Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Zo, ik ga eerst ff een bakkie koffie inschenken en dan ga ik weer ff op iedereen reageren.
    Dan hoef ik vanavond niet zoveel meer, aangezien wij spullen moeten pakken.
    Joepie, het is morgen zover. Ons weekendje Centerparcs.

Tot straks.

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ja daar kijk ik ook na uit lekker inrichten en dan als we de kamer binnen komen dan is het echt de kamer van onze meid.

hup na de winkel slee kopen hahaha

@jomi lekker he dat bakkie koffie heb er ook al een hoop op heerlijk morgen ook nog naar centerparcs lekker buik pronken in het zwembad.

3. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Oh wat een leuke foto's allemaal.. Erg leuk om te zien. Ik wilde ook een foto van ons gezinnetje plaatsen, maar ontdekte dat ik er helemaal geen heb (oeps). Dus ik heb maar een foto van mij en onze dochter en mn man & dochter geplaatst. Inderdaad best eng om je zo bekend te maken. Als dit nou een afgeschermd forum zou zijn, zou ik er minder moeite mee hebben, maar echt iedereen kan meelezen... Nou ja, zoveel geheims schrijf ik niet.

@Misssz: wij waren ook op Kos afgelopen zomer (juni). Waar zijn jullie geweest? Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad, leuk eiland ook.
    @Kaatje: hoop dat het wat wordt met die wagen. Ook eens die tactiek van het laatste moment bieden gebruiken? En jee die sneeuw.. ja leuk als je thuis kan blijven vind ik, maar niet als je op pad moet en het gevaarlijk wordt. Hopelijk kan je je werk toch echt snel gaan overdragen en afronden.
    @Sabrina: yeah geen pijn, houden zo. Leuke spulletjes hebben jullie. Die box hebben wij ook, alleen 2e hands gekocht.
    @Jomi: heerlijk vooruitzicht zeg.. zou er ook graag nog een weekendje tussenuit gaan, maar mijn man heeft al tig jaar in het weekend "voetbalverplichtingen". Dus weekendjes weg kunnen voor ons alleen in de winter/zomerstop. Ach ja, raak je na al die jaren wel aan gewend.

Ga weer ff aan de slag.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat een leuke foto's allemaal zeg! Snoepzig zo met de kids erbij!

Vannacht weer zo'n pijn gehad aan m'n bekken, balen! Ben er om 5 uur uit gegaan om de honden uit te laten, was niet koud. Ik moet eruit, kan niet de hele dag binnen hangen. En rustig en kleine stukjes bewegen daar word ik beter van dan als ik de hele dag op de bank moet zitten.
    Nu miezert het weer. Sneeuw is prachtig om te zien, maar nu ik zwanger ben haat ik gladheid!

Is dit je laatste week Kaatje? En ga je nou nog naar de zon of gaat dat niet door?

Moet nu naar de tandarts, later!

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Allah is de gelijkstellige titel van de Majesteuze, Enige en Ware god. Het heeft op niets anders betrekking dan op Hem. De betekenis van de naam Allah is datgene wat aanbeden wordt uit liefde, verheerlijking, vergoddelijking en verlangen.

Verder heeft Allah nog vele andere namen, sommige die bekent zijn bij de mensen en sommige die onbekend zijn bij de mensen.

Een moslim getuigt: La illaha il Allah. Er is geen god (die het waard is om aanbeden te worden) behalve Allah.

Je ziet hier dus dat god en Allah 2 gescheidden begrippen zijn.

Illah is het Arabische woord voor god en Allah is een van Zijn schone namen.

Ik wil hier geen religieus forum van maken, sorry dames : S vergeef mij, maar ik wil het toch wel even duidelijk hebben.

Ik weet niet waar jij dit stukje vandaan hebt, maar als je alle grote Arabische (islamitische) geleerden raadpleegt, zullen ze je hetzelfde vertellen. Arabisch is een hele moeilijke, rijke taal. Het is zelfs gezegd dat het de oorsprong is van alle talen. Dus nee ALlah is niet afgeleidt van een andere taal ; ).

Wel gelooft een moslim dat alle boeken door Allah zijn neergezonden, maar dat alle boeken veranderingen hebben ondergaan. De Quran is het allerlaatste boek en heeft alle andere religieuze boeken opgeheven. De allereerste quran bestaat nog. Daarom kan men het niet veranderen en daardoor is de Arabische taal (oorspronkelijk Arabisch) ook nooit verdwenen. Het is dus niet gek dat de naam of afleidingen van de naam Allah in meerdere religies gebruikt wordt.

Ik zal er verder wel over ophouden : P.

Btw, echt leuke gezinsfoto's zag ik voorbij komen. Is toch leuk om de persoon te zien tegen wie je praat.

@Jomi, veel plezier met je weekend centerparcs ; )

@kaatje K: Ik plaats ook geen foto's hoor. Dat is ieder zijn keus, als jij lekker anoniem wilt blijven vindt niemand dat erg lijkt mij.

Ik moet er weer vandoor

Hopelijk vinden jullie het niet erg van de uitleg, maar ik vind het altijd wel belangrijk om het goed uit te leggen. Vooral in deze tijd waarin zoveel (foute) verschillende informatie is over de islam. (Grotendeels verspreid door de moslims zelf, maar goed)

6. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Kaatje:

Ik heb dezelfde wieg als bij jou op de foto. Ik heb hem alleen oranje geschilderd. Zal eens een foto maken en hem erop zetten. Hij staat nog bij mn ouders.

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

wat grappig rian. oranje lijkt me ook leuk, het ledikantje van mijn zoontje heb ik ook oranje geverfd. de wieg houd ik au naturel, hij is niet echt van mij, meer familieeigendom. deze is van mijn oma geweest, mijn moeder heeft er nog in gelegen, dus ik denk dat hij van eind jaren 40 is. Ik heb wel meer mensen gezien die hem hadden, mijn oma zei dat er in die tijd vlak na de oorlog niet veel wiegen waren en dat veel mensen deze hadden! ben benieuwd naar je foto!

Oemhudaifa, we nemen jou hier wel aan als islamkenner van de groep hoor! Bovendien, over geloof valt niet te twisten, in ieder geval is dit er zeker niet de plaats voor! Dat gebeurd al te veel en vaak, en we weten allemaal wat voor ellende en oorlogen daar van kunnen komen. Ik ben zelf atheist, alhoewel ik er wel veel over weet, heb bv wel de koran gelezen. En vertalen van religieuze boeken is een van de lastigste dingen die er is, daar moeten we ons al helemaal niet aan wagen! Daar zijn vast een hele hoop andere fora voor!

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Ja precies. Ik ben heel erg gelovig en dat zie je in al mijn doen en laten zoveel mogelijk terug. Ik kies er wel bewust voor om hier niet de discussie e.d. aan te gaan. Zo wie zo discusseer ik nooit (zomaar) over het geloof, omdat er inderdaad ellende van komt. En daarnaast is dit een zwangerschapsforum.

Het is gewoon leuk om te kletsen met dames die ook zo graag zwanger zijn etc.

Daarom ook mijn excuses!

En wat betreft de foto, ik zag dat je er toch 1 had geplaatst : P. Was eerlijk gezegd wel benieuwd hoor. Je hebt trouwens echt een heel leuk zoontje, maar dat had ik volgens mij al gezegd.

@All, Ik heb het de laatste tijd ook heel erg warm. Soms heb ik het warmer aan de linkerkant van mijn gezicht (ook oor). Is dat raar? Ook een beetje hoofdpijn...

@Zogelukkig, las net je berichtje dat je weer last heb van je bekken. Zit je ook niet mee he : S. Jou kindje mag wel heel blij zijn met zo een sterke mama.

btw, weet iemand wat ik moet meenemen in mijn ziekenhuistas?

9. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    super leuk al die foto's..ik zit op me werk maar ga ook maar weer proberen wat te plaatsen

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

oemhudaifa, geen excuses nodig, zo bedoelde ik het niet!

ik vind aan de ene kant discussies over het geloof heel erg interessant, ik heb me er wel in verdiept zoals ik al zei. maar alleen als het op een leuke manier kan. en de andere partij er open voor staat. ik zou er zelf nooit over beginnen bij iemand die ik niet goed ken. ik heb ook als kind in een moslimland gewoond, dus de islam is me vrij bekend.

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Vraag me echt af wat ik gedaan heb hoor en waarvoor ik gestraft word nu is mijn suiker ook niet goed word tussen 12 en 14 gebeld door verloskundige en dan gaan we bespreken hoe en wat verder, het is echt al 6 maanden drama hier geniet echt helemaal neit meer van mijn zwangerschap voel me er steeds schuldig om omdat ik bang ben dat die kleine dit voelt zit echt in een megadip en loop alleen maar te janken zwanger zijn hoort toch leuk te zijn waarom moet er dan zoveel tegen zitten.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    kroepie: Ja, we kletsen hier heel wat af. Het geeft niet dat je niet overal op reageert. Is al mooi dat je verder alles wel meeleest. Dan blijf je in ieder geval wel goed op de hoogte. Vervelend is dat je zo streng moet zijn tegen je puberende meissie. Kan mij voorstellen dat je het moeilijk vindt, maar je moet echt ff doorbijten. Hoe was je eerste yogales?

sim80: Hoe gaat het met je bouillon en drop eten? Ik hoop dat je bloeddruk daar wat van omhoog gaat. Grappig, die van jou veel te laag en die van mij te hoog zonder medicijnen. Dus je mag ook best wat van mij hebben hoor. Ik ben gisterochtend veilig aangekomen op het werk. Lag nog wel een beetje, maar was meer van die zachte prut. Gefeliciteerd met je 28 weken.

Evy77: Het is zeker leuk als de kleine zoveel beweegt. Hier beweegt hij ook al heel vaak. Zelfs gisteravond onder de yoga ging die lekker tekeer. Ik zal zeker blij zijn als de verhuizing erop zit. En morgen Centerparcs, kijk er zo naar uit. Nog ff genieten met z'n tweetjes (eigenlijk drietjes, met die kleine man in de buik). Ik hoop dat de gyno-daktarin gauw aanslaat en dat je er snel af bent. Met een extra kussen slapen is zeker lekker. Ik slaap al een tijdje met een voedingskussen. Mooie foto van jullie gezin op vakantie in Spanje.

kippie75 Is zeker lekker dat ik nu vakantie heb, maar het wordt een drukke, dat is zeker. Morgen eerst ff naar Centerparc, ff tot rust komen. Bloeddruk is zo het nu lijkt lager met de medicijnen. Vorige week 170/100 en gisteren 140/80. Onderdruk is dus nog nooit zo laag geweest. Ben helemaal blij. Dus je kraampakket is al binnen en extra luiertas is zeker nooit weg. Fijn dat jullie zo'n mooie ochtend in het theater hebben gehad en daarna 2 uurtjes lekker geslapen te hebben. Mooi mee genomen dat je yoga gratis kan volgen. Mooi foto's hoor, op vakantie genomen zie ik.

MisssZ: Die hond van jou spoort dus echt niet, gek doen en na half uur nog meer willen. Het is niet altijd feest hoor. Op naar 18 februari om weer naar jullie kleine man te kijken. Mooie foto's van jullie gezinnetje.

kaatje k: Heerlijk dat bij jullie de vk eigenlijk alles voor de bevalling meenemen. Het is zeker balen dat die wagen je zo voor de neus weg gekaapt wordt. Grappig dat die leraar van aquafit zo bezorgd is. Ach, het zal vanzelf wel wennen of niet? Vervelend dat je zonder beurs in de winkel stond. Die sneeuw is zeker mooi, maar vervelend dat je daardoor niet naar je werk kan. Je wilt nu natuurlijk graag alles afsluiten, omdat dit je laatste dagen zijn. Ook mooie foto's hoor. Succes vanavond met de Urban, zal voor je duimen.

dancevalley: Fijn dat je even wat hebt laten horen. We zien je wel weer eens verschijnen als je de puf weer hebt. Knuffel van mij.

Sabrina1984: Ik kan mij voorstellen dat je geen zin hebt in de 20e, maar het moet ff gebeuren en dan heb je het ook maar weer gehad. Grappig dat de kleine zo op de kat en op je man reageert. Zal zeker een mooi gezicht zijn. Heerlijk dat je vanochtend wakker werd zonder pijn. Leuke kinderspulletjes hoor. Kan mij voorstellen dat je ze graag thuis hebt.

Manny: Mooi dat je 3d-4d echo zo'n mooie ervaring was. Jammer dat de foto's niet willen, ben eigenlijk best wel benieuwd.

Ria32: Fijn dat je weer thuis bent en hopelijk hoef je niet weer opgenomen te worden. Is zeker een raadsel wat je klachten veroorzaakt. Neem in ieder geval je rust en ik hoop dat je klachten snel minder worden. Knuffel van mij. Fijn om ook eens foto's van jullie te zien.

Harmless: Gelukkig was mijn bloeddruk gisteren beter. Het lijkt of de medicijnen aanslaan. Na 6 dagen slikken was hij gisteren 140/80 en vorige week 170/100. Dus ik ben eigenlijk best wel blij. Mijn mannetje is gelukkig weer beter. Had nog een nacht flink gezweten en gisterochtend was hij gelukkig weer fit en is weer aan het werk gegaan. Hoe was het zw-zwemmen?

ZonStraal: Vervelend dat je fysiotherapie zo pijnlijk is. In ieder geval lief dat je mannetje had gekookt, ook al was het niet te eten. Ben je er al uit of je naar yoga gaat? Ik ga ook naar yoga, kost hier €34,00 per 4 lessen en als je op het laatst loopt, mag je per keer €8,50 betalen. Ik ben 2 keer geweest en vind het erg leuk. Ik hoop dat je een keuze kan maken en of het doorgaat.

marloes22: Fijn dat je weer wat dingetjes voor de babykamer hebt kunnen vinden. Ik kan mij voorstellen dat je daar blij van wordt. Tummytub lijkt ons ook niks, dus wij hebben een gewoon badje gekocht afgelopen zondag. Kus terug. Leuke foto van jullie gezinnetje.

colin: Gisteren hebben wij ook de weeëndans gedaan. Dus die werkt wel. Jij betaald dus evenveel voor een les. Ik betaal ook €8,50 per keer. Nu in het begin €34,00 per 4 lessen. Ik snurk bijna nooit, alleen vorige week wel toen ik vreselijk verkouden was. Anders maakt het niet uit, mijn mannetje zaagt elke nacht een heel bos om. ;) Hoe was de training van je personeel? Was het gezellig? Mooie foto van jullie in Turkije. Hoe was je werkdag vandaag?

Daggie1984: Hé buddy, vervelend dat het er weer in is geschoten. Doe rustig aan hoor, hoop dat het snel weer beter gaat. Hoe gaat het verder met je?

zogelukkig: Ik vind yoga ook heerlijk. Ik ben nu 2 keer geweest. Ik kijk nu alweer uit naar volgende week. Ik kom ook heel ontspannen terug en ik kan dan 's nachts ook heerlijk slapen. Het is inderdaad niet zwaar en als je een oefening niet mee kan doen, hoeft dat ook niet. Ik denk dat de weeëndans wel meevalt hoor. Wij hebben het ook gehad gisteren en je gaat echt niet dansen hoor. Is alleen staan, heen en weer bewegen en puffen om je weeën op te vangen. vervelend dat je weer zoveel pijn hebt aan je ekken. Knuffel van mij.

Joki: Doe rustig aan meid, huishouden wacht wel ff. Je moet nu goed naar je lichaam blijven luisteren. Die geeft het wel aan als het teveel is.

Rian Fijn ff wat van je te horen en succes met jullie huisje. Mooie trouwfoto's hoor.

OemHudaifa: Hoe is het met je hoofdpijn, is dat al wat beter geworden?

Ffe EGO:

Sorry, ik plaats het volgende berichtje van gisteren nog maar een keer. Ik geloof dat niet iedereen het heeft gelezen en ik ben er gewoon zo blij om dat ik het met jullie wil delen.

JOEPIE, mijn bloeddruk was gisteren 140/80. Vorige week 170/100, dus zo het nu lijkt slaat medicatie aan.
    Onderdruk heb ik nog nooit zo laag gehad in deze zwangerschap. Laagste was .../87, dus ik ben op dit moment helemaal happy.

Gisteravond heb ik weer zwangerschapsyoga gehad en ben weer heerlijk ontspannen thuisgekomen. Ook wij hebben de weeëndans gedaan. Met ontspanningsoefeningen ging de kleine lekker tekeer. Ik moest handen op de buik rond mijn navel leggen en ik moest gewoon wel lachen hoe die kleine aan het schoppen was.

Ik probeer vandaag nog wel ff een paar keer langs te wippen. Zoals jullie hebben kunnen lezen, morgen naar Centerparcs en dan kom ik dus niet eerder als maandagavond of dinsdag pas hier weer op het forum.

Dus bij deze wens ik iedereen alvast een heel goed weekend en beterschap voor diegenen die ziek, zwak en pijn hebben.

Liefs en een knuffel van mij.

13. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Goedemiddag,

Ik kon het niet laten om te reageren, terwijl ik eigenlijk echt eens door moet werken. Ben zo'n treuzelaar de laatste tijd :)

Ik heb ook het gevoel dat mijn zwangerschapsbroeken wat strakker worden bij mijn buik. Erg vervelend, want voor de rest zitten de broeken prima. Maar het kan ook niet anders, want ik draag echt naar voren dus op een gegeven moment wordt het een beetje krap daar voor.

Iedereen met foto's erg leuke/lieve gezinsfoto's! :D

Zogelukkig: Ik heb vannacht ook beroerd geslapen door mijn bekken. ik denk dat het kwam door de oefeningen van de fysio gister. Heb de hele dag niet meer fatsoenlijk kunnen lopen door haar. Toen ik vanochtend uit bed kwam voelde ik mijn heup gewoon knakken (en dan harder en pijnlijker dan normaal) :(. Had er even door moeten gillen zo'n vervelende pijn was het. Ik ben er ondertussen ook achter waarom ze me die polsband adviseerde ... ze zei dat in onze slaap onze handen ontspannen zijn. En als onze handen ontspannen zijn vallen ze wat naar voren (richting onderkant pols) daardoor knelt dat de bloedtoevoer naar de pols en rest van de arm heen. En met zo'n polsband is het nog onmogelijk om je hand te laten hangen in je slaap ... Ik hoop echt dat je mijn uitleg een beetje begrijpt :(

14. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    @kaatje K: Nee ik begreep ook wel dat je het niet zo bedoelde hoor ; )

@JoMi, verrek, had het wel gelezen, maar het drong niet echt tot mijn door Schaam schaam. Het is dus heel goed nieuws? Spring spring (van blijdschap)

Helaas nog wel hoofdpijn, maar eerlijk is eerlijk, heb verder weinig om over te klagen.

@Ria, wat jammer dat je je zo rot voelt : S. Dan voel ik mij altijd zo schuldig dat het hier wel goed gaat. Hoop dat het wel beter gaat met je, want je moet nog even.

Laat je maar lekker verwnnen anders

15. zogelukkig

Wat is er mis met een gezonde discussie? Komen daar wereldoorlogen van dan? Nee toch meid? Ik vind je hartstikke aardig en omdat we toevallig een andere mening hebben, verandert dat niet zomaar hoor! ;)

Ik hoef niet zo nodig in een hokje gestopt te worden als "christenkenner", maar ik ben wel christen die overigens de koran heeft bestudeerd. Ken jij de bijbel, Oem Hudaifa? Ik ben godsdienstonderwijzeres geweest op een protestantse school, maar omdat ik vooral wereldburger ben, heb ik mijn leerlingen ook kennis laten maken met de koran/de islam.

Er is maar 1 God: in het Nederlands "God", in het Arabisch "Allah", en zoals men in het Frans "Dieu" zegt zo zegt men in het Hebreeuws "Yahweh". Maar het is dezelfde God!
    En als iedereen er zo over dacht, zou er geen oorlog zijn in de wereld!

Als je de bijbel en de koran (ja, ik ken beide) naast elkaar legt, zul je zien dat de christenen en moslims het over 1 en dezelfde God hebben: Hij die hemel en aarde geschapen heeft! Alleen komt in de koran Jezus niet voor als de zoon van God, maar wel als zijn profeet.

Jij stelt dat Allah de enige God is en als ik zeg dat Allah de vertaling is van het woord God, dan kan je maar op 1 conclusie uitkomen; dat het hier om dezelfde God gaat!

Namelijk om de God van liefde en niet een God die wil dat de mensheid haat en verderf zaait en elkaar vermoord!

http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert8.htm

Zoals je ziet bestaan er vele theorieen over God en Allah, maar in mijn optiek is er dus maar 1 GOD!

Centraal in de religie van de Islam staat de aanbidding van de god "Allah". De moslims beweren dat Allah in pre-islamitische tijden de bijbelse God was van de patriarchen, profeten en apostelen. De kwestie is er dus een van continuïteit: was "Allah" de bijbelse God, of was hij een heidense god in het Arabië van vóór de Islamisering? Indien "Allah" werkelijk deel uitmaakt van de goddelijke openbaring in de Schrift, dan is de Islam de volgende stap in de bijbelse religie, maar indien Allah een pre-islamitische heidense god was, dan is de islamitische bewering weerlegd.

In feite zei hij: "Kijk, jullie geloven reeds dat de maangod Allah de grootste van alle goden is. Alles wat ik jullie vraag is het idee te aanvaarden dat hij de énige god is. Ik neem de Allah die jullie reeds aanbidden niet weg. Ik neem enkel zijn vrouw weg, zijn dochters en alle andere goden". Dit kan gezien worden in het feit dat het eerste gegeven in de moslimkreet niet is "Allah is groot" maar "Allah is de grootste", d.w.z. dat hij de grootste is onder de goden. Waarom zou Mohammed zeggen dat Allah de "grootste" is, anders dan in een polytheïstische context? Dat Arabische woord wordt gebruikt om het grotere te doen contrasteren tegen het kleinere. Dat dit waar is wordt gezien in het feit dat de heidense Arabieren Mohammed er nooit van beschuldigden een andere Allah te prediken dan degene die ze alreeds aanbaden. Deze "Allah" was de maangod, overeenkomstig het archeologische bewijsmateriaal. Mohammed wilde het dus op twee manieren stellen: tegen de heidenen zei hij dat hij nog steeds geloofde in de maangod Allah. Tegen Joden en Christenen zei hij dat Allah ook hún God was.

PS: ik besef mij dat dit misschien niet thuishoort op een zwangerschapsforum en dat sommigen hier geen biet van begrijpen en het niet zo gezellig vinden, daarom zal ik het er op dit forum niet meer over hebben Oem!
    Als je er op door wilt gaan, doe dan maar via pb, oke? Ik heb geen zin dat er mensen wegblijven omdat wij zo nodig deze discussie moeten voeren! ;)

16. Fairy01

Fairy01 Lid

1 feb 2009
    30
    0
    0
    Hallo Ladies,

Hier ben ik weer Fairy ( nieuw sinds gister :)). Ik ga de aankomende vier maanden mijn best doen om het forum bij te benen, hihi.

Ik heb helaas ook al dat mijn positiebroeken wat strakker gaan zitten, is hier onlangs alweer aangekomen kilo's uitgewisseld? ben wel benieuwd :)

17. zogelukkig

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, want zo word ik dus ook wakker; helemaal met mijn duim op mijn pols! Ik denk dat het hcg-hormoon niet alleen de banden in je bekken weker maken, maar dat alles soepeler wordt!
    Ik moet morgen weer naar de fysio en heb er nu al geen zin in! Kom er ook beroerder vandaan dan dat ik erheen ga!

Jammer dat de yoga niks wordt! Hier was een wachtlijst, ik stond tweede, had me al vroeg aangemeld. Deze vrouw geeft yoga in heel de omgeving, zij is echt goed.

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Jomi, wat fijn van je bloeddruk, idd overheen gelezen!

Ria, wat balen zeg dat je je zo rot voelt. probeer je in ieder geval niet schuldig te voelen, dat is nergens voor nodig!

Jomi, ben nu wel erg benieuwd naar die weeendans, wat is dat?

Zogelukig, wereldoorlogen over religie, ehmmm.....

zonstraal, mijn positiebroeken zitten juist veel te los, ik was bij mijn vorige zwangerschap dikker...

fairy, wordt je er al een beetje wijs uit hier? Of wordt je al gek van ons?

19. Fairy01

Fairy01 Lid

1 feb 2009
    30
    0
    0
    Positiebroeken heb ik in mijn eigen maat gekocht, maar ben al wel 8 kilo rijker :oops: :oops:

En nee word niet gek van jullie maar jullie gaan echt echt vliegensvlug! :) :) :)

20. ppff meiden ik reageer vannavond effe uitgebreid!
    Ben echt super moe nu....
    Heb joey net naar bed gebracht en ga zelf ook effe plat ;)
    Ogen vallen haast dicht!

Vanmorgen trouwens gewandeld met joey en gisteren had ik naderhand pijn in mijn rechter lies en nu na het wandelen echt in mijn rechter bil :rolleyes:
    Lijkt net of je van het ene pijntje zo in het andere valt nu he....

Meiden kom vannavond effe terug!

Kus

Deel Deze Pagina