé! Liefs, misspuma
misspuma; heeeerlijk even eruit! had ik al gezegd dat ik ook op vakantie wil! hihi manootje; ja ik kwam er uit hoor! ja ook een nieuwe banner! Vond die van jou zo leuk, dus heb even je id gepikt! daggie; WOW mooie buik! en idd dan zie je het verschil echt goed heh? sabrina; je kan idd gewoon onder het mes hoor. maar spannend is het wel, hoop dat je niet tevel pijn hebt. en hoop dat je gewoon nar CP kan! Remmar; ligt niet aan jou, ik heb haar ook al even niet gezien geloof ik.. hahaha en als het wel zo is sorry! bianca; beterschap en wel aan jezelf denken hoor!
@ Marooz, ook grappig, ik liet eergister ofzo aan m'n ventje zien dat ik jou banner zo grappig vond! Deze is ook leuk! Ik vond die oude niet zo leuk meer en had even gekeken het plaatje van de baby wordt ook niet leuker, dus gister samen met Maris op zoek tocht naar nieuwe banner.. @ Misspuma, scheelt vaak ook wel als ze afleiding hebben, fijn dat ie zich wat beter voelt al zijn die kids meestal 's avonds weer brak..
Nou kom net het bed uitgerold heb even wat slaap ingehaald wat kan je vreemd dromen zeg maar ja alles is beter dan over de grond kruipen van de pijn, gelukkig is de pijn een stuk minder hoop nu alleen echt dat eht zo blijft en niet dat het tegen d eavond terug komt. En ja mannetje voelde zich echt machteloos probeerde van alles te doen maa rniks hielp was echt blij dat die eht ziekenhuis belde.
Hoi Dames, Ik zal weer even reageren... Aan iedereen, bedankt voor al jullie lieve berichtje, ik heb gisteren nog flink wat gehuild, en gepraat met het vriendje... Ik voel me een stuk beter! Valt niet altijd mee allemaal, vooral als mijn vriend er niet zo bij is met zijn gedachten deze zwangerschap.. Terwijl ik het wel leuk zou vinden als hij wat meer wil weten en interesse toont. Gelukkig heb ik flink mijn hart kunnen luchten, en voelt het al een stuk beter. @Webmiertje - Nogmaals bedankt voor je idee...! Echt super lief dat je aan me denkt... Ik heb flink rond geneusd maar niks gevonden. Uiteindelijk was het nog allemaal te duur. Gelukkig heeft mijn vriend eind januari een weekje vrij, misschien dat we dan een dagje weg gaan. Want ik heb voor zijn verjaardag zo'n TREIN-DAG bon gegeven. één dag onbeperkt treinen voor 2 personen. Dus kijk ik daar maar naar uit. Verder gaan we die week ook flink aan het werk hier in huis, dus kan ik ook even mijn gedachten verzetten. @Kaatje k- Leuk idee ook weekendje woningruil... Maar op dit moment is ons huis zo'n bende dat ik dat niemand aan wil doen! Ik heb vandaag een lijst gemaakt van 2 volle A4tjes wat er nog moet gebeuren en opgeruimd moet worden. Dus nog een hele weg te gaan. Maar als het huis weer op orde is, is het echt een leuk idee. (Y) Wat lekker een weekje Lanzarote, ideaal babysitservice/kidsclub. Heerlijk om naar uit te kijken, toch!? Lekker genieten meis! En hier ook echt lachen met fabiënne, ik snap wat je bedoelt! Dan heb ik ook zo'n zin in de volgende... het gaat echt vlug, een jaar is zo voorbij en ze worden steeds leuker de kids! Super, dat is echt genieten! @Marloes22 - Gecondoleerd met het overlijden van je schoon-oma... Wat erg, ook al is ze 70... Blijft altijd zwaar zoiets. Mijn oma is ook al 75 maar nog zo fit voor haar leeftijd. Sterkte ook voor je man natuurlijk! Hopelijk kunnen jullie toch genieten van de feestelijke dagen die je de komende tijd hebt! @Evy77 - Komdend weekend hebben we niks gepland, en hebben we een rustig weekendje samen. Inderdaad een goed idee om een stuk te gaan wandelen of zo, is ook goed voor de hond en Fabiënne. Thanx voor de tip! @Zonstraal - Welkom in de groep, er zijn er veel die zich zo voelen... Hopelijk is het een periode en kunnen we straks vol genieten van de zwangerschap. Wel vervelend dat je gyn. alleen maar controleerd, maar als je er de volgende keer bent kun je toch je vragen stellen die je wilt. Ik zou het er gewoon met haar over hebben. @Bianca84 - Jeetje wat knap dat je bij je vorige zwangerschap tot 12 uur voor de bevalling hebt gewerkt, ik moet zeggen dat mijn eerste zwangerschap veel soepeler verliep dan deze. Verschil moet er zijn zeggen ze, hopelijk betekend dat niet dat we een een vervelend kindje gaan krijgen! Want mijn zwangerschap was makkelijk maar Fabiënne ook! Wat vervelend dat je nu ook zo slecht slaapt, moeilijk is dat of je dan wakker moet blijven overdag of even bijslapen. Maar als je bijslaapt slaap je snachts weer niet. Daarom heb ik zo lang in zo'n rot-ritme gezeten. Succes ermee, hopelijk slaap je snel weer goed. En als je kan slapen/ rusten moet je dat echt doen... Hier krijg ik niet altijd de kans, maar als het even kan ga ik ook even dutten.. Niks om je voor te schamen, rusten is goed tijdens de zwangerschap! @Sim80 - Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit! En ook al slecht slapen, ik denk dat hier 9 van de 10 vrouwen slecht slaapt. En hier heb ik ook al last van een in de weg zittende buik. O O wat moet dat worden, we zijn nog maar op de helft denk ik vaak! @MisssZ- Ook al slaap tekort, daar word je wel sjaggie van! Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! @Dolgelukkig - Inderdaad fijn dat me ritme is verbeterd! En Fabiënne is 5 februari jarig, maar we vieren het zondag de 8e. Ik ben benieuwd hoe die drukke dag gaat verlopen, we verwachten 46 mensen. Ben benieuwd of we het allemaal kwijt kunnen hier. Maar wel leuk, 1 jaar is zo voorbij gevlogen. Nu concentreren op de geboortekaartjes, ik heb al een hele middig zitten klungelen, maar heb nu wel een kaartje ontworpen op geboortepost.nl.. Ik heb 'm opgeslagen maar het kan nog alle kanten in. Haha, de baby heeft het niet begrepen, of ik heb een eigenwijze beeb, want heb haar nog steeds niet gevoelt. Hoop ook dat het niet lang meer gaat duren. En bendankt voor de Knuffel! Inderdaad moet ik wat vaker als ik me zo down voel de positieve dingen inzien! Maar dat valt niet altijd mee, na een flinke huilbui en gesprek met mijn vriend kan ik vaak de positieve dingen weer inzien... @Kroepie- Ik snap dat het vervelend kan zijn al die vragen en meningen over je buik... Heb er hier ook last van, maar laat ze maar lekker doen. Maar dat valt niet altijd mee. Vooral niet als de opmerkingen komen van de vriendin van je ex... Maar laat haar lekker... Niks van aantrekken meis, 6 kilo is netjes! Dan over het feit dat ze je dochter uit hoort, Ik kan inkomen hoe je je voelt, en dat het niet mee valt om het van je af te zetten. Maar denk toch dat dat het beste is... Sommige mensen reageren zo stom, waar je helemaal niks mee kan doen! Alleen maar je boos voelen en druk maken, terwijl ze dat niet waard zijn. Een potje janken kon wel eens opluchten, is hier namelijk ook het geval, meestal na zo'n huilbui zie je alles veel helderder in, heb ik het idee. Succes meis...! @JoMi - Wat vervelend dat je door je rug bent gegaan, hopelijk heb je vandaag minder last. Ik ben benieuwd hoe het is bij de gyn. En wat heerlijk dat je wat meer vrij hebt te komende tijd... Geniet ervan! @OemHudaifa - Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. @Marooz- Gefeliciteerd met je 25 weken, schiet al op daar! Ben jij de eerste van de mei-mama die dadelijk is uitgeteld? @Manootje - Gisteren heel gesprek gehad met mijn vriend, en dat scheelt al veel. Hij heeft inderdaad veel aan zijn hoofd, 1 februari begint hij bij zijn nieuw baan, totaal anders dan eerst... Dus dat is ook allemaal spannend, verder hebben we nog veel te doen in huis wij we allebei vol van zitten in ons hoofd. Maar ik vind het jammer dat hij niet de zwangerschap mee beleefd, dat zou hem misschien ook goed doen, en voor leuke afleiding zorgen. Maar gesprek ging goed, dus ben benieuwd de komende weekjes. @Kroepie - Wat lief dat hij dat nummer voor je draait, echt een schattigerd... (als ik het zo mag noemen...) Mooie tekst ook! @Majkuh- Wat vervelend af en toe, ik kan erover mee praten... Sommige opmerkingen komen gewoon raar over, en hard aan... Terwijl ze het vaak niet zo bedoelen... Gelukkig weer geknuffeld! ben blij dat het weer goed is! Hier ook weer alles goed! @JoKi- Hopelijk scheelt het dat je minder gaat werken, snap het goed als je overal zo'n last van hebt... Ik hoop ook dat je het vol kan houden, en dat de pijn wat minder word! @MissPuma- Mooie buik hoor meis! Je mag er trots op zijn! Wat vervelend dat je zoontje zo lang is wakker geweest, hopelijk komende nacht meer geluk... @Sabrina- Jee gevallen, gelukkig maakt de kleine het goed, hopelijk jij ook, en na de operatie ook! Heel veel beterschap! @Mamalieske- En anders heel gemeen zeggen: tja ik ben zwanger, wat is jou excuus? of tja bij mij gaan die kilo's er wel weer af wanneer gebeurt dat bij jou? Hahaha, wat goed zeg! Ik hoop dat ik dat de volgende keer uit durf te spreken zou wel leuk zijn! @Ria32 - Jee, wat een ellende zo'n last van je rug! Hopelijk gaat het nu wat beter... EN inderdaad echt een lieverd van een man heb je! Die van mij doet zijn best, maar een maand geleden stond ik flink over te geven op de badkamer en stond ie op 3 meter af stand: Gaat het? Poeh wat stinkt dat zeg! Hij bedoelt het goed... Hij kwam toch even checken, haha, gelukkig kan ik er nu om lachen... Maar toen ik me zo ziek voelde en hij zei: Poeh wat stinkt dat op 3 meter afstand, kon ik em wel schieten! Sorry voor de ego tussendoor, hopelijk voel je je weer beter vandaag! Nog even een stukje EGO - Mijn moeder belt me net op, die had het ook allemaal meegekregen van mijn dip... Nu had ze op internet gezocht (echt een goede speurneus) en heeft een weekendje weg gevonden voor 85,00 euro op weerterbergen (Roompot) dus ik al redelijk enthousiast de telefoon opgehangen en wilde even vriendje bellen voor overleg.... Belt mijn moeder terug en zegt: "Oh ik vergeet nog te zeggen, dan krijgen jullie dat van ons, voor Fabiënne's en jou verjaardag! En passen wij ook op de hond dat weekend!" Echt een schat mijn moeder! Dus wij ook iets om naar uit te kijken, volgende week vrijdag al, moet ik alleen even consultatiebureau afzeggen, want Fabienne zou vrijdags een prik krijgen, maar doe dat dan liever na het weekend anders is ze straks daar ziek. Dus uiteindelijk valt alles toch op z'n plek! Bedankt voor jullie steun en lieve berichten, ik hoop dat ik iedereen heb gehad met reageren, ben al een hele tijd bezig. Valt niet mee als je 2 daagjes niet hier bent! Fijne weekend alvast allemaal! Knuffel van mij aan jullie!
Joepie, heb net de beheerder van ons huis gebeld, en hij moest nog even checken met de eigenaar, maar het leek hem geen probleem dat we de babykamer gaan verven! Morgenochtend even terugbellen, dan weten we het zeker. Dan is het goodbye grey! Mamsuusje, wat een lieve moeder heb jij, ik vind het echt fijn voor je! Mijn zoontje moet maandag ook zijn prik, voorlopig wel de laatste gelukkig.. Ria en Sabrina, wat een ellende, succes met respectievelijk rug en arm. Inderdaad blij dat je nog geen kleine hebt, dan wordt je echt gek zonder arm... Ria, helpt een warm bad misschien een beetje? Zonstraal, ei is geen probleem, zelfs rauw ei mag eventueel wel. Van salmonella krigt je baby niets, alleen jij kan er ziek van worden.
Hoi meiden, Wat hebben jullie weer veel geschreven zeg! IK heb alles gelezen hoor; van inbraak tot gebroken armen (beterschap Sabrina) tot moeheid en niet het jezelf zijn tot lieve mannetjes en vervelende vriendjes. Hier gaat het goed; buik gaat beter. Gistermiddag ben ik even een uurtje op bed gaan liggen. Manlief werkt 60 tot 80 uur per week en doet ook nog eens heeeeeeeel veel in huis en die had een borrel, maar had er helemaal geen zin in, miste zijn meisje en is thuis gekomen en lekker bij me in bed gekropen! Nee, gewoon lekker geklessebesd over de baby en de veranderingen die daarmee gepaard gaan. Echt 1,5 uur qualitytime met elkaar, superheerlijk! Vandaag gebabyshopt, pffff, wat een ellende vind ik dat! Ik ben al niet van het shoppen, maar wat moet je toch een spullen aanschaffen zeg! Wagen bestellen we toch nieuw. Kinderkamer? Moet dat? Ik vind het allemaal 3 niks voor heel veel geld en de spullen die ik mooi vind (van massief hout oid) is reteduur! En een kast, waar heb je dat voor nodig dan? En dan heb je nog de keus tussen matras en heel erg goed ademend climacool matras. En badjes met thermometer. Weet een van jullie trouwens hoe lang een baby in een wieg mag slapen? Ja, totdat ze eruit groeien zeker, maar is een ledikant met een goed matrasje niet beter? Kan de baby overdag ook in de box slapen of mag dat niet? En moet de raambekleding verduisterend zijn? Hoeveel kleding en wat voor kleding moet je in huis hebben? Hadden jullie dat ook met de eerste? Dat je door de bomen het bos niet meer zag? Nou, laat maar weten!
Geeft niet joh! Geen sorry voor zeggen! Ben heel misselijk geweest en heb veel overgegeven... Nu gelukkig een tijd minder geweest, maar als ik te veel doe / moe ben / me te druk maak ben ik zo weer een paar dagen vreselijk misselijk.. dus moet mezelf gewoon heel goed in de gaten houden! maar dat valt niet altijd mee... hihi.. hahah.. zag het later pas dat t een ander plaatje was van voor zn neus stond! hahaha... oeps.. sorry bulldoggie! hihi.. hij is wel erg leuk! Gelukkig, dan ligt t dus niet aan mij hihi... (laatste inlog was ook op 5 januari zag ik later... ) @ mamasuusjuh: Oh, wat super van je moeder!
haha.. erg he?! ik vond het wel leuk, moek zeggen.. maar idd, ze willen je vanalles aansmeren! gewoon proberen je eigen gevoel te volgen. En zijn geen regels hoe iets moet en zijn er regels, dan is iedereen weer van mening verschillend.. Oke, ik doe ff mijn best, komt ie: Idd, voor zover ik weet totdat er eruit groeien. Qua matras maakt niet zoveel uit, ligt er natuurlijk aan wat voor 'n matras je in het wiegje je hebt. Maar daar heb je ook gewoon goede voor! (Wij nemen er geen, gewoon meteen ledikantje). Dat is helemaal aan jezelf. Ligt eraan wat jij de baby wil aanleren, zeg maar. Opzich kan het prima. Maar ik wil het liefste meteen tusen de middag ook in bedje leggen, dan weet hij / zij dat voor als ie wat ouder is... (maargoed, dus ook de meningen over verdeeld) Maakt niets uit! Puur je eigen gevoel / voorkeur. haha... das een goeie volgens mij weet niemand dat! de één koopt zich lam en de ander heeft net genoeg. Ligt eraan hoeveel jij wil wassen en hoeveel je er om geeft. Ik heb ook niets in maatje 50 gekocht, kan nog snel genoeg mocht t nodig zijn. Wat ik ongeveer heb tot nu toe (maatje 50/56): stuk of 5 setjes / pakjes, 6 rompertjes, 4 paar sokjes, 4 mutsjes, euh.. Verder week het zo niet.. (Ik heb wel een lijst voor je die ik je kan sturen, staat alles in) Maar wij weten dan ook nog niet wat t is, dus vind het wel leuk als ik straks in kleur erbij kan kopen! hihi.. dan gaak los haha... valt nog mee! Gewoon veel mensen om je heen vragen die al een kleine hebben, dan kom je er wel! En de ene zou zeggen: oh dat heb ik zoveel gebruikt en de ander vond dat maar onhandig.. Hoop dat je wat aan mn antwoorden hebt! Ik heb iig mn best ffies gedaan haha..