Hee Manny, lukt het niet via de fotoverkleiner? Ik heb net even getest en een foto van onze dochter in mn album gezet. Dat is gelukt, dus ik heb nu eigenlijk geen excuus meer om geen buikfoto's te plaatsen. Moet eerst nog wel wat recente foto's maken.. is alweer ff geleden..
@Dancevalley : Doe lekker rustig aan... als je meer tijd hebt en eraan toe bent en de energie hebt zien we je wel vaker verschijnen @Sabrina : Geen sorry he... Nergens voor nodig hoor fijn dat de pijn iets minder is nu! Hopelijk blijft dat zo.... Doe lekker rustig aan he...! 20ste is al best snel he ? @Manny: Ben ook wel heel nieuwsgierig hoor naar de echo foto's! Heb je het programma paint niet op je computer staan ? Daar doe ik altijd mee verkleinen en dan doet hij het ook goed! @Remmar : fijn jou ook weer hier te zien ! alles goed met je ? @Ria32: Hey wat fijn dat je er weer bent! Snap wel dat voor jou de keus snel gemaakt was Ziekehuis is ook niets! Ene kant fijn dat er niets is uitgekomen maar aan de andere kant weet je nu nog niets Wel fijn dat ze het goed in de gaten gaan houden! Hopelijk gaat het snel wat beter allemaal! @Harmless : fijn dat het middag dutje goed is gegaan! hopelijk blijft het zo goed gaan... Jajaja heb echt genoten van men ijsje haha Veel zwem plezier vanavond! @Zonstraal: Hahaha och dus dat je man gekookt had was niet zo'n groot sucses Nou ja lief geprobeerd toch ? Over de zw. yoga kan ik je geen advies geven maar als de fysio denkt dat het teveel is voor je en dat je het misschien niet aan kan zou ik de gok niet nemen als je niet ene keer voor proef mee kan doen want vind het dan wel errug duur hoor Zonde van je geld als het niet gaat. Zou het persoonlijk zowiezo niet snel doen voor dat bedrag maarja dat ben ik! Zo heb vanmorgen het hele dorp gehad... bij de hema van die leuke mandjes gekocht voor op de babykamer en een setje kleertjes! Heel leuk hoor dus ben weer happy Heb ook net de tummy tub met standaard op marktplaats gezet! Hadden we aangeschaft voor ons Joey toen maar we kunnen op 1 hand tellen hoe vaak we hem gebruikt hebben! Vind hem wel mooi voor de sier maarja op de plek waar die nu staat kan ook de schommelstoel heel mooi dus toch maar besloten hem te verkopen... Verders weinig nieuws hier! Kus voor iedereen! @
Heb van ons gezinnetje ook een foto in het album gezet... Weten jullie meteen tegen wie jullie heb hebben whaha Wisten hier trouwens net dat ik zwanger was , leuk he!
Hoi, Mijn naam Colin is afkorting van Colinda dus die is niet zo moeilijk Tummy tub: kan hem lenen van een vriendin maar gebruikte in het begingn het badje en vrij snel in het grote bad met papa. Mijn zoontje mocht in het begin maar 1 keer per week in bad ivm eczeem dus dan is het leuk om in het grote bad te gaan Zwangerschapsyoga: begin eind feb. Betaal 34.00 per maand voor 4 keer en maand mei betaal ik 8.50 per keer. vorige zwangerschap ook gedaan. Vond het fijn had er met de bevalling uiteindelijk niks aan werd medische indicatie en wed met infusen en metertjes aan bed gelegd weg weeendans! haha maar voor ontspanning heeeeeerlijk de yoga dan he Snurken: volgens mijn man snurk ik erg nu ik op mijn rug slaap ik slaap als een roosje maar hij niet hebben er meer mensen last van? Dance valley en remmar: leuk om jullie weer een keer te zien mijn zoontje slaapt al een half uurtje ik ga ook even een uurtje of 2 dan kan ik vanavond in de kapsalon m`n personeel nog even gaan trainen is wel gezellig hoor en om 20.00 weer thuis en op tijd weer naar m`n bedje toe Groetjes
Hoi ben ik weer vond dat ik niet achter kon blijven dus een foto met mijn gezin in mijn album gezet op deze foto ben ik ruim 7 weken zwanger en op vakantie in turkije
hallo dames! wat praten jullie veel! haha.. geen tijd op 10blz terug te lezen! jullie doen bijna allemaal wat he? yoga zwemmen gym? ik doe niks....... dat puffen.. krijg je dat geleerd van de vk? isias was als goed als weg, zondag gaan zwemmen.. maandag weer last gehad... het schiet er dus zo weer in!
Ohh ik doe ook niets hoor... Dus je bent niet de enige Vorige zwangerschap ook niet gedaan en het puffen ging me goed af! De 1 zweert bij zwangerschapsgym enz en de ander niet... Heel verschillend. ik had altijd zoiets van als het moment daar is komt het vanzelf wel en dat is bij mij ook zo gegaan...
Goedzo ... Niet opgeven he... en mocht het echt niet lukken stuur de foto's maar naar mij dan doe ik het wel voor je
Wat weet zij van zwangerschapsyoga af dan? Kent ze het? Is trouwens heel iets anders dan hathayoga of poweryoga hoor; 't gaat allemaal wat rustiger en is veel meer gericht op je bekken. Ik kom er soepel en ontspanen van terug en voel me dan even 1 a 2 dagen weer kippielekker! Als ik bij de fysio ben geweest, kan ik soms wel janken en ga van ellende dan maar plat! Yogamensen en fysio's zijn op een heel andere leest geschoold. Ik kon vorige week amper lopen of fietsen en moest met de taxi naar de fysio, maar de yoga doet geen pijn aan het bekken! Maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, straks ga je en krijg je wel pijn en dan heb ik het gedaan zeker! Ik kan alleen maar mijn ervaring delen, je moet zelf die afweging maken!
Hallo allemaal, Ff een snelle update van mijn bezoek aan de ha. Ik heb mijn shotje B12 weer gehad, prikte ze dwars door ader heen. AUW, nu nog na 1 uur. JOEPIE, mijn bloeddruk was vandaag 140/80. Vorige week 170/100, dus zo het nu lijkt slaat medicatie aan. Onderdruk heb ik nog nooit zo laag gehad in deze zwangerschap. Laagste was .../87, dus ik ben op dit moment helemaal happy. Vanavond zwangerschapsyoga, kom om een uurtje of 21.00 nog wel ff langs. Doegie.
@ria32 wat lekker dat je weer thuis bent! maar wel klote dat ze nu nog niks weten. @harmless de 20ste gaat het eraf maar dan is het nog afwachten of ik dan weer in het gips moet! @zonstraal zou je graag advies geven maar de pijn kan je alleen zelf voelen.wel vervelend als je graag wiltr gaan. @colin hij moet wat over hebben voor de kleine straks lig jij waarschijnlijk nachten wakker en slaapt hij als een roos. @daggie1984 ik doe ook niks puffen kan ik wel en persen heb ik ervaring mee op de wc verder doet de natuur denk (hoop) ik wel. heb geen zin in klachten en gezeur van vrouwen bij een clubje. @manny links in het menu sttat foto verkleinen. klik daarop en je komt bij een pagina vooruploaden. klik op bladeren en selecteer de foto die je wil verkleinen. dan opent een venster en klik op opslaan (onthou waar je de foto opslaat want die heb je nodig.) ga dan naar menu balk link op de pagina op fotoalbum. daar klik je op jouw persoonlijk album. dan in de nieuwe pagina uploaden. dan opent er weer een nieuwe pagina en daar klik je op bladeren selecteer de verkleinde foto. je kan er tekst bij zetten en dan op ok klikken. hoop dat het nu lukt dit is de uitgebreide uitleg die ik aan iedereen geef en de meeste lukt het dan. succes. ik zal een foto van mij en me man plaatsen
@Ria: gelukkig dat je weer naar huis mocht. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daarvoor kiest. @Harmless: ja.. ben bij VGZ verzekerd, heb er 10 jaar gewerkt, dus weet een beetje hoe het werkt in dat bedrijf (leest ook de polisvoorwaarden wat makkelijker). Er zat inderdaad informatie bij van de stichting waar je je overgebleven producten aan kunt doneren. Een goede zaak! @Zonstraal: hmmm lastig, jammer ook dat je geen proefles kan krijgen, dat kiest toch wat makkelijker. Ik heb nog geen ervaring met yoga, ik ga 17 februari beginnen. Ik durf je niet te adviseren. @Colin en Marloes: leuke foto's, leuke gezinnetjes en vooral ook LEUKE kids, schattig! @Zwangerschapsyoga: ik betaal alleen administratiekosten, de cursus zelf wordt vergoed door de organisatie waar ik kraamzorg bij afneem. De vorige keer heb ik zwangerschapsgym (fit rondom de bevalling) gedaan, die moest ik wel zelf betalen, maar heb geen idee meer wat dat kostte. Ik wilde nu graag yoga doen en kwam er per toeval achter dat het bijna gratis was, is wel mooi meegenomen.
Ben net terug van mn werk. ben kapot. Moet nog veel in het huishouden doen, maar heb er geen zin in. Kan het niet opbrengen. Ga nu eerst even op de bank liggen. Zag mooie foto's voorbij komen. Ik kom vanavond nog wel even kletsen.
wat leuk die foto's van de gezinnetjes. Ik plaats er vlug ook even één op van ons 'samengesteld' gezinnetje. Foto van op reis in Spanje, één maand voor ik zwanger was.
Hier is de yoga niet gratis hoor; integendeel. Wij hebben een klein groepje van 9 meiden en die is vast. Als iemand afzegt, komt er geen nieuwe meer bij, je kan dus niet zomaar even instromen; de oefeningen worden ook opgebouwd en uitgebouwd. Weeendans? Mij onbekend, moeten ze ook niet mee aankomen denk ik! Vriendin van mij zit op zwangerschapsgym en daar gaat ze mee stoppen; dat vind ze zo ontzettend stom en dat gekakel tussendoor. Bij ons is het lekker stil; even een uurtje helemaal chill! Heb ook aan zwangerschapszwemmen gedaan, maar dan had ik naderhand wel pijn in het bekken, nu zwem ik af en toe nog wat baantjes op m'n eigen tempo.
hallo allemaal, Het is even geleden dat ik ben geweest, maar lees wel af en toe mee hoor. We zijn op dit moment zo druk met ons huisje waardoor ik weinig tijd heb voor zw. pagina. We hopen over een anderhalve maand in ons huisje te gaan en dan wat rust te krijgen. Verder gaat het goed met mij, heb weinig last (gelukkig, moet er niet aan denken dat er ook nog bij te hebben) van mijn zwangerschap. Het is goed te zien dat ik zwanger ben. Vind ik ook wel leuk. Leuk die fotootjes van jullie. Zal er ook een opzetten. Succes iedereen! Rian
Leuk al die foto's, leer je iedereen een beetje kennen. Ik weet nog niet of ik een foto van mezelf aandurf, houd het hier het liefst een beetje anoniem. aquafit was lekker, moest wel echt even plat daarna, viel toch wel tegen. het leek of de leraar voor het eerst doorhad dat ik zwanger was (volgde eerst de avondles, die geeft hij niet, en de laatste keer had hij het blijkbaar niet gezien) hij kwam elke oefening vragen of het ging, wou dat ik supervoorzichtig was. ik dacht, jeetje, ik ben gewoon zwanger, geen invalide. en het is een hele relaxde les, low impact, de gemiddelde leeftijd is 55+! Maar wel heel aardig, het is wel een aardige man, dus goed bedoeld. het is echt heel fijn om te doen, ik deed het altijd al vanwege de reuma, en nu is het ook heel geschikt. Zonstraal, ik heb ook alleen maar goede ervaringen met bekkenpijn/ reuma en yoga. Een goede yogales is zo dat iedereen op zijn eigen niveau kan meedoen en is dus geschikt voor iedereen. goede begeleiding is wel belangrijk! Ik zou je op zich ook aanraden wel te gaan, maar het is wel een hoop geld ineens! Belachelijk dat ze geen proefles doen! Is er nergens anders waar je terecht kan?