Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja zogelukkig, mijn zoontje is inderdaad erg veel ziek, ik weet niet wat we ermee moeten. hij lijkt er verder overigens niet erg onder te lijden, het is een erg vrolijk kind, zelf als hij ziek is zoals nu is het een blij en actief mannetje, dus ik maak me maar niet teveel zorgen. volgens de huisarts is het heel normaal op deze leeftijd en met dit weer... het is nog te vroeg om naar een kno of zo te gaan, meestal groeien ze er gewoon overheen, hun weerstand is gewoon nog niet goed opgebouwd. knippen van amandelen dien ze volgens mij pas als ze iets ouder zijn, hij is pas 14 maanden...

je mag trouwens geen mineraalwater gebruiken voor flesvoeding, daar zit teveel zout is. alhoewel barleduc geloof ik geen mineraalwater maar bronwater is of niet? dan mag dat misschien wel. ik geloof ook dat water koken niet heel belangrijk is innederland, ons water is heel schoon, maar als je het toch warm wilt hebben is het niet echt veel moeite.

2. Jemig... na 1 ochtend moet ik al 2 pagina's bijlezen.

Als eerste Dancevalley
    Meid wat een rotsituatie zit je in! Ik las dat hij er niet zo op zit te wachten om (weer) vader te worden. Dat lijkt me voor jou heeel erg lastig :( Je wilt graag blij zijn, maar je voelt je ook niet lekker omdat je weet dat je partner er niet zo blij mee is.
    Kan me even niet herinneren of je hebt verteld dat het al niet zo lekker zat tussen jullie (van mij hoef je het ook niet te vertellen hoor) maar uit eigen ervaring weet ik dat het er vaak niet beter op wordt met een kleintje erbij.
    Een goed gesprek lijkt me hier wel op zijn plaats, maar zoals je vertelde lukt dat bijna niet omdat jij niet uit je woorden komt en hij liever geen gesprek aangaat (of het moet met een borrel zijn)
    Ik weet niet hoe goed je je emoties/gevoelens op papier kunt zetten... maar misschien is dat een optie? Dan krijg je ook niet direct geharrewar over en weer, omdat hij rustig op zijn eigen tempo kan lezen wat er bij jou leeft. En natuurlijk kunnen woorden op papier niet vertellen waar de emotie zit, maar het geeft wel een bepaalde rust. Daarna kun je het er nl. over hebben. Zonder dat je dingen vergeet of met het vingertje gaat wijzen.
    Mij helpt het vaak wel, omdat ik dan rustig na kan denken over wat ik voel, wat ik wil en vooral wat ik eigenlijk wil zeggen. Wat nu precies het euvel is, zonder dat er iemand doorheen praat of tegen in gaat.
    Enniewee, dat was mijn advies... ik hoop dat het snel beter wordt voor je.
    Dikke knuffel, Net

@Kaatje
    Gaat niet echt lekker met de gezondheid daaro hè? Beterschap!

@Majkuh
    Ik heb ook co-ouderschap met mijn ex.
    Zal straks wennen zijn om een kleintje erbij te krijgen die er alle dagen is!
    Spannend...

@Bianca
    Beterschap joh!

@Zogelukkig
    Ik vind het ook een wondertje hoor... dat kleine mensje in mijn buik.
    Wel hadden mijn mannetje en ik het er van 't weekend over dat het ook best freaky is als je er goed over nadenkt... er zit gewoon een ander mensje in je buik! Whaaaaa

@Rainbow
    volgens mij eet je echt niet megaveel op een dag hoor.... lijkt me geen probleem. Of de chocolademelk, appelsap en jus nou zo goed zijn... is wel veel (fruit)suiker!
    Echo... zie eerdere reactie, vinger geneest goed :D

@Joki
    succes met de gordijnen :(

@dolgelukkig
    Fijn dat er nu wat aan je vermoeidheid gedaan wordt!

Nog ff ego.
    Hier gaat 't steeds iets beter met de vermoeidheid. Helpt ook dat ik dingen wat los heb kunnen laten (werk, ik doe niet alles meer en thuis, dan maar wat minder opgeruimd) Ik denk er zelfs over om volgende week weer wat meer uurtjes te gaan werken. Ik werk nu elke ochtend (4 uurtjes) en dan wil ik naar 6 uurtjes... kijken hoe 't gaat.
    Als dat niet gaat... nou, dan maar niet. Dan ga ik weer terug in uren.

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik ben het eens met dat 'wonder' gevoel. aan de ene kant denk je, hoe bijzonder is het nou, iedere halve idioot heeft een kind... maar toch, deze van jou, als je die ziet is het zoooo bijzonder dat je denkt dat er nog nooit zoiets bijzonders is geweest op de hele wereld.. en dat groeit nu in je buik, echt heel bizar!

4. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou de gordijnen zijn ingekort, maar ik ben kapot.!
    Daar baal ik echt van. Heb nu zoveel pijn. Maakt niet uit of ik zit, lig of loop.
    Blijf pijn hebben. Was het maar mei.!

@Kroepie, wat vervelend dat je alleen moet donderdag.
    Kun je niet met de echoscopist overleggen dat ze het geslacht ontwijkt, zodat je moeder toch mee kan. Mijn moeder is ook mee geweest toen ik de 20 weken echo kreeg bij mn dochter.
    Ze heeft echt niks gezien hoor. Ze kunnen het heel goed ontwijken.

@Majkuh, dat is wel heerlijk dat je in het weekend straks lekker met zn drietjes bent.

@Bianca, beterschap.

@Zogelukkig, als je daar vanuit gaat, komt alles goed.
    Iedereen doet het ook allemaal op zn eigen manier, dus laat je niet gek maken door alle adviezen. Volg je gevoel..!

@Rainbow, lekker dat je zoveel leuke spulletjes voor weinig hebt gevonden.

Mn meisje wordt wakker. Einde rust..

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Het is echt niet dat ik niet blij ben hoor met dit wondertje.
    Ik vind het geweldig om mee te maken en verheug me enorm op de komst van ons 2e meisje.
    Maar het is deze keer erg zwaar.
    Het is en blijft een wonder.

6. Meid ik heb hetzelfde.
    Had nooit gedacht dat ik nog kinderen zou krijgen (mijn mannetje leek 't eerst niets, tot ie vorig jaar uit het niets vertelde dat als we gingen samenwonen hij ook graag een kindje wilde... voelde me net zo'n tekenfilmfiguur... mond open , tong naar buiten , tong naar binnen , mond dicht whahahahah)
    Dus ben heeeeeeeeel blij met ons klein wondertje, maar doordat het zo zwaar is, kan ik ook niet blij blij zijn (je snapt 't vast wel)

Hang in there!
    Het is zo maar mei!
    Liefs

Oh ps
    Ik ga ff het echocentrum bellen of dat mogelijk is:D
    Vind 't zo leuk als mijn mams mee kan, die heeft nog nooit een echo meegemaakt!

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmiddag meiden!

@misspuma ja leuk he! de pijn is te doen.

@kaatje k nee had nog niet gegoogeld zal ik wel ff doen! maar hier is niks bij de vk of aan info. terwijl er genoeg mensen zijn die niet kunnen of willen.

@mamasuusjuh leuk he als je het voelt! met manliefs is misschien een tip heeft bij ons geholpen is telkens de hand erop leggen elke dag even dan komen ze erop af en gaan ze op de hand van je man reageren.

@zogelukkig wat ik weet mag je de kleine wel in een wippertje leggen en dan in de box. triest weer is k*t weer niks aan en me gips mag ook niet nat worden!

@jomi cp gaat door heb toestemming ook van me werk. we gaan naar de eemhof van 26-30 jan.

@manootje balen zeg dat alles weg is.

@majkuh leukhe zoveel voel maakt niet uit wat je doet je krijgt goedkeuring van de uk. en smorgens is het zo van goedenmorgen vanuit je buik.

@dancevally meid wat erg allemaal. ik zat ook in een dip. hier komt ook alles tegelijk! maar helaas heb je geen steunb van je man! sterkte meid.

vanmorgen naar het ziekenhuis geweest het is een hele rare breuk.
    het einde van me onderarm is afgebroken en een stuk naar binnen geslagen. dat moeten ze eruit halen en vast zetten. dan in gips en daarna nog fysio. dus voor ik klaar ben ben ik 9 weken ong verder.

donderdag moet ik om 8 uur daar zijn er word ik geopereerd. ik ga onder algehele narcose en dat kan geen kwaad voor ukkie!

8. Sterkte! Maar fijn dat je zo snel terecht kunt.
    In ieder geval lekker dat je een midweekje hebt om naar uit te kijken :D

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Sabrina, fijn dat je zo snel terecht kan. Sterkte voor donderdag.!

@Kroepie, ben blij dat je mn gevoel herkent. Dacht al dat ik de enige was.
    Ben benieuwd wat het echocentrum zei.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Joki en kroepie: ik begrijp jullie gevoel ook wel.
    Bij mij is het juist andersom. Ik heb op medisch gebied heel veel ellende meegemaakt van operaties tot chemokuren (jaja), van pillen waar ik maagbloedingen van kreeg tot revalidatie. En dan had ik altijd nog de reuma, chronische pijnklachten aan de wervelkolom en de spastische darm.
    Dan wordt je bijna 40 en gaat het heel hard kriebelen daar diep van binnen!
    En dan mag het ook nog supersnel raak zijn en het heel goed gaan. Iets wat je totaal niet verwacht, integendeel! Daarom ben ik er ook extra blij mee, denk ik. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Het leven uberhaupt niet. Heel veel mensen die ik tegenkom_ vanochtend nog een oude wijkverpleegkundige die me in heel slechte tijden heeft bijgestaan- zeggen dan ook: "het is echt een wonder dat jij zwanger bent!" En zo voel ik dat dus ook.
    Ik moet eerlijk zeggen dat het wel wat zwaarder wordt voor mijn rug nou en ik voel mijn SI-gewrichten nu ook wel hoor, maar vergeleken met waar ik vandaan kom, valt het allemaal mee!
    Maar pijn is vreselijk en dat overheerst vaak! Maar ik weet dat jullie ook heel blij zijn met het wonder in jullie buik, alleen wat minder met de pijn! ;)

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Jomi, op een gegeven moment 'wen' je een beetje aan de pech ;) Nadeel is wel dat je pas blij bent op het moment dat iets echt zeker is, gelukkig ben ik positief ingesteld en zeker na een nachtje slapen, heb ik zoiets van nou ja we zien wel, komt vast allemaal goed.. Vind 't een leuke banner! Heerlijk hoor z'n rustig dagje

@ kroepie, nee krijg haar niet te pakken, maar ze is verhuisd naar een veel kleiner huis, dus weinig kans dat er daar nog wat van mij staat.

@ Joki, Hmm da's minder dat ze al zo vroeg wakker is, vanmiddag nog een beetje bij geslapen? Echt rot dat je elke keer zo'n last heb, knuf!

@ majkuh, you go girl! Heerlijk om goed nieuws te horen!

@ dance valley, je zeurt helemaal niet, afschuwelijk dat je je zo voelt! Hoop echt dat jullie er samen uit komen

@ Kaatje, het zit jou ook niet mee zeg, nu weer je ventje ziek en je konijn ook nog es.. Sterkte! Haha met jou buurvrouw, misschien kunnen jullie elke dag eventjes naar elkaar schreeuwen en zo je frustraties uiten? hihi ;) Barleduc is idd bronwater en werd toen geadviseerd met marissa, maar ja is wel 8 jr geleden..

@ Zogelukkig, haha moest echt lachen om je reactie over je klusavontuur! Maar goed ook hun hebben een slaapplek nodig hihi. Helemaal mee eens, is en blijft een wonder!
    En snap een beetje wat je bedoelt, ik heb niet zo heel veel ellende mee gemaakt, maar met die reuma enzo weet ik wel wat pijn is. nu ook veel last, maar daar in tegen weet ik niet of ik hierna het nog een keer mee mag maken, daarom probeer ik ondanks de pijn extra van de zw te genieten, maar snap ook wel dat het soms moeilijk is als je veel pijn heb..

@ Dolgelukkig, Hoop dat de pillen aan slaan, lekker bij geslapen?

@ rainbow, ja is elke keer een hoop he om bij te lezen en rageren.. Is ook gek te lezen over de 20 wk echo, die van mij is alweer 5 wk geleden, pff gaat det tijd hard zeg. Veel plezier! En namen, die weten we ook nog niet echt een ellende vind ik het..

@ Bianca, hoop dat het lukt woensdag.. Duim voor je

@ sabrina, tjee wat een ellende meid, sterkte!

Heel erg bedankt voor jullie medeleven over m'n spulletjes. Ben na een nachtje slapen er iets rustiger onder. Baal natuurlijk wel, maar ja kan er toch niets aan veranderen. Vanavond komen in elk geval de dozen heirheen, dan ga ik es kijken tussen de kleertjes wat er nog is. Zag in elk geval snel dat er in eentje Maris haar eerste pakje zit, die van mijn overleden opa heeft gekregen, de helft ervan gezien dus zal de rest er ook wel bij zitten. Dat scheelt al een heel stuk ;)

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Ohhh meiden wat is er veel geschreven. Ik zou overal wel op willen reageren, maar dat gaat niet lukken, want ik ben het hele weekend weg geweest en nu hartstikke druk op mn werk.

Toch even een paar berichtjes:
    @kleertjes: onze dochter was 54 cm bij de geboorte (echt een lange meid), toch heeft ze de eerste weken maat 50 gedragen, maat 56 verzoop ze nog in. Heb dus wel wat kleertjes in maat 50.
    @box/bedje: wij hebben wel een box, bij ons was het ritme: slapen, eten, "spelen"/knuffelen/box (30 min - 45 min in het begin) en bij eerste tekenen vermoeidheid weer naar bed. Dit klinkt heel eenvoudig, maar was het niet (zeker niet in het begin, dan is het zo gezellig als ze bij je zijn) en voordat we dit een beetje door hadden waren we wel een paar weken verder. Onze dochter had veel stuctuur nodig, voor haar was slapen in de box niks. Wij hebben haar vanaf dag 1 in haar ledikantje laten slapen. Had ik de 1e nacht heeeeel veel moeite mee (hoezo kraamtranen).. lag dat kleine wurm in dat grote bed en ik er snikkend boven "heeft ze 9 maanden in mijn buik gezeten, ligt ze nu helemaal alleen in dat bedje boehoe"... hahahahahaha!
    @manootje: wat balen zeg van je spullen. Kan me voorstellen dat je bepaalde dingen in je hoofd had zitten en nu blijken heel veel dingen ineens weg te zijn.
    @Joki: zeker foto's plaatsen als de kamertjes klaar zijn, ben benieuwd. Dikke knuf voor de pijn, is alles behalve leuk.
    @Sabrina: wat heb jij een pech zeg, au. Ik zal aan je denken donderdag. Sterkte ermee. Heb je nu nog veel pijn?
    @Jomi: lief van je mannetje! Ben benieuws hoe het op je werk gegaan is.
    @Dancevalley: je zeurt zeker niet, gewoon hier van je afschrijven hoor. Niet leuk om te horen dat het niet lekker gaat. Heb je die gevoelens dat je denkt alleen beter af te zijn al langer? Of denk je dat de hormonen ook een rol spelen? Is het een idee om eens samen een hapje te gaan eten (andere omgeving) en dan proberen erover te praten? Begrijp dat het moeilijk is om het erover te hebben, maar dit is voor jou ook niet fijn. In ieder geval dikke knuf.
    @Kaatje: haha, grappig verhaal, vind dat als je man een plant teveel water geeft, dat dat zeker een reden is om uit je dak te gaan (ik doe het als hij de vaatwasser verkeerd heeft ingepakt, niet heeft aangezet of het eten 5 min te laat klaar is!). Beterschap voor je zoontje.
    @Dolgelukkig: hopelijk helpen je tabletten snel.
    @Rainbow: wordt je daar niet zenuwachtig van.. tijdens de bevalling pas definitief beslissen over de naam?
    @Kroepie: niet leuk dat je donderdag alleen moet, maar ja een sollicitatiegesprek kan je ook niet verzetten. Of is het voorstel van Joki wat.. vind ik wel een goed idee.

Afgelopen donderdag heb ik een gesprek gehad met mijn baas over de invulling van de uren tot mijn verlof. Het was een leuk gesprek en we zaten gelukkig op één lijn. Nog 10 weken (uitgaande dat ik 4 weken voor uitgerekende datum stop) en dan is het al zover.. klinkt best dichtbij!

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    manootje; ja idd op mijn zij is hij altijd heel erg wakker, dus het best is op mijn rug, maar dat slaapt voor geen meter! hahaha Goede tips van de kraamzorg! Daar kan ik nog wat van leren! Wat naar van je spulletjes!

bianca; ik vroeg me ook echt af wat daar mis mee kon zijn! hahaha het loopt altijd wel los hoor, en het is niet zo dat zij regels maken waar je je aan moet houden ofzo, vond het ook zo gek verhaal! beterschap meis!

colin; roze vloerbedekking! jij durft! hahaha

kaatje; ja is idd een raar verhaal heh? maar ik denk dat ik zeker ook ga genieten van de kraamhulp! haha heb in mijn stages gezien wat voor kracht ze kunnen zijn in een gezin met een baby, vooral een eerste. Maar het moet wel matchen, anders wordt het idd nog wel s ruzie! haha

zogelukkig; ach ja, weet je er zijn altijd mensen die van alles roepen, wat je wel en niet moet, maar wat een beeb echt nodig heeft, is heel veel liefde, en eten. Dus het komt altijd goed. Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt, dat is het allerbelangrijkste. Wat voor een ander als goed gezien wordt, kan voor jou wel helemaal anders zijn!

jomi; hahah nogmaals sorry dan voor het zeuren, komt namelijk nog een stukje aan het einde van dit bericht! ;) tjah en van die hoofdpijn weet je het dan idd niet zeker, hoop dat je iig niet meer klachten krijgt!~

maaike; ben blij dat het weer wat rustiger is thuis, knuffie!

dancevalley; wat een naar bericht meis... knuff...heel veel sterkte

rainbow; ondanks dat je je verontschuldigd, super lange reactie meis! :) er wordt hier ook heel wat afgebept hoor! veel plezier bij de vk morgen!

sabrina; ik heb gewoon rillingen op mij rug lopen.. brrr... heel veel sterkte meis, en hoop dat de pijn te doen is! knuff

ok nu nog even IKKE tijd! :)

Dank jullie wel voor de reacties op het slapen, het is echt drama, maar ik heb er weer wat leuks bij! namelijk JEUK! buik, onderarmen, borstkas... wordt er idioot van, en er zit niets hoor, geen irritatie en niets... hahah iemand tips?

En vanochtend werd ik wakker, kon ik mijn linkerarm niet meer bewegen! pfff... hahaha echt ik val uit elkaar! Mijn rug, bekken, en nu mijn arm! Nog even en ik lig in stukjes! :)

Nou ja, maar veel warmte op mijn arm, en hopen dat het allemaal wat beter gaat worden. Dat wonder gevoel heb ik ook echt hoor! Maar zwanger zijn valt niet mee! Heb het er allemaal voor over, heb er 3 jaar op moeten wachten en ben super blij! Alleen mag ik iemand anders zijn livhaam even lenen! ;) !

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zogelukkig, ik voel het precies zo hoor, het is al de derde maar als ik erbij stil sta weet ik geen woord uit te brengen. dat uit dat piepkleine zaadje en mijn eitje een mensje komt, ik snap het gewoon niet, ik bedoel, ik weet wel hoe het kan, maar ik begrijp er niets van, miraculeus!

manootje, ik heb even gemist wat er met je spulletjes is gebeurd meid, hoopt toch niets ernstigs!

Marooz, jeuk! jaaa, ken dat, word er soms gek van, krab me tot bloedens toe open :( De NIVEA SOS creme helpt bij mij heel goed (en dat zegtw at want mijn huidje ios heel moeilijk ;))

ALL, vandaag met vriendje bij de huisarts geweest en hebben een soort 'plan' gekregen om de vermoeidheid de baas te worden. gaat nog wel maanden duren, maar dat geeft niet, weet in elk geval wat we moeten doen nu! Over 3 weken weer terugkomen voor een update, ik ben blij!

sorry wat ik verder ben vergeten....

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

marooz, jeuk, heel bekend... ik heb nogal geexperimenteerd voor ik wat vond dta ik kon verdragen op mijn huid.. invetten is het beste, maar veel dingen werken averechts, omdat de ingredienten irriteren. ben altijd fan van weleda, maar zelfs hun zwangerschapsolie kon ik niet verdragen!
    ik heb nu iets dat 'emollient cream' heet van boots, op basis van lanoline en amandel olie. verder bijna niets. misschien is er in nerdeland iets vergelijkbars verkrijgbaar?

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames

wil jullie allemaal een complimentje geven!
    jullie geven goed advies.. iedereen steekt er wel wat van op!

ego
    in het weekend had ik geen last van mijn isiachs en vandaag weer werken.. en ja hoor daar was het weer! de fysio zei dat ik meer moest bewegen, en niet slenteren, dus niet winkelen! hahaha

ik mag trouwens de prenatal doos halen!

wij hebben ook een box 3de hands gekocht met een loopstoeltje was samen 80euro.. de box zag ik nog staan bij babydump voor 300! dus hebben het goed gedaan! haha

wij gaan in juli een weekje naar engeland (ben nl. half engels) neef van mij trouwt. en dan gaat de kleine mee! mijn man rijd.. en ik zet me lekker achter in met de kleine!
    verheug me er zo op!

nog 8 weken werken! dan verlof... daar verheug ik me ook op!

zijn er ook andere die over 8 weken of eerder stoppen?

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Marooz: jep, jeuk. Vooral op buik en borst. Ik moet me echt inhouden om me niet helemaal open te krabben! Het is zoiets geks, heb het al vanaf het begin en 's avonds wordt het altijd erger, dan kan ik ook geen bh verdragen.
    Ik heb 3 flesjes zwangerschapsolie van Weleda gebruikt, maar dat gebruik ik nu alleen nog s' nachts, want overdag onder al die lagen kleiding gaat die olie zo broeien. Ik gebruik nu een bodylotion van Eucerin zonder geur- en kleurstoffen. Te koop bij de apotheek.

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    meiden wat lief dat jullie allemaal zo mee leven!

@kroepie zeker heerlijk dat weekje en over 3 weken ook nog eens de babykam enz geleverd dus vermaak me wel.

kippie75 de pijn is te doen maar snachts wel pijnstilling zolang ik rustig zit gaat het.

marooz de jeuk herken ik lekker invetten met dove of mama creme van zwitsal. werkt hier en nog geen striae.

daggie1984 ik heb nieuws nu al verlof!

pfff meiden wil ff me ei kwijt!
    donderdag moet ik onder het mes zoals jullie gelezen hebben.
    vind het niet erg maar ben bang.
    bang dat er iets mis gaat met de kleine. ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven dat ik zo gevallen ben.
    ow word gek als ik eraan denk!

SORRY MAAR MOEST HET FF KWIJT

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kippie, jij ook al pinnig op je mannetje, nou dan heeft ie van mij het nog makkelijk haha. Hij was aan het koken, hij doet dat meestal , maar nu ben ik heel moe, omdat ik weer te veel heb gedaan. Wordt ie gebeld, op de bouw is een alarm afgegaan en hij moet er dan heen.. Lekker hoor geen vent en al dat eten moet nog op.. Maar ja hij kan er niets aan doen en slik het maar weg.. Maar eigenlijk mag ik nu hard gaan schelden? Hahaha Fijn dat je verlof geregeld is!

@ Marooz, ken het helemaal, ben vanacht wakker gehouden door een klein wezentje wat dacht dat het al ochtend was, pff Wel fijn idd zo'n avondje voorlichting. He wat naar van je arm nou weer. dacht dat zwanger zijn alleen een tand koste, bij jou een heel lichaam, haha. sterkte!

@ Majkuh, mijn spullentjes van Maris stonden opgeslagen en nu mis ik heel veel spullen, mijn hemeltje bv en nog veel meer. Het meeste zou ik gelukkig nu niet meer gebruiken, maar toch... Fij dat je mannetje eindelijk geholpen wordt!

@ daggie, nee hier nog wel wat meer weekjes tot ik met verlof ga, probeer tot 4 wk voor de datum door te werken, zou dan met 36 weken zijn, dus ietsje meer dan 10 wk.. Leuk dat je voor een koopje alles op de kop heb getikt en gaaf hoor naar engeland, nog meer om naar uit te kijken ;)

@ jeuk, hier geen last van, maar lijkt me afschuwelijk sterkte dames!

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    och sabrina meis, ik kan me het heel goed voorstellen hoor, maar ze houden de kleine heel goed in de gaten tijdens de operatie, het komt vast allemaal goed... iig een dikke knuffel voor jou.

Ik ben du echt niet de enige met jeuk klachten! echt heel irri heh? Ik smeer me kapot met zwitsal, en dat is op mijn buik ook wel te merken hoor, daar wordt het minder, maar die armen erbij... hahah ach ik blijf iig smeren, heb ook nog olie van weleda, en anders heb ik een aantal merken die hier genoemd zijn opgeschreven, dus komt helemaal goed... hoop ik ;)

manootje; ja :) het kost mij idd een heel lichaam! hahahah maar als ik die kleine kerel voel schoppen, dan is het het toch zo waard! :smile:

Nou meiden ik ga bankhangen! Fijne avond!

Deel Deze Pagina