Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @colin.. ja die heb ik ook al lang niet meer hier gezien! maar dat zijn er nog een paar volgens mij!

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    sylvia.. heette ze volgens mij!

3. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @marooz, sterkte en succes met je oma!

4. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    zijn er trouwens ook dames, die niks doen? dus niet zwemmen gymen yoga e.d.?
    ik doe op dit moment niks.. en ik heb er zo ook geen tijd voor, maakt dat wat uit?
    ben ik dan minder voorbereid?

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Er is weer lekker veel geschreven, dus ik ga weer mijn best doen om te reageren op iedereen.

@manny, balen van je examen, hopelijk heb je de volgende keer goed nieuws.

@kaatje, heerlijk engels ontbijt..
    Ik heb het voor het eerst gehad op cyprus en dat ging er heel goed in.

@kroepie, leuk nog een 3/4d echo, kan zelf ook niet wachten tot we mogen.

@misspuma, fijn dat je proefdag zo goed ging!
    Nog even en je mag je eigen hummel vasthouden.

@marooz, welkom bij de club :)
    apart he de eerste keer lekken?

@kroepie, is het nog gelukt om een lift te krijgen?

@marloes, balen van je 3d, maar mag je dan niet nog een keer terug komen?
    Hier hebben ze tevredenheids garantie, ligt de kleine niet goed, mag je terug komen.

@engelenmama, welkom!

8ling, pffff ik moet er niet aan denken, mijn lijf wil nu al niet meer, laat staan met 8 :confused:

@kaatje, pfff alweer meid? beterschap met je kleine man.

@marooz, sterkte met je oma, gelukkig dat het alweer wat beter gaat.

@colin ,ze heeft haar naam veranderd naar sheila, maar ze is alleen nog op het buiken gedeelte.
    Ik was aan haar gekoppeld als buddy, maar aangezien ze er nooit is heb ik gevraagd om me dan maar buddyloos te maken.

@daggie, ik doe helemaaaaal niks.
    Bij mijn zoontje ook niet gedaan en ik heb het echt niet gemist.
    Ennuh ook volgens de gyn deed ik het perfect, dus dat zal dit keer ook wel weer lukken.

Pfff volgens mij ben ik weer bij :D
    Hier nog lekker aan het griepen, heel mijn lijf doet zeer, dus van slapen komt ook niks.
    Beeb heeft nergens last van, die is gewoon mega druk :)
    Wel gelachen met zoonlief, die hing met zijn handje op mijn buik en uk schopte hem weg.
    Zoonlief schrok zich rot, mama's buik beweegt :confused: :)

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    kaatje k: Dat is zeker lekker dat je zoontje 1 dag in de week naar de creche kan. Dan heb je ff tijd voor jezelf en straks ook voor de baby. Die 2 weekjes zijn zomaar om, kan mij voorstellen dat je ernaar uitkijkt. Kom je ons hier maar wat vaker lastig vallen. ;) En die 8ling, moet er zeker niet aan denken. Ik heb grote kans op een 2ling, maar ben blij dat het nu bij 1tje is gebleven. Met 2 heb je al heel wat drukte, laat staan met 8. Ik zou gewoon weer met je zoontje heen gaan hoor. Gewoon het zekere voor het onzeker nemen en dan ga je toch iets beter het weekend in.
    kippie75: Hoe was je bad? Lekker ontspannend of niet? En maakt toch niet zoveel uit als je niet veel tijd hebt om hier te komen. Kijk maar wanneer je kan en straks als wij met verlof zijn kom je vast hier vaker. Mooi dat alles goed was bij de vk controle.
    marooz: Bedankt voor je antwoord. Dat wordt dus al vroeg urine opvangen. Ik sta morgen dus al om half 6 op en hoef pas om 11.15 bij de gyn. te zijn. Jij dus ook al lekken, ik ook al een aantal weken en soms vind ik dat wel lastig. Gelukkig is het nog niet veel en plakken doet het zeker. Kan mij voorstellen dat je schrok van je oma. Maar mooi dat het redelijk goed met haar gaat en dat ze vrijdag misschien al weer naar huis mag.
    kroepie: Ik ga zondag wel ff kijken op de site van babyvieuw. Heb het nu erg druk. Misschien doen wij het ook niet meer. Morgen weer naar de gyn en waarschijnlijk krijg ik nu elke keer echo. Ik doe zeker rustig aan met hoesten, vandaag is gelukkig al iets beter als gisteren. Heb je nog een lift kunnen krijgen voor de paranormale avond en vertel je ons hoe het was?
    zogelukkig: Ja, ook yoga, was erg leuk. Ik voel mij er nu ook goed onder, maar ook wel moe. Dus snel ff berichtje typen en dan naar bed. Ik mag mijn eigen buikspieroefening doen. Als je iets niet kunt, moeten wij het gewoon aangeven. Gek hè, als ze je verder schatten. Heb ik ook regelmatig. Bij mij zit het ook hoger en vk zei 2 weken terug al dat je zou denken dat ik langer zwanger zou zijn. Niet dus.
    MissPuma: Hoe is het afgelopen met je zoontje bij de ha? Ik ben erg benieuwd.
    ZonStraal: Klaag jij maar ff lekker hoor. Kan alleen maar opluchten. Gewoon doen dus.
    marloes22: Mooi dat jullie afgelopen vrijdag een mooie dag hebben gehad met de bruiloft. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je bekaf was na zo'n dag. Mooi dat je een 2d echo hebt gehad en jammer dat de 3d echo niet gelukt is. Mag je nog een keer terug komen? En geen sorry hoef je te zeggen als het je niet lukt om vaker te komen. Knuffel terug.
    Majkuh: Sterkte met de ziekenboeg en geeft niet hoor. Straks heb je vanzelf wel weer eens de tijd. Nu voor de zieken zorgen en vergeet niet jezelf natuurlijk. Knuffel van mij.
    Manny: Succes alvast met je zwangerschapsgym dinsdag.
    Engelenmama: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. Natuurlijk mag je hier gezellig met ons mee kletsen als je wilt.
    MisssZ Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.
    colin: Volgens mij had sheila het hartstikke druk als ik mij niet vergis. En het geboortekaartje zullen jullie vast en zeker nog wel uitkomen of dit de goede is of niet.
    Daggie1984: Hé buddymeis, alles goed? Ik doe wel iets, vanavond mijn 1e zwangerschaps begeleiding op basis van yoga gehad.
    mamasan: Beterschap en ik hoop dat je gauw wat opknapt. :) Je zoontje zal zeker raar hebben gekeken toen mama's buik bewoog. Als je wilt, wil ik ook wel jou buddy zijn hoor. Of ik nu van 1 (van Daggie1984) of 2 buddy ben, vind ik niet erg. Buddyloos is ook maar zo alleen. Laat het maar weten of je wilt.

Vanavond dus mijn eerste yoga gehad. Was erg leuk en heel leerzaam en ontspannend. Ik mocht gelukkig mijn eigen buikspieroefening doen. Die zij deden kwam heel erg op nek aan. Was bijna helemaal nieuwe groep. Nog 3 die al vaak geweest waren. 2 van 39 en 1 van 34 weken. Dus binnen nu en 3 weken komen er in ieder geval nog 2 nieuwen bij.
    Vandaag heb ik ook ontslag brief getekend. Er staat in dat ik stop na mijn wettelijke zwangerschapsverlof. Dus ik behoud mijn uitkering. Hier staat ook een handtekening van mijn werkgever op.
    Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Heb om 11.15 weer een afspraak bij de gyn. Of ik ook aan de medicijnen moet en of ik nog wel halve dagen mag werken. Zodra ik morgenavond tijd heb, kom ik het hier wel melden. Maar dat zal waarschijnlijk niet vroeg zijn.

Ik ga nu gauw slapen. Weer vroeg op.

Welterusten en liefs van mij.

7. Ten eerste....
    Ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal toppers vind en ook ERG lief!
    Zo :D

Mijn paranormale avond:
    Was heeeeeel bijzonder.
    Ik heb 'automatisch schrift' gedaan. Die dame kreeg boodschappen door van mijn gidsen en dat heb ik meegekregen. Was heel bijzonder... doordat de boodschap heel mooi was en ook nog helemaal klopte.

Ik heb een bijenwasafdruk laten maken... precies de kleuren gepakt die stonden voor wat er nu speelt in mijn leven. Mooie tekening en ook nog een tarotkaart gepakt: 'waarheid'.

En ik heb een voetreflexzonemassage gehad. Heerlijk ontspannend!

Al met al was ik daarna BEKAF!
    Heb uiteindelijk geen lift meer gekregen. 's middags dikke huilbui omdat ik zoveel moet regelen steeds (voor mijn gevoel) Met mijn mannetje afgesproken dat hij een uur eerder naar 't werk gebracht kon worden zodat ik onze eigen auto mee kon nemen. De schat.

Ik moet gaan, kom vanmiddag nog wel even langs!
    X

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

goedemorgen, eventjes kort.

mijn zoontje gaat gelukkig beter, hij heeft geen koorts meer en is verder happy, dus ik denk dat ik toch maar niet naar de dokter ga met hem.

had gisterenavond zoveel harde buiken dat ik het eng vond! vandaag lekekr heel weinig doen!

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Marloes: hello!
    Wij gaan ook nog een pretecho laten maken, heb nog maar twee echo's gehad en verlang er erg naar om de kleine weer eens te zien!

@Majkuh: beterschapjes for all! ;)

@Zonstraal: ik laat het weten!

@Manny: klinkt een beetje als wat wij op yoga doen, maar een voorlichtingsavond door een verpleegkundige Jeugdgezondheidszorg zit daar (gelukkig) niet bij.

@kaatje: ik zou wel naar de huisarts gaan. Volgens mij heeft jouw zoon al meer dan 10x koorts gehad in de tijd dat ik hier kom! Misschien toch maar de amandelen laten knippen? Ik was ze met ruim 1 jaar al kwijt. Hoe kleiner het kind hoe kleiner de ingreep.
    Beterschap!

@Marooz: sterkte met je oma! Ze is net zo oud/jong als mijn moeder... :(
    Ander vraagje: als je straks borstvoeding gaat geven, lekt dat natuurlijk nog meer, maar hoe doe je dat dan 's nachts? Ik neem aan dat je toch niet met een bh met zoogkompressen erin in bed ligt? :(
    Ik heb gisteren heel de dag niks gedaan, moeilijk! Vanochtend zag ik een lekkend pak melk in de koelkast en moest ik toch echt aan de poets; heerlijk zo laag bij de grond: NOT!

@JoMi: fijn dat de yoga beviel!
    Meid, ik groei nu zo hard dat ik bijna voorover tuimel! :(
    Ik moet volgende week naar de vk, ik ben wel benieuwd wat ze ervan vindt dat ik zo hard groei!
    Succes bij de gyn!

@kroepie; dat zou nou niks voor mij zijn he! ;)
    Maar voetreflexzone-gedoe is wel heel lekker, heb ik ook een keer gehad!

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey dames!

Ik kreeg een pb en lees dat het al opviel dat ik al een tijd niet ben geweest.
    KLopt inderdaad..sorry!
    maar heb het erg druk..we zijn pas verhuisd en wonen nu sinds kort beneden (hebben even op ruime zolder en eerste verdieping gewoond, die waren al helemaal klaar).
    Nu dus beneden. ER gaat beneden ook nog uitgebouwd worden, maar daar hebben we gelukkig geen last van, pas op het laatste maar dat duurt nog wel een tijdje.

Verder is Demi best moeilijk de laatste tijd, vraagt veel aandacht enzo, Maarja, voor haar is het natuurlijk ook wennen en anders allemaal. Maar gelukkig doet ze het verder allemaal prima! Ze wordt al zo groot! En geeft regelmatig kusjes op mijn buik, of aait mijn buik. Ze doet dan graag mijn shirt omhoog en zegt baba ipv baby, erg lief! (als ze iets vies vind ze gt ze ook echt Bah! bah, duidelijk verschil,haha)

Ik heb veel last van mijn buik (harde buiken) en ben snel en veel moe . Maar kleine meisje in mijn buik doet het super! Is wel heel erg beweeglijk,net als haar grote zus toen was. Soms heel pijnlijk die bewegingen, voetje of handje lijkt dan wel uit mijn buik te komen. Mijn buik staat erg strak, denk dat het daardoor ook een beetje komt. Maar wel heel leuk om te zien hoor! :D

Oja, heeeeel veel last van mijn blaas..pfff..steeds kleine plasjes..vooral als ik even gezeten heb en dan opsta..pfff...echt pijnlijk gewoon en kan soms even niet staan...maar hoort erbij!
    Ik heb ivm harde buiken wel na laten kijken op blaasontsteking maar dat was het niet.
    Dus i moet goed mijn rust nemen.

Nou meiden, ik ga gauw eens teruglezen

Liefs
    Sylvia

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Nou hier is iedereen weer uit de ziekenboeg, was echt niet normaal hoe ziek we allemaal waren. Laten we hopen dat het ergste nu achter de rug is. Ben 5 kilo afgevallen door al mijn geziek en heb vandaag gelukkig mijn laatste antibiotica gehad, bah wat vies.

Zo ga nu eens kijken of ik nog wat kan reageren op jullie,

@Kaatjek, fijn dat het weer wat beter met je zoontje gaat. Ik heb ook veel last van harde buiken, kunnen erg pijnlijk zijn.

@Kroepie, spannend zeg z'n paranormale avond, ik ken daar eigenlijk helemaal niets van. Maar lijkt me wel leuk om zoiets een keer te doen.
    Fijn dat je het met je mannetje hebt kunnen regelen.

@JoMi, sorry ik heb niet alles bijgelezen, maar begrijp ik nu goed dat je niet meer door gaat met werken als je bevallen bent. Vind het een knappe kues van je. Je werktijden waren nu ook niet altijd optimaal he. Kan me voorstellen dat dat nog lastiger kan worden als de baby er eenmaal is.

@Mamasan, ook nog in de ziekenboeg, balen hoor. Beterschap. Geweldig als anderen ook je buik ziet en voelt bewegen he. Mijn oudste heeft het pas ook gevoeld. Ze vond het echt heel apart hihi.

@Colin, dat is idd Sylvia met haar dochtertje Demi. Heb haar ook al even niet gezien. Maar kan wel herineren dat ze het toen heel erg druk had en minder tijd had om hier te komen. Komt me zelf ook erg bekend voor ;) .

@Marooz, Wat vervelend van je oma, maar wel fijn dat ze vrijdag weer naar huis mag. Ik had ook ergens gelezen dat het helemaal niet goed gaat met je bekken. Wat een domper zeg. Je hebt ook wel veel pech deze zwschap zeg. Geniet je er wel een beetje van.

@Zogelukkig, ook la last van de bekken, ik weet dat het je echt belemmert in de dagelijks leven. Ik ga nu 1x in de week naar de fysio, en als ik mijn oefeningen goed doe dan red ik het wel. Ik hoop dat het na de bevalling allemaal weer een beetje over is. Sterkte jij.
    Tegen mij zeggen mensen juist, ooh dan moet je toch nog effe, en ik vind eigenlijk dat het best snel gaat. Ach ja, mensen moeten toch iets zeggeb he.

@Misspuma, hoe is het met je zoontje. Wat zei de dokter. Zielig he voor z'n kleintje. Voel je je zelf al wat beter.

@Zonnetsraal, hihi nesteldrang, praat me er miet van. Volgens mij heb ik al 25 wkn last van nesteldrang. Ik kan gewoon niet lekker op mijn stoel zitten als ik me huis niet in orde heb. Ik weet het dat is echt heel erg, kan er niks aan doen. Mijn mannetje word er ook af en toe crazy van.

@Marloes, wat fijn dat je 3d echo zo leuk was, lijkt me echt heel erg mooi.
    Proficiat nog met je vader z'n bruiloft, kan me voostellen dat je s'avonds gesloopt was. Die moeheid waar je last van hebt is echt vervelend, is je ijzer wel helemaal goed? Als die te laag is kan je ook heel erg moe van worden.

@Majkuh, dikke knuffel en neem lekker je tijd. We zien je wel weer verschijnen.

Ik had ook een brief gehad over de zwschaosgym, nu is die helaas op maandag. dat is de enigste dag dat ik niet kan want dan moet mannetje naar school s'avonds. Vond dat echt balen want had het graag weer gedaan. Ik heb gebeld en ze zouden kijken of ik een groep later kon beginnen. Ik hoop het.

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X~ Buddy: Lintje
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Sarahmei09
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV~ Buddy: Iris77
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki
    * Lynni ~ 2e kindje~ Buddy: Dancevalley
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi
    * Brigitte22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X ~ Buddy: Rainbow78
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ Buddy: Belinda203
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje ~ Buddy: Pien1980
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Houmar
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    * Nano73 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie
    * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# ~ Buddy: Klevkin
    * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Lievebeesje
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sinada
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Buddy: Lily2006
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Benzoblij
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Evy77
    * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ :(: ~ Buddy: Tinke
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Shannah
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Roosje75
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje
    16 mei
    * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV
    * Mama nel ~ 2de kindje~ Buddy: Miesje24
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie
    * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Webmiertje
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV ~ Buddy: Hester86
    * Pien1980 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Meimama
    * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    * Lillybit ~ Meisje
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje ~ Buddy: Natasssie
    * Hester86 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Manon77
    * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB ~ Buddy: Mama nel
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Lapstra
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Colin
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje ~ Buddy: lynni
    * Tinke ~ PZH ~ BV ~ :-# ~ Buddy: EvaZ
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ Buddy: Judithenjelle
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~ Buddy: Me78
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Stillewens
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sappie
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Bianca84
    27 mei
    * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje
    * Mama30 ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ color=green]Buddy: Sheila82[/color]

Er zijn op dit moment 72mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling
    Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Tussenstand:
    15 meisjes - 10 jongens

Afspraken
    * 29 januari: MisssZ, afspraak vk ~ JoMi, afspraak gyn, 11.15 uur
    * 30 januari: Manny, afspraak vk 16.15 uur
    * 31 januari: Manny, 3d/4d echo 14.30 uur
    * 2 februari: Daggie1984, afspraak vk, 8.15 uur ~ Karien, controle vk
    * 3 februari: Bianca84, afspraak Gyn ~ Remmar, afspraak vk ~ Sim80, afspraak vk, 9.15 uur
    * 4 februari:
    * 5 februari:
    * 6 februari:
    * 9 februari:
    * 10 februari: MissPuma, afspraak vk, 11.00u
    * 11 februari:
    * 12 februari:
    * 13 februari:
    * 16 februari:
    * 17 februari:
    * 18 februari:
    * 19 februari:
    * 20 februari: Manny, afspraak Gyn 10.35 uur
    * 23 februari: Mushu, 3d/4d echo
    * 13 februari: Evy77, afspraak Gyn, 15.30 uur
    * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur

De aanpassingen zijn:
    Heb de lijst even naar voren gehaald

[

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    En daar is syl al, goed iets van je horen. Ik dacht idd al dat je in een verbouwing zat, wist het niet helemaal zeker. Fijn dat alles verder goed gaat, behalve dan die vervelende hare buiken. Probeer af en toe wat rust te nemen. Maar ja dat weet je zelf ook wel natuurlijk.

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Ik lees even niet terug, kom jullie alleen een hele fijne week wensen!
    We gaan morgen op vakantie, en ik denk niet dat ik tussen het inpakken door nog tijd heb om op het forum te komen!
    Tot volgende week!

Liefs, misspuma

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Een hele fijne vakantie Misspuma, geniet er maar lekker van.

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    fijne vakantie! heerlijk! geniet ervan!

17. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Sheila82: Welkom terug!

MissPuma: Een fijne vakantie! Geniet ervan!

Sim80: Je mag mij wel van de buddylijst afhalen, ik sta bij Belinda203, maar kan me haar niet herrinneren.

Daggie1984: Ik doe ook nergens aan mee hoor, geen gym, geen yoga. Zou niet weten waar ik de fut vandaan moet halen, hihii.

Me: Ik ben net bij de gyneacoloog geweest. Moest weer opnieuw bloed en urine op kweek laten zetten. Uitslag komt van de week. Verder was mijn bloeddruk stabiel, dus is niet gestegen. Dus geen hellp! Gelukkig! Als er wél iets uit de urine of bloedonderzoek komt hoor ik het, maar voor nu betekend dat dat ik gewoon weer terug mag naar de verloskundige.

18. willen jullie mijn verhaal/vraag eens lezen bij onderwerp bevalling?

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Marloes, wat het ook kan zijn is een begin van een griep, dan krijg je ook overal spierpijn en zo. Wat is je temp?
    Ik zou als de krampen aanhouden toch even de vk bellen. Vooral niet met zorgen blijven rondlopen.
    Sterkte, laat je nog even wat weten?

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Eerst ff snel een update van de gyn.

Vanochtend had ik dus om 11.15 afspraak. Bloed uitslag en urine onderzoek waren goed. Ook heb ik een echo gehad en de metingen waren goed. Hartje goed te horen en groei kindje lag mooi op schema (24w3d) wat ik ook ben vandaag.
    Bloeddruk was niet goed. 170/100 en ik moet vanaf nu 2 maal daags 1 tablet L-Methyldopa PCH 250 mg slikken (bloeddrukverlagend medicijn).
    Ook houd ik dus al iets vocht vast en ik moet zoveel mogelijk als ik zit met de benen omhoog en een kussen onder matras op bed was ook goed.
    Verder blijf ik nu onder strenge controle en moet dus over 2 weken op 12 februari om 10.00 weer bij de gyn. komen.

Dit was het ff voor nu. Vanavond ben ik er wel weer, mannetje heeft alweer vergadering vanavond.

Tot laters.

Deel Deze Pagina