Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemiddag allemaal,

Vanochtend om 10.00 had ik weer een afspraak bij de gyn. Bloeddruk was mooi, 145/85 wat dus betekent dat de medicatie aanslaat. Ik moet gewoon 2x daags 1 tbl. nemen. Ook heb ik weer een echo gehad. Uit metingen blijkt dat de baby precies op het gemiddelde qua groei ligt. Gyn. was dus erg tevreden. Over 2 weken weer voor controle. Mijn moeder was vanochtend mee en heeft voor het eerst een echo gezien. Ze heeft genoten. Ik heb 3d foto gekregen van het gezichtje van de kleine, die zet ik vanavond wel ff in mijn album.

Nu ben ik bij mijn moeder en wij gaan zo naar Drachten, matrasje voor de wieg op maat laten maken. Ik heb de wieg ook gezien en hij is zo mooi geworden. Maak ik vanavond als ik hem mee kan nemen een foto van en plaats die ook in het album.

Buddy/mamasan, fijn dat je weer thuis bent.

Wij gaan, tot laters.

Liefs JoMi

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Jomi, mooi dat je bloeddruk goed was!

De rest die en goed VK bezoek had ook (Marloes, wie nog meer, ik ben het even kwijt!) gefeliciteerd!

Maaike, ik wil je niet gek maken maar dat is een vriendin van mij dus overkomen, had alles roze, twee dagen voor de bevalling had ze een extra scan ivm hoge bloeddruk. Vraagt die dokter, jullie zeggen steeds zij, maar kijk daar eens goed... ja hoor, dikke piemel groot in beeld, Oeps! Ze heeft daarna nog een zoontje gehad, en nog steeds een paar dozen roze spul staan! Het komt heel weinig voor gelukkig, dus zal wel niet he!

Sabrina, cool dat je spullen er zijn, lekker inrichten dus!

zogelukkig, heb je een recept voor die foccaia, klinkt lekker!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tuurlijk! Zoek het zo even op, is wel bewerkelijk hoor!

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Lijkt me echt horror hoor! Ik hoorde het verhaal van de kraamverzorgster van mijn vriendin, die kwam bij mensen weg die 3 echo's hadden gehad, na 2 jongens kregen ze echt een meid.........niet dus.....ook alles in het roze gekocht, lijkt me zoooooo zuur!

5. zogelukkig

Hoe vaak heb jij een echo gehad waarop het geslacht te zien was?
    Straks krijg je ene jochie, hihi! Ligt ie in een knalroze wagen! :)
    Ach, moet allemaal kunnen tegenwoordig!

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    In mijn stageperiode van de verloskundeopleiding, ben ik bij een stel geweest waar een verwacht meisje, een jongen bleek. Zijn eerste pakje was knalroze hihi Die mensen vonden het gelukkig een goede grap, maar wat je zegt maaike, bij mij is alles nu ook groen en blauw, dus ehmm.. ik mag hopen dat de kleine jongen ook echt een jongen wordt! hahaha ;)

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    uhhhhm, 1 x hebben ze het gezien........hihi, maar zij was er 100% van overtuigd! (lets hope it means something ;)

MAROOZ, blauw en rgoen vind ik voor een meisje wel kunnen, net echt ideaal, maar wel op te fleuren met roze of rood oid, maar roze en kantjes en ruhes kunnen echt niet voor een knul ;)

Ach ja, mijn man is artiest, dan moet ie maar meteen wennen aan dat dat mietjes zijn whahaha!

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    wij hebben nu het berenbehang, met als basis geel...we hebben zijn piemeltje op de foto gelukkig en bij de 3d zag je ook echt een jochie hahahaha

9. @mamasan
    Fijn dat je weer thuis bent!
    EN RUSTIG AAN JIJ :evil: ;)

@Marooz
    Dit geldt natuurlijk ook voor jou! X

Ik ben wel bijgelezen, maar heb ff geen puf om uitgebreid te reageren.
    Liefs!

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@zogelukkig, de korte cervix komt dus van de harde buiken.
    Nou zijn harde buiken heel normaal en hebben marooz en ik dus de pech dat ze sterk genoeg zijn om problemen te veroorzaken.

@marooz, heeeeel raar inderdaad.
    Nu had ik al wel vroeg gerommel verwacht, maar van dit schrik je toch even.
    Bij mijn zoontje begon het rond de 28/29 weken ook al, maar 24 weken ieks :confused:
    Wel heel raar ook om er vanuit te mogen gaan dat ik over 10/11 weken gewoon alweer bevallen ben waarschijnlijk.
    Maaruh jij ook lekker rustig aan meid!

@zogelukkig, De harde buiken beginnen bij mij boven in mijn buik, dat trekt helemaal samen en dan naar beneden tot in mijn rug en ze zijn pijnlijk.
    Buikkie wordt ook echt keihard en ik moet ze wegzuchten.
    Net als bij marooz komen ze hier ook te vaak en dat geeft die verkorting.
    Ik weet niet hoe het bij marooz zit, maar hier komen ze ook door alles wat op mijn buik irriteerd.
    Positiebroeken (draag nu alleen nog jogging) , plassen,onrustige darmen ga zo maar door.

Wat marooz al zegt, laat je niet gek maken door ons,want dit is echt toevallig.

@jomi/budyy, fijn te lezen dat bij jou nu alles goed gaat.
    Ben benieuwd naar je foto!

@kroepie, ik blijf koest :)

geslacht, hier echt een binkie, we hebben gisteren toch echt weer een tingelding gezien :)
    Dus we twijfelen hier geen moment, het zou wel een giller zijn als we toch een meid kregen :)

Hier dus verder lekker rustig aan.
    Ik heb net heerlijk geslapen, goh wat kun je je bed toch missen zeg.
    Maar nu even zoonlief weer aandacht,want die heeft mama ook heel erg gemist en we lijken zo onderhand wel een siamese tweeling.
    Hij wil alleen nog maar kroelen, dus we gaan hem nu maar weer ff platknuffelen.
    Tot later!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo meiden was ik weer!
    de babykamer is klaar alles staat op zijn plek en is ingericht! nog wat dingetjes ophangen enz maar dat kan allemaal nog. zal morgen ff foto's maken en plaatsen.

@misspuma ze waren er rond 9uur dus dat schiet op. we zijn nou net klaar ben gebroken maar ach het is er.

@mamasan wat lekker dat je weer thuis bent wat een nieuws allemaal bah bah. gelukkig gaat het weer wat beter met je! *knuffel* voor jou.

@evy77 oefening baart kunst!

@zogelukkig ik doe helemaal niet te veel hoe kom je daar nou bij :) maar hij is super morgen maak ik ff foto's
    ik heb ook veel last van banden pijn en das niet lekker. ik lig soms ook wel te puffen zowat!

@majkuh ja ben zeker in de wolken een grote roze! ik word nu ook bang heb ook een hoop roze!

@jomi leuk he die echo met moeders! lekker dat alles goed was.

@kaatje k ja heerlijk alles gewassen en in de kast heerlijk.

zo ik ga eten en languit op de bank en er vroeg in! pfff ben helemaal op.

tot morgen meiden!

12. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Zo meiden, ik ga er weer even voor zitten. (het is nu 20:03 ;) )

@Makjuh; En hoe vond manlief het dat je de woonkamer had omgebouwd? Hahaha lees net je reactie op een ander. Niet helemaal dus. Snel die box neerzetten :)
    Wij hebben ook volgende week woensdag de 3/4d echo! Leuk he, ik ben ook zeer benieuwd of het piemeltje er nog aan zit hahaha. Het is dat ik hem op foto en dvd heb maar anders....

@Sabrina; Pfff zo vroeg, hier zijn Gwen en ik meestal pas tegen 9 uur 's ochtends wakker. Ik heb best een luxe als ik het zo bij de overige mama's lees. Maar fijn dat de babykamer zo mooi is. Weer iets wat je af kan vinken!
    Ja, maagzuur is echt een zwangerschapskwaal hoor. En het komt idd ook door wat je eet. Als ik paprikachips heb gegeten of dubbelfris heb gedronken dan ben ik echt de sjaak. En pizza is ook al zo'n boosdoener. Anders heb ik nooit last van het zuur.
    Ben zeer benieuwd naar je foto's!

@MissPuma; Bij ons is het elke afspraak met een potje plas hahaha. Hier dus altijd de controle. Ik denk het ja dat het daardoor komt. Ik ren me suf achter Gwen aan, en we hebben natuurlijk ook een jonge hond van 10 maanden erbij. Die had ik toen ook niet. Maar goed, ik heb niet zoveel klagen als ik hier de serieuse klachten lees hoor. Durf me amper zielig te vinden 8)
    Hoe pienter is Keano. Je hebt namelijk lampjes die dag en nacht aanduiden en die je met een tijd in kan stellen zodat hij kan zien wanneer het dag is en hij er dus uit mag. Misschien kun je hem dat al uitleggen. Maar om half 6 er al uit gaan lijkt me niet zo heel erg denderend nee. Ik heb echt een slaapkoppie hier dus ik weet voor de rest ook niet echt een tip... sorry

@Colin; Fijn dat jij je lekker voelt. Ja die maagzuur, je weet waar het van is al vind ik het wel erg zuur hoor :) . Ja, je weet sneller waar je op moet letten. Heb ik ook hoor. Doe ook rustiger aan moet ik zeggen en ga nu ook sneller 's middags even plat. Nou dat deed ik bij Gwen echt niet, was geen mietje zei ik dan :oops: (hoe ik daar bij kwam?)
    Ben jij ook 21 mei uitgerekend? Je banner staat dan iets verkeerd. Leuk he die 26 weken grens. Ik vind het ook zo raar. Nog maar 14 weekjes... Pfff waar blijft de tijd.
    Fijn dat je opvang blijft houden voor je zoontje. Gwen blijft op de vrijdag naar mijn moeder gaan, dan kan ik die dag rustiger aan doen. Maar dat zullen we wel weer zien hoe ik die dag in ga vullen... Daar zal wel niets van terecht komen ben ik bang.
    Heb jij internet in je salon? Ooooo beetje netten onder je eigen tijd :p

@Mamasan; Jeetje wat een verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je. Hoe zit dat dan met teveel vruchtwater? Ik hoor meestal dat er sprake is van te weinig maar andersom kan dus ook. Doe maar rustig aan, is zeker een raar idee dat je nog maar 11 weken hoeft en je je kleine dan wel zult hebben. Hopelijk voor jullie blijft hij wat langer zitten.
    En heerlijk weer lekker knuffelen met je kereltje

@Evy77; Mooie buik joh, en wat een gave tatoo! Houd het nog iets in? Hahaha je hebt dus zoete trek, echt het cliche volgens mij voor een meidenverwachting (toch?).

@Harmless; Wauw, leuk hoor die muurschildering! Doe je leuk zeg!

@Kaatje; Hoe ging de oefensessie?

@Zogelukkig; Ik heb echt de hele dag honger hahaha, volgens mij gaat het nu ook wel erg rap met mijn kilo'tjes.... Enne ik zou 2 weken voor je gaat bevallen de box in de kamer zetten. Of eerder als je de diertjes eraan wilt laten wennen. Maar Gwen lag er na een week af en toe al in hoor. Idd, ze slapen eerst nog heel erg veel en ik ben het type slapen doen we in bed. Maar ze vinden het ook leuk om even in de box te liggen. 6 weken is wel heel lang. En de eerste maanden niet naar buiten? Uhhh hoe komt ze daarbij? Ik was met Gwen met precies 1 week al aan het buiten hobbelen, kwam alleen zelf niet zo ver want je eigen conditie is als die van een oud karrepaard... Je kan nog geen 100 meter lopen zonder te hijgen hahaha. Die moet je echt weer even opbouwen. Heel vreemd.

@Marooz; jeetje jij ook heel erg veel rust toegewenst. Hoop echt dat het niet verder gaat. Dikke knuffel!

@Jomi; Fijn dat je bloeddruk de goede kant op gaat! Lekker geshopt?

@Ego; Heb eergisteren weer gereden! Jeetje wat wennen zeg. Lars had eindelijk een nieuw zadel en die moest ik wel even testen, maar had dus al 6 maanden bijna niet gereden en hij had al 6 maanden niet iemand echt op zijn rug gehad. Maar hij was enorm braaf en het zadel zit prima. Paste mijn rijbroek nog (vraag niet hoe :) ). Heb hem ook even lekker laten rennen want hij had een behoorlijk ei die hij kwijt moest. Weet niet of ik nu weer vaak erop ga hoor, het was puur even zadel testen en klaar. Maar nu begint het wel weer enorm te kriebelen. Mijn buik was wel wat gevoelig na het rijden maar dat kan ook komen doordat ik weer in ene in beweging was hahaha.
    GIsteren had ik eigenlijk naar de fysio gemoeten maar ik kwam er een kwartier te laat achter... Pfff was er heel niet bij met mijn hoofd dus de afspraak maar verplaatst naar volgende week dinsdag.
    Volgende week is afspraken week, dinsdag fysio, woensdag 9 maandenbeurs en 3/4d echo, donderdag naar de vlos en dat was het volgens mij wel hahaha.
    Vanochtend lekker met mijn moeder, Gwen en Billie naar het bos geweest. Kom ik daar aan, komen er 3 terveurse herders op hem afgestormd. Hield mijn hart vast en toen er 1 nogal vals begon te grommen en op hem sprong ben ik even uit mijn panty geschoten. Een hele oude vrouw kwam er aan en zei dat er niets aan de hand was? Gelukkig viel het mee en gingen ze na dit akkefietje wel spelen maar als er 3 volwassen honden op een 10 maanden oude hond afrennen heb ik het wel even moeilijk hoor. Hij is nu nog zo kneedbaar en wil hem eigenlijk behoede voor verkeerde ontmoetingen. Voor de rest heeft hij vandaag ook tussen de paarden gerend.... Weer een hart vast moment. Waarschijnlijk waren ze het gewend want ze reageerde voor geen meter, en wat ik helemaal knap vond hij ging niet eens tegen ze blaffen. Hij was heel nieuwsgierig. Al met al heeft hij ruim een uur gerend en toen we thuis kwamen zat hij eerst nog naar me te kijken of er nog iets ging gebeuren maar hij was wel moe want een minuut later lag hij te snurken hahha. Gwen was ook moe, die ging na haar broodje lekker slapen en kwam er tegen 4 uur weer uit. Lekker 2,5 uur plat geweest. En ik heb lekker in een tijdschrift gelezen. Heerlijk relaxen.
    Ik ga zo even op de bank hangen en dan morgen en overmorgen weer werken. Weet niet wanneer ik er dan ben.

Liefs en als ik jullie niet meer spreek een fijn weekend!

13. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal,

He wat een ontwikkelingen hier allemaal weer. Allereerst natuurlijk mamasan en marooz. Mamasan fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat beeb nog een hele tijd blijft zitten. Want 24 weken is echt nog veel te vroeg. Marooz: rustig houden meer kan je niet doen he.. gelukkig dat de situatie stabiel gebleven is. Ook jouw beeb moet nog een tijd blijven zitten.
    @Misspuma: wat een tijd 5.30 uur. Jeetje wat moet je daar mee inderdaad. Om 5.30 uur beneden gaan zitten word je ook niet vrolijk van. Ik weet niet hoe lang Keano tussen de middag slaapt (neem aan dat hij nog tussen de middag slaapt als hij zo vroeg wakker is), maar misschien kan je proberen om hem dan wat korter te laten slapen (uurtje ofzo) en dan 's avonds op de normale tijd naar bed. Maar misschien hebben jullie dit al uitgeprobeerd.
    @Manny: was nog vergeten je te condoleren, dus alsnog bij deze.. heftig hoor.
    @Sabrina1984: we wachten vol spanning je foto's af. Lekker idee he dat de babykamer af is.
    @Evy77: mooie buik hoor
    @Marloes22: niet leuk dat je je niet goed voelt. Die uitslag (een gedeelte dan) is er ook snel als je morgen al kan bellen. Hopelijk is alles goed. Heb je buikfoto's nog even bekeken, maar je hebt ook al een flinke buik. Tsja.. we zijn die laatste 3 maanden ingegaan he...
    @Kroepie: morgen prikken.. sterkte
    @Harmless: wat een leuk bord en wat een leuke muurtekening zeg.. echt crea, een plaatje uitvergroot en overgetekend? Het ziet er echt erg mooi uit nl.
    @Manootje: heb de laatste dagen ook zo'n ongi gevoel. Zat er al aan te denken of ik misschien een blaasontsteking zou hebben. Gelukkig heb ik er geen harde buiken bij. Wat balen van het huis, de uitgerekende datum komt ook steeds dichter bij, verhuizen kan op een gegeven moment ook niet meer. Wachten jullie het koopbod nog af?
    @Misssz: ben ook heel benieuwd naar alle namen & geslachten van onze beebs!
    @Colin: dan ga je ook snel weer aan de slag na je bevalling.. begin juli is een maand eerder dan ik weer aan de slag moet..
    @Kaatje: hoe ging het met je zoontje op de nieuwe creche..
    @Zogelukkig: bij onze dochter hebben we de box wel vanaf dag 1 gebruikt. Ook handig om beeb even in te leggen als je iets moet pakken. Ik vond het toch wel handig om haar er af en toe in te leggen. De meeste tijd spenderen ze wel in bed.. dat is wel zo.
    @Majkuh: fijn dat je weer lekker meeschrijft en je weer een stuk beter voelt. Ik zou er ook gewoon vanuit gaan dat ze goed gezien hebben dat jullie een meiske krijgen.. het zou wat zijn inderdaad.
    @Jomi: yes! je bloeddruk alweer goed, fijn hoor.

Hier ging het dinsdag echt niet goed. Vanaf 's ochtends vroeg had ik al pijn in mn bekken, uitstralend naar mn schaamstreek en bovenbeen. s' Middags was ik even met onze dochter naar de Ikea en ik moest echt steunen op het wagentje om de pijn wat te verminderen. Ik vermoed dat het komt van het tillen van onze dochter. Ik probeer dat te vermijden, maar soms gaat dat gewoon niet. Ik dacht echt aan het einde van de dag.. als dat zo doorgaat kom ik nog in de ziektewet terecht. Ik ben dinsdag op tijd naar bed gegaan, stond woensdag op.. voelde het nog wel, maar de pijn was gewoon weg.. Gisteren en vandaag is het hartstikke goed gegaan. Alleen 's nachts word ik wel wakker van de pijn.. omdraaien gaat bijna niet. Voel me dan net een zeekoe die omgedraaid moet worden ;).

Vanmorgen had ik een zakelijk afspraak met een importeur van exclusieve wijnen. Leuk gesprek gehad en daar gaat vast wat leuks uitkomen.. op het einde vroeg hij of ik al wist of we een jongetje of meisje zouden krijgen. Ik heb gezegd dat ik het niet wist, maar een meisje vermoedde. Toen kreeg ik als geschenk voor na de geboorte een exclusieve rosechampagne mee (rose vanwege mijn vermoeden van een meid). Hij staat nog niet koel, maar het lijkt me erg leuk om er tegen die tijd mee te kunnen proosten.

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Vandaag bij de vk geweest. Alles was weer goed.
    Heerlijk gevoel. Hartje klonk weer erg mooi. Ben helemaal blij.

@mamasan, fijn dat je weer thuis bent. Doe je wel rustig aan meid. Sterkte en een dikke knuff..

@Marooz, jij ook een dikke knuff. Pas goed op jezelf.

@Jomi, wat heerlijk dat het zo goed gaat nu. Ik ben echt blij voor je.
    Wat leuk dat je moeder de echo heeft meegemaakt.
    Ik ben benieuwd naar de wieg. Wij hebben vandaag ook de wieg gekregen. Mn schoonmoeder heeft hem opnieuw bekleed. Is zo mooi geworden.
    Nu wordt het allemaal echt.

@Sabrina, ik ben zo benieuwd naar het kamertje. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan alles klaar wilt hebben en veels te veel doet. Dit is ook zo leuk om te doen.

@zogelukkig, ik heb ook maar 1 echo gehad met het geslacht. Ik heb ook bijna alles roze. Wel een aantal onzijdige kleertjes. Voor het geval dat. haha...

Dit was het even voor nu. Heb een ziek meisje. Zo zielig.
    Probeer morgen weer actief mee te kletsen.
    Slaap lekker allemaal.

15. Nou dames afgelopen dagen weinig gereageerd op jullie omdat het niet zo lekker ging dus nu veel te doen hahaa
    Doe een poging okeej... ;)

@Harmless : Jeetje wat een crea bea :D Wel super gaaf joh die mooie tekeningen! Ziet er echt super goed uit!

@Manootje : hoe is het nu met je ? Las dat je regelmatig last had van harde buiken en dat je een gevoelige pijnlijke plek had ? Hoe is dat nu ?

@Misssz : Ook hier is de 2de zwangerschap veeeeel zwaarder! Zwangerschap van joey nergens last van gehad en kon echt genieten continu! Nu is dat heel anders ... Maar net wat je zegt als er al een deugniet rond loopt/kruipt vergt dat ook heel veel van je!
    Herken het dus heel erg!

@Namen : Hier ook 1 die erg benieuwd is naar alle namen! :D Wij hadden er afgelopen week nog 3 op de lijst staan... Of ja mijn man hahaa
    Voor mij was het al duidleijk maar mijn man twijfelde nog ;) Gelukkig is het toch de naam geworden die ik al hoopte :p

@Majkuh : Hahaha niet slapen dan maar verbouwen hihi! en hoe vond je man het ?

@Sabrina : Beetje rustig aan jij he ;) Heel de babykamer staat dus nu ? Leuk joh! Ben benieuwd naar de foto's morgen! :D

@Misspuma : Jeetje wat is die van jou vroeg s'morgens :confused: .... ppff snap goed dat de dag dan lang duurd!
    Valt hij ook niet naast jou nog een uurtje in slaap ofzo ?
    zou dat echt niet volhouden hoor....
    Ons joey is op zijn vroegst om half 8 wakker maar meestal slaapt hij tot 08.30 uur uit!

@Colin : Fijn dat het beter gaat allemaal! Dat maagzuur is erg vervelend maar gelukkig is er iets voor voor als het te erg wordt!
    Ja het schiet al op he.... nog effe en de spannende tijden breken hier in dit topic aan :)

@Mamasan : Fijn dat je weer thuis bent! nu lekker rustig aan doen en hopelijk blijft dan alles goed gaan!
    Wel een naar verhaal joh .... Schrik je je ook kapot! Gelukkig maakt de kleine het goed!

@Kaatje : Hoe was de oefen sessie op de nieuwe creche van je zoontje ? Goed gegaan ?

@Zogelukkig : Ja die luxe heb ik helaas niet meer... Ons joey slaapt de ene keer een uur en heel soms 2 maar dat komt niet vaak meer voor!
    Doe dan wel altijd even mijn ogen dicht op de bank maar zelfs dat helpt me niet meer er doorheen :(
    Tis ook gewoon dat ik me continu zo voel.... Of ik nu de hele dag op bed heb gelegen of actief ben geweest ....

@Marooz : Fijn dat de controle verder goed was! Rustig aan blijven doen en hopen dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten!

@Zogelukkig : Bandenpijn kan ook erg vervelend en pijnlijk zijn hoor!

@Majkuh : Leuk 3d echo! Hopelijk werkt de kleine goed mee! zou ene mooi kado zijn toch :D
    Hier ook alles op geslacht gekocht dus als het nu anders zou zijn hebben we ook een groot probleem :)
    Moet wel zeggen dat we het 3x bevestigd hebben gekregen ;) En 2 keer op dvd hebben staan hahah

@Jomi : Fijn dat alles weer goed was! Ben benieuwd naar de foto :D

@kippie : Ja dat tillen van je dochtertje kan je niet omheen he... hier is dat ook.... Hoe is het nu met de pijn ? Al iets minder ?

Wat leuk joh dat je dat hebt gekregen ! Kun je straks idd mooi mee troosten :) Lief gebaar !

@Joki : fijn dat alles goed was! Heel veel beterschap met je meisje!

hier gata het redelijk!
    Vanmorgen bloed wezen prikken ...
    Vanmiddag was mijn schoonmoder er en die heeft joey lekker bezig gehouden!
    ik heb dus lekker rustig aan kunnen doen en effe op bed kunnen liggen!

Ga nu effe lekker op de bank hangen voor de tv met mijn man!
    En dan dadelijk naar vroeg naar bed!

Tot morgen allemaal!

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi allemaal, mijn man is er niet dus ik dacht ga lekker vroeg naar bed... nou moet ik alleen wachten tot de wasmachine klaar is...

Zag net op het nieuws dat Geert Wilders het land niet in mag vanwege zijn opvattingen over de islam. haha, ik vind het wel mooi! Ben benieuwd wat de engelsen daar over zeggen morgen!

even nog wat reacties:

sabrina, lekker zeg dat het kamertje opschiet. niet tet hard werken he!

MisssZ, dat je nog durft te rijden, ben je niet bang dat je valt? lijkt me wel heerlijk, ik heb me voorgenomen toch weer eens les te nemen over een paar jaar. Lekker dat gwen zo goed slaapt, ik ben jaloers!

Kippie, ik herken je zeekoe gevoel. Niet echt heel pijnlijk gelukkig bij mij, maar omdraaien wordt steeds lastiger. Hopelijk niet ook erge BI voor je...

Joki, ziek meisje, naar, beterschap voor haar!

Oefensessie op de creche ging redelijk vanmorgen, niet super. Hij was de hele dag een beetje huilerig. Ik denk tandjes, zijn kiezen zijn aan het doorkomen. Vanimddag was ik bij een vriendin en toen was hij orima in orde, maar toen ik thuis kwam weer huilerig..
    Maar: morgen gaat hij de hele dag naar de creche, en ik hoef niet te werken! En manlief brengt hem weg dus ik mag uitslapen! Ik heb echt de neiging om allemaal dingen te gaan doen. Maar ik moet natuurlijk juist rusten. Ik ga in ieder geval naar yoga, en als ik dan toch in de stad ben ga ik stiekem wat winkels in als ik me goed voel... moet mentaal ook uitrusten toch, en even shoppen zonder klein meneertje dat shoppen haat lijkt me heerlijk!

Welterusten allemaal, hopelijk slaapt iedereen lang en goed!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoihoi,

Ik ben nog bij mijn moeder. Ik ben zo het nu lijkt pas om half 11 thuis en moet dan nog de wieg in elkaar zetten en foto maken. Ik weet niet of ik dus er nog aan toe kom om de foto's hier in mijn album neer te zetten.

Morgenochtend zet ik ze zeker in mijn album, ik heb trouwens een 4d foto van gezichtje van de kleine en geen 3d. Stond op de foto, maar die zien jullie dan ook wel.

Ik heb dus ook geen tijd om verder persoonlijk op iedereen te reageren. Sorry hiervoor, maar ik heb een gezellige dag achter de rug.

Iedereen die het nodig heeft, sterkte en beterschap en doe lekker rustig aan.

Liefs van mij.

18. zogelukkig

En JoMi: kon je zien op wie de baby lijkt? Lijkt me zooooo gaaf! Wij mogen ook binnenkort! ;)

EGO:
    Ik ben nog steeds heel gelukkig, maar heb wel verdriet van de pijn aan m'n banden en aan het bekken. Soms gaat het wat beter en dan zonder verklaarbare reden weer minder. We waren vanavond naar vrienden gewandeld, stapje voor stapje; ik loop als een bejaarde! Ik ga zitten op hun bank, maar dat was een hele diepe, dus het was meer IN de bank. Mijn man trekt me omhoog en ik hoor het zo knappen van onderen! :confused: :confused:
    Wat was dat? Iets in m'n bekken? Banden, symfysen?
    Ik weet nu even niet hoe ik het heb hoor! Van m'n man moet ik morgen de vk bellen, maar wat kan die doen dan?
    Bleh, bleh, bleh! :(

19. @zogelukkig
    Wat vervelend is het ook als je steeds pijn hebt! Ik ben 'alleen maar' moe, maar als ik de fysieke pijnklachten hier her en der hoor, dan heb ik echt met jullie te doen! En ik vind dat je man gelijk heeft. Bel de vk, dan ben je in ieder geval gerustgesteld als het niets is... en anders weet je wat het wel is!
    Wanneer gaan jullie voor de 3d/4d echo?

@Jomi
    Ben benieuwd naar de foto's, maar doe lekker rustig aan hoor!
    Wat is eigenlijk het verschil tussen een 3d en een 4d foto? Ik dacht dat het verschil in 3d/4d zat in het geluid... maar dan zit ik ws. mis? Wij gaan morgen voor de 3d/4d echo. Zooooo'n zin in! :D

@Kaatje
    En? Heb je lekker uitgeslapen? Ik hoop het zo voor je! En je hebt een hartstikke leuke dag voor de boeg... goed zo :)
    Hier helaas weer slecht geslapen. Ik doe op het moment alleen maar 'hazeslaapjes' lijkt 't wel. Steeds een uurtje, anderhalf uur en dan ben ik weer wakker. Mijn gedachten blijven maar malen (over van alles) en op 1 of andere manier kan ik ze niet stil krijgen :(
    Shopse!

@Marloes
    Ben even kwijt waarom je bloed moest prikken, maar ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!

@Joki
    Sterkte met je meissie! Krijgen we ook foto's te zien van de wieg?
    Wij moeten die van ons nog bekleden en nog een matrasje scoren...

@Kippie
    Doe je een beetje rustig aan? Ik snap wel dat het lastig is met een kleintje, maar toch een beetje uitkijken hoor. Wat leuk van die importeur dat je een lekker flesje hebt gekregen! Ik kijk ook uit naar de eerste borrel hahahhahahah (niet dat ik alcoholist ben of zo hoor, ik drink eigenlijk nooit, maar er zijn een paar drankjes die ik ERG lekker vind)

@MisssZ
    Wat spannend dat je nog rijdt zeg!
    En ik snap je gevoel helemaal als er van die grote honden op je pup af komen rennen. Ben even kwijt voor eentje je er hebt, maar wij hebben zelf een kleintje en die was altijd het bokje als je 'm uitlaat. Nu bijt ie wel van zich af hahahah

@Sabrina
    Ben heeeeel nieuwsgierig naar 't kamertje! Maar denk je wel om jezelf?

@MissPuma
    Ik zou ook niet zo snel naar beneden gaan met je kleintje hoor. Mijn grote meid sliep vroeger altijd uit.... dus ik heb er geen ervaring zelf mee, maar het zoontje van vrienden van ons destijds was ook altijd vroeg wakker. Zij hadden een lampje in zijn kamer gezet met tijdklok en als die aan ging, dan mocht ie er uit. Binnen no time had ie dat door!
    Misschien een idee?

@Maagzuur
    Hier ook verschrikkelijk last! Maakt eigenlijk niet uit wat ik eet, als ik daarna wat drukker ben, dan heb ik al last :( Blegh!

Ben zo weg om de eerste keer te prikken...
    Fijne dag!

Net

20. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

uitslapen? mijn biologische klok staat op 5 uur... bovendien kwam mijn man om 12 uur dronken thuis (zijn nieuwe baan heeft nogaal wat 'sociale' verplichtingen, ahum) dus hij had wat hulp nodig om de kleine klaar te krijgen voor de creche.

balen dat je ook slecht slaapt kroepie. maar het hoort erbij vrees ik. ik moet ook een paar keer naar de wc, dat helpt ook niet, en het is zo koud op de wc dat ik eerst helemaal warm moet worden voor ik weer inslaap. en om 5 uur ben ik steeds wakker, weet niet waarom... Maar ik duik nu weer even mijn bed in, als ik niet kan slapen ga ik wel wat lezen maar, is ook relaxed...

zogelukkig, kan dat knappen iets zijn in je gewrichten, kraakbene ofzo? Ik zou aleen de VK bellen als je er nu nog last van hebt.

Deel Deze Pagina