Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Goedemorgen,

Nou ik heb ook een vervelende nacht achter de rug.
    Wij zijn nu bezig met een nieuwe wasruimte te maken beneden in een bestaande ruimte. Nou daar lag best wel wat rommel in, dus dat moest allemaal opgeruimd worden en gepoetst. Toen ik bezig was begonnen de harde buiken al en ze duurde steeds langer. Ben toen op de bank gaan liggen, maar ze hebben eigenlijk de hele nacht geduurd. Ze waren echt pijnlijk. Nu gaat het redelijk. En van die tintelingen in mijn handen word ik ook gek van :( .

@Kippie, was zeker fijn dat avondje weg. Ik zou zeggen gewoon doen ;) .

@Marloes, bah ook al zoiets brandend maagzuur. Dat kan je ook wakker houden.

@Misspuma, wat akelig zeg een stukje appel in de neus. Kan me voorstellen dat je er van schrok. Hoe krijgt hij het voor elkaar zeg ;) . Nou het kan nog erger, mijn zus heeft vroeger een keer een paasei in haar neus gestopt :) .

@Ria32, nesteldrang....... daar heb ik geloof ik al 7 maanden last van ;) .

@Kroepie, succes bij de vk!

@Zonstraal, is echt een aanrader hoor om nog even met z'n tweetjes weg te gaan voordat de baby komt. Even lekker met z'n tweetjes, niks mis mee. Wat een akelig bericht zeg van die honden.

@Manootje, vind ik altijd gezellig om wat te bakken, ruikt ook zo lekker.

@Sabrina, ik heb 2 x flesvoeding gegeven en heb niet z'n kan gehad en ook niet gemist eigenlijk. Het is maar een kleine moeite om het af te koken. Succes bij de vk.

@Kaatjek, moest wel een beetje lachen om je verhaal auto kijken. Zo zou dat bij ons ook kunnen gaan. Mannen en auto's is ook een verhaal apart ;) .

2. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X~ Buddy: Lintje
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Sarahmei09
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV~ Buddy: Iris77
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki
    * Lynni ~ 2e kindje~ Buddy: Dancevalley
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi
    * Brigitte22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X ~ Buddy: Rainbow78
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ Buddy: Belinda203
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje ~ Buddy: Pien1980
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Houmar
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    * Nano73 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie
    * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# ~ Buddy: Klevkin
    * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Lievebeesje
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sinada
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Buddy: Lily2006
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Benzoblij
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Evy77
    * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ :(: ~ Buddy: Tinke
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Shannah
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Roosje75
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje
    * Tji ~1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~Meisje
    16 mei
    * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV
    * Mama nel ~ 2de kindje~ Buddy: Miesje24
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie
    * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Webmiertje
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV ~ Buddy: Hester86
    * Pien1980 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Meimama
    * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    * Lillybit ~ Meisje
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje ~ Buddy: Natasssie
    * Hester86 ~ 1ste kindje ~ Buddy: Manon77
    * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB ~ Buddy: Mama nel
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje ~ Buddy: lynni
    * Tinke ~ PZH ~ BV ~ :-# ~ Meisje Buddy: EvaZ
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ Jongetje ~ Buddy: Judithenjelle
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~ Buddy: Me78
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Buddy: Stillewens
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sappie
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Bianca84
    27 mei
    * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig
    * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje
    * Mama30 ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: Sheila82

Er zijn op dit moment 72mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling
    Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Tussenstand:
    15 meisjes - 11 jongens

Afspraken
    * 9 februari: Marooz, intake kraamzorg, 9.00 uur ~ Kroepie, afspraak vk
    * 10 februari: MissPuma, afspraak vk, 11.00 uur ~ Roosje75, afspraak vk
    * 11 februari: Mamasan, afspraak gyn, 13.30 uur
    * 12 februari: JoMi, afspraak gyn, 10.00 uur ~ Joki, afspraak vk ~ Marooz, afspraak vk, 9.00 uur
    * 13 februari: Evy77, afspraak Gyn, 15.30 uur
    * 14 februari: Kroepie 3d/4d echo
    * 16 februari: Kippie, afspraak vk
    * 19 februari: Misssz, afspraak vk
    * 20 februari: Manny, afspraak Gyn, 10.35 uur~ Tinke, afspraak vk
    * 23 februari: Mushu, 3d/4d echo ~ Daggie1984, afspraak vk 8.15 uur.
    * 27 februari: Remmar, intake kraamzorg, 13.30 uur
    * 4 maart: Mamasan, pretecho, 10.45 uur
    * 6 maart: Tinke, extra echo
    * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur

De aanpassingen zijn:
    @Daggie, je afspraak staat erbij.
    @Fairy, je staat erbij.

3. Ben al wel helemaal bijgelezen, maar nog even geen puf om uitgebreid te reageren.
    Ben net bij de vk geweest.
    Heb een flinke buik (vertel mij wat!) en ik moet naar 't ziekenhuis om te gaan prikken voor zwangerschapssuiker. Heb er zelf om gevraagd... mijn urine ruikt nl. nogal zoet, ik heb veel vruchtwater, ben nog steeds moe, ik hou vocht vast en aangezien moeke (ik dus) nogal van de google is, had ik de symptomen voor zwangerschapssuiker al even opgezocht... vk was 't met me eens, dat er wel veel overeenkomsten waren.

Heb afgelopen 2 weken 5x6 uur gewerkt en dat is dus teveel.
    Vanaf deze week 4x5à6 uur, maar de vk vond dat nog best veel. Zij adviseerde eigenlijk om 3 dagen te gaan werken... ik wacht 't deze week nog even af. Is dat eigenwijs?

Zo op naar 't werk, kijk er nu al tegenaan :(
    Heb half 6 dienst, dus ik kom vanmiddag nog wel weer een keer buurten :D

Liefs!

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @Evy, geeft niks hoor z'n bui, hebben we hier denk allemaal weleens last van ;) . Hoef je je helemaal niet voor te schamen of zo. Lief van je mannetje. Zoek maar een mooi kadootje uit.

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Misschien niet zo verkeerd om het deze week nog even aan te kijken. Maar mocht het niet lukken deze week het advies van de vk opvolgen.
    Spannend van de zwangerschapssuiker. Laten we maar hopen dat het niks is.

6. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    [quote="zogelukkig]
    Manny; meid, da's toch veel te laag? :confused:
    Dan spreek je echt van bloedarmoede toch? Voel je je niet gammel? Krijg je nu staalpillen?
    [/quote] zeker laag, maar het komt niet door het ijzer, dus heb allerlei onderzoeken, ben wel geboren met afwijking daar in. voel me snel moe, maar me lichaam lijkt gewend te zijn aan laag hb. mijn vader heeft Thallesemie..nu denken ze dat ik drager ben van dat virus...Gyn is er mee bezig.. :(

7. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ja heb ze sinds oktober, maar het werkt niet die pillen want het was 6.5 toen en nu dus 5.4...verder onderzoek nu via gyn. :(

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ marloes22: Ja, snap ook niet hoe hij erop komt om een stukje appel in zijn neus te stoppen.
    Wat vervelend dat je zo een last van maagzuur hebt, en inderdaad rennies mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap.

@ kippie75: Ja, ik lig 's avonds meestal rond 22.00u op bed, anders kan ik het echt niet volhouden hoor.

@ Evy77: Ik heb zelf ook wel eens dingen in mijn neus gestopt, maar het is toch schrikken hoor als je eigen kindje dat ineens doet.

@ sim80: Jeetje een paasei...pfff dat zal wel een gedoe geweest zijn om dat eruit te halen...
    Wat vervelend dat je zo een last hebt van harde buiken, hoe gaat het nu?

@ kroepie: Ik hoop dat je geen zwangerschappsuiker hebt, laat je het ons wel weten wat de uitslag is?
    Werkse vanavond!

Keano is net lekker samen met mijn vader in bad geweest, die twee kunnen daar zo van genieten!
    Straks samen een boterhammetje eten, en dan gaat Keano nog even naar bed voordat we naar mijn ouders gaan.

Liefs, misspuma

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi Evy, wat klinkt jouw verhaal bekend! ik heb ook weer een stressvol weekend gehad, een aantal hysterische buien, ruzie met mijn man, huilen. ik voel me echt idioot, en helemaal niet mezelf de laatste tijd! Ik zou zo graag weer eens mijn eigen gezellige vrolijke ik zijn. Ik heb op het moment echt alles wat mijn hartje begeerd, ik ben zo happy, maar meestal toch depressief en boos. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Mijn man is wel heel lief maar heeft erg veel moeite er mee om te gaan, wat bij mij dan weer olie op het vuur is. En dan weer ruzie en huilen, ik zeg soms echt nare dingen. (hij ook wel eens)

kroepie, ja, lekker eigenwijs. je moet doen wat jezelf het beste lijkt, maar wat minder werken is denk ik wel goed!

MissPuma, mijn man gaat ook zo graag met mijn zoontje in bad. maar hij (de kleine man dan) heeft nu een nieuwe hobby: poepen in bad! hij doet het de laatste tijd bijna elke keer, getsie, ik weet niet wat ik eraan kan doen. ik haal hem er meteen uit en wordt boos, maar hij snapt het niet. mijn man zat dus zaterdag net lekker met hem in bad, nu een minuutje zie je dat koppie zo vertrekken, kreungeluidjes, oh nee, niet weer! Hij balen, zit je daar lekker in een poepbad!

Marloes, brandend maagzuur is naar, hopelijk werken de rennies!

En sim rustig aan vandaag, wel opassen met die harde buiken!

10. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Goedemorgen,

Heb even alles bijgelezen.

Evy: Je verhaal klinkt ook hier erg bekend bij me. Ik schommel zo erg tussen mijn emoties in. Soms heb ik dagen dat ik de wereld aan kan, en soms heb ik dagen dat ik alleen maar beren op de weg zie. Mijn man moet het helaas ontgelden en alles wat hij doet, doet hij in mijn ogen verkeerd.
    Laatst toen die macaroni bijv. niet gelukt was ben ik tegen hem tekeer gegaan, ik snapte gewoon niet hoe moeilijk dat moet zijn voor iemand om te maken :(. Hoe lief hij ook voor me is en hoe graag hij me ook helpt, ik kan zomaar omslaan en erg gemeen tegen hem doen (roep ook lelijke dingen tegen hem :oops:). Mijn man is een simpel persoon en gaat nooit in op mijn scheldpartijen en hormonen, hij zoekt dan een rustig plekje op en gaat daar zijn ding doen. En daar wordt ik dan nog bozer op, omdat ik het idee krijg dat ik niet belangrijk genoeg ben. Als ik (of hij) gekalmeerd is zoeken we elkaar op, maar ik bied (bijna) nooit mijn excuses aan.

Nu ik dit zo typ realiseer ik me pas hoe afschuwelijk ik ben geworden :(

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kaatje k: ik merk vooral dat ik constant de discussie aan ga met m'n vriend. Soms denk ik dat het beter is om te zwijgen, maar na verloop van tijd wordt ik zo ambetant dat ik ook dingen zeg die ik niet echt meen en dan is m'n vriend kwaad en wil hij eventjes niet meer met me praten, resultaat hysterie bij mij, want ik wil het weer wel uitklaren :D
    Oei, poepen in bad, vind het eerlijk gezegd wel grappig klinken hoor, maar kan me voorstellen dat het héél ambetant is.

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Zonnestraal: moet zeggen dat ik meestal de toenaderingspogingen doe, m'n vriend is daar veel koppiger in. 't Is maar pas wanneer ik in zo'n huilbui uitbarst dat zijn hartje breekt :( . Goh, al die emotie, denk dat ze ons nu liever premenstrueel hebben ipv zwanger lol :D

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Zonstraal, jij ook al! het doet me goed te horen dat dit toch blijkbaar 'normaal' is. Alhoewel het natuurlijk helemaal niet normaal is. Ik had het nooit bij mijn vorige zwangerschap en voel me er echt heel erg rot bij.... Dacht al dat ik misschien een psychiater nodig had...

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Evy, nu weet ik een woord niet, wat is ambetant? Is als vervelend lijkt me?
    Grappig dat verschil tussen nederlands en vlaams!

Bij ons is het echt bizar soms, alles net uitgepraat begin ik een half uur later weer!

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Manootje: Fijn dat de echo goed was EN dat ook zij er een meid van maakte ;) Het zal je mar gebeuren dat het wat anders is ineens HAHA.

@MissPuma:Fijn dat jullie een top uitje hebben gehad. En wat een heerlijke foto's! Keano lijkt wel op je man.

@Zonstraal: Wat lief dat je een bosschebol kreeg! Hoe voel je je nu? Al uit wat je doet met de yoga?

@Kaatje: Ja inderdaad dat thuis zitten pffffff je blijft toch bezig. Nog even zus of zo doen HIHI

@Kippie: HIHI scheiding door ophangen vd handdoeken. HAHA goed dat je niet met mij getrouwd bent ;) Oei een school kiezen spannend hoor!

@Majkuh: Wat goed dat je in je omgeving hulp hebt gevraagd echt goed hoor meid! Dikke knuffel voor jou.

@Sabrina: Oei slapeloze nachten zijn begonnen! Sterkte. Vrienden van ons die fv gaven hadden twee thermoskannen aangeschaft. Zeker voor de nacht voeding vonden ze dat een uitkomst. 1 koud water en 1 heet water.

@Mamasan: ooooooi wat leuk, ik wil ook graag tante worden, ben stik jaloers ;) Super hoor. En wat een leuke manier van vertellen, lekker nuchter!

@Marloes: Zit je niet mee met je koudjes... bleh. snotter ze he!

@OemHudaifa: Ja dat was echt minder. Ze had op een gegeven moment foto's geplaatst die iemand herkende van een usa medische site toen kwam het aan het licht. Zo waren er ook wat andere vage dingen gebeurd waardoor we inderdaad toendertijd prive gingen. Dus begrijp goed dat sommige dames wat voorzichtiger zijn. Maar je bent niet naief hoor een soort van vertrouwen is niet ongezond.

@Daggie: vandaag pussycat dolls! Hoe was het?

@Sim: heerlijk he ff ertussenuit met zijn tweetjes, ookal is het maar een avondje.

@Evy: lekker rustig aan meid!

@Ria: beterschap!

@Zogelukkig: Hoe is het met de rugpijn? Wat minder? Heb je wat beter geslapen?

@Marooz: hopelijk hoef je niet te lang plat... mmm nog 3 maanden doe rustig aan meid!

@Joki: Hoe heeft je meisie geslapen?

@Colin: Hoe waren de kersenflappen?

@Bud/kroepie: Hoe is het met je internetverbinding? He bah hoop niet dat je suiker hebt hoor meid!

Vandaag weer naar de vk geweest alles was goed. Bloeddruk 110/60, hartje klopt er lekker op los. Toon was helemaal verliefd mijn buik aan het aaien. ZWIJMEL Urine ook ok. We hebben wel mijn angsten besproken en zij gaf aan dat ik echt altijd mag bellen. (Dat iedereen dat mag hoor) Ookal lijkt het zo stom. De kleinste twijfel gewoon bellen daar zijn we voor. Dus dames ook voor jullie gewoon op je gevoel afgaan. ;) Volgende keer de injectie betreffende rhesus factor. Vorige keer was dat geen ramp dus zien wel.

Wij kopen eigenlijk weer bijna niets. Ga zo shoppen voor een nichtje maar voor mezelf of de beeb nee hoor. Ben zowiezo geen shopper dat scheelt.

Ga nu manneke ff lekker op bed leggen!

Groeten,
    Dolgelukkig

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Harmless, beseft Toon eigenlijk een beetje wat er in die buik zit? Mijn zoontje helemaal niet, maar de jouwe is net een half jaartje ouder...

17. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of hij het echt begrijpt denk ik niet. Hij vind gewoon de bolling zo fantastisch dat hij de hele dag er aan wil aaien en kusjes geven. En dan vlug weer bedekken anders krijgen we het koud :) Als de kleine heel druk is en je ziet de buik bewegen of hij voelt het wijst hij naar die plek en brabbelt wat. (Maar praten doet hij nog niet echt dus wat hij nou bedoeld HIHI) En meestal wil hij dan over die rare bolling heen aaien. Echt heel schattig. Maar ik denk niet dat hij het echt begrijpt, maar wie weet onderschat ik die kleintjes wel.

18. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dat is idd wel raar. Ik hoop dat je gyn er raad mee weet. Ben je niet ontzettend moe en zo?

19. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Haha, dat heb ik dus ook :)
    Ik merk wel aan deze zwangerschap dat ik veel emotioneler ben, ik vind mezelf heel snel zielig en voel me ook heel snel alleen. Ik kan dan echt op de bank zitten huilen, omdat ik mezelf dan geloof :(.

Tot mijn man me weer met beide benen op de grond zet. Ik kan snel heel boos worden om niks en als ik het idee krijg dat mij onrecht wordt aangedaan, schiet ik in de aanval. Zo raar, want zo was ik voorheen nooit.

Ben wel blij dat meer zwangere hier last van hebben, soms weet ik gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    We hebben haar nog heel lang en nu nog weleens voor de gek meegehouden :) .

Wat betreft de harde buiken. ALs ik me rustig houd gaat het wel.
    Maar straks met stofzuigen en dweilen voelde het weer niet goed.
    Ik kijk het even aan.

Deel Deze Pagina