Goedemiddag allemaal, Majkuh: Inderdaad lang niet gezien hier, ik wens je veel sterkte toe en een dikke knuffel. Hoop dat je, je gauw weer beter gaat voelen! Marooz: Wat een nare situatie toch. Ik denk hier aan je en ik hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten. En je man en moeder hebben helemaal gelijk, gewoon plat liggen jij Zogelukkig: Ook ik heb korte nachten. Ben in de avond erg moe en als ik dan eindelijk in bed lig dan heb ik gaan slaap ... na veel draaien begin ik toch wat te slapen maar dan heel lichtjes. Wordt zowiezo minstens 2x wakker om naar de wc te gaan. Soms ben ik ook om 04.00/05.00 uur klaar wakker maar dan durf ik mijn bed niet uit, haha ja ik ben echt een bangerik (durf niet alleen in huis rond te lopen) Hudaifa: Ik kan echt niet zonder mijn vaatwasser, helemaal vol gooien op de dag en in de avond gaat die aan. En in de ochtend is alles lekker schoon en droog. Zeker een goede oplossing met een groot gezin Manny: Hoe voel jij je nu met je HB van 5,8? Heb je ijzerpillen gekregen van je VK? Ik schaam me nu wel diep toen ik dacht dat die van mij erg laag was ... ik ben nu het hele weekend aan de Ferro siroop (waar je maar max. 3 eetlepels op een dag van mag) en ik vind het niet te drinken. Ga bijna altijd over mijn nek als ik het opdrink .. Ik heb volgende week pas afspraak om te kijken hoe we dit gaan aanpakken. Veel succes, en hou je ons op de hoogte?
goede morgen allemaal, slaapt mijn zoontje eindelijk eens tot half 8, is mijn biologische klok zo dat ik toch nog om half 6 wakker wordt... en ik lag er pas om half 2 in omdat we gisteren een huwlijksfeest hadden! was wel heel erg leuk trouwens er weer eens even uit te zijn! misspuma, ik heb ook zo'n problemen met dat vroeg wakker worden van de kleine zoals je merkt. ik weet niet hoe we dat wat opschuiven dat hij niet zo vroeg wakker wordt.. Wij gaan op vakantie naar lanzarote over 3 weekjes! Zo'n ontzettende zin in! straks even shoppen, mijn man heeft bedacht dat we een grotere auo nogig hebben met twee kids straks.. We gaan dus auot's kijken en nog even voor een nieuw pak voor hem kijken ws. Marooz, oei meid, het klinkt allemaal helemaal niet goed zeg. ik denk aan je! Maaike, natuurlijk willen we graag weten hoe het met je is. Ik ahd je al gemist, maar omdat er al een paar op vakantie zijn houd ik het niet meer zo goed bij! Lekker dta je vriendinnen kunnen helpen, dat maakt het denk ik een stuk dragelijker als je je rot voelt! Ria ook beterschap Wat betreft TV, sinds we een harde schijfrecorder hebben vind ik het veel leuker. je kunt programmeren wat er allemaal komt wat je leuk vind en dat veel gerichter kijken. je kijkt dan minder troep omdat dat het enige is wat er is, je kijkt gewoon wat je nog hebt staan op de box. ook van die speelfilms die 's avonds laat komen waar mijn zwangere lijf het niet voor uit houd. Die kijk je dan een ander moment, ideaal!
Goede middag meiden, @ OemHudaifa: Ik zou echt niet zonder t.v. kunnen . @ zogelukkig: Fijn dat je nog hebt kunnen slapen tot half 10, heerlijk hoor! En hoe is je cake bevallen, vond je man hem lekker? @ kaatje k: En nog een mooie auto kunnen vinden? Fijn dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad op het huwelijksfeest. Ow heerlijk na Lanzarote, heerlijk het zonnetje opzoeken. Keano heeft vanmiddag een uurtje geslapen, dus ik heb ook even lekker op de bank gelegen. Straks komt mijn schoonmoeder ons ophalen, dan gaan we naar haar toe en blijven we daar eten. Verder weinig te melden. Liefs, misspuma
Ik heb wel een tv (1), er zijn ook zoveel zinnige programma's die ik wil zien, maar ik heb jarenlang geen kabel gehad en nu ik 101 zenders heb, denk ik weleens: wat een gezeik allemaal, haha! Wij gaan wel vaak naar het Filmhuis, maar thuis kijken we nooit film op tv, daar heb ik de rust niet voor! Ik "moet" ook nog zoveel lezen, maar de laatste tijd vallen de oogjes steeds toe! Hee kaatje; goeie tip he van mij; de Canarische weilanden! Ik zou wel een auto huren, dan kom je voorbij de toeristische plekken (als je daar van houdt tenminste). Cake was super! Da's ook zo makkelijk; kwartiertje werk, uur in de oven. Ik kan me dan nooit beheersen he, als hij op het aanrecht staat uit te dampen! Zo weer terug naar het schaatsen; eens kijken of Kramer het wint van Bokko!
Cake een hele uur in oven? Maak je hem zelf of komt het uit een pakje? Die uit een pakje moeten meestal zo lang. Mijn cake hoeft maar een kwartier(als ik haast heb : P) Als ie zo lekker warm is kan ik het ook niet weerstaan hahha
hey meiden ik kom morgen middag weer ff reageren. heb vanmiddag verjaardag gehad en ben helemaal op. mensen die tegen me arm stoten enz voelt niet lekker dus ga met me pootjes omhoog en arm rusten. ow ja in me album plaats ik nog wel ff een foto. fijne avond
zogelukkig, we gaan zeker een auto huren! je hebt op lanzarote hele mooie vulkanische dingen enzo en ik wil zeker de massa ontwijken! ik ben een keer op tenerife geweest (heel lang geleden) we zaten in een vreselijk plaatsje, maar met de auto kwam je op de mooiste plekjes omdat 99,9% van de toeristen het hotel niet uitkwam! oeh, filmhuis mis ik wel echt, zoiets heb je hier niet. wel hebben we nu een soort abbonement waar je twee keer per maande een dvd thuis krijgt. heeel erg veel keus en ook leuke 'filmhuis' films. misspuma, autokijken was niet zo'n succes. mijn man en ik verschillen een beetje van mening. heel klassiek, man wil grote auto, vrouw vindt het onzin. gooi er wat hormonsters bij.... hij wil graag een audi a6, ik vind hem te groot en niet zo mooi. zo 'executive', past niet bij mij. ik rijd liever in een oud barrel... hij is nu afgezwakt tot een audi A4. vind ik nog niet super, maar al beter dan de A6. hij wil het lieft zo'n SUV maar dat komt er bij mij dus echt niet in! ik was natuurlijk door de hormonsters niet zo subtiel in het afzeiken van de A6, dus het werd weer gezellig. maar later gaf hij toe hem ook wel wat groot te vinden! sabrina, voorzichtig aan met je arm he, moet wel genezen!
zo ik heb ff puff om te reageren op iedereen. @mamasan wat leuk dat je tante word gefeliciteerd. @marloes22 heb nog wel spullen laten hangen voor iedereen hoor. @kippie75 ja heerlijk geshopt en is heerlijk zon schopper hahah zelfs me buik gaat heen en weer zo nu en dan. @oemhudaifa mmm wil ook wel gebak komen eten hoor komt je man niet veel aan ik heb het ook dat spelen in de buik tik je op je buik en dan komt ze er op af. hahah ik typ altijd via 2 schermen anders lukt het niet. wij spoelen de vaat nooit voor in de vaatwasser en heb 30min programma en alles is top schoon. sorry ben lui hahah @daggie1984 zwangerschapsdementie ja ik heb er ook last van. moest gister 4 dingen hebben moet het opschrijven anders loop ik in de stad zo van mmmm ja wat moest ik ook al weer. @ria32 ow wat erg zeg voel me soms zo schuldig tegenover iedereen hier ik heb nog nergens last van. alleen me arm dan maar dat heeft niks met de zwangerschap te maken. beterschap. @joki als de kamer klaar is plaats ik wel ff een foto. @kaatje k ik doe wel voorzichtig maar de andere mensen letten niet op en dat is zo vreselijk irritant. meiden ff een vraag aan jullie ik wil flesvoeding gaan geven en nu kreeg ik als tip om een maat kan met deksel te kopen zodat ik dus niet steeds water hoef af te koken. weten jullie of dit echt nodig is want ik kan dus nergens zon ding krijgen. anders graag tips waar ik het kopen kan. owja morgen ochtend weer naar de vk ben benieuwd of me bloeddruk alweer hoger is. en of alles goed is na de operatie blijft toch door je hoofd gaan en als we daar zijn geweest dan weet je het zeker zij is toch gespecialiceerd erin. fijne avond allemaal.
Hier net toch maar een cake gebakken. Probeerde het tegen te gaan, maar het moest. De helft is de deur uit met mijn man en een vriend hahaha... @Sabrina, ja leuk he dat spelen : P. Wat betreft flesvoeding. Bedoel je een thermoskan? Ik heb er geen ervaring mee, maar meestal nemen ze een thermoskan water mee als ze op reis gaan. Verder thuis gewoon koken of in de magnetron dacht ik. Hopelijk heb je snel antwoord.
@Sabrina: Ons joey heeft ook flesvoeding gehad en dat gaan we nu weer geven... Wij gebruikte altijd barleduc en dat warmde we op in de magnetron en daarna de poeder erbij! Zo deed de kraamhulp het hier ook
@ Misspuma, leuk jullie vakantie zo geslaagd was en wat een gave foto's! @ Joki, ja kan me heel goed voorstellen dat je je moet inhouden met al dat leuks! Fijn dat die kleine meid goed heb geslapen @ Kaatje, ja krijg er ook geen genoeg van hoor, die echo's! @ Kippie, ja gaat hard he met die scholen.. Marissa zit al in gr 4, pff als zij van school gaat, gaat deze kleine naar school.. Is het kamertje af? @ Majkuh, sterkte! @ Sabrina, ja was pretecho met 3d.. Leuk dat jullie nog gaan! Veel plezier alvast! Leuke foto's, succes morgen bij vk @ Mamasan, leuk hoor om zo te horen dat je tante wordt! @ Marloes, beterschap weer zit je ook niet mee @ OemHudaifa, ja zonder 2 schermen kan ik ook echt niet op iedereen reageren hoor, hihi @ Daggie, Leuk hoor, veel plezier en sterkte met werken dinsdag @ Sim, heerlijk met je mannetje weg! @ Evy, fijn dat je je al wat beter voelt, nu nog hopen dat je je snel echt weer goed voelt @ Manny, je hb is echt laag meid! @ Ria, knuffel! @ Zogelukkig, ging het vandaag beter met je rug? Hier ook last van niet kunnen slapen.. Had ik al voor de zw schap, maar had toen tabletten @ Marooz, nogmaals sterkte meid! @ Colin, hoop dat ze hebben gesmaakt die flappen? @ Zonstraal, hoop dat je je iets rustiger voelt meid? Hier hebben we vanmiddag ook gebakken. Marissa vind dat altijd heel leuk om te doen en buiten was het zo slecht weer..
Kaatje: Auto's kijken wat leuk zeg! Een Audi A6 is een hele mooie auto wauw .. ik hou wel van zo'n uitstraling. Maar ik kan me goed voorstellen dat een auto uitzoeken niet zo heel makkelijk is om te doen. Wij hebben vorig jaar een nieuwe auto gehaald voor mijn man, het is uiteindelijk een Golf 5 geworden. Ik daar en tegen rijd nog in een gammel bak hij is klein maar fijn. Ik zou graag een nieuwe willen maar daar wachten we nog even mee ivm financien. Ik lees dat er steeds meer mensen nog even er tussen uit gaan met z'n tweetjes. Dat heeft me wel op een idee gebracht, misschien voor mijn zwangerschapsverlof nog even een weekendje weg met z'n 2-en of tijdens verlof kan ook ... Had net een treurig berichtje gelezen in de krant: Honden bijten baby dood Een baby van drie maanden is door twee honden doodgebeten. Het drama voltrok zich in de woning van de oma van het kind in het zuiden van Wales. Daar sloegen een Staffordshire bullterriër en een Jack Russel op een onbewaakt moment toe. De baby was kansloos, hij werd meer dan twintig keer gebeten, voordat hij doodbloedde. Volgens de buren kwam de oma gillend het huis uitrennen. De honden zijn afgemaakt.
sabrina, andere mensen zijn soms zo asociaal! loop je daar met je dikke buik en je arm in het gips dan zou je denken dat mensen een beetje uitkijken, ... zonstraal, ik vind auto's kijken niet echt leuk, meer een noodzakelijk kwaad. wij hebben nu ook een golf, vind het een fijne auto. maar hij is erg oud en begint een beetje kuren te krijgen. ik heb niet zo'n zin om straks met twee kleintjes langs de weg te staan, dus vind het wel prettig op zich een nieuwe(re) te kopen. we hebben maar 1 auto nodig (man gaat met trein naar zijn werk) anders konden we gewoon allebei kopen wat we wilden! nu moeten we het dus eens worden en dat is niet makkelijk want we hebben niet echt dezelfde criteria.... brrr wat een verhaal van die honden!
Hoi hoi, Ik ben er ook weer. We zijn een paar dagen offline geweest dus ik heb behoorlijk wat bij te lezen. Ga ik vanavond even doen! Zo eerst naar de vk voor controle. Knuf voor jullie!
Jeetje mina zeg wat een drama met die honden en dan een baby zo weerloos als wat natuurlijk, wij hebben de box al klaar staan hierzo daar kan die kleine in en heb het huis zo ingericht dat ik vanuit alle kanten de baby en de honden in d egaten kan houden, het blijft een risico daarom proberen we de honden er nu al zover aan te wennen dat ze nu gewoon bepaalde dingen neit meer mogen en we gaan vandaag d emanden ook weer in huis zetten zodat ze echt hun eigen plek weer krijgen hier zo weten we allemaal waar we aan toe zijn.
o ja mijn man vroeg even gisteren aan mij wanneer de nesteldrang begint ha dit ivm dat die dan even zorgt dat die niet thuis is, en dat die zorgt dat alles dan al een beetje klaar is zodat ik niet in de kreukels kom te liggen lief he
Goede morgen allemaal, @ zogelukkig: Ja, er zijn inderdaad ook genoeg zinnige zingen op t.v. Ja, heerlijk een cake die net uit de oven is jammie! @ kaatje k: Jammer dat het auto zoeken niet zo een succes was..., nou ja komt vast wel goed! @ Sabrina1984: En hoe was het bij de verloskundige? Was je bloeddruk alweer wat hoger? @ marloes22: Bij Keano heb ik wel borstvoeding gegeven (2 maanden), maar daarna gebruikten wij ook Barleduc is net zo makkelijk. @ manootje: Bedankt! @ ZonStraal: Ach wat triest van dat baby'tje, jeetje wat erg zeg krijg en kippenvel van. @ kroepie: En hoe was het bij de verloskundige alles goed? Zo meiden Keano was weer lekker vroeg vandaag...06.00u. Net de schrik van mijn leven gehad, Keano kwam ineens huilend naar me toe en wees naar zijn neus en zei heel de tijd appel bleek het dat hij een groot stuk appel in zijn neus had gestopt dus ik heb het stuk appel met een pincet eruit gevist...pfff toch maar goed in de gaten houden dan hij niks meer in zijn neus stopt. Vanmiddag op de koffie bij mijn ouders die zijn gisteren terug gekomen van vakantie, de Canarische Eilanden. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@Sabrina: Leuke nieuwe foto's! mooi buikje hoor ! Maar jeetje wat een schoenen met hakken heb je aan Dat je daar nog op kan lopen hahaha dat kan ik nu dus niet meer @Misspuma: Ja barleduc wordt idd heel erg vaak gebruikt! ppfff een appel stukje in zijn neus... jeetje wat schrikken! Hoe komen ze erop he. @Zonstraal : wat een triest verhaal... zo zie je maar weer dat je kinderen nooit alleen met dieren moet laten... Wat voor dier ook en hoe lief die ook is! Wij hebben ook een hond en die is super lief maarja opletten is het altijd! vind die oma ook niet erg slim zo'n klein kindje alleen laten ... Ons joey lag dan of boven in bedje of in de box. @Ria: hahaha wat een man hihi ! En begint het al te komen ? @kroepie: Fijn dat je er weer bent Hoe was het bij de vk ? ppff sorry ben niet helemaal bij vandaag dus sorry voor de weinig reacties! Vannacht bijna de hele nacht wakker gelegen van brandend maagzuur! Werd om 02.30 uur wakker en was zo misselijk en duizelig als iets... Mijn man wakker gemaakt en die is mee gelopen naar het toilet want was bang dat ik die anders niet zou halen zo duizelig was ik Waar dat vandaan kwam weet ik ook niet Brandend maagzuur heb ik nu nog.... bbrr wat is dat smerig en het brand zo erg... straks effe rennies halen want heb gelezen dat dat gewoon mag!
Goedemorgen allemaal! @Daggie: hoe was de dameszittung.. klinkt limburgs, wat houdt het in? @Sim: lekker hoor even met je mannetje weg. Dat heb je af en toe ook gewoon nodig. Wij zouden het ook vaker moeten doen, maar het is er de laatste tijd niet zo van gekomen. @Oemhudaifa: ik vind een afwasmachine ook erg fijn.. volladen en 's nachts laten draaien. Met die kleintjes heb je ook veel meer vaat. Onze keuken is niet al te groot en door alles in de vaatwasser te zetten houden we de keuken opgeruimd. Ik vind het ideaal, maar heb het ook jaren zonder gedaan. Tis maar net wat je gewend bent. @Manny: hoe voel jij je met je hb? @Ria: alweer een beetje opgeknapt? Succes vandaag in het ziekenhuis.. en we horen het wel he. @Zogelukkig: vanaf 4 jaar gaan ze naar school, maar vanaf 5 jaar zijn ze leerplichtig. Wow! adviseren ze bij jullie nu al om in te schrijven? Daar kan je je toch helemaal niks bij voorstellen. Nu al inschrijven geldt hier wel voor de buitenschoolse opvang, daar blijken de wachtlijsten echt lang te zijn. Onze dochter staat al een tijd ingeschreven, maar voor beeb hebben we dat nog niet gedaan. Hoe gaat het met je bekken? Slapen gaat hier redelijk goed. Ik ben 's nachts wel een aantal keer wakker, maar val dan wel weer snel in slaap. Kan me herinneren van de vorige zwangerschap dat ik de laatste weken erg vroeg wakker was en dan echt niet meer in slaap kon komen (maar ging dan 's middags nog even een tukkie doen). @Marooz: nog steeds slik.. rustig aan doen hoor. Kruip in dat supersonische bed van je en laat je verwennen (en post hier af en toe hoe het met je gaat). @Joki: fijn zeg dat het slapen van je meisjezo goed ging. Onze dochter gaat volgend weekend over.. Heb je nog iets van een rekje ofzo in het bed tegen het uit bed vallen? Ik twijfel daar over. Of we leggen er een matras onder of ik bestel toch nog zo'n hekje. Heb jij ook goed geslapen trouwens?Volgens mij doe ik geen oog dicht die 1e nacht en ga ik telkens kijken of ze nog in bed ligt! @Colin: netjes hoor 7 kilo, hier vanmorgen mijlpaal... 10 kilo. Jullie begrijpen dat ik deze mijlpijn niet vier ! @Misspuma: slik wat een tijd om wakker te worden. Dan lig je er 's avonds vast vroeg in.. anders is het toch niet vol te houden? @Sabrina: leuke foto's.. Wat er volgens mij bedoelt wordt is een maatbeker met deksel. Vrienden van ons die ook vanaf het begin flesvoeding hebben gegeven hadden dat ook. Daar raadde de vk aan om voeding voor 1 dag te maken (in de maatbeker) en dan iedere keer even te roeren en wat in een fles te schenken. Andere kraamverzorgsters raden dit weer niet aan, die raden aan om het per voeding te maken. @Kaatje: een AudiA6 is ook erg groot. Ik vind het wel een prachtige auto, de A4 ook trouwens (zou met de A3 voor mezelf ook geen enkel probleem hebben). @Manootje: alle meubelen staan in elkaar, bedje is opgemaakt. Van de week even een sopje door de kamer halen en spulletjes verhuizen. Volgend weekend willen we haar er voor het eerst laten slapen. @Zonstraal: zou er ook wel een weekendje samen tussenuit willen. Gisteren dus nog druk met de kamer van onze dochter geweest en gisteravond tapas wezen eten met vrienden. Heerlijk! Nu weer aan het werk...
Vind het ook zo erg om te horen van die baby met die honden. Af en toe hoor je dit eens en denk je, hoe kan dit toch gebeuren hé. Een baby laat je toch nooit alleen hé. @Misspuma: lol stukje appel in z'n neus, goh, ik heb vroeger ook veel in m'n neus gestoken hoor . @Sabrina: je hebt echt al een mooie buik hoor. Verkondig hier nu ook al zo lang dat ik nog eens foto's ga plaatsen en vandaag doe ik het zeker @Oemhudaifa: wij hebben ook een afwasmachine en toen de vorige kapot was, zeiden we dat we geen meer moesten hebben. Dit hebben we 3weken volgehouden lol en toen een nieuwe gekocht. Ik zou het ook niet meer kunnen missen. EGO: Heb zo'n intens weekend gehad. Was super gevoelig en heb zowel zaterdag als zondag twee hysterische buien gehad. Twee keer woorden gehad met m'n mannetje en kon het niet aan dus ... telkens zo wenen, niet te doen. Maar het heeft me wel deugd gedaan om alles er eens uit te wenen. Nu gaat het weer beter hihi. Heb wel respect voor m'n ventje hoor, want het moet niet gemakkelijk zijn met mij voor de moment, ga dan ook eens op zoek naar een tof cadeautje om hem te bedanken