Omdat het de eerste is, wist ik dus ook niet wat het was! Maar nu herken ik het dus en dan ga ik ook zitten en even rustig ademhalen. Voorheen dacht ik: ach, ik heb "gewoon" last van buikpijn, ik ga wel lekker door..... Die punt ken ik ook; ziet er heel maf uit! Mannetje denkt dat het de baby is, maar dat is dus niet zo.
Prachtig Majkuh; wat lag ze er mooi voor! Kunnen jullie zien op wie ze lijkt? Ach....lees nu dat je opa is overleden, he wat naar! Sterkte meissie!
@Mamasan: Carnaval vieren? Vroeg er gisteren 1 of ik een gaatje in m'n kop had! Doe je in hemelsnaam voorzichtig, mamasan! MisssZ: Mooi he, zo'n echo! Ik dacht dat je nu nog niet over stuitligging mag spreken hoor, de komende weken buitelen ze nog lekker alle kanten op! Pas met 32 weken ofzo moeten ze met het hoofdje naar beneden gaan liggen.
hoi Meiden @Majkuh, wow wat een mooie foto's van je meisje zeg. Echt duidelijk. @Manny, ooh leuk de negenmaanden beurs, ben er 2 jaar geleden geweest. Vind het wel erg druk . Heel veel plezier. @MissZ, leuk zeg dat jullie ook al z'n mooie echo hebben gehad. @Mamasan, is idd wel vroeg ja nu aan het indalen. fijn dat verder alles goed was met jullie beebje. Hoe is het verder met je. @Kroepie, super dat de uitslagen goed waren. @Majkuh, lees net dat je opa is overleden, gecondoleerd meid en veel sterkte. Jippie vandaag 30 wkn. Weer een mijlpaal
@makjuh gecondoleerd met het verlies van je opa, veel sterkte.. @zogelukkig..voor mij de eerste keer ook, ik maak me vaak wel zorgen over die buiken..zal het maar melden bij de Gyn
@majkuh, gecondoleerd @zogelukkig, ja hoor ben voorzichtig. De carnavalsvereniging heeft een rolstoel voor me versierd, dus geen gehos voor mij Het is ook alleen maar de middag, brakkencarnaval, dus het is meer voor de kids. De ouders staan er bij voor de sier,terwijl de kids los gaan @sim, 30 weken alweer, lijkt voor mij nog mijlenverweg Hier gaat het redelijk goed, zo lang ik mijn rust maar pak en mijn medicijnen niet vergeet Ben echt een alzheimer, maar merk het ook heeeeel snel als ik ze vergeet. Nou ik ga zo weer ff plat met zoonlief, ennuh niet te veel beppen hoor anders loop ik weer zo ver achter
Gecondoleerd Majkuh, niet leuk. Wel prachtige echo foto's... hoop dat je daar een beetje afleiding in kan vinden.
EGO heb de hele dag op me werk pijn in me rug..soms word het echt ondraaglijk. ik zit de hele dag...40 uren in de week. me baas wilt niet aan een andere stoel helpen want dan kan ik wel elke maand een andere stoel halen nu zegt hij. ik mag nu elk uur even lopen/pauze. het helpt me niks. heb elke dag pijn..en word er niet vrolijk van . Mijn avonden zijn ook beeinvloed daardoor.
Wat een fijne baas heb jij! Hij heeft de plicht om voor goede arbeidsomstandigheden te zorgen, zeg hem dat maar!
weet ik zogelukkig. Maar heb toch het idee dat dit een voorkeurshouding is. Zal wel loslopen hoor hahaha. Gwen lag met 24 weken al met haar hoofdje beneden en heeft zo tot de bevalling gelegen. Makjuh gecondoleerd. Ik ga plat, ben moe
Nou ja Manny schandalig zeg. Hij moet "blij" zijn dat jij nu 40 uur kan werken... Heb je een bedrijfsarts/afdeling personeelszaken die je kan raadplegen? Nu goed om jezelf denken hoor, dat doet niemand anders voor je.
Gisteren verhelderend gesprek gehad bij de fysio.. Ik vertelde haar dat ik vorige week dinsdag zoveel pijn in mn rug en bekken had gehad, dat ik echt bang was in de ziektewet te belanden. Ook vertelde ik dat de ergste pijn de volgende dag weer weg was. De fysio dacht dat die pijn veroorzaakt was door het draaien van de baby (en dus lekker duwen van hem/haar). Dat kan natuurlijk heel goed, want tot voor kort lag de baby nog in een stuit en op de echo afgelopen maandag was te zien dat de baby niet meer in stuit lag. Zou een logische verklaring zijn.. helaas ben ik niet pijnvrij hoor.. vooral 's avonds en 's nachts veel pijn, maar overdag gaat best goed.
@ Marooz, hoe voel je je vandaag? @ Sim, doen ze bij jou wat aan je lage bloeddruk? Die van mij is ondanks dat ik daar net had zitten huilen 100/50, dus ook heel laag. Hb was net op het randje. @ Kaatje, veel plezier het weekend! @ Kroepie, ja idd zo'n kalender is best een goed idee, niet bang dat het toch nog veel lijkt? Snap wel dat je geen zin meer hebt, wordt gewoon tijd voor verlof! Enne goed nieuws meid met je suiker! @ Sabrina, nou idd, het werkt echt verslavend! Succes met je arm meid @ Evy, Leuk zo'n avondje en succes met de babykamer! Hier ook afgevallen, ik weet de oorzaak wel. Maar kan bij jou zijn dat je lichaam ook wat harder met gaan werken met een groeiende buik en dan verbrand je ook meer.. @ majkuh, geweldig de echo foto's! He bah wat naar nieuws, gecondoleerd! @ Mamasan, Goed nieuws! Wat een opluchting dat het beter gaat! En veel plezier met de carnaval! @ Missz, cool een leuke 3d, heb je foto's? @ Manny, tjsee meid, het is niet de bedoeling dat je zo'n last van je rug heb. Nu nog zoveel werken, pet je af. Vind dat je gewoon recht heb op een goede stoel! Sterkte! @ Kippie, hoop dat dit idd de reden was, is niets aan die bekkenpijn! Ik heb vandaag voor m'n rust gekozen. Misschien een beetje gemeen, maar ik zou vandaag voor de verlof dingen regelen (mocht onder werk tijd), had dit gister al gedaan en ben vandaag lekker thuis gebleven. Niets voor mij, had normaal gewoon gaan werken, maar vandaag niet. Uiteindelijk is het allemaal wel vaag hoor met de verlof, niemand weet hoe het nu echt in elkaar steekt.. Zijn we al die maanden bezig met een ander huis, staan er deze week wel 5! op. Net nu ik hier me aan het voor bereiden was hier te blijven, heb echt geen zin meer na al die toestanden om nu te gaan verhuizen. Kunnen het weekend de babykamer ophalen en ik wil gewoon rust.. Pff al die dilemma's.. Toch ongelooflijk zijn al een jaar bezig, ook met koop enzo. En nu staan er allemaal huizen op waar we ook wel wilde kopen. En met urgentie grote kans dat je het krijgt.. Voelt ook heel raar om nu niet meer te willen..
Meiden even jullie advies, Ik heb sinds een paar dagen geleden dat als ik opsta door mijn bil/ been ga. Nu werd ik vannacht wakker met z'n pijn in mijn rechterbeen. Ik dacht ik heb miss wel verkeerd gelegen, maar de pijn die blijft maar vandaag. Het straalt van mijn onderrug uit naar mijn bil en rechterbeen. Het lopen gaat steeds moeilijker nu . Help.....
mooie dame heb je hoor maaike! en gecondoleerd met je opa... Manny, belachelijk dat je baas geen andere stoel wil regelen, ik zou dat eisen hoor! Ik kon er wel een krijgen, het werd me zelfs aangeboden. Volgens mij heb je er recht op! Wat je ook kunt doen is een soort extra rugsteuntje, dta heeft mij veel geholpen. Wij hadden een soort ergonomische experts op dat gebied, die kwam bij je langs om je bureau en stoel te controleren. Dat is standaard als je zwanger bent daar. Voordeel van bij een groot bedrijf werken! Maar die beval dus zo'n speciaal rugkussentje aan, en dat heeft mij erg geholpen! kippie, vervelend dat je veel pijn hebt... hopelijk gaat het beter nu de baby gedraaid is? ik heb ook wel last de laatste tijd, het is een van die dingen die erbij hoort denk ik... mijn ouders zijn inmiddels gearriveerd. Lekker geluncht net met hollandse kaas en heeel veeel karnemelk, jummie jummie jummie. Ze hadden echt de hele auto vol met lekkere dingen. En een flinke stapel boeken te leen, dus ik kan weer even vooruit!