Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    @ Iris; zo is de officiele telling inderdaad! Gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Je krijgt dus 2 weken kado! ;)

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Iris: je krijgt altijd 2 weken "cadeau". Je hebt je ei 2 weken terug gehad, dus technisch gezien ben je 2 weken zwanger, maar je krijgt er dus 2 weken bij.... Dus het schiet al lekker op! :D ;)

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Naiobi,
    Heel veel sterkte, hopelijk blijft het toch zitten....
    dikke knuffel

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Naiobi heel veel sterkte hopelijk is hetniks ergs :( en zit er gewoon nog een klein frummeltj ik uim voor je !

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Naiobi, nee he meis, toch niet. Hoe gaat het nu met je, ben je nog bloed verloren. dikke knuff meid.

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    bannercheck

7. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hihihihi, jullie allemaal met die pijnlijke boobies. Dit is nu mijn 4 de zwschap maar ik heb (helaas) nog nooit last van mijn boobs gehad. Ik had ook bij mijn 2 kindjes ook weinig tot geen borstvoeding. Dus ik denk dat ik van die weinige vrouwen ben die niet kan produceren. Ik heb me er ook bij neergelegd en ga het nu ook niet meer proberen. Door de mislukte borstvoeding waren mijn kraamweken ook verschrikkelijk. Nu ga ik lekker het flesje geven.

8. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    makjuh, misschien weet je dit zelf ook :) , maar als je bij een nieuw bericht op voorbeeld drukt zie je ook je banner. Of je laatste berichtje opzoeken. Het is maar een tip ;)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, sim, ja kwam er net achter en toen las ik het van je ;)

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @sim ik heb ook geen last van me boobs ;) bij alysia de borst gegeven 6 weken lang wat bleek ik heb ook bijna tot geen melk gehad dat verklaarde haar gele gezichtje en het niet aankomen super slechte begeleiding gehad toen de fles en hup ze sliep door :)

maar ga het nu wel weer proberen :)

11. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    dag meiden...

nirobi wat akelig meis....klinkt niet echt hoopvol meer nee... laat je alles wel controleren door de vk? sterkte meis, en natuurlijk hoop ik ook dat het meevat.. maar ja *dikke knuff*

De vraag wanneer het nu echt veilig is, is moeilijk te beantwoorden. Ze houden 12 weken aan, maar de meeste miskramen komen rond 11 weken voor... dus die 10 weken kloppen echt niet... ook daarna blijft het spannend, maar meestel als het er op een termijn allemaal goed uit ziet is er echt weinig kans dat het mis gaat meiden, hou jullie daar aan vast! Een latere miskraam is vaak 1 die later op gang komt, maar het vruchtje leeft dan al een tijdje niet meer...

Tot zover de sombere berichten!

Wil jullie even opvrolijken met het nieuws dat ontbijtkoek en een beetje melk het beste werkt tegen misselijkheid! :-D

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik heb 4 jaar gelden mijn borsten laten opereren (borstlift, zelfde als bij verkleining alleen halen ze alleen vel en gene weefsel weg) en ik heb de vorige 7 maanden lang BV gegeven en ga het nu NIET doen.....

heel egoistisch, maar en jarenlang zo ongelukkig gewest met die verschrikkelijke ''hangers'' als me dat weer gebeurt....brrrrrr.....nope, ik ga fles geven!

13. Niet meer actief

Naiobi, sterkte meis... ik hoop dat het bloeden niet doorzet en je ukkie(s) blijft zitten.

14. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Ik zal wel heel graag borstvoeding willen geven, maar heb een G cup. Hoop dat ze daarna dus niet op mn navel hangen!

15. Naiobi heel veel sterkte meis! Voel heel erg met je mee!

Linda1980 wat leuk je hier ook te zien!
    En zat net in je album te kijken en wat hebben jullie een onwijs mooie honden!
    moest ik effe kwijt!
    Echt mijn soort haha

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

*breekt even in van de maartmamma's*
    zie dat er al wat behoorlijk mei mamma's zijn.
    super! heel veel succes allemaal.

@naiobi
    heel veel sterkte en ga niet direct van het ergste uit.
    Ik heb anderhalve week zwaar bloedverlies gehad met stolsels en buikpijn bij mij bleek het een stolsel bovenaan de vruchtzak te zijn die pas na 3 echo's zichtbaar werd.
    Ik hoop voor jou dat het nog goedkomt

*breekt weer uit*

17. Nano73

Nano73 Lid

19 jun 2008
    35
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil me ook even aanmelden voor de mei mama's. Ik ben ook zwanger!
    Het is allemaal heel spannend en hoop samen met jullie ervaringen te kunnen uitwisselen.

18. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd!

19. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Jeetje Naiobi! Wat balen! Je zult wel verschrikkelijk geschrokken zijn!

Morgen meteen de verloskundige bellen?
    Misschien heeft het wel een reden. Hoeft natuurlijk niet meteen mis te zijn.. Echo?

Ik denk aan je, hoor. Hou je taai!

20. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    @ Nairobi: WOU^@(*# Wat erg! Ik vind het vreselijk voor je.

@ Joki: oke oke ik zeg het maar. Mijn kleine scheelt een paar dagen met die van jou. Wij hebben besloten om een plankje achter de wagen te halen. Meneer liep namelijk al 2 weken voor zijn verjaardag en wil dus nu al niet anders meer doen, dus ik verwacht dat we daar over 8 maanden geen probleem mee hebben. (En als de nood aan de man is dan maar de buggy)

WIj hebben het onze ouders gisteren verteld. Beetje uit nood want we gaan op vakantie en als we terugkomen is het alweer bijna 12 weken, dus we zien ze niet de komende 6 weken. Verder vertellen we het niet. Komen we terug kunnen we zeggen OJA..... We hebben nog een nieuwtje.

@Marielle: Ik heb en had dat ook dat benijden van mensen met kwaaltjes. Achteraf vind en vond ik het heel prettig maar je voelt je extra onzeker. (Alhoewel kwaaltjes echt niets zegt)

Deel Deze Pagina