@marooz: voel met je mee, doe maar lekker rustig en een dikke knuffel By the way: mooie buik @Joki: bedankt voor het leuke idee van het rompertje. Bij deze is de romper besteld, via http://www.sorprentas.com
@Marooz Nice belly baby Hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt hoor! Laat die kleine nog maar even lekker zitten. Liefs! @luiers Ik gebruik gewoon 'pampers'. Ben te lui om dat hele riedeltje van Kaatje af te draaien voor luiers en recyclepunt voor pampers? Had ik nog nooit van gehoord. Misschien moet ik daar dan maar 's achteraan
Marooz: Mooie buik hoor! Ben ook benieuwd naar donderdag, laat je het ons dan weten? Ik hoop voor je dat alles goed gaat. Krantenbericht: Sorry, voor de plaatsing. Zal het niet meer doen, had er niet bij nagedacht dat sommige dit liever niet willen weten. Hudaifa: Andijvie stamppot is héérlijk, YAMMIE! Hebben ze geen AH bij jullie in de buurt waar ze halal rookworst verkopen? Hier verkopen ze bij de AH halal producten zoals vlees, kip, hamburgers, kipfilet op de boterham, salami etc. De rookworst heb ik een keer gekocht maar ik vond 'm niet zo lekker. En al het vlees kopen wij toch bij de slager Meestal is zo'n harde buik het teken dat je even rustig gaat zitten/liggen en ontspannen. Bij mij helpt het als ik even op de bank ga zitten en even aan niets denk. Ik leg mijn handen dan op mijn buik en masseer deze een beetje, wie weet helpt dit Beddengoed: Het wordt volgens mij nog een heel karwei om dat bedje op te gaan maken. Wij gaan ook voor een ledikant in het kamertje en wiegje bij ons op de kamer. Ik heb totaal geen verstand hoe het allemaal moet, dus ben zeer benieuwd hoe wij het er vanaf gaan brengen De rompertjes bij de kruidvat heb ik toch niet gekocht, ik was langs werk even langs gereden maar ik vond ze niet zo leuk. Maybe toch de Hema maar proberen. Ik heb nog steeds last van mijn rug, het lijkt wel alsof het vast zit. Heb sinds vandaag ook zo'n balkussen voor mijn heup en rug. Overal waar ik ga zitten moet dat kussen onder mijn kont, haha! Het zit een beetje vreemd, maar ik merk nog geen effect Slaapzak: Ik vind het wel een handig/veilig systeem in mijn ogen om zo'n slaapzak te gebruiken. Een slaapzak is toch hetzelfde als een trappelzak of niet? Vanavond ga ik Paélla maken, heb net (diepvries) garnalen gehaald en kip en groenten ... mmm lekker! Garnalen mogen we toch gewoon eten? heb daar zo'n zin in.
dank jullie wel meiden, vind mijn buik ook wel mooi eigenlijk! ik draag echt helemaal naar voren! ik hou jullie zeker op de hoogte! ga nu even slapen, ben moe van ...hihi oh ja zonnestraal een slaapzak is idd hetzelfde als een trappelzak hoor
Dames, Mijn vrouw heeft gevraagd om hier een bericht te plaatsen voor jullie. San is gisterenochtend met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Zondag kreeg ze zware krampaanvallen die zo heftig waren dat ze erbij begon over te geven. Gisterenochtend zaten er bijna geen pauzes meer tussen en heeft de huisarts ons meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze ligt nu aan het infuus tegen uitdroging en heeft medicijnen gehad tegen de krampen die redelijk lijken aan te slaan. Tot op heden komt er uit de onderzoeken niks,dus het is nog de vraag wat er aan de hand is. Morgen komt de gyneacoloog voor een uitgebreid echo onderzoek. San haar baarmoederhals is ingekort, maar door de krampen konden ze het niet goed bekijken, dus dat gaan ze morgen weer doen. Met onze kleine lijkt alles in orde, hij is ook goed levendig en heeft er dus weinig last van dat mama zo ziek is. San zelf is heel suf en slaperig, maar had vanmiddag al wel weer praatjes dat ik jullie goed moest inlichten, dus ze gaat vooruit. Als het morgen mag en ze is wat fitter breng ik de laptop naar het ziekenhuis zodat ze zelf verslag kan doen, anders horen jullie weer van mij. gr. Jean Paul (man van San)
Nou toch Jean Paul, dat is schrikken! Hopelijk blijft jullie kleintje nog even zitten! Doe San de hartelijke groeten en wens haar sterkte (en jij ook natuurlijk!).
Dat is zeker schrikken Jean Paul, wil je mamasan heel veel beterschap en sterkte wensen. Jij ook sterkte en voor jullie zoontje ook een knuffel. Liefs JoMi
EGO! ik ga zo een knalroze kinderwagen combi van Urban Hill ophalen, alles erop en eraan voor E500,- 2 jaar oud, jaaaa,a ben zo blij! (maxicosi, wandelwagen, voetenzakken (2) regenhoezen (2), parasol, wandelwagenbak, gewoon alles!)
Zo, ik heb even bij gelezen, ga nu eerst ff een broodje eten en kom straks nog ff reageren op iedereen. Eet smakelijk allemaal en tot straks.
Mamasan, jee meid dat is even schrikken. Hoop dat je snel goed nieuws hebt. Jean paul, super bedankt voor het inlichten. Sterkte en beterschap.
oh ik schrik me kapot van mamasan!... meis ik denk aan je, en weet hoe eng je het nu moet vinden... dikke knuff sim; ik moet donderdag, maar dank je wel dat je aan me denkt, ik ben echt wel bang...
Marooz, ik kan het mij heel goed voorstellen dat je bang bent. Weet dat ik aan je denk en dat ik voor je duim. Dikke knuffel voor jou.
Jeetje wat een schrikken van mamasan. Jean Paul, bedankt dat je ons hebt ingelicht. Wil je haar heel veel beterschap en sterkte wensen.? (ook voor jou)
@Marooz, mooie buik.! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind donderdag. Ik denk aan je. @Majkuh, klinkt mooi zeg die wagen.! @Zonstraal, een slaapzak is idd hetzelfde als een trappelzak. Je moet er echt mee oppassen hoor om het bij pasgeboren baby's te gebruiken. @Kroepie, ik heb ook nog nooit gehoord van een recyclepunt. Ik gooi ze gewoon in de grijze container. (ben ik nou heel slecht.?)
@Mamasan : Jeetje dat is effe schrikken ! hopelijk weten ze snel waar het vandaan komt! En ben je snel weer thuis.... Heel veel beterschap ! en fijn dat je man ons hier op de hoogte houd... @Marooz : ppff kan wel begrijpen dat het erg spannend is voor donderdag! Hoop echt dat de rust heeft geholpen en blijft doen! Ook hier wordt aan je gedacht hoor.... Mooi buikje ook @Pampers : Ook hier worden pampers gebruikt! Bij ons kan je bij de supermarkten speciale rollen zakken kopen voor 50 cent waar je de luiers in kunt doen en als ze vol zijn kan je ze in de luierbakken gooien die her en der verspreid staan in het dorp! Ideaal! @Majkuh : Ohh nou dat is ook een koopje ... Gaaf zeg! Show je hem hier wel effe ? Hier nog steeds aan het snotteren... De rennies helpen wel iets dus dat is wel fijn! Verder een saaie dag gehad vandaag.... Met dit weer kan je ook niks doen... En mijn zoontje en ik zijn allebei zo snotterig dat we liever thuis zaten Vandaag ook eindelijk het lef gehad om een afspraak te maken bij de tandarts! denk dat het ongeveer 5 jaar geleden is dat ik geweest ben.... heb nu erg gevoelige tanden en wil gewoon dat er effe naar gekeken wordt! Heb voorheen nooit iets gehad alleen toen ik nog melktanden had maar vind het schoonmaken en tandsteen verwijderen al bbbbrrrrr Maar vind het super eng Wachten het maar af!
He meiden Sorry dat ik hier eigenlijk niet meer langs kom...... heel soms lees ik ngo wel even wat mee maar heb gewoon geen tijd met een dreumes van 17 maanden die veel tijd van mama vraagt. Alles goed hier met de zwangerschap! De verhuizing is achter de rug en we wonen al heerlijk in ons nieuwe huis. Maar merk wel dat het allemaal wat teveel is geweest want ben erg aan het kwakkelen met mijn gezondheid. Eerst buikgriep en nu een keelontsteking.......