Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik heb de zomer in me bol nu alleen nog in de lucht! pfff word gek van dit vieze weer!

@kippie75 dank je we hebben het dan nog wel niet maar ben al aan het aftellen. pff echt erg.

@zogelukkig ook van die lekkere bezoekjes de tandarts.

@oemhudaifa je maakt er geen religieus forum van hoor. ik heb er zelf geen interesse in en lees er dan ook gewoon overheen.
    maar als andere wel willen reageren moeten ze dat zelf weten.
    ziekenhuistas staat vaak online wel te vinden of info bij de kraamzorg of ziekenhuis.

@ria32 *knuffel* is niet makkelijk.

@jomi geen zin in de 20ste maar zou wel blij zijn als het weer achter de rug is en ik weer alles kan.
    het is een geweldig gezicht met de kleine enzo.

@zonstraal ik heb een broek daar zit geen rek meer in daar word nu elastiek tussen gezet want heb geen zin om voor de laatste weken nog een dure broek aan te schaffen.

@marloes22 slaap ze

@zogelukkig meid kom gezellig weer terug ieder heeft zijn eigen ding en als er mensen zijn die het niet willen lezen of interesse in hebben zoals ik lees je er lekker overheen we hebben zoveel dingen om over te praten.

@misssz hier zijn ze ook allemaal sloom en dik. die van ons komen niet buiten dus ja dan zijn ze wat sneller dik en liggen de heledag te maffen.
    hier heb ik af en toe ook spijt dat we er 3 hebben ivm alle haren. maar ja we moeten er wat voor over hebben.
    ja zeker lief al een kleintje.
    drink heel veel koffie hou me niet aan de 4 bakken op een dag vind het soms zo belachelijk vroeger mochten ze alles en nu helemaal niks meer. dus ik neem de regels soms met een korreltje zout. geen cafeine vrije koffie en drink een bak of 8 per dag(sorry ben met een trucker) en savonds ook nog cola maar dan een glas of 2. :oops: erg he!

geboortekaartje is bij ons al besteld naam hebben we en de versiering ligt al op zolder we moeten alleen nog ff de ooievaar halen.

@harmless ik hoop ook dat ik er dan vanaf ben.

zo ik ben weer ff bij. pff wat een geklep hier :p maar wel gezellig toch!

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Foei Sabrina whahaha, ik durf het niet :) hou me dus aan die max 4 per dag en dan geen cola. Maar dronk ook veel meer voorheen en idd heel veel cola light.... Aan de ene kant ben ik het dus ook met je eens dat je vroeger ook alles mocht maar toch, ze zijn er niet voor niets op terug gekomen. Maar goed, je zult zien dat het allemaal wel los loopt.
    Hahaha ook van die lekkere lome beesten dus. Mijn vriend is helemaal blij dat ze weg zijn... (erg he)... Vooral toen er elke ochtend (en de g#dganze dag door) kots lag op de vloeren, witte stoelen en op de bank. Er is nu meer rust, en een stuk schoner. Al was het wel heel gezellig toen die bessen nog wel heel kwiek waren.

Stoer kaatje, dat je da zelf allemaal maakt. Ik wil het ook wel maar zeg al snel dat ik er geen tijd voor heb. Eh dan bedoel ik denk ik vrij maken.....
    Ben zeer benieuwd.

Ik ga weer even mijn meisje uit haar bed halen en dan naar de blokker. Die boxen zijn in de aanbieding waar je van alles in kan proppen. En daar gaan dan mooi de kleertjes in van mijn meisje. En dan gauw langs de Hema om te zien of er nog leuke kleertjes zijn

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

echt neit te geloven dit hoor, nee mevrouw wij bellen u tussen 12 en 2 even terug want we zitten nu in spreekuur nou oke dus ik wachten vanaf 1 uur naast de telefoon met mijn schrift en pen denk als ze bellen kan ik het opschrijven om half 3 zelf nog maar een keertje gebeld want tja tussen 12 en 2 is bij mij geen half 3 ja ze is druk en ze kan ieder moment binnne komen dan belt ze u gelijk terug kan dit zeg ja hoor wacht nog wel even dan, nou we zitten nu op 5 over 4 en meot nog steeds gebeld worden :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: hormonen nee hoor ben echt gewoon zwaar over de zeik leuk d ehele avond en nacht gaan lopen piekeren nu wat die suiker met mij en mijn kind kan doen waarom moeten ze zo met je omgaan zeg.

Sorry voor weer een ego maar heb het echt helemaal gehad nu dames.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach, ben al weer bekoeld! Even diep in- en uitgezucht, zeg maar!

Het ging ook netjes en Oem en ik respecteren elkaars mening ook, maar als ik dan een pb-tje krijg van iemand die: moet je weer zo nodig discussieren, nou, dan schrik ik daar wel van hoor!
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik discussieer heel vaak met mijn vrienden over van alles en nog wat en vaak zijn we niet dezelfde mening toegedaan en toch blijven we vrienden. Dat kan namelijk he!
    En de meeste oorlogen gaan wel over geloof: voorbeelden te over, maar kijk eens wat de Palestijnen en de Joden elkaar recentelijk aandoen; hoe die elkaar haten en afmaken! Ik heb zowel een Palestijnse vriend en een Joodse vriend en die komen hier echt wel tegelijkertijd op mijn verjaardag, gelukkig! Maar je moet het er niet met ze over hebben, dat gaat niet goed, die kloof is te groot en de kwestie doet teveel pijn.
    Ik heb in een Afrikaans moslim-land vrijwilligerswerk gedaan en daar woonde ik wel op de christelijke compound. Ik heb niet eens wat tegen moslims, maar ze hadden mij zomaar kunnen lynchen, niet om wie ik ben, maar omdat ik toevallig christen ben (daar dachten ze dat alle withoofden sowieso christen zijn). En dan te bedenken dat ik denk dat we allemaal dezelfde God hebben? Da's toch verdrietig...
    Ik ga trouwens niet naar de kerk, ik heb niks met dat instituut. En ik ben niet getrouwd voor de kerk en ik laat mijn kind niet dopen. Het is meer iets wat ik voel van binnen. Maar ik laat het voorlopig wel even binnen, is misschien wel beter! ;)

Kippie, JoMi en MisssZ: bedankt! ;)

Tandarts: neeeeee, morgen moet ik naar de tandarts! :oops:
    't Is maar goed dat ik m'n agenda er nog even op nasloeg! Ik krijg altijd een herinnerings-smsje en die had ik niet gehad! Hoezo zwanger? 8)

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Leest die vrouw soms mee op deze site :D :D want spontaan belt ze me op, nou we zitten de hele maandagmorgen in eht ziekenhuis we beginnen om 8 uur met nuchter prikken, en dan moet ik om de 2 uur laten prikken ze gaan een curve maken, mag nu nog alle seten en drinken pffffff gelukkig had net gisteren lekkere dingen gekocht om mezelf te verwennen, dus doe lekekr gewoon mijn ding en probeer even mijn rust te hervinden want ben echt kapotop door alle stress en spanning nu tjd voor ontspanning.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nog niet 100% zeker!
    Wij hebben twee namen die heel anders klinken, zowel voor jongen als meisje. Ik denk dat als de baby eruit is en we hem of haar zien dat de naam pas definitief wordt!

Geboortekaartjes hebben we ook nog niet naar gekeken, maar ons kennende zijn we daar zo uit! (die kan je toch pas bestellen als de baby geboren is, toch?).

Slingers, ooievaars, stickers hoeft van ons niet, daar zijn wij veel te nuchter voor! Als iemand anders ze ophangt prima, maar ik doe het niet hoor! :)

7. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Ria: Heb net je hele verhaal gelezen. Wat een stressdag zul jij gehad hebben. Groot gelijk dat jij jezelf nu een gaat verwennen!! :D probeer lekker rustig aan te doen niet teveel nadenken en voor je het weet is het alweer maandag.

Namen: Daar zijn wij nog niet 100% over uit. Wij hebben 1 naam die we beide erg mooi vinden, maar ik twijfel ook nog om een andere naam die ik ook erg mooi vind. Mijn man vind de eerste mooier dan de tweede, maar ook hij twijfeld een héél klein beetje daarover :(

Kaartjes: Ik heb nog steeds geen leuke/goedkope kaartsite gevonden die een beetje aan onze eisen voldoen (neutraal, zonder poespas, maar toch mooi). Dus dames als jullie leuke sites weten drop ze hier, dan neem ik een kijkje.

Versiering: Wij zijn daar een beetje nuchter voor. Misschien dat er een paar balonnen ofzo :( op komen te hangen maar verder denk ik haast niks. Geboortebord doen wij ook niet aan, de buren weten niet eens dat ik zwanger ben haha, die zullen ook wel meteen denken 'huh, waar komt dat kind vandaan' :)

8. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Nee, deze kun je op voorhand al uitzoeken, maken en betalen. Bij de geboorte van het kind hoef je dan alleen maar de geboortedatum en naam van het kind door te geven (als die dan pas bekend is) :D

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zogelukkig, fijn dat je weer terug bent!

ZOnstraal, ik heb mijn kaartjes gemaakt via geboortepost.nl. het is niet duur, ze bezorgen ook voor je! Je kunt of een van hun ontwerpen nemen, of hem helemaal zelf samenstellen, dus voor elk wat wils! misschien wat voor jullie?

10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Er is verder ook niets aan de hand toch ; )

Volgens mij blijft er niemand weg. Zoals je zelf al aangaf is dit niet het juiste forum voor dit soort discussies. Verder heb je toch niets verkeerds gezegd ; )

Wil alleen wel reageren op je vraag over de bijbel, ik ben bekeerd moslim en was dus voorheen christen ; ). Dus ja ken de bijbel wel.

Maar gewoon blijven hoor. En met de enige God bedoel ik trouwens niet dat wij niet eenzelfde god aanroepen. Met de enige God wordt bedoelt dat er naast Hem niemand meer wordt aanbeden.

Maar kom we laten het hierbij, ik wil niemand weg hebben.

Groetjes

11. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Hoi,

Ben blij dat ik in ieder geval niet verkeerd was overgekomen, want ik dacht misschien heb ik iets verkeerds gezegd (zou zomaar kunnen natuurlijk. Op een forum zie je iemand niet als je spreekt en je hoort ook niet iemands stem, dus het is iets lastiger te peilen hoe iemand het bedoelt soms)

Namen: Hier zijn we er al uit. Ben ik wel blij mee, want om nou de laatste week nog te lopen stressen voor een naam ihihih

Versiering: Doe ik ook niet aan.

geboortekaartjes: Ook niet. Mond op mond gaat hier zo wie zo al snel genoeg hahaha, ik denk dat de buren eerder weten dat ik bevallen ben dan ikzelf (ja het is klein hier en de sociale controle groter dan in een grote stad)

@Ria, blij dat er toch nog een positief berichtje achteraan kwam! Ga je zelf dus toch maar lekker verwennen

Hier alles goed, alleen hebben jullie ook aan het einde van de avond dat jullie rug pijn doet en dat die buik wel 10 kilo lijkt te wegen? En ik heb best een klein buikje haha.

Baby drukt ook alles omhoog, dus miss dat het daar aan ligt.

Nog wel hoofdpijn en raar warm, maar we gaan er van uit dat het goed zit...

Heb net lekkere choco-muffins gebakken. Ik heb namelijk niet alleen een eet-tic, maar vooral een bak-tic de laatste tijd. Dus nu dringt he topeens tot me door waar die kilo's zo snel vandaan komen haahha

Nou groetjes

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz is niet goed hoor blokker en hema shoppen!

@zogelukkig dat ga je niet menen hoezo omdat er 1 keer een discussie is geweest! laat degene die dat pbtje stuurt (als ze er zelf niet tegen kan want anders stuur je die pb niet) lekker weg blijven :evil: :evil:

wij hebben de kaarten al besteld en hoeven alleen te bellen als het zover is en dan de laatste dingen erop en dan ophalen.

@ria32 geniet er lekker van! sterkte alvast voor maandag.

@oemhudaifa ik ken het die bak tic. man moest gister helpen gaat moeilijk met 1 hand en hebben chocotaart gemaakt mmmmm

zo meiden niet te veel kletsen vanavond ik ben er morgen ochtend weer nu lekker bank hangen en tv kijken.
    owja morgen kan ik de klamboe ophalen was binnen ze belde net.

fijne avond!

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    ooooeee chocotaart...klinkt ook lekker...mayby morgen hihhi

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hier ook baktic, van het weekend poffertjes, zooooo lekker!

15. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zo ben ik ook weer even.
    Ben vanavond weer naar gym geweest. Was erg leuk. Al die dikke buiken.!

Heb even snel alles gelezen, maar even geen puf om te reageren. Sorry.
    Ga morgen weer actief mee kletsen.

Jomi, ik ben blij dat het beter gaat.

Ik zag leuke foto's voorbij komen. Ik moet ook maar eens opzoek naar een foto van ons drietjes.
    Die zijn erg schaars.

Namen, we hebben de knoop doorgehakt..! Ben helemaal blij.
    We waren ze aan het twijfelen.

Geboortekaartjes, we gaan volgende week de boeken halen. Hebben al wel ideeen hoe we het willen.
    Vind het leuk om wat uit te zoeken. Heb er zin in.

Iedereen een fijne avond en tot morgen.

16. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @harmless; Ahh zielig, bij jullie dus ook een brokkenpilootje. Hier ook 1tje hoor, giga bloedlip... Zo zielig.

@Ria; Wat een huftels om je zo lang te laten wachten maar je hebt wel "goed" nieuws dat je vandaag nog lekker kan eten.

@Zogelukkig; Lekker bijdehand van die persoon om dat zo via pb naar je te spelen? Is het iemand van onze club of hebben we stiekeme meelezers? Raar hoor want zoals ik het zie is het nog een gezonde discussie. Ik ga een goede discussie ook niet uit de weg, maar alleen als ik er wel verstand van heb hahaha. Anders waag ik me er niet aan hoor :) Discuseren is goed, vooral voor je welzijn heb ik het idee. Het houdt je scherp. Maar ik ken wel sommige mensen die te fanatiek zijn en overal wel een discussie in zien en dat kan wel eens vermoeiend zijn. Maar dit vind ik wel een intressante discussie.
    Whahaha nou succes morgen dan bij de tandenbeul 8)

@slingers,ooievaar en de hele rambam; Ahhh hoezo te nuchter?!?!?! Is toch super leuk? Ik had bij Gwen een 3d baby op het raam geplakt met een roze balon. Was van stof (je hebt ze ook in ooievaar vorm dat ze door je ruit heen zijn gevlogen). Ik voelde me erg origineel :) (voel ik me al snel hoor whahahahha, oke klaar, niet grappig.... )
    Nu heb ik een te gave sticker gezien. Iedereen mag straks weten dat er een klein mannetje is geboren, ookal zal iedereen het via de tamtam wel sneller doorhebben dan met die sticker. Wel ga ik de geboortekaartjes iets later verzenden zodat niet iedereen binnen een week op de stoep staat. Daar heb ik echt even geen trek in.

@Oemhudaifa; Even een hele bijdehande vraag naar jou toe. Maar ben jij dan ook een nederlandse (zeg maar kaaskop ;) ) Omdat je zegt dat je bekeerd bent. Gewoon puur nieuwsgierigheid.
    Lekker he dat volle gevoel... Heb jij ook zo'n last van maagzuur? Ik word er niet goed van, elke keer als ik iets voorover zit en hij beweegt dan komt er zuur omhoog :x Erg smakelijk hmmmmm
    Enne, chocomuffin is hier ook welkom hoor :)

@Sabrina; Nee dat bleek maar weer dat het niet helemaal goed voor mijn porto was. Hema, schrik niet, 72 euro...... hmmmm erg fijn. Maar goed, heb wel weer hele leuke kleertjes voor Gwen en voor de miniman in mij hahahaha. Vriendlief vond het ook leuk dus dan is het wel oke whahhaa.
    Jij hebt alles al klaar dus. Wel een lekker gevoel he.
    Veel plezier met bankzaken doen!

@Joki; Hahaha ook al flink aan het kijken dus voor een kaartje, online kun je ook veel vinden he. Wij zijn online geslaagt. Je kunt dan aangeven welke je dan als voorbeeld wilt en die versturen ze dan naar je. Ook handig. Maar het echte werk, door de boeken heen neuzen, is en blijft ook wel heel erg leuk.

@All; wij hebben net de 9 maandenbeurs tickets besteld. 18 feb gaan wij, ja ja mijn vriend gaat ook mee. Even lekker loeren en ik denk dat ik ook een buikschildering wil laten maken. Mits er niet een te lange rij staat.
    En vanmiddag toen we terug kwamen van Baarn was Gwen lekker aan het spelen. Op een gegeven moment loopt ze voor me uit een blokken doos te duwen, valt ze en echt hard op haar mond. Heel hard huilen natuurlijk dus tilde haar gelijk op, veegt ze haar mond af met haar mouw (wit) allemaal bloed! Een snee in haar kin en een fikse tand door haar lip heen... :cry: En ze was zoooo lief geweest vandaag en dan gebeurd er dit. Zo zielig is dat. Nu lijkt ze wel op Katrien Duck, zo'n dikke bovenlip...

Ik ga lekker met mijn vriendje genieten van onze avond.

Morgen en overmorgen moet ik werken en op vrijdagavond eet ik altijd bij mijn moeder (mijn vriend is dan meestal aan het borrelen op zijn werk en mijn moeder past de hele dag op Gwen). Zaterdag blijft ze bij mijn moeder slapen en gaan wij lekker met z'n 2tjes uit eten en daarna naar de film en zondag eerst lekker uitslapen en dan die kleine meid ophalen. Dan 's middags naar Lars (paard) en daarna, als ik nog de puf heb, dan kom ik hier weer even loeren. Al met al het weekend dus niet. Niet teveel kletsen hoor whahaha

Fijn weekend allemaal!

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden

Even een update EGO:

Vandaag hele dag bezig geweest, van huisarts naar vk en daarna door naar de gyn. Ik heb al een tijd last van buikpijn, maar dacht dat het een blaasontsteking was. Dit bleek vanochtend niet het geval te zijn...

Dus toen naar de vk, en zij heeft me even nagekeken. Buik is erg gevoelig, en ze kon niet fatsoenlijk uitwendig onderzoek doen, kreeg gelijk harde buik. Ze heeft toen ook inwendig gevoeld, en mijn baarmoedermond is al aan het verweken en verstrijken :confused:

Daarna dus door naar de gyn, deze heeft met de echo gekeken, maar kon gelukkig geen ontsluiting zien. De maten van de baby zijn ook allemaal goed, dus hij dacht nu niet aan iets ernstigs. Wel is het duidelijk dat mijn harde buiken waarschijnlijk al heel wat teweeg brengen daarbinnen, en ik moet nu dus echt heeeeeeeeel rustig aan doen.

Volgende week donderdag weer een afspraak bij de vk, ze doet dan weer inwendig onderzoek, en ik hoop dat het dan niet verergerd is, want dat zou betekenen dat ik dus al wat ww activiteit heb, en da absoluut niet de bedoeling!

Zo zijn jullie iig even op de hoogte!

KNUFF

18. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    He Marooz, schrik ervan meid, jee wat zul je geschrokken zijn. Dat is echt niet te bedoeling hoor. Je moet je ventje nog echt even binnen houden. Doe jij idd nog maar rustiger aan. Houd ons aub op de hoogte. Een hele dikke knuffel.

@Ria32, fijn dat je weet thuis bent. is toch fijner he in je eigen omgeving. Maar ja dan moet het ziekenhuis wel meewerken hoor.

@JoMi, ja joh dat zou een idee zijn als ik een beetje van jouw bloeddruk kreeg hihihi. Dan staan we allebei gemiddeld :) .

@MisssZ, leuk hoor de negen maanden beurs, zit er zelf ook aan te denken. Och wat zielig voor meisje zeg, au. Hoop dat haar lip snel weer wat slinkt. Fijn weekend met je vriend.

Namen, daar waren we dit keer al met 12 weken zeker van. Ook wel eens fijn :) .
    @Joki, fijn dat het leuk was bij de gym.

@Zogelukkig, goed dat je er weer bent, succes morgen bij de tantarts. Ben blij dat ik niet hoef ;) .

19. @geboortekaartjes : Ja we hebben vandaag bij de drukkerij voorbeeld mappen opgehaald en hebben nu 2 kaarten en 1 daarvan wordt het ;)
    Met de tekst zijn we druk bezig....

@ geboortebord : Met Joey hebben we zelf geen bord gemaakt... We hadden er 2 buiten staan... 1 van familie en 1 van onze vriendengroep :p

@versiering : Jaaaa die moeten we nog aanschaffen maar daar is nog alle tijd voor! Dat is zo gehaald!
    Met Joey hadden we tekst slinger hoera een jongen... en blauwe vlaggetjes.
    Willen nu ook rompertjes voor de raam hangen met op ieder rompertje een letter en dan zo de naam ;)

Zo dat was het even voor vandaag...
    O ja vandaag ook het mooie :( kraampakket weer binnen gehad :)
    Vind het wel jammer dat er maar 2 netbroekjes in zitten want die zijn echt ideaal... weet iemand of je die ook ergens los kan kopen ?
    Nu heb ik 2 luiertassen hahah precies dezelfde als 2 jaar geleden bij joey ;)
    Jammer is dat ik ze niet gebruik... heb zelf een andere!

Tot morgen meiden ... Reageer morgen effe op iedereen!

20. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @marloes; Netbroekjes kun je bij de thuiszorgwinkel kopen...

@Marooz; Dat is schrikken! Rustig jij he!

@Sim; Thanx, ga zeker genieten dit weekend. Misschien zien we elkaar wel op de beurs als jij ook op de 18e gaat ;)

Sorry, ben nu echt weg :)

Deel Deze Pagina