Dat waren ze, heb er nog veel meer maar om die allemaal te plaatsen dan ben ik morgen nog niet klaar haha! Liefs, misspuma
Hoi Dames, Bedankt voor al jullie reacties en gerust stellingen, erg lief van jullie. Zou jullie het liefst even willen knuffelen Ik was ook zo emotioneel omdat die dokterassisitente zo overdreven deed naar mij toe. Ik wilde wat meer duidelijkheid en zij behandelde me als iemand die het zich maar kon uitzoeken. Toen mijn man van werk af kwam was hij langs de bakker gereden om brood te halen, en had toen ook voor mij een bossche bol gehaald (vind ik zo lekker). Dus hij heel blij mij begroeten, en toen hij zag aan mijn gezichtsuitdrukking dat ik niet zo lekker in mijn vel zat, kwam alles eruit. Ik heb echt zitten huilen als een klein kind, het luchtte wel op. Mijn man is nuchter en simpel ingesteld dus hij zag die grote beren op de weg niet zoals ik het beleefde. Ben ik aan één kant erg blij mee Ik heb me voorgenomen nog meer groentes te eten en nog meer ijzerrijke producten in huis te halen en dan overleg ik volgende week wel met mijn gyn of ik dan geen tabletten hoef te slikken (krijg ik altijd verstopping van). Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Nogmaals mijn dank aan jullie! Liefs, Zonstraal
@ ZonStraal: Fijn dat je even bij je man hebt kunnen uithuilen, gewoon doen hoor! En wat die groentes betreft, dat komt vast wel goed. Sterkte! Liefs, misspuma
@MisssZ, ik heb een beetje een tik denk ik. Ik moet nl alles voelen. Heb wel leuke kaartjes on internet gezien, maar wil toch het papier zien en voelen. Dit heb ik ook met kleertjes. Ik zal nooit iets op internet kopen voor mn meisje. Of ik moet het merk kennen. Veel plezier het weekend met zn tweetjes. @Marooz, wat zul je geschrokken zijn meid. Doe maar heel rustig aan. Een hele dikke knuffel voor jou. @Marloes, ik schrok wel een beetje toen ik voor het eerst het kraampakket openmaakte. Het leek wel een operatie pakket. Heb je lekker geslapen.? Ik pak ook altijd even het moment als de klein een middagdutje doet. Anders hou ik het ook niet vol. @Jomi, je leest dit niet meer, maar ik hoop dat je een heel leuk weekend hebt. Veel plezier.! @Kaatje, wat balen dat het weer zo slecht is bij jullie. Is het ondertussen al wat beter geworden.? Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet. @Ria, het zit je ook niet mee hè meid. Veel beterschap. @Manny, sterkte met je rug. Dat is echt vervelend meid. Pas een beetje goed op jezelf. Ik duim voor je over 2 weken. @Sabrina, lekker geshopt.? @Zogelukkig, gelukkig was alles goed bij de tandarts. Ik heb het gelukkig ook achter de rug. Al ben ik nog steeds niet van de pijn af. Terwijl ik nergens last van had toen ik erheen ging. Grrr.., ik haat de tandarts. @Zonstraal, een hele dikke knuff voor jou. @Manootje, heerlijk zo'n mooie echo. Ook fijn dat het geslacht weer bevestigd is. @Misspuma, fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Mooie foto's. Ik moet me echt in gaan houden op mn werk. Er komen zoveel leuk dingen binnen. Ik kan wel blijven kopen. Ben echt verslaafd aan al die leuke dingen. Gelukkig kan ik het eerst achterhangen en er nog eens rustig over nadenken. Misschien moet ik een bijbaantje gaan zoeken..
leuk misspuma, het ziet eruit dat je je goed vermaakt hebt! ik heb zo'n zin in onze vakantie, nog een paar weekjes! er zijn er meer op vakantie of niet? ik mis er meer van onze 'harde kern' maar mijn geheugen is zo'n zeef op het moment... lekker kopen he, joki. ik ben juist een ontzettende internetkoopverslaafde. vooral ebay/ marktplaats. ik houd nogal van tweedehands namelijk. maar ook andere dingen koop ik graag online, zeker nu ik vaak moe ben. ik heb me voor de baby nog ontzettend ingehouden, eigenlijk niets gekocht behalve dan nu die buggy. het weer is hier een beetje druilerig nu. er ligt nog sneeuw maar dat is meer blubber, en het sneeuwt natte sneeuw... manootje, fijn dat het een mooie echo was. ik zou ook wel weer eens willen maar heb het helaas gehad qua echos alweer.... pfff ben moe, dat thuiszijn wordt ik net zo moe van als werken. OK, ik doe ook veel te veel natuurlijk... kan echt niet nietsdoen!
@ Joki: Bedankt . HaHa een bij-baantje gaan zoeken, succes haha. Mijn man vind ook dat ik soms iets teveel al koop voor onze kleine meid...ach kan me niks schelen ik geniet er zo van haha! Liefs, misspuma
kopen: ja wij zijn ook maar eens gestopt.. met veel kopen.. haha.. we krijgen nl. ook nog veel van andere!
Marooz: slik! Gelukkig geen ontsluiting, maar wel serieus schrikken. Dit kan er bij jullie ook nog wel bij. Inderdaad heeeeeeeeeeel rustig aan doen en volgende week kijken wat de stand van zaken is. Knufffff. Joki: was afgelopen weekend nog shoppen bij je werkgever. Zag een enorm schattig jasje voor onze dochter hangen (roze/wit gestippeld), maar had al een spijkerjasje voor de zomer gekocht. Heb me dus ingehouden, maar vond het jasje enig. Lekker zeg dat jullie de naam hebben, hier nog twijfel tussen 2. @Misssz: voor een vriendin die een kindje heeft gekregen hadden wij ook een sticker besteld. Was echt superleuk.. ga er zelf misschien ook wel 1 bestellen als beeb er is. Nu is dat een beetje lastig, want we weten niet wat het wordt. Veel plezier morgen, lekker met zn 2-tjes uiteten. Zou ik ook wel weer eens zin in hebben, maar wij zitten niet zo ruim in de oppas. @Marloes22: leuk idee van die rompertjes. Ben je ook bij VGZ verzekerd? Ik wel en trof ook zo'n luiertas aan. @Kaatje: sorry, maar ik kon een glimlach om je gedrag niet onderdrukken. Ik vind het ook zo herkenbaar, had gister alweer bijna een scheiding aangevraagd omdat mijn man de handdoeken op de badkamer verkeerd had opgehangen. Gelukkig kan ik er een paar uur later wel om lachen, maar op dat moment.. bloedjeserieus! Feli met je wagen. Foto showen als het kan, want ik ben heel nieuwsgierig. @Ria: ach nee, ook nog griep er overheen. Beterschap & sterkte. @Rainbow: fijn dat alles goed gaat, lekker toch! @Harmless: sluit me helemaal aan bij je verhaal over de openbaarheid van deze site. Na mijn vorige zwangerschap heb ik ook meegeschreven op een forum. Vanuit daar zijn we toen overgestapt naar een besloten msn forum. Dat was erg fijn, omdat je zeker wist dat iedereen die meeschreef "gscreend" was (je weet via internet natuurlijk nooit iets zeker). Ik klets hier graag mee, maar ik zou zo meeverhuizen als zoiets hier ook geopperd zou worden. Heb zelf helemaal geen verstand van hoe zoiets aan te maken ofzo, dus ik zal er zelf geen inititatief toe nemen. @Zonstraal: he wat een verdrietig berichtje. Ik zag dat andere meiden al info hebben geplaatst dat beebje nu alles neemt en jij op de laatste plaats komt. Ik hoop dat alle info je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Knuff in ieder geval van mij. Hoop dat die bossche bol je wel gesmaakt heeft. Ik heb er vanavond ook 1op trouwens. @Manootje: fijn dat je echo goed was en die bevestiging. Ik zou zeggen shopze! @Misspuma: leuke foto's, schattig mannetje. Bij ons lag vorige week een envelop van de gemeente in de bus. Daar zat een groene kaart in en dat betekent dat je je kind moet gaan inschrijven voor de lagere school.. slik ze is pas 2.5 en voor mijn gevoel bracht ik haar gisteren voor het eerst naar de creche. Maar omdat ze volgend schooljaar (2009-2010) 4 jaar wordt moet ze voor 1 april op een school worden ingeschreven. Gisteravond de eerste open dag bezocht. Het viel ons eigenlijk een beetje tegen.. De afstand tot de school bleek veel verder dan gedacht (10 min lopen en met de auto moet je helemaal om, dus wel 20 min). Verder vond ik de school erg groot, 6 kleutergroepen, pff krijg dan zo'n nummertjes gevoel. De methode van lesgeven sprak ons wel erg aan, net als het waarde hechten aan structuur en orde, maar wel met ruimte voor zelfstandigheid. Ook hier zal iedereen weer zn eigen ideeën over hebben, maar vanaf dag 1 is onze dochter gebaat bij veel regelmaat en structuur, dus dat zoeken we ook in een lagere school. Volgende week gaan we nog 2 scholen bezoeken. Hoop dat we er 1 vinden die ons helemaal een goed gevoel geeft. Vind het wel moeilijk hoor. Ok.. ga weer ff bij mannetje kijken, die is bezig om de meubels van de nieuwe kamer van onze dochter in elkaar te zetten.
Kippie, jeetje wat worden die kleintjes dan snel groot hè.? Lijkt me echt lastig om een keuze te maken welke school je je kind stuurt. We zijn nu ook al en beetje aan het kijken, maar we hebben nog even voor we moeten beslissen. Succes met je keuze. Hihi, dat jasje heb ik in 2 maten achter hangen. (62 en 92) Vond ze zo gaaf.! Knap dat je je in kon houden.
Update (for anyone who cares....) Gaat niet zo goed, vandaar dat jullie mij niet meer zien. Heb maandag afspraak bij de HA en die gaat helpen iets homeopathisch te zoeken (is homeopathisch arts) tegen mijn depri gevoel, want voel me al een paar weken erg slecht helaas....... Meisje gaat goed, groeit en beweegt goed, is eindelijk gedraaid van stuit naar gewoon Aankomen , zit nu op 8 kilo geloof ik, is wel OK. Verder heb ik al mijn vriendinnetjes verteld dat het niet zo goed gaat, en gevraagd of ze wat extra aandacht aan me willen besteden, heb het echt nodig. Dus de een komt helpen schilderen binnenkort, met de ander ga ik winkelen en weer een heeft me vandaag op de koffie de schatten!
goedenmorgen dames! zo ben vannacht vooor het eerst wakker gehouden door me meid. ze was lekker actief zo erg dat ik niet kon slapen of wel slecht. gister niet wezen shoppen me man was erg moe(moet elke dag om 2 uur eruit) en gaat dus wel smiddags af en toe slapen. kan zelf niet fietsen of met de auto en de bus hebben ze hier weggehaald kwam ik gister achter ga normaal nooit met de bus. maar goed we gaan dus nu vanmiddag ff als me man thuis is. @kaatje k jij mazzel dat je niet bent gegaan. zag gister met het nieuws de beelden het is daar echt erg. @zogelukkig ja kan me voorstellen dat je schrok. was het iemand van onze lijst of clubje? @marloes22 oke ik heb een kraampakket van me zus gehad. zij is op het laatste moment in het zh bevallen dus had ze hem over. en daar zat het niet in. @zonstraal *knuffel* komt allemaal wel goed.assistentes zijn altijd zo onmenselijk. wat zal die bossche bol lekker zijn geweest! @manootje leuk weer een echo. had je pret of 3d? wij mogen 9 maart weer. @misspuma hey was je er weer. leuke foto's joh de kleine man lijkt op zijn papa. hahaah leuk omdat altijd te zien. @joki helaas niet geshopt vanmiddag een nieuwe poging. @majkuh meid leef met je mee heel veel sterkte *knuffel*
Mogguh meiden, Ik ga even reageren op wat is blijven hangen, maar ik ga vast veel vergeten, dus sorry alvast. Vanavond komt er iemand voor de laptop, dus dan kan ik weer bijblijven. @marooz, das heel erg schrikken meid. Ik heb hetzelfde met mijn zoontje meegemaakt en rust houden was het enige wat ik kon doen om het buikkie rustig te houden. Hopelijk is het volgende week niet meer geworden. @kaatje, nog niet ingesneeuwd? @ria, beterschap! @zonstraal, gooi het er maar lekker uit hoor, het lucht op. Gebruik anders floradix voor je ijzer, die verstopt niet zo. @missspuma, leuke foto's! @kippie, gaat hard he? Hier kregen we het bij 3 jaar en we gaan binnenkort bij 2 scholen kijken. maar het is moeilijk hoor om een goede school te vinden. @majkuh, sterkte! Gisteren heel leuk nieuws gehad, ik wordt tante! Gisteren avond kwamen ineens mijn schoonzusje en zwager binnen vallen met het smoesje dat ze een kado hadden voor ukje. Toen we het openmaakte zaten er 2 hele schattige badcapjes in. Zegt mijn zwager heel onnozel: ow ze hebben het verkeerd ingepakt, die andere is van ons Onze ukken schelen straks 3 maanden,zooo leuk.
@Misspuma : fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Lekker bij gekomen dus... en super leuke foto's hoor Knap manneke hebben jullie! @Zonstraal : Geeft niks joh! We zijn er hier ook voor mekaar om elkaar op te vrolijken of te steunen als het nodig is! Niet allene de leuke dingen worden hier gedeeld maar ook de wat minder leuke dingen. en ja soms kan je sneller emotioneel zijn maar dat geeft niks! Je moet eruit gooien wat eruit moet hoor meis.... @Joki: Hahah een operatie pakket! Ja tis geen pakket met allemala leuek verwen spullen , was dat maar haha Ik heb lekker geslapen ja maar wel kort. Joey was na een uur alweer wakker. @Kaatje: Waar blijft die foto ? @Ria: Hoe gaat het vandaag met je ? Iets beterder ? @Sabrina : Jammer dat je niet hebt kunnen shoppen maar las dat je nu vanmiddag misschien effe gaat! Nou veel plezier hoor ... Enne ook iets laten hangen/liggen voor andere he @Manny: sterkte met je rug.... Hier ook sinds een paar dagen weer veel last van de onderrug Erg pijnlijk en vervelend! @Manoontje: Fijn dat het geslacht weer bevestigd is! toch altijd fijn om dat weer te horen he... @Joki : Niet te veel shoppen he hahaha En niet teveel achter gaan hangen.... @Kippie : Gaat snel allemaal he... Soms te snel! Ze zijn zo groot Sucses met het zoeken naar de juiste school! @Majkuh : Wat rot om te lezen dat het niet zo lekker met je gaat! Wel fijn dat je het met je vriendinnen hebt kunnen delen en dat ze je helpen! Weet hoe het is om depri te zijn of je zo te voelen... ik ben zelf 2 jaar lang heel depressief geweest en kon het toen niet echt delen met wat iuk dacht dat mijn vriendinnnen waren Je leert mensen om je heen dan wel kennen! Zo te lezen h b jij een goed stel vriendinnen... hopelijk zien we je snel weer hier en gaat dan alles wat beterder! hou je sterk meid! En doe rustig aan! liefs Nou hier weer een snotverkouden iemand... Pfff ben echt alleen nog maar ziek en verkouden geweest! Gaat het een paar dagen goed en ga ik weer van alles doen en lekker de buitenlucht in en dan heb ik het alweer te pakken. Echt alles zit dicht en mijn oren doen pijn Ook heb ik sinds een aantal dagen waren veel last van mijn onderrug! Begin van de zwangerschap ook gehad en toen therapie gehad daarvoor en die zeiden dat het de SI gewrichten waren... Nu is mijn vraag wat is het verschil tussen bekken klachten/pijn en van de SI gewrichten ? Vanmiddag gaan we de gordijnen bestellen Fijne dag allemaal!
Goede morgen meiden, @ kaatje k: Ja, we hebben ons zeker erg vermaakt! Er zijn inderdaad meerdere op vakantie, dus kan kloppen dat je de 'harde kern' mist. Ow heerlijk waar gaan jullie naartoe op vakantie? @ kippie75: De tijd vliegt met die kleintjes hé, Keano is ook bijna 2 en een half dus zullen wij binnenkort ook wel de aanvraag voor de school krijgen. @ Makjuh: Ach jeetje meissie wat vervelend dat je je zo depri voelt, sterkte ik denk aan je! @ Sabrina1984: Dus een lekkere drukte schopper in je buik, hihi! Ja, Keano lijkt inderdaad erg op zijn papa hopelijk lijkt onze dochter op mij...haha! @ mamasan: Wat leuk dat je Tante wordt! En leuk hoor als ze maar 3 maanden schelen, kunnen ze lekker samen spelen. Nou ik heb weer heerlijk geslapen in mijn eigen bedje, Keano werd om 07.15u wakker dus dat is ook netjes. Heb net de boodschappen gedaan, want na een vakantie is er meestal niet zoveel meer in huis haha. Mijn man is nu samen met Keano even naar Opa en Oma (kon ik rustig de boodschappen uitladen en opruimen). De wasmachine draait overuren, pfff wat kan een mens veel was hebben na een vakantie... Fijne weekend allemaal! Liefs, misspuma
@Joki: pff ja gaat echt hard met die kleintjes. Oh en dat jasje ben ik nu toch weer over aan het twijfelen. Zal ik m alsnog halen.. ik vond het ook zo'n leuk jasje. Dan moet ik denk ik wel snel zijn, anders zijn ze vast weg. Had voor vanmiddag toch nog geen plannen, dus misschien...! @Majkuh: niet leuk dat je je zo depri voelt, ik denk aan je. Fijn dat je vriendinnen er voor je zijn. Hou je ons wel op de hoogte hoe het met jou en je kleine meisje gaat? Natuurlijk alleen als je daar zelf zin in hebt. @Sabrina: gaap dus als je zo wakker bent gehouden door jullie kleine meid. Hopelijk gaat vanmiddag shoppen wel door, want het is zo leuk (vind ik althans). @Mamasan: moeilijk he het vinden van een geschikte school. Leuk zeg tante.. en dan zo weinig verschil. Wonen jullie een beetje bij elkaar in de buurt, dan kunnen ze echt een beetje samen opgroeien. En 3 maanden dat scheelt later echt niks.. Deel I (kastje) van de nieuwe kamer van onze docher is klaar. Nu nog het bed en de kledingkast. Moet nog wel op zoek naar een nieuwe lamp voor haar kamertje, want die is vanmorgen gesneuveld. Echt jammer, want onze dochter was zo blij met die lamp.
@Misssz, Mijn moeder is een kaaskop : D mijn pappie niet. Ben wel hollands opgevoed. @Marooz, Meid dat is even schrikken : S, doe je het nu wel rustig aan? @Marloes, wat zijn netbroekjes? En krijg je altijd een verzorgingstas met je pakket? Wel aardig toch? Misschien kun je er van af door ze op gratis en aanbiedingen hier te plaatsen, of hoe dat topic ook heet : P @Evy, dus ik ben niet de enige? Maar jij hebt ook echt al een mooie buik hoor hihi. Hier is het bij iedereen, gho jij hebt een mooi klein buikje. Als ik wil, kan ik het met mijn wijde kleren nog wel bedekken. @Kaatje K, balen van dat sneeuw. Wel uitkijken met rijden in de sneeuw hoor, lekker belangrijk wat ze denken ; ). En gelukkig ook goed nieuws, ik kijk uit naar de foto. @Rainbow, wat fijn dat het allemaal goed gaat! @Manny, balen van je rug, Luister goed naar je eigen lichaam. Doet het erg pijn, gewoon even rusten. @Zonnestraal, als je ze echt graag wilt zou ik ze alvast halen. Volgens mij zijn ze zo wie zo goedkoper dan in de winter en weg=weg. @Sabrina, nou....wilde het wel, maar mijn man vond het wel even welletjes : P. Die blijft ook maar aankomen door mij whahahah. @Kaatje K, lees net dat iedereen naar huis is gestuurd, dus mooi een geluk bij een ongeluk. En versieringen...ik doe het ook niet, maar ik zie het regelmatig. @Zogelukkig, Ik ben blij dat het goed zit! Vind jou namelijk helemaal niet vervelend. Sterke eigen mening, he maar die heb ik stiekem ook : P. En het is zelfs nog erger.....Soms speel ik voor Nederlandse lerares en dan ga ik iedereen lopen verbeteren: Nee het is niet het licht dicht, je doet het licht uit.... Wel fijn dat het goed zat met je gebit. Hier is het echt een ramp de laatste 2 weken (volgens mij). Ze zien er ook niet meer zo mooi uit voor mijn gevoel en ik blijf poetsen : S. @Harmless, Iemand die zich voordeed als zwangere? : S. Mijn man zei laatst nog: Voor hetzelfde geld lezen er gewoon mannen mee (of doet men zich voor als een vrouw) of iets dergelijks. Ik heel naief, nee jho...maar er gebeuren dus wel soms rare dingen. @Zonnestraal: Nou ja zeg, dat vind ik geen stijl. Ik vind dat ze wel wat proffesioneler met jou mogen omgaan. Kom op zeg... En geen sorry's, het spijt me's en excuses. Jij mag best je hartje hier luchten (zoals iedereen). @Harmless, jammer dat je niet heb kunnen slapen. Hopelijk heb je wel lekker gebadderd. @Manootje, Leuk zeg een extra echo! En gelukkig was alles (nog steeds) in orde. @Misspuma, Fijn zo een topweekend! Ja er is nogal wat gekletst, ben nu al een tijdje bezig met reageren hahaha. Ik vind ook dat het opeens heel snel gaat. @Joki, hahha ik moest erg lachen om je post. @Kippie, Ik vind het ook wel erg groot hoor, 6 kleuterklassen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Succes met het vinden van een andere school. @Majkuh, je was inderdaad al een tijdje weg. Wat jammer dat het even niet zo lekker gaat. Laat je maar lekker oppeppen door je vriendinnetjes! @Sabrina, jammer dat je niet kon slapen, maar wel leuk dat je die kleine dan weer voelt. Hier kan ik echt contact met mn ventje maken. Lekker spelen, ik doe het het liefst de hele dag. Arme man, die ziet zichzelf nu al aan de kant geschoven. @Mamasan, leuk je wordt tante! Ik zou het helemaal top vinden als mijn zus/zusje zwanger zou zijn, maar dat zit er voorlopig niet in. @Marloes, weet helaas weinig over BI en SI, maar wat betreft verkoudheid: Ik zou als ik jou was wat honing drinken. (opgelost in warm water bijv.) Daardoor laat het slijm los en het is ook nog eens verzachtend voor de keel. Honing heeft nog 101 andere voordelen, dus goed is het zo wie zo. Pfoeeee dat was veel getyp haha. Heb het gedaan via die 2 schermen... Nou ik ga er weer vandoor. Ik heb nog een hele berg afwas hier. Ik had gisteren bezoek, maar ik was nadien te moe en te lui om af te wassen hihihi Groetjes
@majkuh, of course we care! daarvoor zijn we toch voor elkaar! ik wil je heel veel sterkte wensen, en beterschap! hoop dat je er gauw boven op komt, wel fijn van je vrienden zeg! @sabrina, hoezo kan je niet fietsen? is het te ver? ik fiets elke dag naar het werk, en begin nu te merken dat me benen tegen me buik aan stoten! haha @mamasan, Proficiat dat je tante wordt! leuk zeg! @marloes, beterschap meis! @misspuma, jaa z'n vakantie is lekker, en genieten.. maar dan als je thuis komt, ligt alles nog op je te wachten @kippie, jammer voor de lamp, wel leuk nieuwe dingen kopen,toch? @oem, succes met de afwas, wat ben ik blij dat we een vaatwasser hebben! zou het voor geen goud willen missen gisteravond nog opstap geweest, morgen heb ik een dameszitttung, dus dat betekend dat ik om 9.00 bij iemand ga ontbijten, de zittung begint om 11.00 en is klaar om 16.00 dan komen de mannen, dan blijf je natuurlijk nog een paar uur! drinken zit er voor mij niet erin.. helaas.. is altijd wel gezellig! maandag werken tot 2 uur en dan vertrekken we naar de Pussy cat dolls in de HMH, gelukkig zijn we VIP kan iik zitten haha... en dinsdag ook weer gewoon werken! dus vanavond lekker vroeg naar bed! hahaha
owja.. sorry vergete, last van zwangerschaps vergetenis.. of zo iets.. hahaha mijn man en ik waren bijna eens over een naam die ik mooi vind.. vind geen andere, en nou is hij er toch niet zo mee eens... pfff..