Ik, ik, ik! Alleen zie ik dat mijn banner dan niet klopt (wat ik overigens al dacht). Ga ik maar even op zoek naar een andere!
ja draadje klote huisarts zeg ik kan ik vandaag langskomen nee.. het is alleen bloeddruk meten kom op is zo gedaan :s zegt die komt morgen om 11 uur ja ik ga er alleen heen met een kind terwijl ik duizelig enz bent.. nu wachten tot woensdag pfff en moeilijk he draadje mond houden hier weet alleen me moeder het dan maar willen nu echt wachten tot we een echo hebben gehad met vertellen.. maar is inderdaad heel moeilijk
Bij mij heeft ze niks kunnen zien. Ze denkt wel dat het mis is.. Moet maandag weer testen als die negatief aan geeft is het over en anders moet ik dinsdag er weer heen voor nog een echo.. De inwendige echo doet helemaal geen pijn
Is het normaal dan dat ze niets heeft kunnen zien? Ze moeten toch kunnen zien dat er iets ingenesteld zit als het er nog is? Bij mij is het intussen weer bruin bloed nog steeds maar een beetje, draderig slijm, bruin/rood en ongi buikpijn anders als de steekjes van de afgelopen dagen.. Als het morgen nog zo is bel ik gewoon zelf de gyn en ga ik niet zitten wachten op die stomme ha
He nee Naiobi, hoopte toch op ander nieuws.. in ieder geval een dikke knuffel voor jou. En Lautje voor jou is het ook spannend. Weinig meelevend van je huisarts. Om wat zekerheid te krijgen zou je idd de gyn of de vk kunnen bellen. Misschien dat ze ook een echo kunnen maken? Deze onzekerheid is ook maar niks.
dag dames, ik heb vandaag mn nod, vanmorgen nega getest, maar nog niet ongi dus ik las hier alvast wat mee. ff vraagje aan de dames waar de huisartsen niet van mee werken, waarom bellen jullie niet je gyn of verloskundige en leg je het verhaal uit? sterkte allen en de rest geniet van jullie zwangerschap, hopelijk wordt ik ook een mei mama. xxx
kwam ff lang om te kijken of er al nieuws was van Naiobi.. ja dus.. idd, niet het nieuws waar ik op gehoopt had! balen meid zeg... had echt gehoopt dat t goed zou zitten! Maar het kan nog.. toch?! *dikke knuff*
he nee Naiobi, wat balen zeg. En nu moet je dan weer een week wachten. Altijd dat afwachten maar pfff...........sterkte meid
@Nairobi: Ik vrees dat je er maar inderdaad van uit moet gaan dat het niet goed is. Mocht het wel goed zijn is dat een meevaller. En als het niet goed is heb je je daar iig op voorbereid hoe moeilijk het ook is. Alle nieuwe mama's welkom! En iedereen gewoon blijven meelezen en posten hoor. Niemand kan alles bijhouden, dat is gewoon een onmogelijke taak. Maar het is wel super om iedereen op de hoogte te houden en een vraagbaak te hebben en je frusti's en onzekerheden van je af te schreeuwen. Dus niemand weggaan hoor! @Mac: Nog een paar daagjes wachten, in het weekend als het dan er nog niet is weer testen. Wellicht heb je iets later je ei gehad.
@dolgelukkig, zou natuurlijk kunnen, of ik wordt vandaag alsnog ongi, de dag is nog niet voorbij. wachten dus.....
Martine wat ontzetten balen meid... Heel veel sterkte! Naiobi voor jou ook heel veel sterkte, erg vervelend dat er niets te zien was op de echo... Lautje ik zou als ik jou was ook gewoon een gyn of vk bellen en vragen of zij iets voor je kunnen betekenen, maar het is wel zo dat als het nu mis gaat het absoluut geen kans op leven had en dat er niets meer aan te doen is... Ik ben nu wel weer toe aan wat positief nieuws hier, dus kom maar op nieuwe mama's!
ik hoop zo dat ik jullie en onszelf goed nieuwe kan brengen. nog ff geduld. moet zo werken, pfff geen zin, want ben niet in orde. verkouden keelpijn, lamlendig enzo. gelukkig maar 4 uurtjes werken. ben dus zo weer thuis. xxx
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 9 mei * Nano73, 1ste kindje (?) 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje 12 mei * Joki, 2de kindje * Marije1980, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje Eventuele afspraken * 9 september Miracle, 1ste echo, 6,5 wkn, 11.30 uur * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 Linda1980, intake vk 11:00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Marije1980, 1ste echo Draadje, 1ste echo 7,3 wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 * 25 september Ylona, afspraak VK Birgitte,afspraak Remmar 1e afspraak VK * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote] * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 45 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Zo, na 20 min eindelijk bij gelezen! @Nairobi: SHIT! Had graag iets anders gehoord. Bijzonder dat je al heel snel er een vervelend gevoel over had... Ik blijf toch duimen voor goed nieuws... @Martine: vervelend meid.... Hoop dat het jullie snel weer gegeven is... @Marloes: Het is niet dat ik sex niet aandurf, maar heb totaal geen zin ik vind knuffelen nu veel fijner! @alle nieuwe moeders: GEFELICITEERD @alle andere moeders: Heb jullie stukjes gelezen, maar weet het niet meer Ben het hele weekend moe geweest en vandaag op mijn werk ook. Kreeg op mijn werk ook nog perongeluk een schop in mijn gezicht, dus ben nu nog duizeliger en misselijker Schiet dus lekker op! Ik hoop wel dat iedereen er gewoon lekker bij blijft. Ik kan ook niet steeds reageren, maar als ik 's avonds thuis kom dan ben ik altijd blij als ik weer lekker op het forum ben (beetje veslaafd )
Naiobi, heel veel sterkte. Je leeft nu in onze grootste nachtmerrie en we leven allemaal met je mee! Liefs Elke
Jeetje wat voor werk heb jij dat je een schop in je gezicht heb gehad Wel kl... dat je je nu nog duizeliger voelt...
hihi... daar ben ik ook wel beniewd naar! (hoewel het op mijn werk ook niet zo raar is, als het gebeurd.. hihi.. )
We houde ook het ergste in gedachten ze gaf ook dat het veelste vroeg was voor een echo.. Maar jah zijn genoeg mensen waarbij je leest dat ze wel wat zien.. Voor ons is het niks anders dan wachten tot maandag en dan testen.. ( op mijn vriend's verjaardag )...