Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Dames

Zo net terug van de zwemles van mijn dochter. is zo leuk om te zien al die smurfjes in het water ;) .
    Gisterenavond lekker met mijn mannetje een avondje weg geweest. Was ik echt aan toe, heerlijk. Waren wel laat thuis, dus dat voel ik nu wel, maar ja voor wat hoort wat he ;) .

@Misspuma, wat een super leuke foto's zeg van je mannen, je zult wel trots zijn.

@Zonnestraal, wat een lieve hubbie heb jij zeg, mmmmm een bossche bol dat ik ook mijn lievelingsgebakje. Hoe gaat het nu met je.

@Makjuh, fijn dat je vriendinnen je begrijpen. Fijn hoor z'n vriendinnen. Laat je maar lekker verwennen.

@Daggie, veel plezier morgen, heeft dat met de carnaval te maken?

@Kippie, fijn dat deel 1 klaar is, nu snel naar deel 2 ;) .

@Marloes, vervelend zeg altijd die verkoudheid. beterschap.

@Maroozzzzzzz, laat wat van je horen, hoe gaat het met je.

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kippie, ik heb hem gekocht. Zo gaaf staat ie.! Het kleine maatje heb ik toch maar terug gehangen. Heb nog zoveel kleine jasjes. Je moet idd snel zijn hoor.
    De maten 98 en 104 waren er maar 1 van binnen gekomen bij ons. Ik heb 98 gekocht. Verder nog een paar leuke dingen gekocht voor de nieuwe smurf.
    Ik moet echt ophouden, maar het is ook allemaal zo leuk.!

@Sim, leuk zeg al die kleintjes aan het zwemmen.

@Daggie, gelukkig hebben jullie nog ff om te beslissen over de naam.

@Oem, wij hebben ook heerlijk een afwasmachine. Als ie stuk zou gaan oop ik direct een nieuwe. Kan echt niet zonder.

@Kippie, zonde dat de lamp gesneuveld is.

@Misspuma, je hebt idd een hoop was na een vakantie. Succes met opruimen en wassen.

@Marloes, het verschil weet ik niet. Misschien even op google opzoeken.
    Doe rustig aan meid.

@Mamasan, gefeliciteerd. Leuk tante.!

@Sabrina, hopelijk lukt het vanmiddag wel met shoppen. Veel plezier.!

@Majkuh, sterkte meid. Dikke knuff..

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kaatje k & zogelukkig: hihi weer iets nieuws bijgeleerd

@MissPuma: toffe foto's!

kopen: het enige wat wij reeds hebben zijn kleding, en daarvan hebben we voorlopig genoeg, maar al de rest moeten we nog aankopen. Vandaag gaan we eens lekker samenzitten (mannetje en ik) en onze lijst opmaken wat we juist allemaal nodig hebben. Ik verwacht me al aan een enorme lijst :D (slaapkamer, inrichting, badspulletje, ...)

@kippie75: ze worden toch zo snel groot hé. Jullie zullen we een goeie school vinden.

@Majkuh: oei dat is minder leuk om te horen. Spijtig dat je je zo depri voelt, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zodat je weer verder kan genieten.

@mamasan: proficiat dat je tante wordt.

@marloes22: hier ook iemand die precies nog niet anders dan ziek geweest is. Nu gaat het terug iets beter, maar blijft met zo'n lelijke hoest zitten.

@Sabrina1984: veel shopplezier vandaag

EGO
    Met mij gaat het al beter, buiten een lelijke hoest voel ik me vrij goed. Voel me wel héél moe, maar regelmatig rusten helpt wel.
    Onze meid voelen we ook héél veel, ze is echt actief, heel leuk :D

Doei iedereen

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Afwasmachine, maar dan moet je toch ook alles voorspoelen? Ik heb altijd het idee dat het net zo lang duurt. Ik kan overigens heel snel afwassen : P. Ik wil een supergroot gezin, dus wie weet is het wel wat voor in de toekomst hahaha

5. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    [/quote]hoi hoi mijn hb is 5.4! :oops:

6. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo allemaal
    Nou hier nog steeds goed beroerd kan gelukkig wel echt goed slapen en die kleine man die beweegt maar dus heeft er gelukkig geen last van gisteren liep tempertuur flink op en had ooke cht koorts vandaag veel hoesten koppijn en niesen je word er neit goed van, heb tegen man gezet dit is het laatste en dan gaan we echt genieten van die laaste weken zwangerschap hoor, hij is het daar wel mee eens gelukkig hahahaah hoop in ieder geval dat ik me maandag goed genoeg voel voor ziekenhuis anders moet ik later in d eweek alleen daarheen en dat zie ik echt neit zitten.

Hoop dat het met iedereen beter gaat dan hier en voor iedereen groetjes en sterkte allemaal we zijn er nu echt zo gaat hard zat hoor.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@MissPuma: wb meid! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
    Wat is Keano een vrolijk knulletje; hij lijkt op zijn papa vind ik!

@Joki: ik was tot een jaar geleden ook zo bang voor de tandarts! In mijn studententijd heeft er 1 een kies zo gemolesteerd en me zoveel pijn gedaan dat ik al 10 jaar niet meer was geweest (geen gaatjes overigens!). Scheelt volgens mij ook dat ik niet snoep en hysterisch ben met poetsen (na elke maaltijd).

Ik heb nog even een vraagje aan jou he; jij moet dat weten ;)!
    Hoe lang doet een gemiddeld kind met 1 maat?
    Ik zag dus een vreselijk leuk winterjasje met 7% korting, was maat 68, na hoeveel tijd zou dat passen (uitgaande dat de baby half mei komt)?

@Kippie: moeten ze nu al met 4 jaar naar school? In mijn tijd was dat volgens mij 5 jaar en dan na de zomervakantie! Hier is het erg druk en ze adviseren nu al in te schrijven, maar daar kan ik me echt nog niet toe zetten hoor!

@Majkuh; dacht het al...... :(
    Dikke knuf van mij!

@Sabrina: ze is hier wwel eens geweest, maar staat niet (meer) op de lijst!

Ik voel de kleine ook steeds meer draaien, best grappig! Word er niet wakker van, dat niet!

@mamasan: gefeliciteerd!

@marloes: balen meid! Ik heb al zo'n 15 jaar chronische pijnklachten aan mijn linker SI-gewricht. Te lange banden, dus instabiel, terwijl het een zg. "stabiliserend gewricht" is. Eigenlijk dus ook een vorm van bekkeninstabiliteit; een instabiel bekken. Nu in de zwangerschap verweken de banden (ligamenten) en is het niet zo gek als je last krijgt van je SI-gewrichten. Je kan ook last krijgen van je schaambeen of heupen, allemaal vormen van BI. Bij mij helpt het om in beweging te blijven, maar met mate. Twee uur wandelen kan ik (inmiddels, na hard trainen), maar na 3 uur heb ik dagen last en voelt het SI-gewricht warm aan. Het is al een paar keer flink ontstoken geweest en dan kreeg ik er een cortison-injectie in; nou, dat wil je echt niet hoor; dat doet zo'n zeer!
    Ik heb baat bij manuele therapie, die man zet het dan als het ware weer goed op z'n plek.
    Gekke is dat ik tijdens de zwangerschap vrijwel geen last heb links en juist wel rechts!
    Hier wat meer erover:
    http://www.gosmt.nl/Vakinfo/SIG.htm

@Oem: he meid! Ik heb het idee dat mij tanden geler geworden zijn tijdens de zwangerschap. Komt vast van al het fruit en vruchtensap! Ik zou best mijn tanden eens willen laten bleken, maar hoor ook weer dat dat het tandglazuur aantast.

Wij wassen ook met het handje hoor! Soms best nar, want we houden erg van koken en alles vies maken :) , maar 't is beter voor het milieu.

@Daggie: klinkt mysterieus zo'n dameszittung! :D

@Sim: oh leuk; zwemles! Daar moet je ze geloof ik ook al vroeg voor opgeven, is het niet?

@Evy: ;)

@Manny; meid, da's toch veel te laag? :confused:
    Dan spreek je echt van bloedarmoede toch? Voel je je niet gammel? Krijg je nu staalpillen?

Ik ga nu ook op de bank hangen; heb rugpijn, bleeeeeh!
    Mannetje kookt, dus ik hoef niks te doen. Er is geen bal op de tv zag ik, behalve Vuurzee en dan maar eens vroeg naar bed!

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

zo shoppen is gelukt heb me klamboe voorde kamer opgehaald en de vakantie foto's!
    zijn erg leuk geworden leuk om de kleine te laten zien. hier is mama zwanger en een kneus:)

de klamboe ligt te wachten tot volgende week wil eerst kijken hoe de meubels komen te staan.

morgen reageer ik ff op iedereen ben nu moe!

fijne avond allemaal

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag lieve dames!

Sorry sorry sorry ik heb niet alles gelezen, maar dacht moet jullie even een update geven van de situatie hier.

Ik lig nu onder dwang plat.... maandag komt mijn supersonische hoog laag bed (ja ja met afstandsbediening!) Mijn mannetje en mijn mams doen er alles aan om me rustig te houden, maar het is niet makkelijk hoor!

De harde buiken nemen helaas niet af, als ik lig heb ik er 1 a 2 in het uur ofzo, maar zodra ik opsta is ie zo hard als een bowlingsbal, en als ik even loop in huis volgen ze elkaar op... :cry:

Ik weet echt niet welke kant dit opgaat, en vind het best wel beetje eng, maar zolang er geen ontsluiting is is het goed. Ze doen nu elke keer een inwendig onderzoek om dit in de gaten te houden. En als de harde buiken pijn gaan doen dan moet ik gelijk aan de bel trekken..

Lieve meiden dank jullie wel voor de lieve woorden, ik hou jullie op de hoogte!

Dikke knuff

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zogelukkig, is het een dun of dik winterjasje? Ik heb al een mei kindje en ze had in het najaar 68 n in de winter 74. Ze was dan ook wel een grote baby. Vind het wel moeilijk hoor om je een juist advies te geven, want ieder kind groeit anders. Als het een dun winterjasje is kun je het wel doen denk ik. Anders toch voor een maat groter gaan.
    Succes met je keuze.
    Ik ben verpest door de schooltandarts. Zo'n grote groene bus. Di tandarts had bij ieder kind wel een gaatje of iets anders ontdekt. Vreselijk vond ik dat.!

@Sabrina, klinkt leuk, ben benieuwd naar je kamertje.

@Marooz, wat naar voor je meid. Sterkte en probeer echt aan je rust te houden.

@Ria, ik hoop dat het nu klaar is en dat je echt kan gaan genieten van de laatste weken.!

@Oem, ik vind het ideaal om een afwasmachine te hebben. Geen afwas meer op het aanrecht. Alles zo in de vaatwasser en als we naar bed gaan gaat ie aan. Volgende dag lekker alles weer schoon. Heerlijk.

Vandaag hebben we het bed van mn meisje in elkaar gezet. Ze ligt er net in. Ben zo benieuwd hoe ze zal slapen vanacht.

11. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

het is weer weekend!
    vandaag een lekkere week gehad bijna geen harde buiken en gewoon lekker. Maandag naar de vk ben benieuwd niet aangekomen nog steeds 7 kg dat is al sinds begin dec maar mijn buik is mega.

Kleintje schopt steeds harder en het liefst tegen me darmen ofzo? Placenta ligt voor en het trapt vooral aan de achterkant of duwt.

Maarooz: braaf plat blijven liggen iedere week is meegenomen. STERKTE!

Laat maandag wel meer horen en kan ik ook wat meer reageren me man zit met kersenflappen op de bank op me te wachten JAMMM lust ik wel
    :) :)
    Hadoe

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @Marooz, ooh jee zeg, maak me wel zorgen om je. Hoop eke keer op een goed berichtje van je. Ik duim heel hard voor je en hoop dat je mannetje toch nog een tijdje blijft zitten hoor. Houd ons idd maar op de hoogte.

@Zogelukkig, ja idd bij zommige zwembaden zijn er lange wachttijden. Ik heb me toch pas in augustus opgeven, toen werd ze 4, en we konden gelijk in januari beginnen. En het is echt heel leuk.

@Evy, Erg he die moeheid. Toch fijn dat het al wat beter gaat. Lekker he die kleine voelen :) .

@Manny, jij hebt ook een hele lage hb zeg. Heb je nu staalpillen gekregen?

@Ria, jee meid wat een ellende nog steeds. Laat je maar lekker verwennen. Ik hoop dat je je maandag weer wat beter voelt.

@Joki, ik hoop dat je meisje heerlijk slaapt vannacht, ik vond dat elke keer weer spannend. Gelukkig had het bij mij helemaal geen problemen opgeleverd. Succes.

@Colin, waren de kersenflappen lekker ;) ?

13. zogelukkig

Marooz: je laat me schrikken hoor!
    Ik denk aan je en ik geef je een dikke knuf! ;) ;)

14. @Zogelukkig : Thanks voor de uitleg! Zal de link ook eens doornemen morgen en zal maandag even de fysio bellen die ik in het begin heb gehad...
    Kijken wat die zegt.

15. zogelukkig

@Joki: het is een dunnetje, dus ik ga maandag snel kijken of ie er nog is! :D
    Hoe lopen maten eigenlijk? 50-56-68-74 en dan?

@Marloes: graag gedaan meid!

Ik ben dus al wakker vanaf 4 uur! Heb eerst beneden gezeten met een beker warme melk met honing (hielp dus niks, was wel lekker!) en een beetje studio sport gekeken, was voetbal, dus ik zappen. Tsjemig zeg; wat een sexreclames op bijna alle netten, ik wist niet dat dat zo erg was!
    Ik ga het maar weer eens proberen, zucht...... Hebben meer meiden hier last van? Van slapeloosheid? Ga je een keer vroeg naar bed, krijg je dit! :(

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ken het zogelukkig loop hier ook al eventjes op ik zit dan meestal achter de pc op spelpunt daar kan je lekker bingoen en even overal kijken meestal word ik vanzelf moe en duik ik er wel weer in vannacht ook veel opgelopen want loop te blaffen als een gek en me hoofd zit helemaal vol als ik ga liggen denk ik dat ik stik dus lopen of rechtop gaat het best, en sexreclames ja die zijn er in overvloed helaas 's avonds begint de ellende al en 's ochtends eindigen ze heb dan nog liever die belspelletjes. hoop dat je nog hebt kunnen slapen

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zogelukkig, de maten gaan per 6 omhoog. 50-56-68-74-80-86-92-98-104...
    Ik zou dan wel voor maat 68 gaan. Je kindje kan het dan in september aan denk ik. Ik hoop voor je dat ie er nog is.
    Heb je nog een beetje kunnen slapen.? Ik heb er gelukkig geen last van. Ben wel vroeg wakker hoor. Dat komt meer door mn dochtertje. 6 uur was het hier ook al feest. Lekker op zondag.

Het is heel goed gegaan vanacht. Mn dochter heeft goed geslapen in het grote bed. Ze was wel vroeg wakker en klom uit dr bed. Dat had ik ook al wel verwacht.

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Evy77: Bedankt. Lekker gevoel hé dat je de kleine voelt schoppen.

@ OemHudaifa: Nee hoor, met een afwasmachine hoef je niet voor te spoelen (althans ik doe dat niet). Ik vind het heerlijk zou niet meer zonder kunnen.

@ Ria32: Gelukkig dat je wel goed kan slapen, dat scheelt een hele hoop.

@ zogelukkig: Keano is zeker een vrolijk mannetje, en hij lijkt zeker veel op zijn vader (ook kwa karakter ;)).
    Jeetje meissie jij was er vroeg bij vanmorgen, en heb je nog lekker kunnen slapen?
    Ik heb geen last van slapeloosheid, ik slaap prima.

@ Sabrina1984: Fijn dat je geslaagd bent met shoppen, lekker gevoel hé!

@ marooz: Vervelend zeg dat je je zo rustig moet houden, zou ik ook niet goed kunnen hoor.
    Heel veel sterkte!

@ Joki: Fijn dat je meissie lekker heeft geslapen in haar nieuwe bedje! Keano gaan we binnenkort ook in een ander bed doen, ben benieuwd hoe dat gaat...

@ colin: Veel plezier bij de verloskundige morgen!

Nou Keano zit weer in zijn oude ritme het was vanmorgen 05.45u gaaaap!
    Net het hele huisje weer schoongemaakt met hulp van mijn man, en gestreken de laatste wasmachine draait nu (heerlijk!).
    Dinsdag naar de verloskundige toe, ik neem Keano mee want het is de verloskundige die bij de bevalling van Keano was lijkt me leuk om haar weer eens te zien.
    Verder alles rustig hierzo! Fijne zondag allemaal!

Liefs, misspuma

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Marooz, doe maar lekker rusten hoor. Ik hoop voor je dat die kleine nog even blijf zitten

@Zogelukkig, alles behalve slapeloos hier : S. Hahhaa. Wel lekker warme melk met honing!

Ik heb zelf geen tv meer. Werd gek van al die vunzigheid, geweldadigheid en ellende op dat ding. Nee hoor niets voor mij zo een tv.

@Joki, en heeft je dochter nog lekker kunnen slapen?

@Colin, Fijn die goede berichten. Kersenflappen, dat vind mijn man zo lekker hahah

Nou ik ga weer groetjes!

20. zogelukkig

Ja, ik heb nog lekker kunnen slapen tot de kerkklokken van half tien!
    Ik kijk om me heen: man weg! Die was dus met de honden weg, heb niks gehoord! ;)
    Ik zou heel graag een afwasmachine willen hoor; maar in de keuken is geen plek meer en om nou met m'n vaat naar de schuur te lopen, lijkt me ook zowat! :D
    Ik ga een cake bakken, doe ik manlief vast een plezier mee!
    Doei meiden, fijne dag!

Deel Deze Pagina