Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @MissPuma, de chinees was heerlijk...! Lekker veel gegeten. haha..
    Wat balen zeg dat je zo slecht slaapt. Ik kom gelukkig wel in slaap, maar tegen een uurtje of 3 moet ik plassen en dan slaap ik niet meer in.
    Ik lig dan zo een paar uur wakker. En als ik net slaap wordt de kleine meid wakker. Grrr...
    Lekker dat je morgen ochtend even voor jezelf hebt.
    Mn meisje gaat morgen naar de creche. Ik ben vrij, aar ik ga morgenavond naar de 9 maandenbeurs. Dus heb ook een ochtend lekker voor mezelf.

@Marloes, wat balen zeg dat je nog zoveel pijn hebt. Je hebt jezelf wel goed geïnstalleerd.. :D

@Sabrina, veel succes morgen.!

2. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dank jullie wel meiden voor jullie reacties. Ben blij dat ik morgen naar de fysio kan. Word er niet beter op. Ik denk dat ik dadelijk maar een warm bad ga nemen.

@Manootje, Bloeddruk: Eigenlijk heeft de vk niet echt veel gezegd over de lage bloeddruk. Alleen wat meer zout eten en veel drinken. Dropjes schijnen alleen voor even te helpen. Vind het zelf erg lastig, moe, lusteloos, duizelig. Mijn Hb zat op 6.6, dus dat helpt er ook niet aan. Gelukkig kan het voor het kindje helemaal geen kwaad.

@MisssPuma, wat lijkt me dat een heerlijk gevoel zeg dat je nu al weet dat je een baan hebt na je verlof. Gefeliciteerd hoor.
    Ik moet straks in mijn verlof ook op zoek naar een nieuwe baan.

@Kaatjek, heerlijk voor je zeg dat je ouders bij je zijn. Geniet er maar lekker van.

@Sabrina, ooh was je vandaag op de beurs geweet. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Als het dan maar leuk was he.

@marloes, gaat bij vandaag dus ook niet echt beter wat betreft je rug ect.
    Balen he. Blijf maar lekker op de bank liggen :) .

@Joki, was de chinees lekker...Duik er maar lekker vroeg in vanavond. Hoop dat je vannacht wel goed slaapt.

@Kroepie, klinkt beroerd meid, geef je een dikke knuffel :) .

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb maar weer ff een extra venster geopend. 8 pagina's :confused: Maar kijken hoe ver ik kom.....

@Dancevalley: Heb helemaal over je verhaal heen gelezen geloof ik. :oops: Wat vervelend dat je relatie echt voorbij is meid. Hier op het forum is een apart stukje voor mama's die het alleen moeten doen. (Niet zoals ik af en toe nee echt altijd) Wie weet kun je daar het eea vinden dat je helpt. Ik hoop dat je wel verder van je zwangerschap kunt genieten.

@Majkuh: Ja ze zeggen dat iedere bevalling de helft van de tijd inneemt. Toch hoop ik het niet voor je. Niet dat een snelle bevalling je niet gewenst is maar het kan ook TE snel waardoor je wat lichamelijke problemen kunt krijgen zeg maar. Dus wel snel maar niet te oke ;) Je bent trouwens op mijn zus verjaardag uitgerekend. (HAHA maar de meeste mensen hier zijn uitgerekend op een van mijn familileden verjaardag.... Lekker gepland van ons....) Fijn dat je echo zo leuk was! En sterkte met het verlies van je opa!

@mamasan: Balen van die box zeg. Had je zo je zinnen op gezet. Maarhumm lachgas wordt niet meer gegeven toch? (Heb ik laatst opgevangen)

@Evy: Misschien niet de meest geweldige bevallingsverhalen hier maar we doen het allemaal nog eens dus het spreekwoord: het resultaat telt, gaat hier zeker op hoor!

@kippie: ach 1 naald en ik ben onderzeil.... Dan heb je ook geen pijstilling meer nodig ;) Volgende vk afspraak gaat manlief mee. Kan hij mij rijden want ik ben daarna altijd al mijn energie kwijt.

@kroepie: 2 weken overtijd en 51cm en 3300 gram. Das bijna gelijk met mijn vent... Ook overtijd hoeveel weet nogsteeds niemand 52cm en 3335 gram... Top dat je waardes goed zijn! Lekker nieuws! Goed dat je minder gaat werken en voor jezelf kiest!

@Sabrina: Wat leuk van je dinnetje! Hoe heet de kleine meid?

@Missz: Ook al een mooie echo. Wat heerlijk. Zit je foto's op hyves te kijken ook zo leuk!

@Manny: Veel plezier op de 9maand beurs. Vreselijk dat je zo veel pijn hebt zeg.

@Rian: Verkijk je niet op de hoeveelheid kleding. Je verschoont de kleine zoooo veel. Kraamzorg kijkt niet naar verbouw rommel bij de intake hoor. Ik kreeg vorige keer met 33 weken de drang om de wc te verbouwen. :( Ben letterlijk met de kango aan het werk gegaan. Manlief kwan thuis en het kleinste kamertje was niets meer van over. Zelfs de pot eruit gerukt... Ik heel trots zo.... en nu moeten we hem wel opnieuw inrichten..... Buurman kwam aan me vragen of manlief gek was om zo'n lawaai te maken, omdat ik rust nodig had... Die was dus gewoon op het werk..

@zogelukkig: Gelukkig doet je beeb het goed! Rust houden meid!

@kaatje: een werkster! :confused: Super!

@Joki: Veel plezier met bankhangen! Enneh was de chinees lekker? (Ik vind dat ook altijd lekker alleen tijdens de zw-schap kan ik het ineens niet meer binnenhouden, vreemd he!)

@Sim: Leuk terugtellen met je kids! Ik probeer het nu met onze boef totdat papa weer thuis is. Maar is lastig voor hem. Geen tips voor je klachten helaas, herken het niet, sorry. Suc6 morgen bij de fysio.

@Zonstraal: Ik hoop dat een dietiste kan helpen.

@Mamasuusjuh: Hoe is het met je partner al wat opgeknapt. Heftig hoor al die turbulentie bij jullie hou je taai. Jammer dat je pas zo laat mag voor de 3d. Wij belde om 9 uur s avonds en de volgende dag lagen we er haha wat een verschil!

@Colin: Fijn dat alles goed gaat! Brandend maagzuur kan inderdaad vervelend zijn.

@Marooz: Wat fijn dat je weer thuis bent meid. Hou je taai he!

@Ria: Ook al zo'n mooie echo gehad. Fijn hoor!

@MissPuma: Had je lekker gebadderd? Super dat je de baan hebt! Geweldig.

@manoontje: Echt een K situatie waar ze je induwen hoor. Pff probeer toch te relaxen gewoon extra genieten van je kleine meid in spe. Dat is je zorg nummer 1. De rest komt wel.

Doet me trouwens denken aan die ophef over de economie. Ik vind het zo'n onzin. "We" gaan er 3% op achteruit. Niet dus, 2 verdieners waarvan er 1 op straat komt te staan gaat 50% achteruit! En singles die op straat komen te staan worden helemaal in een K positie geduwt. De rest turft gewoon door...... Mijn nicht is hoofdverdienster en komt op straat te staan. Een van mijn neven is single en idem dito.... Pff wat een ellende. (Sorry moest me even van het hart)

Leuk hoor de dames op hyves! Echt super om daar de foto's te zien! Wie twittert er hier trouwens? Wat kun je er in godsnaam mee?

4. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Sim, ik hoop dat de fysio je kan helpen morgen. Misschien helpt het warme bad ook een beetje.
    De chinees was heerlijk..! Lekker met een bord op schoot voor de tv.
    Het vroeg naar bed werkt helaas niet voor mij. Lig ik te lang wakker. Een uurtje of 10 gaat het worden denk ik.

5. Sim jij bent dus ook zo aan het sukkelen....
    Lijkt wel op mij!
    ik had ook de klachten moe,lusteloos,slap en en regelmatig duizelig!
    Bloed laten prikken op allerlei dingen maar kwam eigenlijk niks uit!
    Mijn hb was ook 6.4 dus goed.

Had wel net als jij een lage bloeddruk...
    jij hebt verder last van je rug/bil/been
    en ik heb het heel erg aan mijn onderrug en schaambeen....
    ik had alleen gisteren in 1 keer suiker in de urine...

ppff valt dan niet mee he!

6. ooohh joki jij moet er s'nachts dus ook uit voor een bezoekje aan de wc...
    vervelend is dat he...
    Gelukkig val ik nog redelijk snel in slaap daarna.
    Veel plezier morgen bij de 9 maanden beurs!

7. Wie zit er allemaal op hyves dan ? ik heb er maar een paar ?
    Kroepie en sabrina...
    Of vergeet ik nu iemand ? Sorry dan :oops:

En wat is twitteren ?

8. Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Net toch nog uitgehuild bij mannetjelief. Dat ik het zo naar vind dat mijn werk nu op mijn collega's neerkomt, dat ik bang ben dat ik mensen teleurstel, dat ik het zo lastig vind dat ik niet kan doen wat ik graag zou willen doen en dat ik er zo van baal dat ik me zo moe voel :cry:

En ik weet wel, ik moet voor mezelf kiezen en voor mijn kleine en het is maar tijdelijk en niemand neemt het me kwalijk en niemand is teleurgesteld als ik voor mezelf kies omdat ze het allemaal wel begrijpen en ik stel juist mensen teleur als ik toezeg dingen te doen die ik niet waar kan maken... Verstandelijk weet ik het allemaal wel, maar het is zo niets voor mij. Ik ben altijd druk en bezig en heb alles goed op een rijtje en ik vind het zo lastig te accepteren dat dat nu allemaal niet lukt.
    Ben voortdurend in strijd met mezelf. Wil steeds laten zien dat ik er voor ga, dat ik niet wil dat anderen 'last' hebben van mijn zwangerschap en zo loop ik alsnog mezelf voorbij.
    Het minder werken? Ik vind het verschrikkelijk maar besef verstandelijk wel dat het niet anders kan. Voor mij voelt het alleen als falen.
    Ja ja, de lat leg ik erg hoog voor mezelf.

*snik*
    Bedankt voor 't luisteren...

9. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hej Buddy! Het is een heel normaal gevoel hoor. En van de lijn kunnen we heel veel roepen maar je gevoel is gewoon er 1 van toewijding! Niets abnormaals aan. En lekker tegen je mannetje aanpraten.

@Marloes: Op hyves heb ik ook Bianca en Misssz (sinds vandaag ;) ). HAHA 'collect them all ;) '

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Kroepie, dikke knuff... Ik snap je gevoel heel goed hoor.
    Lekker uithuilen bij je mannetje.

@Marloes, ik wil te graag weer slapen denk ik, omdat ik weet dat mn meisje altijd heel vroeg is. Moet gewoon wat beter ontspannen.
    Ik ga het vanacht proberen.
    Ik heb ook hyves, maar ik heb helemaal niemand van jullie. :cry:

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloes heb je gevonden!

12. Hoe heb je mij gevonden dan ? :D

Joki wat is je hyves ?
    Voeg ik je toe ;)
    Hopelijk kan je vannacht na je wc bezoek wel in slaap vallen zodat je wat meer uitgerust bent!
    Hoelaat is je dochtertje meestal wakker ?

13. Hyves:
    kroepie01.hyves.nl

Voeg me maar toe :D

14. hihi ik heb jou al ;)

Maar vind het wel moeilijk onthouden wie van het mei forum is hoor...
    komt omdat de meeste hier een andere naam gebruiken dan op hyves... ;)
    dus misschien heb ik er wel meer haha

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zag je bij de mei mama's 2009 onder het onderwerp zwangerschapspagina.nl staan. HAHA daar had je je naam van hier bij staan. Gewoon allemaal hetzelfde ;)

@Joki: Ik heb verschillende dames gevonden via de hyve: http://mei2009.hyves.nl/ Ben je daar ook al lid? Ga gelijk zoeken ;) Hmmm ik vind je niet...

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Harmless, nee ben ik niet lid van.

@Marloes, vanmorgen was het 5 uur. :confused:
    Meestal is het een uurtje of zes als ze waker wordt. (ook erg vroeg hoor)

17. hahaha weet nu pas via die mei hyves dat jij harmless dezelfde bent als dolgelukkig whaha

Heb effe gekeken en heb er idd ook meerdere... Maar staan er ook bij die nu niet veel in dit mei topic hier aanwezig zijn of wel ?

18. poeh dat is idd erg vroeg!
    Dan snap ik heel goed dat je nog wil slapen daarna...
    nou hopelijk gaat het vannacht beter!

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik ga maar eens naar bed. Hoop op een goede en vooral lange nacht.
    Welterusten en tot morgen.!

Deel Deze Pagina