Vandaag ff niet zoveel puf om te reageren... sorry. Drukke dag gehad. Hebben net in de stad ff lopen sneupen... en erg cute outfitje gekocht bij de HEMA Oh... en de foto van de kinderwagen staat online! Liefs voor iedereen.
Per ongeluk alles hier afgezet, dus ... alles kwijt lol => dan maar even opnieuw @allemaal: bedankt iedereen, voel me reeds beter maar het is niet gemakkelijk geweest. Heb nog een weekje antibioticakuur bijgekregen van de dokter Ben sinds gisteren terug aan het werk, maar het is wel zwaar. Heb veel bij te lezen, ong. 15 pagina's allergie: ik heb geen allergie, maar m'n vriend heeft enorm veel last. Dus probeer ik er toch rekening mee te houden en reeds zoveel mogelijk te eten zodat ons meisje er toch al eens van heeft geproefd. buik: mijn buik'je' is ook dikker 's avonds dan 's ochtends. Krijg steeds te horen hoe klein m'n buik wel niet is voor bijna 6 maanden te zijn , zal er wel aan liggen dat het m'n eerste is. Hier ook veel gerommel in de buik, wat moet dat voor onze beebjes wel niet zijn hé @jomi: amaai, zo'n mooie grote buik, wauw! @dancevalley: sterkte meid, leef met je mee. @Lintje: proficiat met jullie zoontje @webmiertje: sterkte!! by the way, hier zwanger van een meisje en heb ook enorm veel last van jeuk hoor. @sabrina: leuk om te horen dat alles goed gegaan is, ik wens je een spoedig herstel. @jazzie: veel beterschap! @MissPuma & Joki: wauw, mooie buik hoor Fijne vakantie. @dolgelukkig: begrijp ook niet veel van je bericht, maar wil je wel veel sterkte wensen. Heb het ondertussen op een ander onderdeel gelezen, wel heftig, héél véél sterkte meid! @Engelenmama: welkom bij de mei-mama's @Majkuh: beterschap daar aan iedereen Ik heb gelezen dat afvallen tijdens de zwangerschap niet goed is voor de baby, omdat bij het verbranden van vet bepaalde stoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby. Wil niemand ongerust maken hoor, ze hadden het hier over echt bewust vermageren. Ok, heb het té veel gezien sinds ik m'n 15p bij lees, hier wordt het vanavond stamppot, heb er echt zin in gekregen lol. Voila, eindelijk bijgelezen, hopelijk ben ik niemand vergeten
hey meiden! dank jullie wel voor beterschapswensen voor mijn ome, het gaat nu al beter met haar gelukkig! Met mij alleen wat minder... heb teveel gedaan en daar gaan mijn bekken weer... kan niet eens meer lopen! gggrrrr Dus bedrust nu... Sim; ik geniet wel hoor van mijn kleine mannetje, maar wou alleen iemand anders zijn lichaam even lenen! hahaha Want mijn lichamelijke gesteldheid valt me wel vies tegen eigenlijk... ben soms gewoon aan het aftellen! Gelukkig ben je weer beter! zogelukkig; ik heb geen idee hoe dat dan s'nachts gaat, maar in het begin is het zowieso ivm stuwing erg prettig om dag en nacht je bh aan te houden dus das dan geen probleem! We zien het wel toch? syl; dus nog druk in de verbouwing! heel veel succes meis! En ook met je blaas, vervelend zeg! Kot het door de druk van de baby? misspuma; veel plezier on holiday! webmiertje; wel rustig aan doen heh meid, goed voor jezelf zorgen! Ben blij dat het iig geen hellp is! jomi; akelig die hoge bloeddruk, maar goed dat ze je beter in de gaten gaan houden! En die medicatie... ach het is niet leuk maar wel beter. En hup benen omhoog! Het is nog geen tijd voor slippers namelijk! evy; ik ben heel veel afgevallen in de zwangerschap en weet idd dat in je eigen vet schadelijke stoffen zitten die door de verbranding vrij komen. En in je bloed komen. Vind ook dat je absoluut niet bewust moet vermageren! Maar ik kan er niets aan doen... Gelukkig zijn die stoffen in zulke miniscule eenheden aanwezig dat het geen schade toe brengt. Wel houdt mijn vk mijn gewicht in de gaten. Ben namelijk weer 2 kilo kwijt... en das niet de bedoeling... Geniet van de stamppot! Nou meiden ik ga plat! DOEG!
Hai allemaal @ Jomi, gefeliciteerd met je neefje. Wat een cool badpak! Veel plezier bij yoga alvast! @ Ria, alles goed gegaan @ Mamasan, hier ook af en toe last van de ribben, maar de kleine kan er dan ook al tegen schoppen, als ik op m'n zij lig.. @ Manny, succes! Veel plezier bij de gym @ Zogelukkig, fijn dat je je weer wat beter voelt, oh shoot, lees net dat het toch weer slechter gaat, balen meid @ Kaatje, leuk hoor al je plannen, hoop dat je de energie strakjes heb om lekker crea te gaan doen, hier gelukkig ook maar een! @ Zonstraal, heb nog nooit gehoord dat je geen slagroom enzo mag als je zwanger bent.. Luchtte het lagen eventjes op? @ Kroepie, leuk de echo! Wij gaan vanavond.. Veel plezier alvst bij de yoga. Hoe was de paranormale avond? @ Misspuma, Gaaf dat het zo leuk was op het kinderdagveblijf! Sterkte weer met je ventje @ Kippie, was je bad lekker? Maakt niets uit hoor dat je niet op iedereen rageert, je bent er toch even, is toch genoeg? @ Marooz, gefeliciteerd met het geven van melk haha, ja best vaag he.. @ Marloes, leuk dat je de kleine weer heb gezien! @ Daggie, nee wil het niet weten hoeveel we dan gaan kletsen.. @ Majkuh, geeft toch niets meis, rustig aan @ engelenmama, jeetje meid.. Gefelicteerd met jullie tweede kindje @ Missz, succes met de drukte! Nou moet er voor vandaag even mee stoppen met reageren, morgen weer verder vanaf blz 513..
Zal jullie wel even op de hoogte brengen van het wel en wee hier. Dinsdag bij vk, bloeddruk is te laag, maar ja beter dan te hoog volgens mij. Baby groeit goed, klein buikje zei ze maar geeft niets. Bm zit 1 vinger boven navel. Vanavond pretecho! Vandaar dat ik niet verder kan met reageren, schoonouders/ouders op de stoep Ben wel verdrietig, ging alle spullen op m'n gemak uitzoeken wat ik nog van maris heb. Blijkt dat buiten al een hele hoop andere dingen ik ook nog eens ALLE pakjes mt 50/56 kwijt ben.. Heb nog 1 jasje en een mutje.. Geen idee wat er mee gebeurd is en met het geen wat ik nog heb, in ander maatjes is er ook nog heel veel wat met een soort parfum ofzo besmeerd is, ruikt heel sterk en gele vlekken.. Zo dat ben ik effe kwijt, nu tranen drogen en op naar de pretecho waar we met z'n alle de kleine uk gaan bekijken, maakt toch je dag weer goed Fijne avond allemaal en sorry voor mijn lange berichtje..
Hier ben ik ook weer even. Geen puf om op iedereen te reageren. Alle zieken heel veel beterschap. En Marloes, hoe gaat het nu met je.? Ben vandaag met 3 collega's naar breda geweest. Was helemaal super. Lekker geshopt bij prenatal. We stonden terug flink in de file, dus ben behoorlijk gesloopt. Ga lekker op de bank hangen. Fijne avond allemaal.!
marooz/ zogelukkig, er zijn mensen die 's nachts met BH slapen tegen het lekken. ik vond dat zelf niets, legge wel eens een handdoek over me heen. je hebt ook speciale slaap BH's... Ik begruikte een soort opplakdingen die het lekken tegenhielden, ze heten liliypads. fijner dan die gewone pads. Ze blijven in het begin ook zitten zonder BH dus ook 's nachts. na een tijdje verliezen ze hun plakvermogen een beetje. ik heb ze nooit in bed gebruikt, ivm risico op spruw kun je de boel beter laten ademen 's nachts, ik ben er erg bevattelijk voor en het is zeer pijnlijk. maar na een tijdje stopt het lekken wel hoor, dat is eigenlijk alleen in het begin, op een gegeven moment regelt je lichaam de hoeveelheid veel beter en lek je niet meer (als je tenminste geen voeding overslaat.) manootje, zonde hoor. probeer het positief te bekijken, nu kun je lekker nieuwe dingen kopen! (OK, schrale troost maar ik doe mijn best...) en wat vies is wordt misschiennog wel schoon... Jomi da's niet mooi, rustig aan doen he! De rest groeten en fijne avond, beterschap waar nodig!
Hey dames, Las iets over lilypads, is dat wat? Ik heb Gwen 7 maanden bv gegeven en heb altijd die melkpads gebruikt maar pfff wat een ellende zijn die dingen. Het ziet er ook gewoon niet uit in een bh hahaha. Maar wilde toen die lilypads niet kopen, weet niet waarom niet trouwens Maar die staan nu wel op mijn lijstje. Jeetje Jomi, zo hoog! Goed dat je zo streng onder controle bent! Lijkt me erg naar zeg. Mijn bloeddruk is 70/110, erg netjes volgens mij. Fijn Kaatje dat je zoon zich weer wat lekkerder voelt. Ik heb hier nog steeds een ziek kippetje. Ze krijgt denk ik haar hoektanden en kiezen (ze heeft al 4 kiezen). Ze poept zich driemaal in de rondte en van die lekkere spuitluiers. Erg sneu, gelukkig is ze wel vrolijk maar ik zie gewoon aan haar dat ze niet lekker in haar vel zit. Blijf gewoon druppelen met chamodent en voor die verstopte neus een neusspray (babyspul). Marloes ik zal zo even lezen wat je geschreven hebt. Over lekkende borsten na de bevalling. Ik deed dus 7 maanden lang met een bh aan slapen, met van die melkpads en een hydrofielluier helemaal opgevouwen ertussen... En nee, dat slaapt voor geen meter maar je went eraan hahaha. Het hielp wel want als ik 1 van die dingen vergat dan was werkelijk mijn hele bed zeiknat. Erg smerig. Deze berta had veel melk Ik heb alles bijgelezen maar ga zo even lekker plat. Ben moe... Ben wel vandaag bij de vlos geweest. Was maar 6 ons aangekomen in 3 weken tijd. Stand is nu nog net geen 5 kilo is 24 weken. Vind het redelijk netjes. Ik weet dat je niet mag afvallen tijdens de zwangerschap (ook niet tijdens de bv, gaat het vanzelf is het zo maar je mag niet fanatiek lijnen). Ik ben niet aan het afvallen maar let wel heel erg op wat ik eet. En als ik een weekend vol feestjes heb gehad dan zorg ik wel dat ik de week erna uitkijk met bepaalde dingen. Maar goed, dat kan geen kwaad. Als je maar niet fanatiek gaat lijnen. Mijn bloeddruk was ook helemaal goed, en de kleine man lag heerlijk met zijn koppie boven en met zijn voeten in mijn blaas te trappen. Ze vond het een bewegelijk kereltje. Dat is hij ook zeg! Mijn baarmoeder komt nu 1 vinger boven mijn navel, gaat gewoon goed zo. Ik had het er nog over gehad dat mijn stuitje zo'n zeer deed met fietsen en vooral als ik af moet stappen en de druk eraf gaat zeg maar. Ze raadde me aan om even met de fysio te bellen. Ook mag ik weer bloed laten afnemen en dan met de ontbijttest? Eerst ontbijten en dan na een uurtje bloed laten prikken. Daarna na een uur weer laten prikken om mijn suiker in de gaten te houden. Dit omdat Gwen een lekkere 8 ponder was. En om nog een reden, iets met mijn moeder die chemo heeft gehad (een paar jaar geleden). Snapte de link niet helemaal maar dat kwam ook omdat ik op datzelfde moment ook Gwen in de gaten aan het houden was. En die heeft toch al mijn concentratie nodig hahaha. Al met al dus wel weer door de apk heen gekomen. 19 februari mag ik weer. Liefs en een fijne avond allemaal. Pffff was ik toch bijna alles kwijt.... De stoppen sloegen door. Onze laptop heeft kuren dus die was denk ik de boosdoener maar had deze hele tekst hierboven al klaar staan. Kreeg zowat een hartverzakking
Hey meiden, @jomi, Lief van je dat je er nog een buddy wilt bijnemen. Ik zeg dus gaarne, moet ik ff pben? Balen trouwens weer van je bloeddruk, fijn dat je nu toch bij de gyn kan blijven en dat je goed in de gaten gehouden wordt. @kroepie, je hebt dus een mooie avond gehad? Mooie ervaring als alles klopt, heb je nog een plaatje van de bijenwas? @sim, fijn dat de ziekenboeg achter de rug is. jammer van je gym zeg, ik hoop dat je dan een groep later terecht kunt. @misspuma, fijne vakantie! @webmiertje, gelukkig dat het geen hellp is, dat moet een flinke opluchting zijn. @marloes, klinkt als griep, ik heb het ook heel erg, ik kom momenteel amper de trap op. Maar als je twijfelt gewoon je vk bellen hoor. @manootje, wat zonde van je spulletjes. In ieder geval veel plezier bij de echo. Hier dus een hele gammele mamasan. Ik heb werkelijk waar overal spierpijn en wist niet dat ik zo veel spieren had Vanmiddag gelukkig heerlijk in bed gelegen met zoonlief tegen me aan gekropen, die was goed moe van de psz. Wel goed nieuws vandaag, hiep,hiep hoera, ik heb kraamzorg! Pfff weer een last van me af. Meiden ik ga weer plat, tot later!
Hoihoi allemaal, Mijn bloeddruk is zeker hoog, maar ik hoop dat de medicijnen snel aan gaan slaan. Ik neem zo mijn 1e. Is gewoon afwachten, maar ik heb goede hoop. Mamasan, stuur mij maar pb, ik stuur jou ook wel ff de gegevens van mij en zal het ook nog wel ff doorgeven aan Sim80. Krijgt die nog een pbtje van mij, vanmiddag haar ook al 1 gestuurd met nieuwe afspraak gyn. Ik ben nu erg moe en ga dus gauw naar bedje. Probeer morgen wel ff weer te reageren. Liefs van mij en welterusten.
MisssZ ik vond de lilypads erg fijn. inderdaad ook omdat je ze niet ziet zitten onder je kleren. Als ik het zo hoor lekte jij wel erger dan ik! Ik hoor wel eens van mensen dat ze niet goed tegenhouden als je heel erg lekt, maar bij mij werkten ze prima. Ik had ook erg veel melk maar relatief weinig lekken. Jeetje, nu ik er over nadenk dan komt het allemaal weer terug die ellende! Mijn zoontje kon het eerst helemaal niet aan zo hard spoot het eruit. Ik zie me nog staan boven de wasbak voor elke voeding om de druk er een beetje af te halen met de hand. Een kneepje en het spoot eruit, net een douche, minutenlang. Pas als het stopte met spuiten mocht hij drinken.. Hij was toch al een spuger, en anders stikte hij er gewoon in! Ik vond borstvoeden in het begin echt een ramp, maar na een tijdje vond ik het steeds leuker, uiteindelijk heb ik het 8 maanden volgehouden. Maar op een gegeven moment kost het ook helemaal geen moeite meer, en is het vooral gezellig. Ik heb wel geleerd dat de aanhouder wint mbt BV! o ja, ik had het over lilypads. Ik heb ze helemaal in het begin niet gebruikt, pas na een maand of wat heb ik ze gekocht, dus toen was bij mij het ergste voorbij. Ik herinner me nog wel die zeiknatte bedden, blehh. Maar zoals ik al zei, vanwege de spruw kon ik niet 's nachts iets op mijn borsten doen. Maar lilypads zijn daar ook juist weer beter voor dan gewone pads, want dan heb je zo'n vochtig ding op je borst, ideale voedingsbodem voor schimmel natuurlijk... Terwijl die lilypads het vocht binnen houden en de boel droog blijft. Haha, berta, inderdaad. Ik was laatst op bezoek bij een melkboerderij, nou, ik voelde me meteen verwant aan die koeien aan de melkmachine! De herinnering aankolven was nog vers, je voelt je dan ook zo'n koe! slaap lekker allemaal!
Jomi weltrusten, lekker uitrusten en hopelijk slaan je meds aan. Fijn mamasan dat de kraamzorg geregeld is. Weer een zorg minder. En lekker hoor even slapen met je zoon. Ik kan dat wel op mijn buik schrijven bij mijn dochtertje.... Die wilt dan alleen maar spelen hahaha. Hahahha Kaatje, erg he. Heb ik ook als ik langs de polder loop en ik zie de koetjes staan (woon in een boerenstadje) dan heb ik toch echt medelijden met ze Ik slaap op mijn buik (normaal gesproken) vandaar dat ik zo lekte denk ik. Want overdag viel het reuze mee, behalve dan als ze de eerste borst nam want dan werkte het toeschietreflex ook op de andere borst. En toen ze de eerste nacht had doorgeslapen had ik het helemaal niet meer! Idd, na de eerste weken gaat het helemaal lekker, tot ze door gaan slapen. Dan moet je weer helemaal aclimatiseren hahaha. Toen werd ik wakker met natte pads, natte hydrofielluier en een nat lichaam whaha. Ze waren nog niet zo ver. En oja, dat kolven..... Ze is een blauwe maandag naar de kdv geweest en toen moest ik dus kolven. Jeetje dat is echt vrouwonterend . Vooral zo'n elektrische. Gelukkig heb ik dat dus niet veel hoeven doen. Gwen was echt een natuur talent, die deed hap slik en weg melk. Nam ook altijd 2 borsten. Weet wel dat ik een borst had waar minder uit kwam dan bij de andere. Mijn rechter was minder vol volgens mij omdat daar mijn spieren beter ontwikkeld waren (ofzo). Ik ben zeer benieuwd hoe het nu zal gaan. Het was zeker gezellig om zo met Gwen te zitten/liggen. Maar ik was het na 7 maanden ook wel erg zat geworden, wilde heel erg graag weer mijn lichaam terug. Behoorlijk ego als ik dat zo lees....
Ik heb zelf maar 2 weken BV gegeven en die weken wel met BH en zoogcompressen geslapen. Vriendinnen van mij die langer BV hebben gegeven hebben ook allemaal met BH & zoogcompressen geslapen. Lijkt mij ook niet echt wat hoor voor zo'n lange tijd, goed om te lezen dat er ook andere oplossingen zijn en/of je lichaam het zelf gaat regelen.
JoMi: hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Vervelend dat je bloeddruk zo hoog is, maar gelukkig is met beeb alles goed. Wel fijn dat je zo nauw onder controle blijft. Als het dan de verkeerde kant opgaat, zijn ze er snel bij.
Heb effe gereageerd in het topic dat ik geopend had... Kom van het weekend wel effe langs om op jullie allemaal te reageren! Maar wilde effe iets van me laten horen na mijn bericht van gisteren knuffel!
Goedemorgen meiden @Webmiertje, fijn dat je bloeddruk goed was zeg. Ik hoop dat je urine en bloed ook goed zijn. Laat je weten wat de uitslag was? @JoMi, Idd die benen omhoog en rustig aan. Ik hoop dat je je bloeddruk met de medicijnen in toom kan houden. @Kroepie, wat een geweldige wandelwagen zeg. Ben je weer een beetje uitgerust van het shoppen? @Evy, fijn dat wat beter met je gaat. Houden zo @Marooz, ja, een zwangere lichaam doet rare dingen met je . Ik heb daar ook last van hoor. Als ik zwanger ben lijk ik ook wel een ander persoon, zowel lichamelijk en geestelijk. En dan moet je ook nog 9 maanden ontzwangeren :x . @Manootje, hoe was de pretecho? Balen zeg van je kleertjes. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was. @Joki, lekker hoor dat shoppen. Ik heb dat pas ook gedaan, een middag. Ik heb er 2 dagen van moeten bijkomen Gaat niet meer zo makkelijk . @MisssZ, wat zielig zeg van je meisje, sommige kleintjes kunnen ook zo naar worden van die tandjes. Fijn dat alles goed was bij de vk. @Mamasan, fijn van de kraamzorg zeg, idd weer een zorg minder. Lekkende borsten, lillypads! klinkt jullie miss raar in de oren maar ik ben jaloers. Ik wou dat ik dat ook had. Ik heb 2 keer heel erg graag borstvoeding willen geven , maar alletwee de keren kwam er helemaal niets tot een paar druppeltjes. Vond dat heel erg en was er erg verdrietig onder. daardoor waren de eerste weken van mijn kraambed een hel. Was alleen maar daar mee bezig. Nu zegt mijn mannetje, je begint er niet meer aan. Hij vond het ook vreselijk om te zien hoe moeilijk ik ermee had. Dus ik denk voor mij helaas meteen de fles. Balen
@zieken> beterschap.. @Marloes ben blij dat je wat meer gerust bent gesteld..rust maar goed uit @Sim kan me voorstellen..ik zit ook wel eens te denken van wat nou als het niet lukt? ik wil het ook zo graag @mamsan jeah..last minder... @manootje vertel...spanning alom...was het een 3D/4D? @jomi ga er vanuit dat het goed komt nu je medicijnen hebt... @ the rest een hele fijne dag..! Groetjes Manon
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X~ Buddy: Lintje * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : ~ Buddy: Sarahmei09 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV~ Buddy: Iris77 * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Lynni ~ 2e kindje~ Buddy: Dancevalley * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi * Brigitte22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X ~ Buddy: Rainbow78 * Illy2306 ~ 4e kindje * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ Buddy: Belinda203 6 mei * Meimama ~ 3de kindje ~ Buddy: Pien1980 * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : ~ Buddy: Houmar * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# * Nano73 ~ 1ste kindje ~ PHZ 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# ~ Buddy: Klevkin * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Lievebeesje * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sinada * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Buddy: Lily2006 * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Benzoblij 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Evy77 * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ : ~ Buddy: Tinke 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Shannah * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Roosje75 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje~ Buddy: Miesje24 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Webmiertje 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV ~ Buddy: Hester86 * Pien1980 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Meimama * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV * Lillybit ~ Meisje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje ~ Buddy: Natasssie * Hester86 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Manon77 * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB ~ Buddy: Mama nel * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Lapstra * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Colin * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje ~ Buddy: lynni * Tinke ~ PZH ~ BV ~ :-# ~ Buddy: EvaZ 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ Buddy: Judithenjelle 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~ Buddy: Me78 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Stillewens 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sappie * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Bianca84 27 mei * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje * Mama30 ~ PHZ ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: Sheila82 Er zijn op dit moment 72mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Tussenstand: 15 meisjes - 10 jongens Afspraken * 30 januari: Manny, afspraak vk 16.15 uur * 31 januari: Manny, 3d/4d echo 14.30 uur * 2 februari: Daggie1984, afspraak vk, 8.15 uur ~ Karien, controle vk * 3 februari: Bianca84, afspraak Gyn ~ Remmar, afspraak vk ~ Sim80, afspraak vk, 9.15 uur * 4 februari: * 5 februari: * 6 februari: * 9 februari: * 10 februari: MissPuma, afspraak vk, 11.00u * 11 februari: * 12 februari: JoMi, afspraak gyn, 10.00 uur ~ Joki, afspraak vk * 13 februari: * 16 februari: * 17 februari: * 18 februari: * 19 februari: * 20 februari: Manny, afspraak Gyn 10.35 uur * 23 februari: Mushu, 3d/4d echo * 13 februari: Evy77, afspraak Gyn, 15.30 uur * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur De aanpassingen zijn: @JoMi en @Joki, jullie afspraken staan erop.
Straks met de taxi naar de bekkenfysio, kan amper de trap af, laat staan daarnaartoe fietsen. Sorry dat ik niet reageer op al jullie berichten...