Ik ga verder niet meer op iedereen reageren. Heb vanochtend nog een heel verhaal getypt. Ik wil alleen Marooz héél veel sterkte wensen en doe aub rustig aan meid. Ik neem nog een glaasje drinken en dan gaan wij slapen. Morgen om kwart voor 8 opstaan en dan op naar Centerparcs. Ik kom maandagavond en anders dinsdagochtend wel weer. Iedereen alvast fijn weekend. Knuffel van mij.
@Ria32: ik geef je volkomen gelijk hoor. ze zeggen dat stressen niet goed is, maar ze zorgen er soms zelf voor hé. dikke knuffel. Ben blij dat ze je gebeld hebben en dat je iets meer weet. Laat al dat lekkers smaken @MisssZ: wij hadden onze namen (jongen/meisje) al van voor ik zwanger was . Het kaartje hebben we ook al, heb ik zelf ontworpen, maar zal ik even opnieuw moeten doen want m'n instellingen voor de drukker zijn niet goed. Net gelezen van je dochtertje, zo zielig, verwen haar maar goed! versiering: denk niet dat er bij ons iets van versiering zal buitengehangen worden. Wonen op een drukke baan, dicht tegen de straat en zie dat niet zo zitten. @OemHudaifa: heb gelukkig nog niet zoveel last van m'n rug, maar mijn buik voelt 's avonds ook wel aan alsof hij 10kg weegt (ben wel al 8kg bijgekomen), krijg ook 's avonds amper m'n schoenen nog uit . Mmmmmmmmmm, choco-muffins, deze ga ik dit weekend ook maken, jammy @marooz: oei meid, je hebt het ook nog niet gemakkelijk gehad hoor. de baby is het belangrijkste nu dus ik zou het zeker en vast rustig aan doen. veel sterkte en een dikke knuf!! @Zogelukkig: veel succes bij de tandarts vandaag @JoMi: veel plezier in Centerparcs!
Oei Marooz, je laat ons schrikken, opassen he! Het is nog veeel te vroeg. Lekker rusten jij, moeilijk maar het moet. Hier is het weer niet normaal, ik heb zo'n pech de laatste tijd! Ik wil zo graag naar mijn werk om de boel af te ronden, maar het schijnt niet te mogen van de voorzienigheid... Het sneeuwt weer hard, de wegen lijken echter wel OK. Maaaar... de ruitenwissers van de auto zijn kapot! En in die sneeuwstorm kun je daar natuurlijk niet mee rijden. Ik heb de wegenwacht gebeld, als we mazzel hebben is het alleen een stop en kunnen ze het maken. Maar ze hebben het nu natuurlijk wel druk, dus gaat wel even duren voor ze komen. Ik baal echt ongelofelijk, het is mijn laatste werkdag! En de hormonsters speelden toen natuurlijk heel erg op, ik werd woedend op mijn man alsof het zijn schuld is (op een of andere manier vond ik dat) en daarna heftige huilbui. Ik wil graag stoppen met werken maar ik kan de boel zo niet afronden en overdragen en dat is zo frustrerend. Plus dat ik het idee heb dat ze denken dat ik niet wil komen of een mietje ben ofzo. Daar kan ik dan al helemaal niet tegen want ik heb niet echt problemen met in de sneeuw te rijden. Ik wou eerst onder invloed van de hormonsters al gaan zonder ruitenwissers! Gelukkig was mijn man nog thuis en heeft daar een stokje voor gestoken, het sneeuwt namelijk echt heel hard!
Dames bedankt voor jullie reacties ben gisteren zo beroerd als wat geworden en word nu wakker en heb zwaar de griep te pakken, ach dnek je alles gehad te hebben kan dat er ook nog wel bij nou even kijken of ik goed kan uitzieken komende dagen omdat we maandag veel in ziekenhuis meoten zijn. duik gauw mijn be dweer in.
O, en door de consternatie vergeet ik helemaal het goede nieuws: ik heb de dubbele urban jungle gisteren gekregen! Niet goedkoop, maar het is wel een hele mooie, een 'designer' editie, bruin met een kap met een heel leuk patroontje. Best wel bijzonder, je ziet ze aast nooit. Ik zal eens kijken of ik een foto kan neerzetten.
Marloes, volgens mij kan je die gewoon kopen bij de prenatal. Of anders miss bij een thuiszorgwinkel. Ik vraag me af wanneer ik mijn kraampakket thuis krijg. Is altijd leuk vind ik. Dat betekend dat het al wat dichter bij komt allemaal .
Hoi iedereen! Heb de laatste tijd bijna geen tijd (en puf) gehad om hier te komen spieken. Loop nu dus heeeeeeeeeel wat pagina's achter met jullie geklets! Wil even laten weten dat hier alles zijn gangetje gaat... Hopelijk tot snel weer!
Kaatje, Mijn wiegje is inderdaad ook van mijn vader geweest en daarvoor van mijn oma en volgens mij nog verder. Verder naam, geboortekaartje en versieringen.... Namen waren we al uit voordat ik zwanger was. Zou ze bijna willen zeggen. Ik wilde een korte stoere naam, voor zowel jongen als meisje. De meisjesnaam is niet veel voorkomens en 2 lettergrepen en heeeeel stoer. De jongensnaam heeft zelfs 3 lettergrepen en ook niet veel voorkomend. Deze kan je afkorten naar de eerste lettergreep. Is een stoere, maar toch wat lievere naam. Geboortekaartje zijn we nog niet helemaal over uit. Heb boeken gehaald, maar zit ook via internet te kijken. Vind bij babyboefjes.nl wel leuke en niet al te dure kaartjes. Kan je ook 2 kaartjes uitzoeken en na de geboorte zeggen of het een jongen of een meisje is. Versieringen. Ja ik weet niet wat het is, een jongen of meisje, dus kan dit ook moeilijk van tevoren kopen. Of beide kopen, maar dat vind ik ook zonde. Groetjes Rian
@ all ben blij dat de discussie in toch nog een positieve draai is terecht gekomen namen...we hebben al een tijd deze naam in gedachten maar nog geen knoop doorgehakt. wil er wel meerdere... geboortekaarten/gedichten pfff wat moeilijk hahaha versiering hoort er echt bij..ik ga eens rondkijken zwangerschapsverlof goedgekeurd. begint 13 april @ ego pijn in me rug...het is niet meer leuk..af en toe niet uit te houden op me stoel maar mag wat meer pauze nemen om wat rond te lopen Foto nog niet gelukt...hahahaha maar ik blijf proberen rijbewijs: nog 2 weken en dan opnieuw afrijden in Bussum...
zwangerschapsverlof: Iedereen gaat blijkbaar toch wel een tijdje voor de uitgerekende datum in zwangerschapsverlof. Ik blijf werken tot 2 weken vóór de uitgerekende datum, ik moet zo ie zo tot december thuisblijven omdat we vroeger geen opvang hebben en anders lukt het niet (met ouderschapsverlof en gewoon verlof).
Zw.verlof: Ik heb per 2 april zw. verlof. Ik heb ervoor gekozen om 5 weken vóór uitreken datum te stoppen Marooz: Wat een schrik zeg om te lezen, laat staan hoe jullie je dan voelen. Meid, geef toe aan je bedrust en neem deze gewoon. De kleine is op dit moment het veiligst bij jouw in de buik. Veel sterkte en we denken aan je! Kaatje: Gefeliciteerd met je Urban Jungle. lang gewacht, toch gekregen . Ik heb gister ijs op van jullie concurrentie hihi, ik had een pot Ben & Jerry's ijs gehaald bij de AH (zijn in de aanbieding deze week). Ik heb er echt van genoten Voor de dames die een weekendje weg gaan ontzettend veel plezier gewenst! Voor degene met bak-tics echt leuk om eens zo creatief zelf in de keuken te zijn, dan kant en klaar te kopen (uhmm, en dan bedoel ik mezelf) Vandaag heb ik vrij van werk. Ik ga zometeen even naar de stad om mijn horloge af te geven die staat al een maand stil, even nieuw batterijtje in laten zetten. Daar naast heb ik hele leuke schoenen gezien maar dat zijn zomer schoentjes, weet niet zo goed of ik deze nu al moet kopen? Maar ben bang dat ze er straks niet meer zijn, haha wat een dilemma. Daarna moet ik echt even ergens een polsband gaan kopen en dan als man thuis is samen even boodschappen halen voor dit weekend. Dit lukt me namelijk niet meer alleen (boodschappen dragen).
goedenmorgen meiden. @oemhudaifa en ga je vandaag aan de chocotaart? @kaatje k ook lekker poffertjes kan ze alleen niet zelf maken heb een inductie plaat en daar zijn geen poffertjes pannen voor. @joki geen sorry we zijn allemaal zwanger en voelen ons allemaal zo. @misssz ja dat bedoel ik moet vanmiddag ook weer heen en weet wel weer dat gaat geld kosten. pff ze hebben zulke leuke dingen. wij moeten alleen nog wat kleertjes en aankleding voor babykamer en speeltjes en verzorgings producten. @marooz ow meid *knuffel* doe lekker rustig aan. @marloes22 wat zijn net broekjes? @jomi veel pleziet in cp. @kaatje k dat is lekker heb je in iedergeval wat je hebben wil. @zwangerschapsverlof heb ik nu al pfff nou hoop dat ik voor 4 april nog ff werken mag zo ik ga straks weer ff shoppen tot vanavond
het blijkt dat mijn pech vanmorgen een geluk bij een ongeluk was, mijn baas belde dat ze de hele site dicht doen vanwege het weer, iedereen wordt naar huis gestuurd. Lekker dus dat ik niet gegaan ben, anders mocht ik weer terug! En de wegenwacht kon mijn huis niet bereiken vanwege de sneeuw, toch bizar? @versieringen, heb ik iets gemist? ik ken dat helemaal niet bij een geboorte, ben ik al teZ lang uit nederland weg?
kaatje k: denk dat er gewoon bedoeld wordt dat je iets aan je raam of buitenmuur hangt om te laten weten dat er een kindje is geboren.
@Oem: 't is al goed meid, er is niks vervelends tussen ons en dat wil ik graag zo houden! Sommige mensen vinden het grappig om olie op het vuur te gooien, ik schrok daarvan, maar dacht even later; wie ben jij eigenlijk helemaal! Ik heb altijd al gedacht dat jij een "kaaskop" was (mooi gezegd MisssZ!, hihi). Gewoon door je schrijfstijl en intonatie, daaraan kan je dat vaak wel "horen". @Sabrina: ik schrok er ook nogal van, van dat pb-tje, maar ik had alles nog eens goed nagelezen en dacht: nee, om jou ga ik toch niet weg, jullie zijn me veel te lief! @MisssZ: nee, niemand van "ons". Ik vind ons clubje wel uitgedund hoor; er staan 72 meiden op de lijst, maar veel (her)ken ik niet! Ik had 0 gaatjes en weinig plak, mag over een half jaar weer terugkomen, joepie! Ik ben best zuinig op m'n gebit, ben echt bang voor boren en verdovingen enzo! Ach arme Gwen! Kusje erop en over of was ze ontroostbaar? Doet best zeer; tand door de lip en dan ook nog een snee in d'r kin! Ik heb ook een litteken op mijn kin hoor; ben er zo vaak op gevallen! Brengt me meteen bij het volgende: ik denk er weleens over na hoe paniekerig ik zal zijn als mijn kind iets zou overkomen. Ik was een wildebras en zit onder de littekens en ben zo vaak gehecht, maar mijn moeder bleef altijd heel koel; hup; naar de dokter, niet zeuren en door! Maar ik kan al janken als 1 van de honden een poot verstuikt bij het spelen, pfff! Dat jij nog zoveel energie hebt zeg! Rij je nog steeds, gaat dat goed? @Marooz: ik schrik ervan! Wat is dat nou: "verweken en verstrijken"? Komt dat door die harde buiken? Wat eng zeg! Meid, doe ajb rustig aan en ik hoop dat frummel nog wel even blijft zitten hoor! Dikke knuffel voor jou! @sim: hoe gaat het met jou dan? Je bent al zooooo ver! Ik morgen 26 weken, moet nog zoveel doen! @JoMi: je bent al weg, dus ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben! @kaatje: ik zou maar thuis blijven hoor! Het weer in Enegeland maakt iedere keer deel uit van ons journaal ;allemaal beelden van mensen die vast kwamen te zitten in hun auto, daar moet je toch niet aan denken! Een paar jaar geleden zei een vriendin dat ze altijd genoeg water en crackers en een deken en waxinelichtjes en lucifers en een zaklamp en een lege fles om in te plassen (!) bij haar in de auto had. Ik zou dat toen ook gaan maken..... @Ria: sterkte en beterschap meid! @Manny: welk fotoprogramma gebruik je? Je kan het best zelf eerst even de foto verkleinen! @Evy: en als je dan 2 weken eerder bevalt? Dan heb je helemaal geen vrij gehad? Heftig hoor; respect! @ZonStraal: laat maar even weten waar je een polsband hebt gevonden en hoe duur die was, moet er ook echt aan, want vannacht was het weer raak, zo erg! Zomerschoenen zou ik nu echt niet kopen hoor! Je voeten worden wsl nog dikker en ook groter las ik laatst! Zonde als je ze niet aan kan straks! Zo, nu even bammetjes eten en dan met de honden uit en dan ga ik een tukje doen! Slaap slecht hoor de laatste tijd! Doei!
@Ria: He bah nu die vervelende griep weer! Heel veel beterschap ! dat je maar snel weer beter bent! @Kaatje : Joepie toch de wagen die je wou hebben ! Wanneer krijg je hem thuis ben nu natuurlijk wel benieuwd he haha @Sim80 : Heb ze bij prenatal nooit gezien maar zal straks tegen de tijd dat ik klossen moet gaan halen ook eens informeren naar die broekjes Thanks Mijn kraampakket staat nu op de babykamer... Had het er laatst over dat dat niet lang meer zou duren evenals dat ze van kraamzorg bellen voor een afspraak te maken... en nu is het kraampakket er alweer...cGaat zo snel nu allemaal! @Jomi : Je bent al weg maar wens jullie een super weekend! Lekker rustig aan en lekker genieten! @Rainbow : Leuk dat je weer eens langs komt! Fijn dat alles goed gaat op de geen puf na dan... Heb ik ook de laatste tijd veel last van... @Rian : Ben nu wel benieuwd naar jullie namen hoor Moeten nog een tijdje geduld hebben! Versieringen heb je straks idd zo gehaald.... @Manny : ik vin dhet ook moeilijk met de tekst/gedichten voor in het geboortekaartje. Vooral omdat we nog niet weten of we gewoon kraamvisite doen of een kraamfeest/borrel... en dat moeten we natuurlijk straks wel weten voor op het kaartje. Ohh nog effe en je hebt verlof! Lekker! Hopelijk haal je je rijbewijs snel... Duim voor je! Ik heb hem ook nog niet maar ga straks na de bevalling aan de slag @Evy : Wow tot 2 weken voor je uitgerekende datum nog doorwerken! ppfff vind het nu al knap dat er nog vele werken ! ik zou het echt niet meer kunnen. vind het thuis zo al moeilijk en zwaar met ons joey enz laat staan als ik ook nog eens moest werken... Knap van je hoor! @Zonstraal : Ook voor jou schiet het al op met je verlof... en winkel en shop ze vandaag... Genoeg te doen jij op je vrije dag! @Marooz : Jeetje meid doe please rustig aan ... De kleine moet nog zeker tot de 37ste week blijven zitten hoor! Sterkte ermee! @Sabrina: Net broekjes zijn die onderbroekjes die je in je kraampakket krijgt! Zijn oerlelijke broekjes ( toen ik ze voor het eerst zag wist ik niet eens dat het broekjes waren ) maar wel super fijn en vooral voor de eerste dagen met dat dikke kraamverband ! Shop ze @Kaatje: Versieringen zijn idd de slingers,geboorteborden,ballonnen enz enz @Zogelukkig : Ohhh hier nog een angsthaas voor de tandarts... Gelukkig had je niets! ik ben ook erg zuinig op men gebit maar ben toch al zo'n 4 jaar niet naar de tandarts geweest Heb eigenlijk nooit iets en dat is al die jaren mijn excuus geweest om dan maar niet te gaan vind zelfs het schoonmaken met zo'n blazertje al eng bbbrrr Smakelijk eten en slaap ze! Ik ga ook effe lekker plat... Net ons boefje op bed gelegt en hopelijk slaapt hij vandaag iets langer dan een uur! Anders kan ik nog maar effe plat en merk echt dat ik het nodig heb! Blij dat het morgen weekend is ... Meer rust!
@Zogelukkig: Wacht ff jij krijgt dus van 'meelezers' die hier niet spreken zeg maar, PB-tjes over een (in mijn ogen gezonde) discussie? Tuurlijk is het zo dat jij in het begin een medisch probleem had waardoor hoogstwaarschijnlijk je acceptatiegraad wat minder WAS. Hoofdletters was want die houding heb ik al maanden niet meer gezien. Is er iemand dan die zich daar niet overheen kan zetten? Of hoe moet ik dat zien. Ja inderdaad ik ben erg nieuwsgierig. Sorry, dat is mijn aard niet mijn zw-hormonen. Dat vind ik toch wel het jammere van deze site. Het is allemaal wel erg publiekelijk zeg maar. Toen ik hier mijn vorige zw-schap sprak is het met dat punt hier spaak gelopen. Er kletste een zwangere mee die helemaal niet zwanger was! Nou weet ik wel dat de site daar weinig aan kan doen maar een soort van extra inlog beveiliging of een soort van sluiting houden zou ik niet vreselijk vinden. Dus dat alleen geregistreerden kunnen meelezen in dit topic. Ik weet wel dat je elkaar dan nog maar oppervlakkig kent en alleen van internet maar scheelt wel in meelezers. Ik heb van andere meiden wel eens gehoord dat nieuwsgierige exen bijv, ze gewoon volgen. (Gelukkig heb ik geen ex HIHI) Pfffffffffffff zit gewoon te bazelen en niet te reageren. Sorry! @Oemhudaifa: HAHA kaaskop. @Evy: 2 weken Vind het nu al zo zwaar. Respect hoor @Kaatje: Nogsteeds sneeuw joh. Hier echt niet. HAHA. En toch de urban jungle. Fijn voor jullie! Denk dat mijn kraampakket ook geleverd is (en bij de buren staat). Ligt een briefje in de bus. Vorige keer moest ik hem ophalen. Beter dit! Maar ga ook even liggen kom later wel terugkletsen. Doei. (Het was vannacht weer feest namelijk)