Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wil jullie nog wel even bedanken voor jullie lieve reacties! Heb er echt veel aan een beetje steun en begip!

2. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Nou Sim je bloeddruk is inderdaad laag.. aan de dropjes?
    @Kroepie:morgen wel bellen hoor! Lekker dat de gordijnen binnen zijn, slecht hoor dat ze je dan zo verkeerd voorlichten over die bonnen. Wij hebben verduisterende rolgordijnen op alle kamers en dat is echt fijn. Zeker de kamers aan de achterkant van het huis liggen op het zuid-westen, dus daar kan het flink warm worden. Scheelt toch als je de gordijnen dicht kan doen.
    @Misspuma: er is inderdaad niks op tv (en al zou er wat op zijn.. mijn man zit voetbal te kijken, bleh)..
    @Marloes: goedgekeurd dus weer, alleen ff je suiker in de gaten houden. Ik denk dat ze dit in de gaten willen houden i.v.m. zwangerschapsdiabetes.
    @Manootje: wat een ontwikkelingen zeg. Toch wel fijn dat het niet zo "zwart" lijkt te zijn als je dacht, maar leuk blijft toch anders.. Goed aan jezelf denken nu he.. echt proberen om een beetje rust te vinden.
    @Marooz: jaha zorgen maken om je kindje.. en dat gevoel blijft als ze eenmaal geboren zijn. Hoop ook echt voor je dat de steen uit zichzelf komt of vergruist, op zo'n stent zit je ook niet te wachten.
    @Zogelukkig: ik vind het niet raar dat je een harde buik niet herkent. Ik heb er volgens mij ook nog niet vaak 1 gehad (of was dat onprettige gevoel dan toch een harde buik?).

Ga zo douchen en richting mn bed. Weltrusten allemaal!

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Marooz, welkom thuis! Dan voel je je zowieso al fijner dan in zo'n ziekenhuis Hopelijk komt die nare steen er snel uit!

Manootje, het klinkt toch ietsje beter al he, niet meer stressen en aan jezelf denken meid! En ga eens goed praten met je werkgever zou ik zeggen wat ze nou precies met je van plan zijn! Dan weet je het tenminste!

Marloes en SIm, hier ook een lage bloeddruk, vervelend voor jou maar gelukkig niet je baby!

Ik houd het even kort, moet nog e.e.a. doen. Morgenochtend komen mijn ouders. Ze blijven tot maandag, dus mogelijk heb ik de komende dagen wat minder tijd voor jullie. Maar ik zal jullie niet vergeten hoor!

4. *gaap*

Ben er al weer uit... na een onrustige nacht, weer een ochtend aan 't werk. Heb echt helemaal geen zin! Denk dat ik ook maar zo'n kalender maak (als Sim?) maar dan niet voor mijn meissie, maar voor mij. Kan ik lekker visueel kijken hoe lang het nog duurt voor ik met verlof ga en voor ik ga bevallen :)

Enniewee,
    Hele fijne dag vandaag allemaal.
    X

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden!

ja ik had gezegd niet eerder dan morgen hier weer te zijn maar kan het niet laten om ff te kijken hoe het met iedereen gaat en ff te reageren.
    ze moeten hier op de pagina zetten!WAARSCHUWING ALS U LID WORD VAN ZWANGERSCHAPSPAGINA.NL LET DAN OP DAT HET VERSLAVENDE UITWERKING KAN HEBBEN EN DAT U DAN NIET MEER TE REDDEN VALT! :) :) 8) 8) :( :( :) :) hahaha goh wat ben ik melig op de vroege morgen.

oke nu serieus dan maar weer.vannacht weer slecht geslapen de katten doen nog niet normaal tegen elkaar :confused: ik snap er niks van. en ben het nu wel zat om in 1 positie te moeten slapen. en hoop dan dat ik na morgen van gips en pennen af ben nou ja in iedergeval van pennen.

@majkuh toch lekker weer ff een bevestiging dat het een meid is.(vooral met een roze wagen)

@ria32 gefeliciteerd met de goede echo!

@kroepie ach zwangerschapsdementie he
    ik hoop ook dat ik me arm weer kan gebruiken denk zelf alleen dat ik nog gips krijg.

@misspuma er is bijna nooi wat op tv.

@marloes22 waarvoor is zon buikband dan?voel je zelf niet hoe de kleine ligt? ik voel het meestal maar dan 2 tellen later ligt het weer anders.
    en waarvoor krijg je fysio? sorry ben het kwijt denk ik.

@manootje meid denk je wel aan jezelf en de kleine 2 kilo afvallen is niet niks.pfff ik zou me in jouw geval wel ziek melden denk aan de kleine als het te vroeg komt is niet goed en het is al aan de kleine kant. please denk om jezelf.

zo ik drink nog ff een bak koffie en dan ga ik alweer bijna! tot morgen meiden. niet te veel kletsen!

fijne dag allemaal

6. Nou, net gebeld voor mijn uitslagen.
    Alles zat onder de 5.0, dus hartstikke prima. Geen zwangerschapsdiabetes.
    Mijn ijzergehalte zat op 7,7 dus dat was ook goed.

Is 't toch dat kleine monst... uhm ...wurm wat mij zo moe maakt!

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Ria32: ben zo blij voor jou, geniet er maar van!

@marooz: fijn om te horen dat je voorlopig terug thuis bent, iets minder fijn om te horen dat het niersteenprobleem nog niet is opgelost. Jij hebt toch ook nog niet veel geluk gehad hoor, dikke knuffel.

@Sabrina1984: ik probeer er voor de moment nog niet te veel aan te denken ;) . M'n vriend is er heilig van overtuigd dat ik het goed ga doen, aangezien ik een hoge pijngrens heb + al m'n kwaaltjes met m'n rug en darmen in acht genomen is hij er zeker van dat ik de pijn wel zal aankunnen :(

@Majkuh: oef ;) toch een meid. Ben benieuwd naar de foto's.

@manootje: probeer het toch een beetje rustig aan te doen en ik hoop dat je snel een beter zicht krijgt op de situatie.

@kroepie: hartstikke goed dat je waarden goed zijn!

EGO:

Wij hebben gisteren een leuk avondje gehad. We zijn naar Alex Agnew gaan kijken, een belgische standup comedian en het was super. Heeft me helemaal ontspannen.

Morgen brengt een collega een "Tarte al djote" mee voor mij, dit is een snijbietentaart uit Nijvel, Wallonië, het ruikt enorm maar is ongelofelijk lekker, mmmmmmmm, krijg het water al in m'n mond ;)

Gaan zondag dan toch nog niet achter de babykamer, m'n vriend heeft een andere kamer gevonden op 2edhands.be en wil graag eerst eens naar deze kamer gaan kijken.

Sinds dit weekend ben ik 1kg vermagerd en ik heb geen idee waarom, eet normaal, snoep nog steeds :) , zou ik me zorgen moeten maken?

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    inderdaad schrikken ook voor mij..door het verhaal te lezen...kom ik erachter dat het dus niet normaal is?? ik heb ook last van die buiken..komt een hele punt op me buik..vaak sávonds... :(

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    FOTO'S VAN ONS MEISJE! :D

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    sorry voor het spammen hoor ;)
    maar is ze niet prachtig?! ;)

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ze is prachtig, mooie foto's hoor!

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

Pak er eerst maar eens een schermpje bij,want jullie hebben flink gekletst.

@sabrina, vervelend dat je kat zo raar doet, reageerd hij niet op je zwangerschap?
    Hier heb ik momenteel ook een haaibaai rondlopen, met als gevolg een hoop gedonder,vooral snachts.

@zogelukkig, oei das schrikken meid.
    Nu wel lekker rustig aan gaan doen hoor!

@sim,wat leuk dat afkruisen, zo wordt het volgens mij 'echter'voor je meiden.

@mamasuusjuh, sterkte, hopelijk komt er snel rust in de tent.

@ria, fijn dat je mag gaan afbouwen!

@marooz, welkom thuis, fijn dat je naar huis mocht.
    Ik ga heel hard voor je duimen dat dat steentje uit zichzelf verdwijnt.

@majkuh, ben heel benieuwd naar je foto's.

@manootje, pfff wat een rotsituatie zo ook.
    Maaruh gewoon aan je kleintje denken hoor, die gaat voor.

@kaatje,veel plezier met je ouders

@sabrina, een waarschuwing is inderdaad op zijn plek :)
    Veel succes alvast morgen.

@kroepie. fijn dat je waardes goed zijn, dus toch het mon...uhm wurmpje :)

@evy, Misschien zit je beeb ff in een groeispurt en verbruikt hij wat meer waardoor je een kg kwijtraakt.
    Zolang het er niet af vliegt zou ik me geen zorgen maken.

@majkuh, gave foto's! Van mij maghet snel 4 maart zijn, ik wil ook.

NOu volgens mij ben ik weer bij.
    Gisteren op extra controle geweest en had geen puf meer om te reageren.
    De gyn was tevreden, buikkie is een heel stuk rustiger en de cervix is onveranderd :whistle:
    Wel is ukkie al aan het indalen, maar dat was geen verrassing, want Damian was met 29/30 weken ook al volledig ingedaald.
    Het is alleen maar fijn voor mij,zo krijgen mijn ribben weer wat meer ruimte.
    We hadden nog even nagevraagd over de carnaval en ze zei dat ik de groep maar niet moest teleurstellen nu ze een stoel voor me geregeld hadden :)

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    ben er even snel.

Marooz fijn dat je weer thuis bent, hopelijk kun je daar nog wel even van genieten.

Gafe foto's Makjuh.

Wij hadden ook gisteren de 3/4 d echo en wauw, wat een heerlijk ventje krijgen wij zeg! Echt heel gaaf, hij lijkt op zijn zus met zijn kleine neusje. Zo mooi. En nu al kon ik zien dat mijn kerel er wel in zit hahahaha. En zijn pipi op 3/4d, moet toch niet gekker worden. Nu is het wachten tot hij in real life komt. Hij ligt nog steeds in stuit, zo ligt hij al ruim een maand. Ben benieuwd wanneer hij gaat draaien. Hij heeft een lekkere bolle buik dus minimaal 7,5 pond zou hij wel worden. Dat zei ze bij Gwen toen ook en dat was ook een 8 ponder dus dat zal nu ook wel het geval worden denk ik.

Ik ga boodschappen halen, vanmiddag even plat. Om half 5 naar de vlos

18. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    zaterdag naar de 9 maanden beurs..lijkt me erg leuk..
    Marooz, wat fijn dat je weer thuis bent..hopen dat alles loopt zoals het nu lopen moet
    Makjuh, mooi meisje hoor, je zal wel trots zijn!
    @all ik moet zo veel bijlezen...ik hou het amper bij..

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    MAMSAN: ik heb ze gepost en ze staan ook in mijn album ;)

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @mamasan: ah ok, dan ga ik me niet te veel zorgen maken, bedankt

Deel Deze Pagina