goedenmorgen meiden ff snel een berichtje van mij. gister is goed gegaan de operatie is geslaagd en ukkie maakt het goed! wel gaaf werd wakker en kreeg een schop zo van het is goed! heb erg veel pijn maar is ook niet niks. dus zit weer aan de pillen. moet dinsdag over 1 week terug komen krijg ik nieuw gips heb nu spalk voor versteviging en kan niet anders ivm de zwelling. ben nu nog wat duf heb zware medicijnen gehad dus ga weer op de bank. sorry reageer van het weekend weer ff. gr sabrina
Moet je geen sorry zeggen! Vind 't al knap dat je een berichtje gedaan hebt. En wat gaaf dat je wakker werd en gelijk een schop kreeg Ben blij voor je!
Mogguh meiden, @kroepie, mooi! nu lekker op die wolk blijven zitten @bianca, sterkte! @joki, dus je hebt even uitstel gehad Fijn dat het een leuke groep is. @manootje,veel plezier bij je vriendin! @jomi,beterschap! @webmiertje, mooie foto's. Veel sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. @sabrina, geen sorry meid, we zijn al blij wat van je te horen. Gelukkig goed nieuws en wat fijn dat je beeb liet weten dat alles ok was! Ik is helemaal happy. We hebben net een pretechobureau erbij hier in de city en die heb ik net gebeld. Heb een heel leuk gesprek gehad en ze namen alle tijd om alles uit te leggen over wat we kunnen verwachten. Het was zo ongeveer een koffiekransje zo gezellig aan de tel Dus 4 maart gaan we weer beebje kijken, heb er zin in
Joki, ik twijfel tussen de Urban Jungle double en de Phil&Ted. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, maar ik ben wel bang dat hij erg breed is om lekker winkels mee in te kunnen. En vooral dat hij niet in de auto gaat passen (VW Golf). Morgen ga ik langs bij een vriendin die er een heeft om te passen... Maar de Phil&Teds daar zitten ze boven elkaar en dat vind ik helemaal niets. Wel lekker smal en klapt klein op! Webmiertje, gatsie, een vriendien van mij had HELPP laatst. Ik geloof dat zij ook niet een erg hoge onderdruk had, dus mazzel dat ze erachter kwamen. En zij was al 39 weken dus konden ze gewoon de bevalling opwekken, dus dat was niet zo'n ramp. Wel heeft ze een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, maar verder alles goedgekomen. Met 25 weken is het risico natuurlijk wel veel groter, dus hopen dat het meevalt! Sabrina, fijn dat het goed is gegaan! Ga maar lekker bijkomen! Zogelukkig, ik word ook helemaal depressief van het weer! Hier was het weerbericht op de radio vanmorgen: 'wet, windy and pretty rubbish all over the country'. Nou, daar kun je het mee doen! Alle ziek, zwak en misselijken beterschap! Verder gaat het niet super hier. Mijn konijn is gister bij de dierenarts geweest en heeft twee grote tumoren bij zijn kin. Omdat hij er verder niet veel last van lijkt te hebben en een operatie veel risico heeft laten we het maar zo. Hopelijk groeien ze niet verder en kan hij er nog lang mee leven. Maar het kan ook al best snel mis gaan, dus het is gewoon afwachten.... Het is wel vreemd, omdat de konijnen nu in de tuin zitten heb ik er veel minder band mee dan toen ze door het huis liepen. We hebben altijd gezegd dat als ze dood gaan we geen nieuwe willen. Maar omdat ze natuurlijk steeds om de beurt dood gaan en ik een konijn aleen zo eenzaam vind blijven we nieuwe halen (bij het asiel). Mijn man zegt, als ie dood gaat nemen we geen nieuwe. Maar zijn vriendinnetje is best jong, en ik vind het erg zielig als ze straks alleen zou zitten. Maar hopelijk valt het mee en leeft deze nog jaren... Verde is mijn zoontje nog steeds huilerig en hangerig, ik moe en verkouden. Ben ook bang voor blaasontsteking trouwens, ik heb een zeurende pijn in de onderbuik en moet steeds vaker naar de wc en dan komt er niets... Gelukkig is het bijna weekend. Morgen komt de VK (ze doen huisbezoeken, heel relaxed), kan ze mijn urine even checken.. Zo meteen gesprek met mijn baas, spannend!
ff ego. Ik heb niet bijgelezen.. ben paar dagen weg geweest, toen ik terug kwam was de laptop stuk. en nu heb ik griep! wilde het toch even laten weten. Liefs Jazzie
Nou ik ook heel even EGO: Heb vandaag eindelijk de 20 weken-echo gehad! Alles gaat goed met het kindje! Was met alles heel gemiddeld in de curve, dus we zijn hier helemaal blij! Nu eindelijk ECHT genieten van de laatste 18/19 weken! Geslacht wilden we weer in een envelop doen, maar het kindje blijkt een waar eigenwijsje (net als papa ). Het had de navelstreng tussen de beentjes, dus de echoscopiste kon het zelf ook niet zien! Gelukkig wilden we het toch al niet weten! Ik ga nu weer even op mijn roze of blauwe wolk klimmen en iedereen bellen. Ben er waarschijnlijk pas later dit weekend weer!
@Bainca: balen! Beterschap! Goed probiotica slikken hoor anders krijg je er nog een schimmelinfectie bij! @Joki: Leuk, gymen met een leuk groepje! Ik heb een leuk groepje van de yoga; heel relaxed, geen getut en getrut. Ja, ben de dag van gisteren doorgekomen, haha, al is het weer nu niet beter! Manlief was van het rondje van 10 minuten met de hond zeikesnat, echt erg. Had een bespreking en liep in z'n pak. Ipv dat hij mij dan wakker maakt; ik schiet zo m'n joggingpak aan, maar "je sliep nog zo lekker" zei hij, is toch om van te smelten zo lief?! Buik gaat weer wat beter vandaag, 't is af en aan, maak me er soms wel een beetje druk om, ook omdat ik de baby niet zo heel vaak voel... Sudderlappen waren prima; had gewoon het gas uitgezet, stom dat ik daar niet aan gedacht had, hoezo zwanger? @manootje: He bah, weer geen huisje! Ik wist niet eens dat dat bestond; borstvoedingscursussen, waar gaat dat vanuit? @JoMi: beterschap! @MissPuma: mijn honden hebben altijd goede zin om te wandelen, die zijn niet bang voor regen! Ik normaal ook niet en bij slecht weer gaan ze ook gewoon 4x per dag, maar had gisteren echt geen zin, bleeeeh! De lapjes die over waren smaakten de honden ook goed, hihi! @Webmiertje: nou, igg goed dat ze je zo goed in de gaten houden! Kan het geen pre-eclampsie zijn dan? Dat lijkt op HELLP, alleen zonder die afwijkende leverwaardes en bloedplaatjes. @Sabrina: WB! Fijn dat je de baby meteen voelde! Hou je taai, doe maar rustig aan hoor! @mamasan: wij gaan ook nog een pretecho laten maken, lijkt me super! @kaatje: het enige nadeel van de uj is dat die niet dubbel te klappen is, behalve de stang kan een stukje ingeklapt. De lengte blijft dan nog steeds 103,5. Ik had zoiets vergelijkbaar als de Golf en daar paste hij niet in! Dus goed meten! Van mij mag het voorjaar worden of nog een keer gaan vriezen, maar dit is echt bar en boos! 't Is nu even droog, maar het is een trieste wereld out there! Och, arm konijn. Nou ja, als hij geen pijn heeft, dan moet nog maar even goed van hem genieten! Als hij niet meer eet en in een hoekje gaat zitten, dan moet je hem maar een spuitje geven. Ja, dat gesprek met je baas vandaag! Succes! @Jazzie: jij ook beterschap! @Rainbow: super dat de echo goed was! Wou je niet weten wat het wordt? Wij weten het ook nog niet en dus vandar toch maar de pretecho want we zijn toch wel nieuwsgierig geworden! Doeg!
hey meiden, dank jullie wel voor de lieve woorden... zit er wel een beetje doorheen eigenlijk. Maar lees dat ik beslist niet de enige ben met lichamelijke ongemakken, dus meiden sterkte allemaal! dancevalley; dikke knuff, wat ontzettend naar bericht, hou je sterk meis. sabrina; blij dat het goed gegaan is! sterkte met herstellen! webmiertje; goed dat ze je in de gaten houden! en rustig aan! mamsan; heel veel plezier met de pretecho! sorry dat ik niet op iedereen reageer... hoop dat jullie het begrijpen. Verder wou ik jullie mijn mooie (lees enorme) buik niet onthouden! Ik zal er dus echt wat minder zijn op het forum, maar probeer wel bij te blijven hoor! dikke knuff!
Hey dames hoe is het hier met iedereen Wou even wat laten horen van mijn kant, van de week is een drama geweest van veel pijn en ongemakken, alles wat tegen kon zitten zat tegen vond het ook echt neit meer fijn om zwanger te zijn zat er helemaal doorheen 2 dagen echt gejankt en gisteren heel de dag op bed gelegen van de pijn. De medi helpen wel een beetje het maakt de pijn dragelijk. We kregen werkelijk alles voor onze kiezen, maar vandaag ziet alles er tot nu toe goed uit, mijn man en schoonmoeder zijn de wagen halen en lekker aan het shoppen, ik kan dat dus nu niet meer, en eigenlijk moest die de hele dag werken hij had vrij gevraagt maar een collega werd ziek dus dat was voor mij gisteren de druppel en heb even flink laten weten hoe ik er over dacht mijn man begrijpt het gelukkig goed en is toch positief geweest want zijin baas stond erachter en zei toen die ophing vrouwen en zwanger en begon toen te lachen, werd ook niet kwaad op mijn man maar hij doet zoveel voor me dat ik hem gewoon die dag vrij gun hij loopt zich al uit de naad en daar word ik dan kwaad om, nu belde vanmorgen nadat mijn man alles afgebeld had zijn baas op om te zeggen dat die alleen maar van 18 tot 20 hoeft te werken dus kon de planning gewoon doorgaan gelukkig, was een pak van mijn hart want we keken er zo naar uit. Met de kleine gaat nog steeds alles perfect me buik beweegt de hele dag voel hem overal zitten eergisteren heeft die mijn nier gevonden daar was ik iets minder blij mee maar heb hem even toegesproken en nu ligt die weer aan de linkse kant, luistert nu al whahahhahahahah Hoop dat het met eidereen goed gaat en zal zo nu en dan eens wat laten horen, maar kan maar zo zijn dat je me een aantal dagen weken neit hoor, maar doe mijn best om door t ebijten. Zo gaat het goed en zo gaat het echt helemaal niet. Wens iedereen het beste en ach dames we zijn er zo nu Groetjes van mij
Hoi Meiden Ben al heel de week niet geweest. Lig al vanaf maandag alleen maar op bed. Ben goed ziek geweest. Ben nu aan de antibiotica en voel me vandaag weer iets beter, dus ik denk snel even een berichtje aan jullie. Heb ook de van dinsdag op woendag lange tijd krampen onder in mijn buik gehad, was echt bang. Maar gelukkig waren ze s'morgens verdwenen. Als ik me weer wat beter voel kom ik bij jullie terug.
Zo, net mijn baas gesproken, en de kogel is door de kerk: over twee weken ga ik met verlof! Het was precies zoals ik verwacht heb, hij was heel relaxed, zei dat mijn gezondheid voor ging en dat ik moest beslissen wat ik wilde doen. En me niet zorgen maken over de overdracht ofzo, dat kwam allemaal wel goed. Maar hij vond het ook erg jammer, er komt net weer een leuk nieuw project aan dat heel erg geschikt voor me zou zijn. Wat dat betreft voel ik me er ook weer heel dubbel over, dat werk had me heel leuk geleken. Maar aan de andere kant is het een project dat over 1-2 jaar loopt, dus ik had het toch niet kunnen afmaken. Dus, ik voel me opgelucht maar ook heel raar, straks weer helemaal niet werken bijna een jaar lang lijkt me ook heel erg vreemd! Ik kan later beslissen of ik gewoon de 9 maanden neem die ik oorspronkelijk van plan was, of dat ik aan het einde nog wat extra onbetaald verlof neem om zoals oorspronkelijk gepland na de kerst weer te beginnen. Dat is over een jaar, wel heel bizar. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met engeland en de zeer genereuze regelingen van mijn bedrijf! Ik heb medelijden met jullie dames in nederland die maar 16 weekjes krijgen, dan kun je deze keuze gewoon niet eens maken!
Wat een zieken allemaal zeg, ria, jazzy, marooz, sim heel veel beterschap! En dat is nog maar deze pagina, heb even geen zin helemaal terug te kijken wie het nog meer waren, maar geldt voor jullie ook allemaal natuurlijk. Het zal het weer wel zijn! Lekker binnen blijven allemaal, op de bank relaxen met warme thee en je laten verwennen door je partners!
wat fijn kaatje! en heerlijk! geniet er ook maar van.. van dat jaartje verlof! haha.. wij moeten inderdaad doen met 16 weken (ik heb langer, want me contract houd in augustus op, en voor die tijd ga ik echt niet meer werken)
Goede middag allemaal, @ Sabrina1984: Fijn dat de operatie goed is gelukt, maar je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor we snappen je volkomen! Ow wat lief dat je gelijk een schopje van de kleine kreeg. @ mamasan: Ow heerlijk weer ff gluren in je buik, wij doen nu geen echo's meer ook geen pret-echo. @ kaatje k: Wat zielig voor je konijntje, maar inderdaad dan zou ik ook geen operatie riskeren. Ow relaxed dat de verloskundige bij jou op huisbezoek komen, hopelijk heb je geen blaasontsteking. Ow heerlijk over 2 weken op verlof, geniet er maar lekker van hoor. @ Jazzie: Beterschap! @ Rainbow78: Ow geniet er maar lekker van! Fijn dat de baby gemiddeld loopt op de curve. Blijf maar lekker op je roze/blauwe wolk klimmen. @ zogelukkig: Ik vind het ook heerlijk om met de hond te lopen, maar als het regent liever niet... @ marooz: Wow wat een super mooie buik meissie, geniet er maar lekker van! @ Ria32: Heel veel sterkte meissie ik denk aan je! @ sim80: Beterschap nog, hopelijk ben je snel weer op de been! Joepie alweer 24 weken zwanger vandaag, de tijd vliegt! Hier nog steeds last van mijn rug , misschien toch na de vakantie de fysio eens inschakelen (als ik het dan nog heb). Net even lekker een tukkie op de bank gedaan, was er echt aan toe. Heb vanmorgen de hele bovenverdieping incl. badkamer schoongemaakt (hoezo nesteldrang ). Fijn weekend allemaal! Liefs, misspuma
Alle zieken veel beterschap! Sabrina: Fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je nu herstellende bent! Ik heb gister eindelijk de gordijnen met veel tegen zin opgemeten en ben toen naar de Hema geweest om een kostenplaatje te laten maken. Nou, ik werd er niet vrolijk van :x ... We hebben 1 raam in de babykamer en als ik daar gordijnen voor wil ophangen zou het me bij de Hema rond de 280,- gaan kosten. Dit is toch van het zotte af Wat hebben jullie als raamdecoratie in de babykamer?
Hey meiden, Alle zieken beterschap @rainbow, gefeli met je goede echo. @zogelukkig, de nieuwsgierigheid heeft het toch maar gewonnen? Ik ben heel benieuwd naar de echo, als het goed is heeft uk dan lekker wat spek en moet je kunnen zien op wie hij lijkt. @ria,veel sterkte! @kaatje, wat fijn dat je het zo relaxed heb kunnen regelen! @zonstraal, ga eens bij kwantum of leenbakker kijken, scheelt je bergen met geld en vaak wordt het gratis voor je gemaakt. Vooral kwantum heeft enorm veel keus. Wij gaan morgen zelf ook even kijken, want ik ben nog steeds niet geslaagd. Ik zal eens aan mijn eten beginnen,lekker preistampot met vetspek. Begin nu al te watertanden
Goede avond allemaal, @ ZonStraal: Pfff jeetje duur zeg, ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder heel goed gordijnen kan maken dus ik haal een stofje en zei maakt er een gordijn van erg makkelijk en stukken goedkoper. Maar je kan natuurlijk nog langs meedere winkels en een prijsopgave vragen...succes! @ mamasan: En hoe was je preistampot met vetspek? Ik heb weer nieuwe buikfoto's gemaakt, en om eerlijk te zeggen schrok ik best wel van het resultaat... :