@Marooz : fijn dat je nu de laptop bij je hebt op je bed... Kunnen we je toch vaker weer lezen hier Fijn dat het rustig blijft nu! @Joki : Fijn dat ze het zo goed doet! hopelijk blijft het zo goed gaan Wij hebben ook zo'n hekje maar joey klimt niet uit zijn bed als hij wakker is... hij gaat rechtop zitten en roept ons @Kroepie: Beetje alles zelf in de gaten hoduen is echt niet erg... Goed dat ernaar gekeken wordt! Hopelijk is het het niet natuurlijk! @Harmless: Fijn dat alles weer goed was! @Zonstraal : Ook hier lusteloos en nergens puf voor... Vind het zo sneu voor mijn manneke. Misschien komt het bij mij ook omdat de grieprigheid en verkoudheid maar niet weg gaan. Der is volgens mij nog geen week geweest dat ik helemaal fit was deze zwangerschap Daardoor doe ik ook haast niks en heb ik nergens zin in! En als ik niet wil doe ik het ook niet dus ben ook weinig van huis af... Ergste vind ik nog dat joey ook met zijn verkoudheid aan het sukkelen blijft door mij Misschien voor jou idd toch beter om je eigen ergens toe te zetten... Frisse neus halen is toch heel goed @Joki : Fijn dat je meer energie krijgt nu! Dat is toch lekker.... @Sabrina: Fijn dat alles goed was! @Kaatje : ohh heerlijk ga je nog op vakantie ? Wanneer ? @Manny : He wat een nare dag hebben jullie gehad met die begravenis... Nog gecondoleerd... @misssz : Wat een mooie foto's! Mooie buik hoor @Evy : poeh ben daar ook niet zo goed in... Lust hij iets van drank ofzo ? Of een etentje saampjes ? lekker geurtje ? of een mooie kaart met een gedicht en die leg je s'morgens voor hem klaar ? @Lana : Fijn dat alles weer goed was! Naam daar zijn wij ook nog niet uit... als het aan mij ligt wel maar manlief weet het nog niet Sucses daarmee haha @kroepie : Ook hier doet manlief stofzuigen en dweilen ... Dat doe ik ook niet meer want heb iedere keer daarna last van harde buiken en de lage rugpijn . Maar idd soms is de rest dan ook nog eens teveel... Fijn dat je af en toe gebruik kan maken van een warm bad... Lekker he zo nu en dan! Ben benieuwd naar de kinderwage hoor nou ik heb toen straks de 1ste rennie ingenomen tegen het brandende maagzuur... Waren verschillende soorten zei mijn man ... hij wist niet hoe die anijs smaak zou zijn dus heeft pepermunt mee genomen... Nou was het dat maar vind het daar niet echt naar smaken. Wat een droog spul zeg bah bah Wel helpt het iets dat is dan wel super fijn!
Hallo allemaal, Eindelijk bij gelezen. Wat hebben jullie weer veel gekletst. Ik ben om 17.45 al begonnen met lezen en tussen de bedrijven door ben ik nu pas op het einde. Bij deze vertel ik jullie alvast dat ik van die 4 dagen verder ff niet op iedereen reageer. Dat wordt mij gewoon allemaal teveel. Vanmiddag om 15.00 vertrokken uit Limburg en om 16.30 weer lekker in ons huisje in de Noordoostpolder aangekomen. Wij hebben een heerlijk weekendje Heijderbos gehad. Vrijdagochtend zijn we na het eten lekker in het zwembad gegaan. Om een uurtje of 4 zijn we in het huisje aangekomen en hebben lekker niet veel bijzonders meer gedaan. Lekker lui voor de tv en een puzzelboekje erbij. Zaterdag lekker uitgeslapen en 's middags boodschappen gedaan en zijn wij ff in Jungle Dome geweest. Was erg leuk. Na het eten hebben wij 's avonds lekker gezwommen. Zondag lekker uitgeslapen en 's middags weer gezwommen. 's Avonds zijn wij uit eten geweest. Vanochtend vroeg opgestaan om spulletjes in te pakken. 10.00 moesten wij uit huisje zijn en daarna zijn wij nog tot 14.15 in zwembad geweest. Zo, dat was ff korte update van ons heerlijk weekendje weg. MissPuma: Mooi dat jullie het er ook leuk hebben gehad. Leuk om die foto's te zien, die mat waar Keano op ligt, hebben wij vandaag ook nog op gelegen. Die foto op die houten brug, die is vast in Jungle Dome genomen, of niet? Mijn moeder heeft afgelopen vrijdag de rieten wieg opgehaald. Die is helemaal opnieuw bekleed. Heb hem verder nog niet gezien hoor, moeder heeft stof ook uitgezocht. Donderdag gaat mijn moeder mee naar gyn. Dan kan ik de wieg zien en meenemen. Ben zo benieuwd. Is roomkleur. Ik zal er dan ook een foto van maken. Verder gaat het aardig goed. Wel heb ik nu last van mijn heupen. Ik denk dat het van het zwemmen komt en een ander bed. Ik had voor de tijd 's nachts ook wel last van de heupen, wacht wel ff af en hoop dat het aankomende week wat beter word. Ga weer ff de was doen en dan naar bedje. Welterusten allemaal. Vanaf morgen ben ik weer van de partij. Liefs JoMi
Goedemorgen dames, ben gisteren naar vk geweest. bd 137/76 is voor mij hoog maar vk was tervreden kindje groeit goed maar baarmoeder niet te dus gewoon zo door gaan ben weer een kg aangekomen zit nu dus op 8 kg. Kindje is super beweeglijk leuk voor het maagzuur. Ga zo weer aan de slag arbeid roept misschien dat ik vanavond uitgebreider reageer. ps: kersenflappen leek me heel lekker maar ik vond het niet zo zat slagroom tussen en goed bedoelt van manlief maar dat ging niet zo met mijn maag volgende week weer iets anders proberen! Groetjes
Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg...zal proberen wat reacties te plaatsen. @ Manny: Jeetje wat erg dat er een vriend van jullie is doodgestoken, gecondoleerd en sterkte! @ MisssZ: Wow wat een mooie buikfoto's, wees er maar trots op! @ kippie75: Ja, erg is dat hé die ruzies en je emoties niet in de hand kunnen houden het hoort er helaas bij. @ kroepie: Ben benieuwd hoe jullie kinderwagen/wieg eruit ziet, laat je binnenkort een foto zien? @ marloes22: Rennies is inderdaad wel droog, maar ik vind ze niet vies heb ook de pepermunt smaak en ze helpen bij mij echt direct. @ JoMi: Het is een mooi park hé? Ja, klopt die foto op de brug is inderdaad in de Jungle Dome gemaakt. Fijn dat jullie zo een lekker weekend hebben gehad! Keano is naar de peuterspeelzaal toe, het was een en al krijssen... Maar de juffvrouw belde net dat het over was en dat hij lekker aan het spelen is. Ik haal hem rond 10.30u op, want heb om 11.00u afspraak bij de verloskundige dus neem ik hem mee. Het is trouwens de verloskundige die bij zijn bevalling was, dus wel leuk voor haar om hem weer eens te zien na ruim 2 jaar. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@Jomi, klinkt lekker zeg zo'n relax weekend. Fijn dat je zo genoten hebt. Doet je goed hè.? Ik wil ook nog even weg, maar dit zit er helaas niet in. Spannend zeg, de wieg. Ben heel benieuwd hoor. Dan wordt het allemaal heel echt. Leuk. @Marloes, vanmorgen bleef mn meisje ook gewoon in dr bedje zitten en ging toen spelen met lala en po. Zo schattig. Wat worden ze dan groot hè.? Hebben de rennies een beetje geholpen.? Ik hoop dat je je al beter voelt. @Evy, ben je er al uit wat je je mannetje gaat geven.? @Zogelukkig, heb je het jasje nog kunnen kopen.? @Colin, wat fijn dat het weer goed was bij de vk. Werkse vandaag. @Misspuma, leuk zeg dat je weer naar dezelfde vk gaat die bij de bevalling van je zoontje was. Ik ga donderdag weer en dan heb ik ook dezelfde vk als toen die tijd bij mijn bevalling. Mn meisje gaat ook mee. Fijn dat Keano alweer lekker aan het spelen was. Heel vaal is het heel even huilen. Mijn dochter heeft het ook 2 x gehad bij de opvang. Normaal is het altijd dikke pret bij binnenkomst en wil ze ook nooit mee naar huis. Wel fijn weggaan hoor. Ik vind het heerlijk zo een weekje vrij. Lekker niks bijzonders doen. Probeer het huishouden een beetje op peil te brengen. Is hard nodig. Ben echt toe aan verlof merk ik. Heerlijk.
Ik vind de A4 ook mooier; sportiever! Ja, de A6 is wel wat groter, maar ook lomper en vooral duurder..... de meerprijs zit em vooral in de chiquere afwerking. Wij hebben ook Audi gereden en het zijn mooie auto's maar ze zijn qua prijs/kwaliteit-verhouding wel duur. Nu een veel aangekledere auto die nog prettiger rijdt ook!
Ik weet niet of de hondenbezitters hier (zijn er nogal wat) op dit soort berichten zitten te wachten! Net zo min als berichten van dat drama laatst op die creche in Belgie. De hormonsters gieren door ons lijf, laten wel het prettig houden ajb! (Ik persoonlijk trek het me niet aan hoor, meid, maar er zijn er die wellicht van slag raken bij het lezen van zulke nare berichten!). Ik zeg nu: gaat goed komen met de honden en de baby, maar dat weet je niet! Het zijn en blijven dieren en zolang je dat beseft, zal er niets gebeuren! Ik heb twee angstige, erg op mij gerichte honden (ooit verwaarloosd) en ja, die kunnen best jaloers gaan doen of ze zien het zo: wat van mij is, is van hun, dus is het goed. Hoe kun je ook zo stom zijn om de baby ook maar een ogenblik alleen te laten in het bijzijn van de honden! Wat ik veel mensen hoor en zie doen, is de hond(en) opeens op een lagere rangorde zetten. Hier gelden die regels niet van: eerst wij naar binnen, eerst wij eten, hond mag niet op de bank, dus dat gaan we ook niet opeens veranderen! De honden moeten niet opeens het idee krijgen dat zij na de baby komen, dus zullen zij eerst de welkomstknuffels krijgen en dan pas de baby. Daar wordt de baby niet minder van hoor! De gedragstherapeut zegt dat een kind van 14 pas hoger in de roedel komt te staan dan een hond. Voor de veiligheid (ook voor vk, kraamhulp, vrij onbekend bezoek) is hier de laatste tijd aan benchtraining gedaan en dat gaat nu goed! Veiligheid voor alles!
goedenmorgen meiden! ja ik weet het, wel erg zou gister reageren. sorry me vriendin kwam langs ik ben af en toe een dating bureau en moet dan ff der weer moed in praten. @oemhudaifa ja heerlijk dat spelen. @marloes22 ja die onthou ik ook wel handig.ja kan geen afschijt nemen van me laarzen. maar loop er alleen kleine stukjes mee. @manootje ja heb er nu al zin in nog 4 weken. dank je! @kaatje k nee mensen doen dat niet. pfff echt erg en dan een schouderklopje geven of zo aanstoten omdat ze wat zeggen willen. @ria32 wat grappig dat je man dat vroeg. ha ha hier zei die dat het al begonnen was. @misspuma topper bij de vk kon het kindje voel(had ik thuis al eens gevoeld) en bloeddruk 120/80. @kippie75 ja ik kreeg de tip en wacht af wat de kraamzorg zegt en dan zien we wel. @evy77 ja kom nu maar op met die foto. @sim80 kook je dan steeds water in de waterkoker? @kroepie nee dat is supereigenwijs als je het doet zul je zien dat de vk gelijk had. ja ben ook blij dat me bloeddruk weer goed is. @harmless voor de nachtvoeding is dat idd wel een goeie tip. ga ik ook onthouden. @majkuh ja kan er ook nog wel bij de auto en je opa. pffff jeetje moeilijk allemaal hoor. sterkte *knuffel* @zonstraal meid ik weet niet wat het is en herken het ook niet maar misschien is het wat om vriendinnen in te lichten kunnen een steun voor je zijn. en probeer je zelf op te peppen koop leuke kleding of zo. ik kreeg gister de folder ga vanmiddag denk ik ff inkopen doen. @manny gecondoleerd meid. @misssz ow ukks bedoel je ja die zijn mooi.hahah ik voel me soms ook klein vooral naast me man. en ik ben 176 me man 196 pff das een eind hoor. mooi buikie hoor. @joki ik vind het heerlijk lopen met hakken en idd staat altijd mooi. vandaag ga ik ff inkopen doen bij de kruidvat ze hebben echt alles in de aanbieding ook spenen, voeding , verzorgingsproducten enzo. dan na me schoonouders pa is jarig en ga samen met ma wat leuks doen. morgen boven alles klaarmaken voor donderdag en dan kan alles ingericht worden en de puntjes op de i. hebben jullie ook wel dat jullie het gevoel hebben dat het nog zolang duurt tot mei? fijne dag meiden
@Zonnestraal, Wat een sneu krantenbericht : S @Kaatje K, Hopelijk komen jullie eruit met die nieuwe auto ; ) @Ria, Ik hoop dat ik echt wel last van nesteldrang ga krijgen. Ik was altijd zo een poetsmadam, maar nu loop ik al te hijgen na het ophangen van een wasje...Werkt niet echt motiverend om door te gaan : P @Misspuma, Hoe is het nu met je zoontje? Ik zou niet weten of ik nou zou schrikken of dat ik zou moeten lachen (mij kennende schrikken).Kinderen verzinnen de raarste dingen. Ik at altijd 5-centjes en dubbeltjes op : S... Lekker zo een vakantie naar de canarische eilanden ; ). Hebben je ouders vast van genoten. @Marloes, da's balen. Hopelijk gaat het snel over. @Evy, als ik elke keer dat ik had gehuild een kadootje moest kopen, dan waren we nu straatarm : S. Ben al zo een tut en nu heb je mij nog sneller aan het huilen... Wel lief van je dat je daaraan denkt! @Sim, ook een schrikbericht! Hoe is het nu? Doe maar lekker rustig aan hoor! @Kroepie, Weet je al wat meer betreft die zwangerschapssuiker? Lijkt me lastig zeg : S @Zonstraal, ik was in het begin ook erg humeurig, nu is het gelukkig stukken minder. Ook ik heb niet veel energie en doe alles op het dooie gemakkie. Ik voel mij niet down ofsow. @Harmless, Fijn dat alles goed was. En heel lief van je vk dat ze je toch wilde geruststellen. Hier ook een anti-D injectie. Hier zijn we al helemaal uitgekocht. Alles is tot in de puntjes toe klaar. @Majkuh, een bericht met zowel slecht als goed nieuws : S. Heftig van die auto zeg en je opa. @Marooz, lekker aan het laptoppen op je supersonische bed haha. Hopelijk blijft die kleine ook nog even zitten. @Joki, Wat goed dat de pijn wat minder wordt! @Manny,Wat een naar bericht. Gecondoleerd! @Misssz, Wat een mooi buikje zeg. Netjes hoor. @Lekker genoten van je weekendje weg dus! Heerlijk. @Colin, Jammer van die kersenflappen : S, arme mannetje. Wel fijn dat alles goed was bij de vk. @Wat leuk dat je dezelfde vk gaat zien als bij je zoontje. Lijkt me toch wel speciaal. Nou dames, ik heb mijn best gedaan hihi. Hopelijk ben ik niemand vergeten. Zelf een griepje onder de leden, maar het trekt al rustig weg. Normaal was ik nooit ziek, maar ik merk dat met de zwangerschap je weerstand toch lager is. Ook iets vreemds: Ik werd vanochtend wakker met een harde buik en het deed ook best pijn. Ik wist niet of ik mij nu zorgen moest maken. Omdat ik gewoon echt een hoge pijngrens heb, weet ik niet of wat ik voel nu ernstig of niet ernstig is.Even onder de douche gestaan maar het mocht niet baten. Duurde toch zo een 20 minuten (dat ik mij er bewust van was) Uiteindelijk is het na een tijdje wel weggetrokken. Weet iemand wat dit kon zijn? Vanavond eten we stamppot andijvie. Dat ik heb ik echt zoooooo lang niet gegeten. Dan spreken we echt over jaren!. Jammer genoeg hebben ze hier geen halal-rookworst : P, dat zou het nou helemaal af maken.(Ben benieuwd wat mijn man ervan vind hihi) Nou ik ga er vandoor, Groetjes
@Sabrina; Neeeeeee niet de Ugg(ly)s! Nee, daar ga ik niet op lopen, sorry maar vind dat zo'n mode hype. Ga er echt niet aan meedoen hihihi (al zullen ze heerlijk lopen, die wolle uggs vind ik dan wel weer leuk). Nee ik heb echte leren laarsen met een omslag waar het bont zit, dit loopt door naar binnen. Kan het voor de rest niet uitleggen whahaha. Zijn erg stoer. Heb werklui hier, inbouwkast word er bij ons gemaakt dus ik ga even koffie maken. Tot vanmiddag (dan zal ik braaf op iedereen reageren. Maar ik op uggs, nee no way
Ben je vanaf zondagmiddag niet geweest, moet je weet ik hoeveel pagina's bijlezen! Manny: voor jou een heel dikke knuffel, meid, het zit je even niet mee! Was van het weekend beroerd; alles deed zeer, bahbahbah! Gisteren wel geyogaad (?), had totaal geen zin, maar het was toch weer fijn! Nu gaat het weer; paar dagen rust doet soms wonderen, maar ik baal nu wel van het feit dat ik niet meer zo mobiel ben, heb soms het gevoel dat ik dichtgroei. Snoep niet, eet niet veel, maar toch! Normaal wandel ik veel met de honden en fiets half de provincie door en nu zit ik maar te verstoffen op de bank, blegh! Nesteldrang? Doe mij een flesje! Ik wou nog wat vragen aan de al-mama's en nu weet ik het niet meer...... Oh ja; (graaf-graaf, zoekt het kladblok erbij): Hoe maak je het ledikantje en wiegje op? Wat mag nu wel en niet? Wel/geen bedzeiltje? Wel/geen dekbedje? Mag je de wiegmand-rand afpolsteren met molton? Heb hier een uitzetlijst van de Prenatal voor me liggen en voor het slapen moet je hebben: 2 molton bedzeiltjes (hoe kan een zeiltje nou van molton zijn, vraag ik me dan af?) 3 molton hoeslakens of onderleggers 3 hoeslakens 2 dekens (wol of katoen of synthetisch?) met 3 bovenlakens of 1 duodeken (wat is dat?) met 3 dekbedovertrekken 1 moltonbeschermer (ze bedoelen voor onder het matras?) En hebben jullie een ademend matras gekocht? Je hebt zelfs hele dure van traagschuim! Vroeguh was dat gewoon van schuimrubber! Laat maar weer weten hoor aan de leek die alles perfect voor elkaar wil hebben!
goedemorgen @ all bedankt voor jullie berichtjes van condoleances. Het was erg emotioneel. de kist was open, en het was een vreselijk gezicht...zo heb je het nog nooit gezien..echt een heel naar gezicht..! voor de familie echt een trauma..groeten.
En over dat hondenartikel. Tja, ik weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. Heel erg natuurlijk wat er is gebeurd en ik zou er niet aan moeten denken. Vind het gewoon ronduit slecht dat er zo gewoon niet goed is opgelet door die oma. Ik heb hier het voordeel dat Billie later is gekomen dan Gwendolyn dus hij groeit op met een klein kindje (Gwen was 10 maanden ofzo). Maar ik ben opgegroeid met rottweilers en toen ik geboren was ben ik even op de grond gelegd en werd er door Basco gesnuffeld en het was goed. Nu kan dit natuurlijk niet bij elke hond, Basco was een lobber maar goed je moet zorgen dat je je hond idd overal bij betrekt. En wat Zogelukkig ook verteld, je moet niet in ene alles veranderen. Hier zijn er gewoon duidelijke regels, voor zowel kind als hond (en kat hahaha). Consequent, ritme, rust en regelmaat. Dat zijn wel de sleutelwoorden. En altijd opletten. Maar dit soort berichten hoeft van mij ook niet hoor
200 gram margarine 4 eieren 180 gram rietsuiker 200 gram bloem 1 zakje vanillesuiker + 1 zakje bakpoeder
@Zogelukkig bedankt! Maak mij nog toch wel ietwat zorgen. Mijn buik blijft namelijk gespannen aanvoelen....
wat geweldig ik vind ze ook niks zooooo ugg(s)ly maar dacht dat je die bedoelde iedereen loopt erop. ik ben dus ook zo trek aan wat je leuk vind geen mode!
@ zogelukkig meid ik heb voor het bedje het volgende gekocht. 2 molton hoeslakens (zijn matrass beschermers hebben wij ook om ons eigen matras heen). 3 jersey hoeslakens die vind ik het lekkerst ook lekker zacht 3 ivm de regel 1gebruik,1 was,1kast. 1 duodeken is vormaat van een dekbed maar stof van dekentje en mag dus vanaf begin af aan en dan heb je niet dat je alles dubbel koopt kwa lakentjes. 2 dekbed overtrekken tot nu toe moet er nog 1 bij halen. ik heb geen moltonzeiltjes want die worden afgeraden om te gebruiken ivm stikkings gevaar dus ja met net zon leek als ik die alles perfect wil nee wil niet me kind laten stikken. heb ook extra hydrofiele luiers aangeschaft die leg je onder het hoofdje voor het spuugen en hoef je niet steeds het bed te verschonen. ik hoop dat je er wat aan hebt meid. @manny wat erg zeg dat je dat heb moeten zien.*knuffel*