Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    oooh naiobi meis! sterkte... laat ons wat weten!

hier is alles goed.. alleen nog verkouden.. keelpijn.. voor de rest niks...

morgen avond komt MVM ben benieuwd naar de test! want voel verder niks.. dus afwachten!

2. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi Nano,

gezellig; welkom! Het is hier ontzettend leuk om je persoonlijke ervaringen uit te wisselen. Ook als je verder nog niet aan de buitenwereld wil verkondigen dat je zwanger bent, kun je hier toch al helemaal de ins en outs van je zws vertellen!

Grt, Mariella

3. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    @ dolgelukkig; klopt helemaal wat je zegt. Je wilt dagelijks die bevestiging. Daarnaast hoor je wel vaker dat dames na een mk ook bijna geen last hadden van zws kwaaltjes. Het zegt idd niet alles, maar het zou me meer geruststellen.

4. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    @ dolgelukkig (nog een x) WOW gaan jullie 7 weken met vakantie? Gaaf. Gaan jullie ver weg?
    Wij gaan begin oktober 4 weken naar Nieuw Zeeland. Dan hoeven die kwaaltjes natuurlijk van mij niet meer te komen! ;)

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    4 weken nieuw zeeland? zo zeg doe maar ruig!

ja en dolgelukkig ook 7 weken weg! ow men... en ik maar 40uur werken :)

6. Niet meer actief

Hoi hoi :)

Over mn honden... je mag er één op komen halen hoor ;)

7. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ten eerst iedereen gefeliciteerd!

Ik had dinsdag een positieve test, maar nog wel een licht streepje, gister was hij echter nog steeds even licht...en heb daarbij af en toe wat oud bloed verlies, dus weet niet of het wel goed gaat...
    Heb verder geen pijn ofzo. 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad maar dat was gelijk heel heftig en met ongesteldheidspijn etc..dus heb nog een beetje hoop..

ga dinsdag weer een test doen, hopelijk zie ik dan een dobkere streep!

8. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Pfoe even mijn zorgjes hier kwijt hoor!
    Ik begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen... Niet dat er ook maar enkele aanleiding voor is, maar ik ben gewoon best bang dat het weer mis gaat :(

Ik ga morgen de vk bellen en kijken wanneer ik voor een echo mag komen... Spannend!

Martine hopen dat het goed gaat dit keer, ik zal voor je duimen!

Dolgelukkig 7 (?!) weken op vakantie? Ik krijg na twee weken al heimwee ;)

Marielle Nieuw Zeeland is zó mooi, mijn moeder is er dit jaar geweest en ik zou er ook graag een keer heen willen!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    hoi dames,

ik verlies nog wel bloed maar niet zo veel meer en geen stolsels nu.. Het lijkt nu ook bruin bloed te zijn.. Ik ga morgen de Vk bellen kijken wat hun zeggen... Ik heb wel krampen..

Ben nog wel effe langs de huisarts post geweest maar die zeiden dat ze niks konden doen of zien en moest maar contact opnemen met de VK.. Ze begon zelfs over innestelingsbloed... Maar jah dat waren toch die roze drupjes die ik met 16 dagen enzo had... Kan niks anders dan wachten...

Nieuwe Dames Gefeliciteerd..

Ik zal nog effe een grappige foto in mijn album zetten nu ik mijn dreads eruit heb gehaald ..
    voor een dosis humor !

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Naiobi,
    Spannend, hoop ontzettend dat het goed zit!
    Wel leuk die foto....daar ben je nog wel even mee bezig omdat eruit te borstelen!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ik heb mijn haar moeten wassen en mijn vriend hielp me.. Ik ben enorm veel haar kwijt geraakt daardoor pffffff..

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou even 2 daagjes gewerkt en moet een hoop bijlezen..

@Naiobi, Probeer positief te blijven, al weet ik dat dat heel moeilijk zal zijn.
    Heel veel sterkte meid.!

@dolgelukkig, ik zat ook aan een plankje achter de wagen te denken.
    Die van mij loopt ook al 3 maanden. (soms erg vermoeiend..,haha..)
    We hebben gelukkig nog even de tijd om dat allemaal te regelen.
    Ben jaloers hoor, wij gaan voorlopig nog niet op vakantie.Zal denk ik nog wel 2 jaartjes duren. (snik)

Welkom nieuwe mama's. Gefeliciteerd.

@Martine, ik hoop dat je dinsdag een dikke vette streep hebt..!

Hier gaat alles goed, heb weinig kwaaltjes.
    Wel veel hoofdpijn. ik krijg mn broeken ook bijna niet meer dicht.
    Ik doe het nu met een elastiekje door het knoopsgat.
    Wel erg snel hè.? Hebben jullie daar ook al last van.?

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Dat geloof ik ja... en nu compleet nieuw modelletje? Ben wel benieuwd hoe het er nu uit moet gaan zien!

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Naiobi, ik heb ooit een x allemaal vlechtjes gehad. Nou dat was ook schrikken toen het eruit ging.
    Hield niet veel haar over.

15. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Naiobi ik heb twee keer dreads van mijn eigen haar gehad en die ook beide keren bijna helemaal uitgekamd (au au au au)

Je verliest idd veel haar, maar dat is grotendeels het haar wat je normaal dagelijks verliest maar nu in je dreads bleef zitten :)

16. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal,

Welkom weer nieuwe mei mama's!

@Miracle81: wow! bijzonder verhaal, heerlijk dat je spontaan zwanger bent geraakt en de ICSI behandeling niet hoeft te ondergaan. GEFELICITEERD met je zwangerschap.
    @Sab: wat een heerlijk, lief meisje heb je. En wat heeft ze leuke kleertjes aan, smelt!
    @Naiobi: Nee meis, wat onzeker.. bah.. Sterkte, hoop echt dat het goed zit.

Ben een paar dagen niet online geweest, ben ook een paar daagjes weg geweest. Afgelopen donderdag mijn moeder vertelt dat onze dochter een broertje/zusje krijgt. Was best emotioneel, want afgelopen donderdag zou mijn vader jarig geweest zijn, maar die is bijna een jaar geleden overleden. Ze was erg blij, fijn om naar iets leuks uit te kunnen kijken, maar ook wel moeilijk natuurlijk, want ze had dit graag met mijn vader gedeeld.

Dinsdag komt moeders voor moeders bij mij. Ik ben dan net 6 weken, vind het dus best spannend of mijn test wel voldoende duidelijk zal zijn.

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Kippie morgen komt moeders voor moeders ook bij mij, dus ik ben ook gespannen hahah heb net nog maar een testje gedaan (de laatste die ik in huis had! hahaha) maar gelukkig nog een dikke vette streep!

het is goed om te lezen dat zoveel meiden mee gaan doen aan moeders voor moeders! :-D

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hey ladies,

even een vraagje, ik heb de hele dag al last van tintelingen in me gezicht en ook een wazige blik steeds. Zie niet helder zal maar zeggen. Ook erg koud.. is dit allemaal normaal ? Die tintelingen in me gezicht zijnzo vervelend maak me eigenlijk een beetje zorgen ? of is dat onnodig?

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Natassie, ik zou het niet weten.
    Even langs je ha gaan als je het niet vertrouwd.

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai natassie,
    geen idee van die tintelingen, wel heb ik het ook veel koud terwijl ik het de eerste 2 weken echt snikheet had!

Deel Deze Pagina