Ik vind het echt niet duur hoor! Hoeveel lessen krijg je voor die 177,50? 12 stuks? Dat zou dan 14,80 per lesuur zijn. Ik betaal meer en heb het er graag voor over, krijg er veel voor terug!
het is op zich ook niet duur, het gaat erom dat je als het niet bevalt in een keer 177 euro kwijt bent. als je dan maar een keer geweest bent is het wel een beetje duur natuurlijk... ik ben ook zo'n oelewapper zeg, ga booschappen doen, sta ik daar, portemonnee vergeten! Mag ik dat aan de hormonen wijten of ben ik gewoon dom?
Ik heb vanmiddag bijgelezen voor het laatst waar ik nu even op wilde reageren, @Zogelukkig: Allah is vertaald niet god. Illah is arabisch voor god. Dus het zou dan zijn Geloofd zij Allah en niet geloofd zij god ; ) @Miszz geen probleem ; ) @Kaatje K: Balen van die kinderwagen. Ik wist helemaal niet dat dat zo ging bij ebay (met tijdslimiet) @Sabrina, snackhand of niet het is toch balen zo in het gips. Hopelijk wordt je snel weer beter. En maak je niet al te druk om de kilo's, denk af en toe ook nog wel van zozo, maar ik hoor heel vaak dat het er ook snel weer af is. @Zonnestraal: Dus toch gordijnen!....Wel balen dat je geen proefles kan nemen. Ik zou er ook nog goed over nadenken. @Harmless: Veel plezier met zw zwemmen, lekker hoor! @Dancevalley: Ik hoop ook dat het snel weer wat beter gaat, dikke knuffel (namens ons allemaal mag ik denk ik wel zeggen) Ik ben nu al heel veel vergeten merk ik, maar ik heb opeens hele erge hoofdpijn. Ik lees morgen weer verder hoop ik, Vergeef me : P groetjes
De dame van zw. yoga had me vanmiddag opeens gebeld. Ze wilde me vertellen dat volgende week misschien niet eens doorgaat ivm te weinig aanmeldingen ... toen ik door vroeg hoe dat kon (want had aanmeldingsbrief met post gekregen) kwam ik erachter dat er een paar hadden afgezegd nadat ze het bedrag hadden gezien wat ze moesten betalen, haha Er zijn nu nog maar 4 aanmeldingen (incl. ik) terwijl ik er nog niet echt uit ben. Ze zou me snel weer bellen om te laten weten of het toch door gaat, ik durfde nog niet te zeggen dat ik aan het twijfelen was om eraan mee te doen, ik kan soms echt een watje zijn Ik heb echt hele leuke en mooie gezinsfoto's voorbij zien gaan, echt leuk! Ik ga zometeen even liggen in bed, had vanochtend fysio en ik heb echt over heel mijn lijf pijn scheuten
Zo even kijken of ik weer op een aantal mensen kan reageren @Sabrina1984; Gaaf dat je kat zo reageert. Jekko ligt ook graag op/in me. Het liefste als ik een vest aan heb want dan kan hij daar ook in. Maar ik zie hem niet reageren als hij in elkaar gekickt wordt Leuke foto van jullie 2! @Manny; Gaaf he zo'n echo. Jammer dat hij steeds met zijn handjes ervoor lag. Mocht je niet een keer terug komen? @Ria32; Fijn dat alles er wel goed uit ziet maar ja wat is het dan he? Ik ga ook voor je duimen dat je thuis mag blijven @Harmless; Veel plezier met zwemmen! Ik wil dat denk ik ook gaan doen Het was trouwens allemaal goed bij de Fysio. Heb een aantal oefeningen gekregen en moet volgende week woensdag weer terug komen. No problemo. Wel grappig want tijdens die oefeningen ging hij flink tekeer whahaha @Zonstraal; Ook ik vind het niet zo heel erg duur hoor. Maar goed, ik kan natuurlijk niet in andermans porto kijken. Maar je bent dus blijkbaar niet de enige die het vind want er zijn dus maar weinig aanmeldingen. Ook sneu voor dat bedrijf @Marloes22; Lekker aan de shop geweest dus. Gave foto trouwens. Had hem al gezien op je hyves. Helemaal mijn ding met wit en spijkerstof. Erg stoer en fris. Hihihi dat hadden wij dus ook al gehoord van vrienden die een tummytub hadden, dus die hadden we toen ook niet aangeschaft. Ben wel blij dat wij een groot bad hebben, daar zit ze ook heel graag in. Met heeeel veeeel schuim, lol dat ze dan heeft! @Colin; Dus jij houdt je man wakker Hier andersom . Ja ik snurk ook meer volgens mij maar alleen als ik op mijn rug lig en dat lig ik bijna nooit. Misschien van die neusstrips halen die houden je luchtwegen open. Het is wel een bekend "kwaaltje" hoor als je zwanger bent dat je sneller snurkt. Alles is wat meer verdikt. Ik heb nu ook vaker een verstopt gevoel in mijn neus. En heb je nog even kunnen slapen? En ook een leuke foto zeg! @Daggie1084; Ik doe op dit moment ook niets qua gym of yoga. Bij gwen toen wel gedaan. Maar ik weet nog wel dat de vlos ook weet hoe ze je moet helpen hoor. Het gaat eigenlijk vanzelf. @Evy77; Ook een gave foto zeg. Heerlijk al die vakantiefoto's. Ik wil ook graag weer naar de zon whahha @Rian; Welkom terug @KaatjeK; Hahaha, ik heb dat ook een beetje. Wel of niet mijn foto neerzetten maar aan de andere kant. Er zijn er ook al een paar die mijn hyves hebben en je kletst toch behoorlijk veel met elkaar. @all; Ik zal ook zo eens een foto'tje plaatsen van ons gezin. Waren op vakantie op Kos, wist daar net dat we zwanger waren (ong. 6 weken).
Allah (Arabisch schrift) is het Arabische woord voor God. Het woord komt voor in de Koran en is daarom het middelpunt en fundament van het islamitische geloof, maar wordt ook gebruikt door joodse en christelijke minderheden in Arabisch-sprekende landen. Er is onenigheid over de herkomst van het woord Allah. De meest gangbare theorie is dat het woord Allah is afgeleid uit een samentrekking van al en ʾilāh tot al-ilāh, wat "De enige God" of "degene die aanbeden wordt" betekent. Een andere theorie traceert de etymologie van Allah uit het Aramese woord, Alāhā, wat God betekent. Insha'Allah of Ensha Allah is een Arabische term die zoveel betekent als 'bij Gods wil'. De betekenis is vergelijkbaar met het christelijke Deo Volente.
Goedemorgen dames, Missz: ja hoor ben uiteindelijk om 14.00 op bed gaan liggen en schrok om 16.30 wakker mijn zoontje sliep ook nog steeds heeft dus van 13.00 - 16.30 geslapen dus die was weer helemaal vrolijk Wat het snurken betreft ik blijf het doen mijn man heeft opgelet en zodra ik in slaap val ga ik van mijn zij naar mijn rug en dan begint de ellende s`ochtends als ik wakker word merk ik dat ik ook met mijn mond open heb geslapen heb me dan dorst! vannacht vaak wakker gelegen was net zo blij dat ik zulke goeie nachten maak hopelijk was dit eenmalig Ga zo werken misschien tot vanavond Probeer wat aktiever op het forum te zijn gewoon zin in! Het gaat me op het moment gewoon goed! ook fijn en dit zo 12 weken volhouden ofzo hihi Hadoe!
Het heeft weer hard gesneeuwd hier! Ik wou vroeg naar mijn werk gaan, had al voor de zekerheid wat eten en drinken klaargemaakt voor in de auto. Toen was mijn man zo slim even op internet te checken, en de helft van de wegen zijn dicht! Lekker handig! Kan ik dus niet naar mijn werk. Ik hoop dat ik over een uurtje ofzo wel kan gaan. Er komt iemand uit Italie over die een van mijn projecten gaat overnemen. Als zij er is tenminste, het vliegveld is ook dicht! Wel balen, als ik vandaag en morgen niet kan gaan (morgen is nog meer sneeuw voorspeld) dan moet ik volgende week gaan... Ik heb nog allerlei meetings om mijn projecten over te dragen. Ik leid die projecten dus dat kan niemand anders doen. Het is wel erg mooi buiten, echt een winterwonderland. Het sneeuwen zelf is gestopt. Maar ik moet een uur naar het noorden rijden, en daar schijnt het erger te zijn. Nou ja, weer een rustige ochtend dus...
engeland is echt zo slecht voorbereid op dit soort dingen. er ligt helemaal niet zo veel sneeuw. maar de pekel en grint zijn overal op, 20% van de wegen schoongemaakt. bizar toch? ik heb het idee dat dat in nederland een stuk beter is geregeld... maar goed daar betaal je dan ook fors belastig voor... hier betaal je veel minder belasting, resultaat is slechte ziekenhuizen, wegen, treinen, scholen (bahlve als je rijk bent en naar prive scholen en ziekenhuizen gaat...) et cetera... doe mij maar hogere belastingen, krijg je wel waar voor je geld!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X~ Buddy: Lintje * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : ~ Buddy: Sarahmei09 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV~ Buddy: Iris77 * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki * Lynni ~ 2e kindje~ Buddy: Dancevalley * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi * Brigitte22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X ~ Buddy: Rainbow78 * Illy2306 ~ 4e kindje * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ Buddy: Belinda203 6 mei * Meimama ~ 3de kindje ~ Buddy: Pien1980 * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : ~ Buddy: Houmar * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# * Nano73 ~ 1ste kindje ~ PHZ 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# ~ Buddy: Klevkin * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Lievebeesje * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sinada * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Buddy: Lily2006 * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Benzoblij 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Evy77 * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ : ~ Buddy: Tinke 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Shannah * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Roosje75 * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje * Tji ~1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~Meisje 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje~ Buddy: Miesje24 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Webmiertje 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV ~ Buddy: Hester86 * Pien1980 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Meimama * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV * Lillybit ~ Meisje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje ~ Buddy: Natasssie * Hester86 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Manon77 * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB ~ Buddy: Mama nel * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje ~ Buddy: lynni * Tinke ~ PZH ~ BV ~ :-# ~ Meisje Buddy: EvaZ * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ Jongetje ~ Buddy: Judithenjelle 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~ Buddy: Me78 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Stillewens 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sappie * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Bianca84 27 mei * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje * Mama30 ~ PHZ ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: Sheila82 Er zijn op dit moment 72mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Tussenstand: 15 meisjes - 11 jongens Afspraken * 9 februari: Marooz, intake kraamzorg, 9.00 uur ~ Kroepie, afspraak vk * 10 februari: MissPuma, afspraak vk, 11.00 uur ~ Roosje75, afspraak vk * 11 februari: Mamasan, afspraak gyn, 13.30 uur * 12 februari: JoMi, afspraak gyn, 10.00 uur ~ Joki, afspraak vk ~ Marooz, afspraak vk, 9.00 uur * 13 februari: Evy77, afspraak Gyn, 15.30 uur * 14 februari: Kroepie 3d/4d echo * 19 februari: Misssz, afspraak vk * 20 februari: Manny, afspraak Gyn, 10.35 uur~ Tinke, afspraak vk * 23 februari: Mushu, 3d/4d echo * 27 februari: Remmar, intake kraamzorg, 13.30 uur * 4 maart: Mamasan, pretecho, 10.45 uur * 6 maart: Tinke, extra echo * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur De aanpassingen zijn: @Kroepie, je afspraken staan erbij. @Tinke, ook bij jouw klopt het weer, mocht het niet lukken met de buddy hoor ik het wel. @Tji, je staat er weer bij.
Nou Gisteren was het er niet meer van gekomen, dus heb nu maar even de lijst bijgewerkt. Jee, alweer 28 weken vandaag
goedenmorgen meiden! werd vanmorgen toch lekker wakker zonder pijn ow wat voelt dat heerlijk! kan ik ook niet gebruiken pijn moet volgende week boven grote schoonmaak houden voor als de kamer komt! @joki bah meid wat vervelend dat je steeds zo moe bent! @kaatje k meid je bent toch ook niet verplicht een foto te plaatsen. ik zelf heb zoiets van iedereen mag weten dat ik zwanger ben maakt me niet uit.maar als je anoniem wil blijven moet je dat doen je moet doen waar jij je goed bij voelt!portomenee vergeten is gewoon dom lijkt me ook niet leuk als je daar zit in die onzekerheid. zag het gister op tv pfff ik heb zon hekel aan sneeuw is hier gelukkig bijna weg. @oemhudaifa het is zeker niks zo in het gips je kan net niks en dan ook nog er leuk bij willen lopen(zwangerschapsbroeken zijn niet makkelijk aantrekken) de kilo's hou ik wel in de gaten maar dat is eigen geworden en vind het fijn! @misssz ja het is zo leuk vooral als je er 3 heb af en toe is het oorlog hier om wie er bij me komt liggen. gister middag was ik een kattenbank lig je lekker komen er 3 bij je liggen. goed naar de ogen en oren kijken mijn buik gaat erg op en neer als de kleine bezig is en dat merken de katten. de foto is van ons trouwen. jij heb ook leuke foto's jij bent inverwachting van de 2de! hoe oud is de eerste? @colin werkse meid wou dat ik het kon pfff verveel me thuis. dan heeft je man wel lekker geslapen zeker vannacht. wat een leuke foto's allemaal! ik ga ff wat foto's van de kinder wagen enzo erop zetten.
nou, ik heb er ook maar wat foto's van ons gezin opgezet... na die die leuke foto's wilde ik niet achterblijven. We hebben ook een hele blog voor met foto's, die is ook openbaar. WIl je dus meer zien pb me maar dan stuur ik de link... Maar dat is toch anders, daar schrijf ik niet van die persoonlijke verhalen als hier! Ik ben altijd bang dat iemand die ik ken gaat meelezen. Ik kwam alleen erachter dat ik duizenden foto's heb van mijn zoon, redelijk wat van mijn man en zoon, heel weinig van mij aangezien ik hier meestal de foto's maak... dit zijn dus oudjes, maar we zien er nog wel een beetje zo uit hoor... die op het strand was op vakantie, ik wist toen ook net dat ik zwanger was! jammer, geen wijntjes drinken in frankrijk... en dat was echt een oesterstreek, we waren met vrienden die net als ik oestergek zijn. helaas dus, we hebben er wat voor mij op de BBQ gedaan, dat mag natuurlijk wel, maar was toch niet hetzelfde als rauw...
leuke foto's ook kaatje k lekker nog met mooi weer daar heb ik nu al weer zin in lekker wandelen buiten. ik heb foto's van mijn uitzet geplaatst dit krijgen we volgende week allemaal geleverd dat vult het huis lekker en heb er nu al zin in. we krijgen ook nog hierbij een matras dekentje en de flessenset.
ohh, en ik heb een mooie urban jungle gezien op ebay... hij heeft alleen een heel hoog startbod, maar is vrij nieuw en een 'designer' model... vanavond loopt hij af, spannend! hopelijk schrikt het hoge startbod mensen af. het is ook in schotland, schrikt hopelijk ook mensen af. ik kan hem voor 19 pond laten bezorgen dus dat is geen punt! de wegen zijn nog steeds dicht... denk dat het niets meer wordt vandaag, als het vanmiddag weer gaat sneeuwen neem ik geen risico. ik zal jullie dus wel veel lastig vallen vandaag! sabrina, wat fijn dat je geen pijn had! Hopelijk blijft dat even zo!
ja sabrina, mooi weer, daar droom ik echt van nu! maar het weerbericht zegt nu vandaag en morgen sneeuw en zaterdag zon, dat zou gaaf zijn! toch maar een slee kopen snel dan! leuk ook je uitzet, lekker volgende week gaan inrichten enzo ,dan wordt het helemaal echt!