Naiobi, fijn dat je zo snel terecht kan hoor, veel sterkte. Hoop dat je straks van je onzekerheid af bent in goede zin.
@Naiobi: meid heel veel sterkte vanmiddag en ik hoop dat het bloeden een andere oorzaak heeft... En een inwendig onderzoek lijkt erg maar ik vond het achteraf meestal wel meevallen..... pfff hier ook strontmisselijk vanmorgen.. gelukkig is mijn dochter naar de creche tot half 2 dus kan mamma even bijkomen en hopen dat de misselijkheid wat minder wordt.....
@meisje0123 : Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan... @Natassie : Vervelend dat je je eigen zo slecht voelt en niks kan binnen houden! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook niet veel zwangerschapsverschijnselen of ja niet erg! Maar nu wel ppff wat een verschil he.... @majkuh... Ohh haha dus jij hebt ook last van zo'n grote pukkel hihi... komt me bekend voor... ik kreeg ze al voordat ik wist dat ik zwanger was Normaal ook nooit last van gehad @natassie... ik heb b12 tekort en ik krijg er injecties voor! klopt idd dat tintelelingen enz daarbij horen! ik heb het al verschillende jaren en ik neem het zelf ook niet op waardoor ik injecties blijvend nodig heb! nu ik weet dat ik zwanger ben laat ik vaker een injectie zetten zodat het goed hoog blijft! en idd mk kunnen komen door een tekort maar huisartsen denken er heel verschillend over... ik heb er eindelijk 1 die me goed helpt Maar als je je erin verdiept kom je er achter dat dat niet vaak het geval is... hier op het forum is er ook een heel topic over moet je maar eens zoeken! En idd het kunnen ook zwangerschaps klachten zijn hoor! lijkt veel op mekaar maar het is nooit verkeerd om op b12 te laten testen! En vooral niet als je ook vaak ijzer tekorten hebt @mariella : Blij dat je naar de wc bent geweest voor te spugen hihi... lucht het ook op ? @Naiobo : Heel veel sterkte vanmiddag! Ik blijf hopen en duimen voor je! ppfff Joey ligt nu op bed en hopelijk slaapt hij mooi een anderhalf uur! Vind het nu veel zwaarder want nu heb ik er al 1 rond kruipen hier... Maar hopelijk voel ik me eigen snel beter! Heb vanmorgen de huisarts gebeld om te vragen of ik iets kan doen tegen die misselijkheid. Moet straks terug bellen want assistente zou het navragen. Voel me echt misselijk en beroerd! Gisteren 2 feesten maar kon het niet! En vannavond moeten we gaan versieren bij mijn schoonouders want schoonmoeder wordt morgen sarah En morgen dus feest en eten met zijn allen... Nou sta er niet om te springen nu ik me zo beroerd voel! Ben ook bang dat ze al iets gaan vermoeden... En we willen zo graag wachten met het vertellen! Nou ja we zien wel... Hopelijk moet ik niet rennend naar de wc tijdens het eten
Hai meiden, mag ik me hier aanmelden? Ik ben 5 mei uitgerekend en ik heb al een schat van een dochter van 1 jaar en 8 maanden. Al heb ik het idee dat ik hier op een wat vervelend moment binnenval. Ik hoop dat het meevalt.
Welkom knuf! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat leuk dat jij ook al een kindje hebt! Ik heb een zoontje van 14 maanden...
@marloes22: mijn dochter gaat sinds een week of 7 twee dagdelen naar de creche en ze vindt het geweldig!
Ik heb nog geen echo gehad, ik heb er donderdag een om 16.30. Het kon niet eerder. ik heb nog steeds af en toe bloedverlies. We wachten af.
**Breekt even in: Linda1980! Je bent weer zwanger! Wat gaaf & gefeliciteerd! Maarre... dit keer doe ik even niet met je mee, OK? **
nou meiden ik weet nog steeds niks alleen dat ik misselijk ben en voor de rest niks ik heb nog geen test gedaan durf het niet