@Oem: Ja, laat het zonnetje maar komen! Alhoewel ik dit ook lekker weer vindt hoor! Ben jij nog maar twee kilo aangekomen? WAUW! Ik vanochtend 12,5. Ik snoep/snaai niet, maar beweeg nu minder en dan gaat het altijd hard bij mij. @Joki: Ja, ik begin aan mijn nieuwe ritme te wennen, soort van berusting. Neem nu al dagen rust en het gaat stukken beter! Mijn man heeft zich een slag in de rondte gewerkt dit weekend en dat bezorgt me nog steeds een rotgevoel, maar ik mocht lekker op de bank liggen heel de zondag sport kijken en de kopjes thee werden vanzelf bijgevuld. Mijn man is de beste en de liefste! Hopelijk blijft het ook met jouw bekken goed gaan! @Marloes: Ja, het is stil hier en ik mis m'n schatjes vreselijk, maar ik troost mij met de gedachte dat ze het goed hebben nu. Ik werd nog gebeld door een meisje van 10: "Maakt u zich maar niet druk hoor mevrouw, het gaat echt heel goed met ze, daar zorg ik wel voor". Zit ik echt te janken hoor! Wij hebben hier verderop echt een heel stomme, kleine slordige Prenatal; wel jammer. Wij gaan ook nog voor een 3/4D-echo. Zie er zo naar uit om ons kleine wurm weer te zien! Hebben pas 2x een echo gehad. Blijf rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren! @Evy: Thanks! Shit dat je nog steeds niet helemaal lekker bent! Beterschap maar weer! EN DAN NOG EVEN EGO: Vandaag door de check-up bij de vk geweest en ALLES is goed! *Suiker goed: nit te laag en niet te hoog (ik hoef niet nog een keer een dagcurve bij te houden!) *Geen eiwitten urine *Normale bloeddruk! *Hou nog nauwelijks vocht vast *De baarmoeder was de vorige keer iets te groot in verhouding met het aantal weken en ligt nu mooi op schema! *Ben tot nu toe gemiddeld precies 0,5 kilo per week aangekomen, keurig netjes volgens haar. DUS GEEN REDEN TOT ZORGEN! EN: Na dagen van rust kon ik eindelijk weer een stukje lopen! Er is daar een park en we hebben toch wel een half uur gewandeld en het ging echt beter! M'n rechterbeen sleepte er niet meer zo achteraan. Natuurlijk doet het nog wel pijn, maar als ik langzaam loop en goed nadenk hoe ik m'n ene been voor het andere zet gaat het best aardig! Jep; ik ben BLIJ!
@zogelukkig : Ohh wat lief dat dat meisje nog even belde om te laten weten dat het goed met ze gaat... Kan me voorstellen dat je het dan al helemaal niet droog houd! Wanneer hebben jullie die 3d/4d echo ? En fijn dat alles goed was bij de vk weer! @Ria32 : He jeetje wat vervelend... Maar net wat je zegt je ligt daar beter dan als ze allerlei onderzoeken enz gaan doen! Ze doen het niet voor niets en het is beter voor jou en de kleine. Zou idd fijn zijn als je man tussendoor een keer iets kan laten weten over hoe het met je gaat maar snap wel dat hij het ook erg druk krijgt nu! Sucses en we horen je snel weer hopelijk! @Kaatje : Ja wij wilden ook of de urban jungle of de koelstra flexxo ... De urban jungle was 2dehands nog best prijzig op martkplaats en dan waren ze vaak nog van 2003/2004 Nu hebben we een koelstra van eind 2007 voor dat zelfde geld dus keus was snel gemaakt! Maar het zijn super wagens ja... Hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd! @Oemhudaifa : Beterschap met je voet! Hopelijk gaat het snel beterder! @Evy77 : Pff ook al niet fit ! Duurd lang he... Ik loop ook al 2 weken rond met de griep! Gelukkig niet meer zo erg als in het begin maar het gaat ook maar niet weg... Hopelijk voel je je snel beterder! Beterschap @Kroepie : Balen dat je zo'n onrustige nacht heb gehad! En zoveel last van je rug... Probeer wat rustig aan te doen en anders straks een lekker warm bad/douche @kippie: Gezellie dat je weg bent geweest met je vriendinnen! Altijd leuk en gezellig jammer dat je dan daarna wel merkt dat het iets te veel was he... Maarja als het maar leuk was! En druk aan de kamertjes bezig dus... Leuk he! Jomi : Zo jullie en de kleine zijn idd goed verwent ! Lief joh! Heb je nu bijna alles al ? Wel lekker he zo dat babyshoppen ! Wij hebben vanmorgen al boodschappen gedaan... Mijn man is thuis zit in de vorst maar die is nu met joey naar mijn vader toe ... Moest hij effe helpen met iets. Ik ga vanmiddag met mijn zwangere vriendin baby shoppen en tas vullen bij prenatal! Vind dat altijd zo leuk he... Ik lees trouwens regelmatig bij de februari mama's omdat ik het leuk vind te lezen omdat hun op het eind zitten... En jeetje wat gaat het daar snel joh.... Het was nog geen februari of er waren er al flink wat bevallen... Ben benieuwd hoe dat hier straks is en hoeveel van ons er al eerder in april ofzo gaan bevallen Spannend wordt het he ... Knuffel!
@Zogelukkig: Fijn dat het beter gaat zeg! Ja en ik zeg nu wel 2 kilo, maar heb al een week niet op die weegschaal gestaan, I don't wanna know... Het is nog wel weinig, maar omdat het opeens zo snel eraan komt..... Ach we zien wel : P.... Ik kom ook sneller aan als ik weinig beweeg, als ik veel eet en goed beweeg blijf ik altijd op gewicht.
@Marloes: Nou ik zat echt hetzelfde te denken! Hoeveel van ons zullen in april (misschien zelfs eind maart) gaan vallen. Maar hoeveel eigenlijk in juni.......... En dan die van juni die al bevallen zijn... Zo raar. @Oemhudaida: Hmmm en dat bewegen is natuurlijn lastig met dat voetje. Vervelend hoor meid. @Ria: Oooi klinkt niet lekker. Probeer te ontspannen en laat je verwennen, we horen vanzelf wel hoe het is. En als je manneke er tijd voor heeft hoeft hij echt niet de boel te lezen, ff een kattebelletje zal ik al zeer op prijs stellen en anders horen we het hopelijk gewoon later van je! @Zogelukkig: Wat fijn dat goede nieuws! You GO GIRL! @KaatjeK: Wat een kanjer in de sneeuw. Hier is de poedersuiker alweer veranderd in regen. @Evy: Beterschap verder nog he meid. Nog even rustig aan. @Kroepie: Terug je bed in.... FF lekker bijkomen van je nacht! Vandaag gaat onze grote boef over naar zijn nieuwe kamer. Wij hebben trouwens een veluxraam waar ik graag een beveiliging op wil zetten, wie van jullie kent zo'n systeem en waar zou je dat kunnen halen?
oeee spannend vandaag in het grote bed! Hopelijk gaat dat goed en went hij er snel aan Wel grappig hoor als ze in dat grote bed liggen hihi. Ja he raar he... eind maart kan het al zijn dat sommige al bevallen zijn. Wij hebben er wel weer op gegokt dat ons kleintje geen 40 weken blijft zitten maar denk ook niet dat ik met 38 weken haar al in de armen heb. Zou van mij eind april wel mogen Ben wel heel benieuwd ja wie er eerder gaat bevallen of wie er toch een juni mama gaat worden.
Zit nu op mijn werk ff stiekem bij te lezen Had graag terug mijn bed in gegaan, maar gelukkig hoef ik nog maar een uurtje! Dan haalt mijn mannetje mij weer op (we carpoolen) Denk dat ik dan maar even lekker op de bank ga relaxen... *gaap* Vind 't zo balen dat deze zwangerschap zo anders loopt dan mijn eerste. En ok, ik was toen 13 jaar jonger en ok, geen zwangerschap is hetzelfde, ik weet 't allemaal wel, maar ik voelde me toen toch echt een stuk beter dan nu Gelukkig is met 't kleine wurm alles goed... Liefs
@marloes22: tja onze afweer ligt een stukje lager en we mogen ook niet zomaar eender wat nemen hé. Jij ook nog veel beterschap hé.
ria, 't is wat zeg! maar wel fin dat ze je goed in de gaten houden. veel sterkte gewenst zogelukkig, kan me voorstellen dat je eenzaam bent zonder je beesten. maar het is voor een goed doel! en niet schuldig voelen om je door je man te laten verwennen, je loopt 9 maanden met zijn kind rond, het is voor jou altijd nog meer werk dan voor hem! en hij doet het vast met plezier! marloes, de koelstra hebben ze hier niet. en met mijn reuma wil ik echt de beste kar, dus ga toch voor de dure UJ. maar de koelstra ziet er ook goe duit moet ik zeggen. ik ben ook erg benieuwd wie de eerste wordt. hopelijk nog even niet, maar een aantal van ons zijn de grens dat een kindje levensvatbaar is buiten de baarmoeder al wel gepasseerd... mijn zoontje was 2 weken te vroeg, daar teken ik weer voor! ik zou zeggen vanaf half april mogen we los met bevallen! oemhudaifa, 2 kg is toch echt helemaal niets? harmless, het sneeuwt nog stevig door hier, echte poedersneeuw! jammer dat mijn zoontje het niets vond, ik had graag samen een sneeuwpop gemaakt! ik ga wel een wandeling proberen straks! kroepie, ik snap hoe je je voelt. ik was de vorige keer maar een jaar jonger... ik houd het er maar op dat het te snel achter elkaar is... zo, hier even rust, en het is echt zooo mooi buiten. de sneeuw blijft maar vallen, en het is ook echte, geen natte. jammer dat het geen weekend meer is, dan konden we lekker naar buiten. eigenlijk moet ik werken maar de nanny is vanwege de sneeuw niet gekomen, en aangezien het toch de laatste week is doe ik rustig aan vandaag!
Wat balen Kaatje dat je zoontje de sneeuw niks vond, hoe kan dat nou? Heb je geen slee? Oh, ik was als kind zo gek op sneeuw en er lag bijna ieder winter wel sneeuw! Hoe is 't nou met jouw bekken, gaat dat nog goed? Doe maar voorzichtig aan, dat je niet valt door de gladheid!
even een update: Heb weer gewogen en slik...3,5 kilo... Maar oke ik vertrouw erop dat het allemaal reuze meevalt... Wat betreft mijn voetje: Doet pijn, maar dat houdt mij niet tegen hoor ; ). Mijn man zei laatst nog: Als je nou straks denkt weeen te hebben, niet afdoen: Mwah beetje buikpijn is vast niets... Ben namelijk niet zo kleinzerig. Heb ook 24 per dag pijn in mijn knieéen, maar dat vergeet ik eigenlijk altijd... Tjah....kijken of ik bij de bevalling nog zo stoer ben : P Groetjes
hij is ook nog wel heel klein zogelukkig, pas 15 maanden, en het was zijn eerste keer. dus ik denk dat hij het later wel mooi gaat vinden. we hebben geen slee, dit is de eerste keer in lange tijd dat er eens sneeuw ligt.. het sneeuwt nu trouwens wel heel hard, dus misschien toch lekkerder om binnen te blijven! hij is al verkouden, dus om nu in een sneeuwstorm naar buiten te gaan... mijn bekken is beter, ik denk dat ik te weinig bewogen heb de laatste tijd, een keer yoga en het was al een stuk beter!
@Kaatje Wat een SCHATJE is je kleine man En ach... sneeuw leuk vinden, komt later vaak wel. Ik ben wel jaloers als ik die foto's van je zie hoor... heerlijk man zoveel sneeuw! Ja, voel me echt een zeur af en toe, maar ben gewoon bekaf. Ben bang dat ik niet meer volledig ga werken tot 20 april, en dan denk ik: 'waarom ben ik daar eigenlijk zo bang voor?' Stom hè? @Oem 3,5 kg is echt niets joh... ik bleef steeds hangen op 5/ 5,5kg, maar ik zat 't weekend ineens op 7,5 kg... toen schrok ik ook wel even! Balen dat je zoveel pijn overal hebt, maar ik snap de reactie van je man ook wel... hahahhaha @Ria oh jemig meis... nou, heeeeel veel succes en ik hoop dat je snel weer thuis bent. Dikke knuf voor jou @Harmless Wat stoer dat ie naar zijn grote kamer gaat... ben benieuwd hoe het vannacht gaat @vroeg bevallen... Ik ben pas eind mei uitgerekend, dus ik hoop niet dat ik in april al ga bevallen, dan is het wel heeeeel vroeg. Zelf denk ik nog steeds dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat ik een week minder ver ben dan dat ze denken, dus stiekem houd ik er rekening mee dat ik pas in juni ga bevallen... (Zelf ben ik 1 juni jarig, dus ik hoop dat 't er na of er voor is!) Zo... nu ga ik even lekker onderuit op de bank... bijkomen. LIEFS!
toch even gaan wandelen, de urban jungle doet het prima in de sneeuw! allemaal kindjes aan het spelen, ik heb zin in over een paar jaar! we hebben toch nog een sneeuwpop gemaakt, maar hij vond het helemaal niets! ik daarentegen vond het geweldig, zie foto's...
Hoi Meiden Nou naar een dag werken ben ik weer helemaal gesloopt. En dan te bedenken dat het nog maar maandag is . Gisteren zijn we bij vrienden op kraambezoek geweest. Oohh wat was dat mooi weer z'n kleintje, echt zo schattig. Ik kan nu niet meer wachten hoor hihihi. @Sabrina, fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad, kijk je wel uit met arm? Je hebt hem straks hard nodig . @oem. fijn dat het goed met je gaat, komt me zeer herkenbaar voor die vreetbuien . Maar 2 kilo is toch wel heel netjes hoor. @Harmless, goed van je dat je er weer bent, en wat een super mooie echo's zeg. Echt heel duidelijk. En spannend zeg voor het eerst in een groot bed en nieuwe kamer. Zal best goed komen. @Kaatjek, lekker he aan het babykamertje werken. Straks ligt er weer z'n kleine prul in, heerlijk toch. En wat een super schatiige foto's van je zoontje in de sneeuw zeg. @Daggie, hoe was het bij de vk, alles goed? @Zonstraal, verstandige keuze om niet de koopzondag van de Ikea te gaan. Dan lijkt het net of heel nederland is uitgelopen . @Joki, fijn dat je minder kan gaan werken en dat het met je bekken wat beter gaat. je hebt groot gelijk dat je het wat rustiger aan gaat doen. @Marloes, goed van je dat je je rust hebt genomen. Hoop dat het nu weer een beetje beter gaat. Fijn dat je een kinderwagen hebt gekocht, dat zijn toch een van leukste dingen om te kopen vind ik . @Ria, jee meid wat een toestanden zeg. Je zult dit wel niet meer lezen, maar ik wens je heel veel sterkte en beterschap en hoop dat je gauw weer thuis bent. Ik hoop dat je mannetje nog even de tijd kan vinden om hier wat achter te laten. Dikke knuff. @JoMi, nou ik zie dat je lekker verwend bent hoor. Ook weleens fijn he. Lijkt me een goed vooruitzicht dat je nog maar 4 1/2 week hoeft te werken als het even meezit. @Kippie, lekker hoor met je vriendinnen stappen. Dat heb je af en toe gewoon nodig. Maar kan me voorstellen dat je daarna helemaal op was. Maar je hebt in ieder geval wel een leuke avond gehad, dat nemen ze je niet meer af. @Kroepie, ik duim voor je dat je vannacht wel lekker kan slapen. @Evy, Ik weet dat je bij deze griep lang nodig hebt om te herstellen. Ik heb eerst ook een week in bed gelegen en met de antibiotica nog ruim een week moeten herstellen. Bah niks aan he. Doe maar lekker rustig aan. @Zogelukkig, wat een geweldige uitslag voor je bij de vk. Misschien krijg je nu een beetje meer rust.
@ Zogelukkig, vind het zo afschuwelijk voor je. Is toch moeilijk met je beestjes.. He gelukkig lees ik nu een positiever berichtje, goed zo! @ Sim, wat vervelend dat je zoveel problemen met bv heb gehad. Is misschien een bv cursus nog een idee? Wij hebben er net 1 gehad en kregen wel heel veel info.. Ik ken genoeg mensen die fv hebben gehad en gewoon gezond zijn hoor meid @ Mamasuusjuh, leuk dat jullie vakantie zo is geweest! Succes met je vriend z'n baan.. @ Kroepie, echt heerlijk is dat, dat je de bewegingen kan delen met je mannetje! Balen van je slechte nacht.. Hoop dat je vanavond beter slaapt @ Marooz, balen meid dat je zo'n last heb.. Wel een mooi kamertje hoor! @ Sabrina, fijn dat het beter gaat met je arm en dat jullie een leuke vakantie hebben gehad @ OemHudaifa, wat zeg je dat mooi over dat zonnetje in onze babykamers.. @ Harmless, wat een schattige echo foto's! Spannend in het grote bed! @ Daggie, ja het gaat idd heel snel.. Lekker he dat dat verlof in zicht komt? @ Zonstraal, heerlijk als het huisje weer een beetje op orde is.. @ Joki, wat fijn dat het wat beter gaat met je. Donderdag gaan we voor de 2e poging Gelukkig had ze 3 wk geleden laten zien wat 3d inhield met de geslahtsbepaling, zo hebben we in elk geval een leuke 3d.. @ Marloes, gelukkig dat het wat beter gaat. Leuk he zo shoppen, zeker met een zwangere vriendin! @ Jomi, Leuk dat jullie zo verwend zijn! Hoop echt voor je dat de medicatie aanslaat. Geeft toch niets als je nkiet persoonlijk reageert, je bent er toch effe.. @ Kippie, leuk en spannend met de kamers! @ Evy, rustig aan doen hoor meid! @ Kaatje leuke foto's! Leuk hoor al dat sneeuw! @ Ria, ach meid.. Heel veel sterkte!
Volgens mij heb ik toch een blaasonsteking.. Had vorige week al wat last en had al over een stripje van m'n werk geplast (voor dieren en mensen is het het zelfde, hihi), toen zat er een heel klein beetje bloed in, maar was het eigenlijk elke keer vergeten om naar de ha te brengen... Nu toch wat last, hmm morgen toch maar effe een plasje brengen.. Even een vraagje aan iedereen met een andere bijnaam, waar staan ze voor? Manootje is van Mano afgeleid. Heet officieel Manuela en dat werd al snel Mano.. Nu was ik zo nieuwsgierig waar bepaalde namen vandaan komen.. Snap het ook als je het niet wilt vertellen.. Ben benieuwd..
@Manootje, ik heb al 2 keer z'n borstvoedingavond meegemaakt (tijdens mijn vorige zwschappen) en heb er wel veel informatie aan over gehouden. Ik weet nog niet zeker of ik dat deze keer weer wil doen. Laat morgen maar snel even je plasje naar kijken, want met een blaasonsteking rondlopen is ook geen pretje, succes. Sim staat trouwens voor Simone