Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Ik mocht ook mijn doos ophalen, heb een afhaalbericht gekregen dat hij de 9e voor me klaar zou staan, maar toen ik daar kwam kreeg ik te horen dat ze nog geen dozen hebben gekregen. Ze zitten al een tijd zonder! Hoor er nu ook heel veel klachten over van mensen die inmiddels al een baby hebben, dus er erg lang op wachtten. Denk dat ik hem dus maar aan mijn neus voorbij laat gaan.

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg

dat is balen!

och ja.. ik probeer het morgen gewoon.. en zie het wel! hhaha

3. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Al 2 weken? Voor mijn gevoel is het nog niet zo lang geleden, want ik lees nl wel geregeld, hou jullie geklets en ontwikkelingen wel bij. :)
    Maar ik zal vanaf nu echt beter mijn best doen om wat vaker te reageren. Alhoewel...ik ben er volgende week een hele week niet, we gaan naar CP! Dus vanaf volgend weekend zal ik geregeld van de party zijn.

4. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Idd Daggie, Nee heb je, Ja kun je krijgen! Suc6.

5. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ Evy77, Gelukkig :D was er al bang voor...

@ Sim80, Volgens mij zijn KaatjeK en Marloes22 de 6e mei uitgerekend. Ze staan er nu bij 5 mei bij. Of vergis ik me nu?

Hier gaat het wel. Ben vorige week alweer naar het ziekenhuis gestuurd om mijn suiker te prikken. Ik kom nl erg veel aan en houd veel vocht vast, maar eet amper doordat ik overal zuurbranden van krijg. Ben ook nog steeds erg moe en heb nog steeds geen fut om ook maar iets te doen. Dus ben ook nog steeds niet met de babykamer begonnen... :confused: en dat terwijl ik nog maar een dikke 11 weken hoef...
    Erg he?

Aankomende week dus lekker de hele week naar CP en ik hoop dat ik daar als herboren weg kom en dat dan de nesteldrang begint!

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @webmiertje, succes meis! de nesteldrang heb ik ook niet! haha.. en ook alleen maar moe.. maar denk dat het erbij hoort!

7. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Ik denk dat het een jongenskwaaltje is. Heb met de zwangerschappen van de meiden nl nergens last van gehad en nu heb ik het idee dat ik 3dubbel last heb van de kwaaltjes. Maar goed, het wordt vanzelf 5 mei! Ff doorbijten zeg ik mezelf steeds.

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@manny, heeeeeel normaal hoor dat onwerkelijke.
    Ik had het bij zoonlief erger dan nu, maar hier ook af en toe het onwerkelijke van goh straks heb ik er 2.

2harmless, mooi buikkie!

@zogelukkig, die mannen :) die van mij ziet zichzelf al van alles ondernemen met de jongens.
    Balen dat de fysio niks kan doen voor je :(

@zonstraal, begint het nu eindelijk een beetje te kriebelen :)
    Mijn huisarts zei trouwens hetzelfde over maagklachten.
    Je kunt beter wat nemen en meer problemen voorkomen.

@joki,wat sneu voor je meisje, hoop dat ze er snel vanaf is.

@webmiertje, veel plezier op CP

Ik is helemaal happy, de pillen zijn echt smerig, maar ze helpen!
    Vanavond voor het eerst ook normaal gegeten, wat is een bord eten dan lekker zeg :)
    Met snaaien ben ik nog maar even voorzichtig, alhoewel ik er errug veel zin in heb.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoihoi,

Ff ego:

Ik heb het afgelopen dagen heel erg druk met huisje gehad. Ik zie het eigenlijk niet eens meer zo zitten, ben bang dat ik het niet op tijd af krijg. Dus ik zit ff in een grote dip. Ik heb hierdoor ook niet de puf om op iedereen te reageren. Het zal wel goed komen hoor, maar ff niet in mijn gedachten.
    Maar ik lees echt wel mee, leef met jullie mee en denk aan jullie.

Ik probeer in ieder geval zondag ff allemaal een reactie op jullie te geven. Dan doe ik die dag ook verder ff niets. Kan ik dan bij tanken en ontspannen.

Lieve allemaal, in ieder geval een heel fijn weekend gewenst. Misschien tot morgenavond en anders tot zondag.

Liefs van mij.

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He allemaal,

Hier even een ego berichtje. Het spijt me, maar ga zo alles wel lezen maar voel me te beroerd om op iedereen te reageren. Las wel een paar vraagjes hoe het hier gaat. Nou echt zwaar kl*te. Vandaag werd ik apart genomen op m'n werk, dacht dat het om m'n vaste contract ging, die ik toch verwachtte te krijgen.. Krijg ik m'n ontslag! 7 wk voor m'n verlof. Ze hadden het over vakanties na m'n verlof, ze weten van het koophuis... Nu moet je je voorstellen dat ik daar al 10! jaar rond loop, heb stages gelopen en val al jaren in tegen zakken voer enzo. Sinds 2 jr heb ik een leuk contract, met voorwaarde dat ik met ziekte en vakantie full time moet invallen. Is best zwaar met m'n reuma, maar ben nog nooit ziek geweest en functioneer netals de rest. M'n collega is nu met zw verlof en ik werk met 2 nieuwe meiden en ben dus de 'oudste' daar en nu komt m'n collega terug en heb ik mooi alles draaiende gehouden en kan er nu uit. Ja zegt ie mag terug komen na m'n verlof, want dan kan ie weer zo vaak m'n contract verlengen.. Maar nu? Moet ik zelf m'n verlof gaan aanvragen, weten jullie of je gewoon 100% krijg, of 70%?

Hoe ik me nu voel? Zit er echt door heen, veel harde pijnlijke buiken en ben continu aan het huilen, vind het ontzettend gemeen, we werken maar met 5 personen daar, dus een klein en intiem bedrijf dat maakt het extra hard..

Sorry meiden voor m'n nare berichtje, en al de zoveelste aan deze kant.. Bedankt dat ik m'n hart effe mag luchten..

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    FF vlug heb eigenlijk geen tijd

@Manoontje: KL*****. Ik weet hoe je je voelt. Ik kreeg een week nadat ik had verteld dat ik zwanger was (de vorige keer) na 7 jaar dienstverband mijn ontslag. Ik paste niet in de omgeving. Gelukkig had ik een vast contract en een goed rechtsbijstand waardoor ik echt heel veel er uit heb kunnen trekken. Ik begrijp dat jou bedrijf er een handje naar heeft om contract na contract aan te bieden. Na een 'off' periode kunnen ze inderdaad wettelijk gewoon opnieuw beginnen. Meid je hebt in ieder geval recht op je zw-verlof en recht op uitkering. Neem even contact op met het CWI. Neem ook contact op met je huisarts. Klinkt raar maar in jouw situatie is deze mentale stress niet wenselijk en wellicht weet hij/zij je tips te geven want zij horen echt dit soort verhalen vaker! Vraag bij je vk een werkgeversverklaring, ik moest deze ineens in mijn kraamweek regelen omdat mijn werk dat verzuimde te geven terwijl zij het hadden. Hebben ze er een nodig heb je deze in ieder geval in huis!
    Hoeveel je krijgt weet ik niet exact ik kreeg 100% maarja mijn situatie was wel iets anders. Het CWI weet of je verlof via de werkgeven of hun gaat.

Probeer toch op het mooie (je kindje) jezelf te richten. Zij zijn het echt niet waard geloof me.

Dikke knuffel voor jou!

12. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Harmless, Dank je, lief dat je reageert ondanks weinig tijd. Mijn contract loopt 1 april af en zou ook rond die tijd met verlof gaan.. Heb dan 2 jaar op papier er gewerkt.. Ga maandag effe naar het juridische loket, hoop dat hun me kunnen helpen.. Ze hebben er idd een handje van om niemand een vast contract aan te bieden, in 10 jr praktijk heeft er 1 een vast contract, zegt genoeg toch?

@ JoMi, sterkte meid!

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Bagger! Na 4 jaar uit elkaar weer voor de zoveelste x een smsje van mijn ex dat hij me mist. Ik negeer het altijd maar, maar word er moe van en verdriettig! Ben al 4 jaar weg! En zwanger van een ander, voel me echt even heel ellendig.......kan het niet hebben nu :(

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Meisjes met de lieve woorden: thanks, doet me goed hoor! ;)

@Joki: ach, arm kind! Da's rottig hoor; had het zelf ook vaak als kind! Beterschap!

@Mamasan: beetje opkrabbelen nu he! Goed eten en rusten, dan komt het vast goed!

@Manootje: dat is super balen zeg! Maar je mag toch helemaal niet ontslagen worden als je zwanger bent?
    http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm

Morgen iets heel leuks doen; ben zo benieuwd!
    Vanmiddag plat gelegen, dus nu niet zo moe, maar neem nog even een molletje tegen de pijn, kan daar meestal ook goed op slapen.

Doei! Fijne Valentijsdag allemaal! ;)

15. @manootje
    Volgens mij heeft zogelukkig gelijk en kun je niet ontslagen worden als je zwanger bent... maar dat geldt voor een vast contract. Hoe het zit met een tijdelijk contract... volgens mij staan ze in hun recht om dat niet te verlengen.
    Neemt niet weg dat 't dikke SHIT is voor jou! Wat een sukkels... en dan ook nog zeggen dat je na je zw.verlof wel terug kunt komen. Bah. Dat is gewoon uitbuiten van de situatie. Ik zou zeker naar het juridisch loket gaan, zij weten sowieso wat ze hier mee moeten.
    Ik vind 't echt heeeel vervelend voor je meid.
    Sterkte en probeer goed op jezelf te passen... Liefs!

@Majkuh
    Wat is dat toch met mannen? Ik had ook zo'n ex...
    Probeer het bij je langs te laten gaan lieverd... hij is 't niet waard. Heb je anders ook nog contact met 'm? Als dat niet zo is, kun je ook nog altijd zijn nummer blokken op je phone. Dan weet je zeker dat je niet meer van dat soort smsjes krijgt.
    Jij ook sterkte!

Even EGO:
    Wij gaan zo naar Oosterwolde voor onze 3d/4d echo!
    :D:D:D:D

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goeden morgen allemaal

heb gister een leuke rustige dag gehad gister middag was me zusje er en heeft ze de kleine kunnen voelen ook hoe ze lag. ze voelde zich net een vk die aan de buik zit.savonds lekker uit eten geweest bij de griek zo lekker we gaan er vaak heen met de familie maar het is en blijft lekker.

vandaag word de vloer afgemaakt boven de laatste puntjes op de i. en dat scheelt dan alweer een hoop troep boven.

@marloes22 hey buddy zo hebben wij dat ff goed geregeld onderling!ik ga je ook nog ff toevoegen op hyves.

@zonstraal dank je wel ja wij vinden het ook super staan. als de klaboe enzo hangt dan is het helemaal mooi denk ik.
    hahah kan me voorstellen dat je man zin heeft om alles in elkaar te gaan zetten.

@sim80 volgens mij klopt de lijst nu. je mag mij en marloes22 samen voegen als buddy, hebben we gister onderling geregeld.

@evy77 je gaat de heleboel omgooien dus? hebben wij ook gedaan wij hebben eerste paar weken van de zwangerschap op de grond geslapen en eerst onze kamer gedaan (zelfde verf kleuren als babykamer) en toen pas de rest.

@manny ik heb er ook last van hoor. misschien ook omdat ik nooit een kwaal of iets gehad heb.

@harmless jep van mij mag ze komen maar beter nog even van niet.

@zogelukkig ja ik ken dat me man is er ook meer mee bezig dan ik. overal trots aan het vertellen dat ie over 3mnd papa is.
    hahahah ik moet altijd zo lachen om dingen die je soms typt :) hahahha waarom heb je geen billen :) :) :)

@daggie1984 welke smaak ijs?ik heb de dozen allemaal al binnen. moet alleen de prenatal doos nog.

@joki wat naar voor de kleine meid.

@mamasan wat lekker dat de pillen werken. ook al zijn ze smerig.

@jomi meid het komt allemaal echt wel goed je moet nog 13 weken en anders is er vast familie die kunnen komen helpen. komt goed!

@manootje meid wat klote zeg! mijn contract loopt op de dag dat ik uitgerekend ben af. en ben soms ook een beetje bang.

@majkuh wat een lul zeg hij baalt denk dat het kindje niet van hem is. lekker laten smsen kost hem geld!

zo nou ik ben klaar met reageren nu maar weer een bakkie koffie zetten.

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Stelletje kletskousen...ik kan jullie echt niet meer bijhouden hoor :oops:.

@ Daggie1984: Ik heb de kruidvat doos nog niet op kunnen halen, maar die van Prenatal wel dat is een hele mooie doos. Ik hoop dat ik mijn kraampakket binnenkort ook binnen krijg.

@ Webmiertje: Ow heerlijk een weekje CP wij zijn pas terug van CP hebben ook een heerlijke week achter de rug! Geniet ervan. Wat vervelend dat je zoveel vocht vast houd, pff moet je nog maar een dikke 11 weken gaat snel zeg! Ik denk niet dat het een speciale jongenskwaal is, toen ik zwanger was van Keano had ik nergens last van en bij deze juist wel (en dit is een meisje).

@ mamasan: Fijn dat de tabletten helpen! Heerlijk hoor dat je weer een bord eten op kunt.

@ JoMi: Doe rustig aan meissie, het komt echt allemaal wel goed! Maak je niet te druk hoor, dat is nergens goed voor.
    Rust is ook heel belangrijk voor jou en je beeb.

@ manootje: Wat erg dat je nu ineens ontslagen wordt! Je hart mag je hier altijd luchten meissie, ik denk aan je!

@ Makjuh: Dat is ook niet fijn om na 4 jaar uit elkaar te zijn nog sms-jes van hem te krijgen, snapt hij niet dat het over is?

@ zogelukkig: Wat ga je doen vandaag...? Ikkuh is benieuwd :oops:!

Vanmorgen heerlijk tot 08.00u kunnen slapen!
    Ik heb de laatste paar dagen last van mijn polsen/ellebogen...iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
    Verder alles goed, de kleine wordt steeds drukker in mijn buik. Krijg nu echt flinke trappen/stoten haha! Vanmiddag naar mijn schoonzusje toe, die heeft sinds vorige week een nieuw paard dus gaan we eens even kijken bij haar nieuwe paard.
    Mijn man en ik doen niks aan valentijnsdag, wij vinden het leuker om elkaar spontaan een keertje iets te geven dan op een verplichte dag.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Nou het zal aan mij liggen of aan hoe ik momenteel in mijn vel zit, maar ik begrijp dus niet waarom mensen van de lijst gehaald zijn. Wie heeft er last van de mensen die op de lijst staan maar bijna niet reageren :evil: Heb je meer recht als je dagelijks reageert.
    Ik ben dus ook van de lijst gehaald, nou ik ben nog steeds zwanger en uitgerekend in mei! Voel me eigenlijk behoorlijk geraakt :cry:
    Ik lees regelmatig mee maar reageer gewoon niet vaak omdat ik momenteel in een klote periode zit en als je dan ook nog eens van de lijst gehaald wordt, helpt niet echt, erg lullig.. Je zit je hart hier te luchten en het gaat best over prive zaken en vervolgens wordt je er zo uitgeknikkerd. Erg bedankt.

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen dancevalley

als je terug leest kan je ook zien waarom we het gedaan hebben.(dit is een gezamelijke beslissing)
    de lijst werd giga lang terwijl er een vast groepje is die reageert.
    mocht je weer op de lijst willen en als je weer meer puff hebt om mee te praten dan kunnen we je altijd terug plaatsen.
    er zijn namelijk ook mensen bij die in het begin zich hebben aangemeld en die nooit meer terug zijn gekomen.
    jouw daarin tegen zien we af en toe wel verschijnen ik heb er ook niet opgelet of jij er tussen stond.
    mocht je weer op de lijst willen pb dan even naar sim80.

ik hoop dat het zo duidelijk is en dat de rest het begrijpt dat ik het ff uitleg en het niet erg vind.

groetjes sabrina

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    dancevally ik zoek net de lijst op op pagina 558 staat de laatste en daar sta jij toch echt nog tussen bij 22 mei.

dus eerst goed kijken denk ik voor je een oordeel trekt.

groetjes sabrina

Deel Deze Pagina