Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik heb het tandarts bezoek overleeft. Daar is dan ook alles mee gezegd.
    De verdoving is er net een beetje uit. Het waren 2 gaatjes.
    Ik heb er zo'n hekel aan dat je zonder kiespijn naar de tandarts gaat en met veel kiespijn op de bank zit na het bezoek.
    Kon nauwelijks eten straks. Nu gaat het weer beter.

@Kaatje, ons advies is om slaapzakken pas te gebruiken bij baby's vanaf een maand of 4.
    Wat de mensen doen moeten ze zelf weten.

@Temp van de kleintjes, als je twijfelt kun je je kindje beter te koud aan kleden dan te warm. Als ze het koud hebben laten ze zich echt wel horen.
    As ze het te warm hebben gebeurd dat niet altijd. (Dit is mij geleerd)
    Ik heb voor mn dochter nooit een kruik gebruikt en ze heeft ook nooit een mutsje op gehad. Moet wel zeggen dat het een beste baby was, 4365 gam en 54 cm.
    Dat scheelt natuurlijk ook. Ieder kind is anders.

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Even een teken van leven geven hiero...
    Ben helaas volledig gevloerd door de BI, dus ik kan ook niet te lang achter de pc.
    Ik mocht vandaag gelukkig naar het therapeutisch bad en dat heeft me wel goed gedaan, maar mijn bewegingen zijn beperkt tot schuifelen.
    Heeel handig met nog een peuter in huis.

Als het goed is kan ik binnenkort weer met de laptop online en dan kan ik weer meer lezen en meeschrijven.

Sorry voor het egobericht.

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zogelukkig, ik dacht ook altijd zoals jij. Nu ben ik ook zo'n moeder.
    Ik raak niet uitgepraat over mn kleine meid. Het is en blijft een mooi wonder. En ik ben zo trots op haar.

@Harmless, ik moest wel erg hard lachen om je verhaal. :)

@Mamasan, beterschap meid. Ik kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk voor je is met ook een kleintje erbij.
    Maar het is voor een goed doel.! Dikke knuff

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Eerst dacht ik zo 5 blz erbij, pff en toen was ik een hele rij reacties kwijt.. :cry:

Sorry maar even geen persoonlijke reacties.. Zal er een paar doen..

@ Naam verklaring, leuk om te horen hoe sommige bijnamen tot stand zijn gekomen!

@ Fairy, welkom en je komt er vanzelf in ;)

@ Joki, hoop dat het snel wat beter gaat met je kiesjes!

@ Sabrina, hoop dat de pijn weer wat is gezakt?

@ Zogelukkig, misschien is een borstvoedingscursus iets voor je? En misschien hebben ze bij jullie ook een info avond van de kraamzorg?

@ Marloes, wat een schattige foto zeg

@ Sim, mijn bloeddruk was ook zo laag, heb je nog meer adviezen gekregen? Of ook alleen aar drop? Leuk dat je meiden mee waren!

@ Mamasan, auw! Sterkte!

Ben weer een beetje eigenwijs geweest, vergeten om naar de ha te gaan. Komt ook eigenlijk dat de klachten weer weg waren vanmorgen en ik geen potje kon vinden.. Morgen toch maar doen.. Donderdag een nieuwe poging met de 3d echo, hoop dat het kleintje zich wat beter laat zien ;) Fijne avond allemaal!

5. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi dames,

Fairy: Welkom gezellig hier hoor maar goed blijven volgen anders raak je de draad kwijt.

Bewegen: kleintje zit tegen m`n darmen aan te trappen en ik voel het kindje draaien niet fijn dus ben benieuwd wat de vk maanddag zegt want volgens mij is het een grote?!

Wagen: we gebruiken de wagen van mijn zoontje een groene met oranje met drie wieln enne het merk is..... denk denk adventure immotion lijkt op quinny maar dan iets goedkoper is een goeie dus het mag blijven

Heb volgens mij van het weekend m`n eerst harde buiken gehad trok naar mijn liezen toe ik weet wel rustig aan doen maar dat zit niet in het aard van dit beestje en ik heb nog een kleine boef van 20 maanden rondlopen. Ben wel weer op gewicht ben nu gelijk aan begin dec 7.5kg en de buik groeit goed.
    gelukkig zijn de harde buiken na maandagmiddag weer verdwenen hopen dat ze lang wegblijven
    ps: had dit bij mijn 1e zwangerschap ook en erger en hij was 49cm 3780gr en is 40+4weken geboren dus ik weet dat ik op moet letten maar dit hoeft niet te betekenen dat ik vroeg ga bevallen
    dacht ik vorige keer wel en die laatste 3 weken duurde heeeeeeeel lang

Groetjes

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

tjeetje, wat een BI zeg, mamasan ook al gevloerd... marooz, fijn dat we je een beetje kunnen vermaken met onze verhalen! Sterkte alle BI klanten!

Joki, je hebt het maar weer gehad in ieder geval! voorlopig hoef je waarschijnlijk niet weer.

En raar trouwens dat er zulke tegenstrijdige adviezen zijn overal wat betreft slaapzakken. Alle boekjes die ik heb zeggen juist wel zo snel mogelijk slaapzakken aangezien er dan minder risico is op wiegendood. ik heb dat trouwens ook wel eens in nederland gehoord. je hoort zo vaak verschillende dingen, zoals ze in nederland zeggen wel kruik en muts in bed, en in engeland mag het absoluut niet. ik heb dus maar besloten liever mijn eigen gezonde verstand te gebruiken, anders word ik gek!

Dat ze het wel laten horen als ze het te koud hebben heb ik gemerkt dus, dat is een goed advies! En het ene kind is het andere niet, ik lig graag onder superveel dekens, terwijl mijn man zich dan kapot zweet! Dat geldt voor babies net zo goed, even kijken en uitproberen wat jou kind fijn vindt is dus geen slecht idee. Ik heb altijd het idee dat men (=de boekjes en VK en kraamhulpen) net doen of elke baby identiek is en compleet hetzelfde behandeld dient te worden. Wat een onzin, zo werkt het bij volwassenen toch ook niet? De een heeft baat bij rust en regelmaat, de ander is liever flexibel. De een eet graag wat vaker dan de andere. Ik las in een ander topic dat een schoonmoeder het abnormaal vond dat een kindje 's nachts poepte, daar moest ze maar eens mee naar de huisarts! Nou ja, moeten ze dan ook al op schema poepen!

@bewegen, nou, de mijne voel ik echt de hele dag, wat een woelwater zeg! Vooral 's avonds in bed. Daarover dus geen stress hier!

manootje, o ja, die naam. Ik gebruik deze altijd online. Ik heet Karien, dus dat wordt afgekort Kaatje. Maar die nickname is vaak al weg... Ik had vroeger een vriendinnetje op school, de heette Cathelijne. Ik was dan altijd Kaatje K, en zij Caatje C. Vandaar!

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zogelukkig: Hier ook een voorliggende placenta. Die kleine weet er goed raad mee ;) Heerlijk he dat mutsen. Toen ik nog geen mama was dacht ik altijd. Jeeeeeeeeeeemig heb je ze weer met hun wonder verhalen, bla bla. Tuurlijk de mooiste liefste. gut gut wat knap kruipen/lopen etc etc. En dan ben je het 'ineens' en dan muts je lekker mee. Dat is ook het fijne aan het forum zitten allemaal weer in het zelfde wonder tijdperk gevoel. En je moeder gevoel zit echt goed zeg! (Wel een verschil met de eerste weken hoor meid ;) Niet lullig bedoeld! Fijn dat je het helemaal omarmt hebt. Je gaat het echt fantastisch doen!) En leeftijd maakt geen fluit uit!

@Marooz: Lekker veel forummen ;) En alweer bijna 28 weken. Pfoe lekker! (Ikke dan 27)

@Joki: Sterkte met je tanden. Morgen vast al beter! Werk jij bij het cb? Ik heb dat advies nooit gehad van die slaapzak. Heb ik het nou verkeerd gedaan? Dat van te koud had ik al wel gehoord. (HAHA na het drama verhaal ;) ) Gelukkig niet helemaal leek.

@Mamasan: Ook BI, balen zijn best wat meiden die er last van hebben.

@Manootje: Ga eens naar de ha! En veel plezier donderdag

@Colin: Neem je rust!

@Kaatje: Heerlijk zo'n bewegertje!

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Balen, ben in de laatste 2 seconden overboden, dus moet weer door zoeken voor de wagen!

9. @BI : Pff idd toch verschillende die er last van hebben! Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!

@Joki : 2 gaatjes dus... Niet zo mooi maargoed tis weer gedaan en je kan er weer tegenaan. Wel balen dat je er naderhand dan zo'n last van hebt.

@Colin : Fijn dat je geen harde buiken meer hebt gehad want dat is erg vervelend... Erg lastig ook als je weet dat je rustig aan moet doen maar het niet echt kan. Hier het zelfde probleem :rolleyes:

@Manoontje : niet meer zo eigenwijs zijn he ;) Morgen naar de huisarts jij! En ik hoop met je mee dat de kleine donderdag mee wil werken! Laat je het ons weten ?

@Marooz : We zullen ons best doen om je genoeg leesvoer te geven :)

@Zogelukkig : Wat fijn dat de baby nu zoveel beweegt!
    Ik heb ook een voorliggende placenta en een speklaagje maar sinds een paar weken trapt de kleine er wel doorheen ... Zal bij jou ook eerdaags komen :p
    O ik praat ook tegen alles en iedereen aan whahhaa !

@Kleine voelen : ik hecht er niet zo heel veel waarde aan dat ze zeggen dat je de baby vanaf een bepaalde tijd zo vaak moet voelen... Tuurlijk als je met 28 weken de baby niet dagelijks voelt trek je meteen aan de bel maar ik denk ook dat het per dag verschilt hoe vaak en wanneer de baby zich meld ;)
    als ze het regelmatig doen is het goed!
    Heb die angst zelf dus niet zo maar kan het wel begrijpen dat sommige het wel hebben.

@Zonstraal : en lekkere douche gehad ? En had je mannetje lekker gekookt ?

@Misssz : Ja ben super blij met men wagen ;) hij is breder dan een gewone wagen maar ik kan er overal mee naartoe en door.... hij past gewoon door een deur ingang ... En moet eerlijk zeggen ik vond mijn quinny speedi super fijn maar deze is nog fijner hahaha

@Sim : Idd lage bloeddruk... Idd veel drop eten en hopen dat het helpt!
    Pff zou nergens heen durven als ik me zo slap en duizelig voelde... Kijk je wel uit ? !

@Kaatje : Heb je je bod uitgebracht ?

@Harmless : Hoe is het middag dutje gegaan ?

Zo ik heb net effe lekker een half uur in bad gelegen... Vind dat zo lekker!
    Ook wel grappig dat de kleine altijd reageert als ik in bad lig hihi
    mijn mannetje is nu effe weg naar een vriend paar straten verderop maar hij neemt een ijsje met discodip mee :) :) :) :)
    mmmmmmm eindelijk!

whahahhaa hopelijk smaakt hij!
    Voel me net een klein kind maar had er zo'n zin in al de hele week!
    Zei al tegen me man doe maar een softijs met een bakje vol met discodip.
    als ze dat er al op doen dan is het na een paar keer likken er al af haha
    Nu kan ik blijven dippen :) ;)

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Ik ga alleen reacties op vandaag geven. Jeetje mineetje, wat hebben jullie veel afgeklept en vooral vandaag.

Evy77: Vervelend dat je weer zo'n slechte nacht achter de rug hebt. Ik hoop dat je vanavond beter kan slapen. Ik zou ook met die klachten naar ha gaan, vooral niet te lang mee blijven lopen. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Buikexplosie hier nog niet gezien, maar mooi dat het bij jou zo mooi groeit.
    Sabrina1984: Was zeker leuk het shoppen bij Babydump. Fijn dat je zoveel kan krijgen van je zus, die 3 weken geleden bevallen is. Lekker dat je er nu lichter gips om hebt gekregen. Hoe is het nu met de pijn? Is die al wat minder geworden.?
    Remmar: Geen sorry hoor, geeft toch niet dat je hier ff niet geweest bent. Zal straks met verlof alleen maar meer zijn denk ik. Vervelend dat je nog steeds zo moe bent. Ik hoop ook dat je een fijne dag hebt gehad. Anders ben ik ook buddy van mamasan hoor, ik vind het niet erg om buddy van 2 te zijn. Heb haar gegevens ook al, vindt mamasan ook goed.
    Joki: Hoe is het met de pijn, gelukkig tandartsbezoek weer achter de rug. Ik heb er ook een vreselijke hekel aan. Je bent niet de enige. Gefeliciteerd met je 26 weken.
    Jazzie: Vervelend dat je ook niet zoveel energie hebt. Ik hoop dat je ook een fijne dag hebt gehad.
    MisssZ: Heb je al een afspraak gemaakt met babyfocus voor een pretecho? Succes morgen bij de fysiotherapie. Hoe is het met je neurotische hond?
    Fairy01: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je krijgt dus ook een zoon. Je kan je gegevens voor de lijst in een pbtje sturen naar Remmar of Sim80. Dan zetten ze je ook op de lijst. Vervelend dat je nu thuis zit, maar ik hoop dat je hier een gezellige tijd hebt. Je leert ons vanzelf wel kennen als je hier regelmatig komt. Dan zal je er ook vanzelf tussen komen. Vervelend dat je nu thuis zit met een whiplash, gelukkig alles goed met de kleine? Ik heb 2 jaar geleden auto-ongeluk gehad en heb beschadigde zenuwen in mijn nek. Vorig jaar augustus heb ik pijnbestrijding gehad om van mijn zware medicijnen (Lyrica) af te komen. Gaat nu redelijk goed.
    zogelukkig: Bukken en zo wordt zeker al lastig. Heb je nu een streepjescode? ;) Grapje. Is jammer, maar het is niet anders. Heb je nog wat gevonden voor de baby? Is ook erg moeilijk wat je allemaal moet hebben hè! Gelukkig helpt mijn moeder mij, zij werkt nml bij de Wibra, die hebben veel te koop en in maart komt er weer een babyfolder. Ik heb ook moeite met werken, maar morgen nog half dagje en dan 2,5 of 3,5 weken vakantie. 4 weekjes halve dagen werken en dan 13 of 20 maart laatste dag. In totaal dus nu nog tot 6 april (zwangerschapsverlof) 5,5 weken vakantie. Ik praat ook regelmatig tegen de kleine.
    kaatje k: Vandaag nog in de sneeuw gespeeld met je zoontje? Hier ligt jammer genoeg helemaal niks. Kan mij voorstellen dat het mooi lijkt als het zonnetje erop schijnt. Mooie foto's van je zoontje in de sneeuw. Dat Nijntje pakje hebben wij voor de kleine gekregen van pake en beppe (broekje, shirtje, mutsje en sokjes) bij Prenatal weg. Foei kaatje, wel aan het werk blijven hè? ;) Geniet van je vrije dag morgen.
    marloes22: Lekkere snoepert. Is het gelukt met je ijsje? Mooi 2d foto van de kleine hoor.
    Harmless:Fijn da thet goed is gegaan afgelopen nacht. Hoe is het vanmiddag gegaan met het middagslaapje? Ik kan mij voorstellen dat je nu zeker meer dingen van je zwangerschap koestert. Zwaai van mij terug. Dat was zeker nog 1tje voor laat ze maar lachen. Ik kan mij voorstellen dat je op dat moment erg bezorgd bent.
    OemHudaifa: Hoe is het met je voet? Gefeliciteerd met je 26 weken.
    kroepie: Is lastig hè om te kijken hoe je je werk het beste kunt indelen? Fijn dat je werkgever meewerkt. Heb je een beetje goed kunnen rusten?
    sim80: Fijn dat de controle bij de vk goed was, je hebt zeker een lage bloeddruk. Je mag wel wat van mij lenen? ;)
    ZonStraal: De bevalling komt zeker al dichtbij. Ik heb dat gevoel ook wel eens hoor. Soms voel ik de kleine een tijdje niet en dan denk ik: Laat ff weten of je er nog bent kleine. Anderen zullen dit zeker ook wel hebben.
    marooz: Sterkte met je bekken, vervelend dat je nu eigenlijk bijna niks maar kan. In ieder geval heb je vandaag heel wat te lezen gehad, 5 of 6 pagina's vandaag. Kan straks nog wat worden als wij allemaal met verlof zijn? Knuffel van mij.
    mamasan: Jij ook al, veel beterschap gewenst en tot laters. Knuffel van mij.
    manootje: Zeker naar de ha gaan meid. Ik hoop dat de kleine zich donderdag beter laat zien bij de 3d echo.
    colin: Vervelend gevoel is dat als je kleintje zo zit te trappen. Die van mij trapt regelmatig op mijn blaas. Harde buiken is ook niet fijn. Heb het gelukkig nog maar heel weinig gehad.

Zo, ik heb volgens mij iedereen zo'n beetje gehad die vandaag hebben gereageerd.

Even over mijn nickname. Op mijn werk zijn Wim en ik de jojo's van het bedrijf. Wij rijden nml op alle auto's en bussen en hebben geen vaste auto. Vandaar jojo, afkorting van onze namen JoWi en JoMi ( Miranda heet ik). 2,5 jaar geleden heb ik mijn vriend leren kennen en die heet John, dus kan dan ook JoMi zijn. De 2 eerste letters van onze namen. Vandaar dus JoMi.

Morgenmiddag moet ik weer naar de ha voor mijn B12-injectie en dan gaan zij ook even mijn bloeddruk opmeten. Ik ben zeer benieuwd na 6 dagen medicijnen te slikken voor de bloeddruk of die ook wat gedaald is. Vorige week dus 170/100. Ik laat het jullie morgenavond wel ff weten na de yoga.

Ik heb morgenavond voor de 2e keer zwangerschapsyoga en ik vond het vorige week erg leuk. Heb er dus wel zin in.

Morgenochtend nog een half dagje werken en dan in ieder geval 2,5 weken vakantie van mijn werk. Ga ik zorgen dat het huisje helemaal leeg is (verhuizing). Heb ik dan in ieder geval weer een oud hoofdstuk afgesloten.

Ik ben vanmiddag en vanavond wel een ziekenverzorgende hier. Mannetje is vandaag ziek thuis gebleven. Hij hoopt dat hij dan voor vrijdag lekker uitgeziekt is aangezien wij dan een weekendje naar Centerparcs gaan.

Iedereen welterusten en tot morgen.

Doeidoei

11. ppfff dat is balen ja... staan er veel op of valt dat wel mee...
    Jammer dat je niks met marktplaats kan daar staan er echt veel op!

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    kaatje k: Dat is zeker balen als je op de laatste seconden overboden wordt. Hoop dat je bij de volgende keer meer geluk hebt.

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

er staan er niet superveel op, maar een of twee per week. en meestal zwarte, en die wil ik niet. deze was zo mooi rood.... Ik had nog net wel iets hoger willen bieden maar dan is het te laat he... Zo werkt ebay. op marktplaats staan er inderdaad meer. Maar hoe krijg ik hem hier? bovendien dat nou heel duur voor ons omdat de pond heel weinig waard is op het moment, koop hem liever hier... ik denk dat die wagen populairder is in NL dan hier, je ziet hem niet zoveel hier helaas.

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kaatje, jammer joh. Hopelijk heb je de volgende x meer geluk.
    Het is idd zo dat iedereen een ander advies geeft. Daar wordt je zo onzeker van.
    Ieder kind is anders en kijk naar je kindje. Heel veel mensen stoppen kindjes in zo genoemde hokjes. Precies optijd eten drinken, slapen.
    Ik haat dat echt. Kijk naar je kind en volg je gevoel.!

@Harmless, ik werk bij prenatal. Super leuk.!
    Ik haat het cb. Die doen alles volgens de boekjes. Alsof elk kind hetzelfde is.

@Marloes, geniet lekker van je ijsje. Heerlijk. Mag ik een hapje.?

@Jomi, bijna vakantie. Lekker meid.
    Beterschap voor je mannetje.
    De pijn wordt gelukkig wel minder. Hopelijk is het morgen weg.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik keek net nog ff naar buiten en hier in de NOP is het wit en het sneeuwt nu ook nog. Lijkt zo mooi.

16. Hier is ook alles wit en het sneeuwt hier ook nog steeds...
    Ziet er mooi uit he :D

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, ik kan daar gewoon zo van genieten. Ik hoop alleen dat het morgenochtend niet al te glad is. Ik zit om 6.00 alweer in eigen auto op weg naar het werk en dan de hele ochtend taxirijden. Ik ben gelukkig wel wat gewend, maar is toch wel lekker als het niet glad is.

18. Gisteravond vroeg op bed gegaan en kijk.... al weer 2 bladzijden vol hahahha.
    Ik loop net naar buiten met de hond en wat zie ik --> SNEEUW!
    Hond blij (zeg maar gerust hysterisch) en ik blij... :)
    Vind ik zoooo leuk!

Ik lees alles mee hoor, maar heb een beetje veel aan mijn hoofd, dus niet zoveel puf om op iedereen apart te reageren :( Sorry.
    Kaatje, vervelend dat ie net voor je neus is weggekaapt!
    Alle meiden met klachten: dikke knuf van mij! en veel beterschap.
    Aankleden/temperatuur... geen idee meer wat ik allemaal met mijn meissie deed hahahahh. De eerste dagen een kruik, geen mutsje, dat weet ik nog wel.

Heb hier nu een puber rondlopen (meissie is 12,5 jaar) en ik kan je vertellen, 't is ERG leuk... maar soms ook ERG lastig.
    Gistermiddag drama. Mevrouw had 2 repetities (zit op VMBO) die ze niet had geleerd, ze had nl. geen zin... Nu moet ze dat zelf weten, ze heeft nl. alleen haar zelf er mee te pakken.
    MAARRRRR... ik heb haar er wel 7x naar gevraagd en elke keer heeft ze volgehouden dat ze niets te leren had! Kijk, en dan word ik boos. Ik heb ZO'N hekel aan liegen en dat weet ze.
    Voorlopig heeft ze dus straf... maar eigenlijk doet mij dat meer pijn dan haar. Het is mijn schatje, mijn meissie, mijn prinsesje... maar ik weet ook dat ik nu streng moet zijn en vol moet houden...
    ZUCHT... lastig.

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val!
    Fijne dag allemaal,

X Net

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ligt ook een beetje sneeuw. Ik hoop dat het daarbij blijft. Ik vind het wel mooi maar omdat ik bij de vorige sneewbui zo op mijn toetet ben gegaan vind ik het nu een beetje eng. Maar goed we zien wel.

Wat betreft mijn bloeddruk, ik hoop dat hij tegen het einde weer wat omhoog schiet, anders ben ik denk ik meteen afgepeigerd tijdens de bevallin denk ik ;) .
    Ik heb eigenlijk niet echt adviezen gekregen, ze zegt gewoon bouillion en drop eten. Dus dat doe ik dan maar om wat op krachten te blijven.

@Kroepie, Jij hebt al een puber idd, kan me daar nog niks bij voorstellen zeg. Lijkt me soms idd best wel lastig.

@JoMi, ben je veilig op je werk aangekomen ondanks de sneeuw?

@Kaatjek, das idd balen dat het is geukt op ebay. Wie weet kom je snel weer wat tegen.

@Marloes, lekker he z'n bad. Ik lig er ook regelmatig in. Heerlijk met een muziekje erbij..... Was je ijsje trouwens lekker?

@Colin, he wat vervelend die harde buiken. Ze kunnen ook wel pijnlijk zijn vind ik. Let een beetje op jezelf hoor.

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Ik zal straks even naar de lijst kijken, want ik heb ook nog een aantal pbtjes in mijn mailbox staan.

Deel Deze Pagina