Eten: Wij eten lasagne vanavond met een lekkere salade. En ik heb vanmiddag al een snack-attack gehad (chips, oreo met chocolade eromheen en 2 donuts) dus ik denk niet dat er veel bij kan En idd, wat weten jullie veeeeeeeeeel van eten! Ik weet alleen wat ik niet kan eten ivm allergie (veel soorten fruit en allerlei noten) Best veel mensen hier met allergie of niet? @Evy Beterschap meid! @zogelukkig Yummie zuurkoolschotel! En de pasta klinkt ook lekker Wat fijn dat je nu niet zoveel last hebt van je allergie. @Kaatje Ziet er lekker uit! @Zonstraal Yummie zuurkoolschotel! Zere boobies: Yep, ook hier! Vooral mijn tepels Als ik knijp komt er ook al vocht uit... of als ik bij mijn mannetje kruip in bed en ik mijn ene borst wordt een beetje geplet hahhaha Nou dat was 't weer!
zonstraal, polenta is grof maismeel, dat kook je dan, het wordt een soort pureeachtig spul, beetje als aardappel puree maar dan van mais. of je kunt het hard laten worden en opbakken in plakken. is een italiaans gerecht, een alternatief voor pasta. zogelukkig, maak je dan glutenvrije pasta? waarvan maak je die ? zuurkool, lekker, heb je hier niet! Evy beterschap!
Hey meiden, @zogelukkig, bedankt voor de tips, heb gelukkig nog ylang, dus die kan ik gebruiken. @evy, heel veel beterschap! @joki, zoonlief heeft dat ook even gehad, dan was het :ikke ook baby in buik Vanochtend was hij met stokje op de muren bezig, ikke ook babykamer mooi maken, zoooooooo lief. @mamasuusjuh, wat een mazzel, geniet er maar van! @sabrina, alvast heel veel sterkte morgen en doe maar lekker rustig aan meid. @kaatje, hier nog iemand met een laag bmi:16,6 volgens die site. Er is zelfs in het verleden gevraagd of ik geen anorexia had Maar vind dat je gelijk hebt, het gewicht probleem wordt mensen vaak aangepraat. @zogelukkig, ik vind het ook verschrikkelijk, kindjes met zwembandjes en borstjes. Mijn stiefzoontje is helaas ook zo'n kindje, heel erg sneu,want het manneke wordt flink gepest. Nou komt het deels omdat hij ritalin slikt, maar duidelijk ook door gebrek aan gezond eten en beweging. @kaatje, het luxe probleem van werk kennen we. Ik moet een baan hebben voor mijn vervolgopleiding (deeltijd HBO) maar mijn niveau is te hoog. De termen verveling en gebrek aan uitdaging heb ik ook iets te veel gehoord naar mijn zin @misssz, leenbakker is zaterdag de klos, samen met kwantum Mooie buik trouwens! @kunstmatige toevoegingen, komen er hier niet in. Ook ik heb PDS (nu trouwens geen last, ik wil ook die potjes HCG ) En ik ben allergisch voor kunstmatig zoetstoffen, met name aspartaam. vorige week nog een discussie gehad over al die zogenaamde 'gezonde' voedingsmiddelen, dat ze zo gezond nog niet zijn met al die troep erin. Als ze zo gezond zijn, waarom word ik er dan ziek van? Manlief is wel heel blij dat die zooi er niet in komt, het eten smaakt naar tenminste naar eten is zijn mening Hier dus lekker alles vers en zonder fratsen. @zonstraal, vandaag staat er lasagne op het menu Nou volgens mij ben ik wel bij meiden. Hier vanmiddag even heerlijk geslapen ,wat kun je daar van opknappen. Morgen met de as oma de stad in en meteen naar de stoffenwinkel voor gordijnstof. Nja en natuurlijk los op babykleertjes Had van de week al veel gezien voor bijna voor niks bij de zeeman en heb me echt ingehouden om oma ook een kans te geven Oei ik ga rap de oven aangooien, anders eten we om 19 uur nog niet.
Even vraagje Ik heb Floradix gehaald... gebruikt iemand hier dat ook? Er staat op de verpakking 3 tabletten per dag 30 min. voor de maaltijd. Is dat 3 tabletten in 1x voor de warme maaltijd over 3x per dag 1 tablet voor de maaltijd? Normaal ben ik niet zo onnozel, maar wilde 't ff checken!
Ik heb ff een nieuwe buikfoto gemaakt. Staat in mijn album. Wij gaan eerst ff boodschappen doen, kom vanavond nog wel ff langs. Doegie
@jomi! wat een lekkere dikke buik! heerlijk zeg! @zonnestraal.. wij hadden gister zuurkoolstampoot! haha vanavond hadden we van avico familie schotel! heerlijk! haha
Boekweitmeel, maismeel of wheatex en een stel eieren, maar die kan je ook vervangen door water. Hier in de biowinkel verkopen ze diverse soorten glutenvrij meel/bloem.
Overal staat tegenwoordig dat "ik kies bewust" logo op, dat verdienen ze al als er niet teveel suiker, vet OF zout in zit; lekker makkelijk! Op een pak vruchtenyoghurt barstensvol zoetstoffen of een pot pindakaas...belachelijk! Ik word er ook ziek van, eet liever puur natuur, beter voor je lijf en leden!
Ik heb vandaag 3 uurtjes gewerkt, maar ben nu kapot. Ik ga proberen om in de ochtend te werken. Nu heb ik 's middags gewerkt. 's ochtends heb ik toch het minste pijn. Nu ga ik ff bijkomen op de bank. Mn meisje ligt net op bed. Kom straks ff reageren. Even snel een reactie op kroepie, Je moet 3 x per dag 1 tablet innemen. En idd een half uur voor de maaltijd. Het ijzer neemt dan het beste op. Ik heb het in mn vorige zwangerschap gebruikt. Het hielp heel goed bij mij.
Graag gedaan hoor Ik kijk er ook erg naar uit! Yep... ook bij mij verschilt het veel. Ook per dag... vandaag echt een minibuikje, terwijl gister iemand zei dat ie een meter van me af stond toen ik een knuffel kreeg (Beetje overdreven, maar toen was ie echt groot hahhha) Hebben jullie ook zo'n last van je darmen? Borrelen, winden laten, beetje verstopt, dan weer niet... ?
Haaai, @kroepie, tis inderdaad 3x per dag voor de maaltijd. Ik heb het na de bevalling gebruikt en je knapt er lekker snel van op. Ik ga morgen ook maar weer halen, blijf allemaal wat gammel. @jomi, wauw mooie buik meid! @zogelukkig, als dat logo er op staat kijk ik tegenwoordig eerst maar wat er in zit, meestal voor mij niet zo gezond @daggie, is ook heerlijk , nog even tutten en knuffelen en tig xxxjes uitdelen. NOg even en jij mag ook. Darmen zijn hier echt super! In het begin nog verstopt, maar nu als het hoort. Normaal ben ik of verstopt of aan de race, dus dit is heerlijk. Lang leve HCG, doet echt wonderen voor pds.
hey meiden zo wat een mooie buiken allemaal! ik heb er van de week ook weer 1 geplaatst met een gips arm ha ha ha! wat een gedoe allemaal met eten heb ik (gelukkig als ik het zo lees) geen last van. helaas wel van de borsten en de lekkage's. savonds inderdaad ook een dikkere buik en lekker winden laten maar dat had ik voor de tijd ook maar dat is gewoon van te veel kruiden over het eten!maar dat is lekker! hier kunnen we ook niet wachten! nou ik ga lekker bank hangen en me voorbereiden op morgen! fijne avond allemaal
mijn darmen doen het nu gelukkig goed, de eerste maanden was dat wel anders! Maar hier ook 's avonds een veel grotere buik dan smorgens! Ja, al die zogenaamd gezonde light producten, wat een onzin. Die koop ik per definitie niet. er is niets mis met suiker en vet, puur natuur, als je maar normale hoeveelheden eet en gevarieerd. er wordt zo de nadruk gelegd op hoeveel calorien, hoeveel suiker, hoeveel vet. dat is helemaal niet wat eten gezond maakt! ik vind al die troep ook niets . wat ik wel jammer vind is dat het voor veel mensen onduidelijk is wat wat is, en dat ze dan bijvoorbeeld alle e-nummers gaan mijden. en het ene e nummer is de andere niet, sommige zijn gewoon hele normale natuurlijke dingen, de meeste vitamnes hebben bijvoorbeeld ook een e nummer! gelukkig weet ik dank zij mijn werk wel wat wat is, maar voor veel mensen is dat natuurlijk niet bij te houden.
Even snel tussendoor: las dat mijn stukje over bmi en de glucose test heel wat reacties heeft gekregen. Hier was bmi precies 30 aan begin van de zwangerschap. Heb namelijk nooit kunnen lijnen omdat ik mijn zoontje borstvoeding gaf en toen bleek ik dus alweer zwanger. Mijn zoontje had een gewicht met 3590 bij zijn geboorte en ik was toen 29! kilo aangekomen. Weet dat glucosetest voor de zekerheid is en dat het alleen maar in het belang is voor het kindje en mij, maar ik baalde er gisteren gewoon van toen ik het hoorde. Zeker omdat ik ook heb gelezen dat als het wel zwangerschapssuiker zou zijn ik niet thuis mag bevallen en dat wil ik nu zo graag! Ben deze zwangerschap trouwens nog maar 2 kilo aangekomen, dus qua kilo's gaat het nu beter dan de vorige keer (toen zat er met dit termijn al 14 aan, wel inclusief extra kilootjes door het stoppen met roken)
@Mamasuusjuh, dat is een mooie meevaller. Lekker van genieten. @Maaike, wat vervelend van je bekken. Ik weet wat je voel helaas.! @Kaatje, ik heb gelukkig nog geen last van harde buiken. Kunnen soms heel pijnlijk zijn weet ik uit ervaring. Lekkende borsten gelukkig ook nog niet. Wel jeukende borsten. Ook zeer vervelend. @MissPuma, doe maar lekker rustig aan hoor. Succes met je sollicitatie morgen. Misschien heb ik het gemist, maar waar is het voor.? @MisssZ, fijn dat het wat beter met je gaat. Heb je nog een beetje kunnen slapen vanmiddag.? @Zonstraal, wat een fijn gevoel dat je werkgever je begrijpt. En dat het ook mogelijk is wat je graag wilt. Ik heb vandaag babi ketjap gegeten.Mmm.. Morgen lekker zuurkool.! @Evy, jeetje meis het zit je ook niet mee. Beterschap. Hopelijk ben je snel opgeknapt. @Mamasan, wat lief zeg van je zoontje.! Echt schattig. @Jomi, mooi buikje.! @Daggie, nog heel even geduld meid. Het is ook altijd genieten. Ik kan mn meisje soms wel plat knuffelen. (doe ik soms ook., haha..) @Kroepie, ja helaas hier ook last van de darmen. Veel windjes vooral. @Sabrina, heel veel succes voor morgen.! @Marloes, beterschap meid.! Ik kan me goed voorstellen dat je het erg vind dat je niet bij de begrafenis bent geweest, maar ziek is ziek. Niet te druk om maken hoor.! Dikke knuf. Gefeliciteerd met je man.!
Hallo dames, @Zonstraal: Ik weet niet waar je zo'n pakje kunt halen sorry. En vervelend van de zware pijnlijke borsten. Fijn dat je werkgever positief was betreffende de veranderde uren. Wij hebben roti op @Evy: Brrr hopelijk knap je snel op! @Jomi: ook al een mooie buik! @Daggie: Voor je het weet kun ook jij je kleine op bed leggen! @Kroepie: Ook ik heb wat last van gas zeg maar... Groeten Dolgelukkig!