goedenmorgen meiden nou kom net uit het ziekenhuis en ben niet zo heel erg blij! ik heb nu geen gips meer dat is wel lekker want kan ik weer normaal douchen enz. de pennen eruit halen was geen lekker gevoel! maar ik mag de komende 2 weken nog niks doen dan alleen klein beetje oefenen zodat het niet stijf word. dan mag ik langzaam aan weer wat bewegen en wat pakken maar niet veel. dus ben nu nog 4 weken zoet. dan moet ik teryg voor controle en weet ik pas meer. maar ik had al gehoopt dat ik wat mocht en licht werk mag doen maar moet van de dokter nog 4 weken thuis zitten. dan kan ik nog 2 weken werken en dan al verlof. maar de vraag is kan ik nog werken die 2 weken! pfff vermoeiend hoor. @misspuma haha de dekbedden zijn voor de uk nee alleen maar weer dingen gekocht voor de kleine. ben blij dat ik er gister optijd in lag had het echt nodig. @marloes22/buddy lief van je helaas zoals je hier boven leest valt het niet mee. @sim80 was super leuk ach vroeg na bed gaan doet wonderen @harmless ja zeker leuk morgen gaan we baby kijken! ze heet fredereque. wat is twitteren? @joki ik heb je geaccepteerd hoor! @hyves wel makkelijk he dat ik een ding aan gemaakt heb wat de nicknames zijn! voel me vereerd. zo ben weer ff bij met lezen! ga nu lekker saucijzen broodje en kaas broodje eten! heb ik wel verdiend na vanmorgen!
Voor degene die me toe willen voegen http://desnuda.hyves.nl/ dit is mijn hyves site zit ook bij de meimama's op hyves
Hey meiden, Ik ben een paar daagjes weggeweest en ik heb zo een 20 blz bij te lezen hahah, nu geen tijd, maar ik zal vanmiddag ff kijken. Groetjes
@Sabrina, Fijn dat het gips eraf is. Het lijkt me echt naar als ze de pinnen eruit halen. Hoe hebben ze dat gedaan.? Vervelend zeg dat je nu nog niks mag doen. Hoe voelt je arm nu.? @Ria, ik heb je uitgenodigd. @Oem, succes met bijlezen. Alles in huis is weer fris. (Nou ja bijna alles) Ben nu klaar voor vanavond. Kan nog even relaxen op de bank. Lekker nog even een broodje en soepje eten.
Hee Joki/buddy wat balen dat je weer zo slecht hebt geslapen. Kan me voorstellen dat het zwaar is als je meisje ook nog eens om 5 uur wakker is en daarna niet meer gaat slapen. Hoop dat je het een beetje volhoud op de beurs. Veel plezier in ieder geval!
@Kippie/buddy, daarom vind ik het nu ook zo heerlijk dat ze nu op de creche is. Gisteren koste me het zoveel energie om steeds maar haar om me heen te hebben. Nu kan ik gewoon doen waar ik zin in heb. Vind het heerlijk af en toe. Ik doe rustig aan vanavond. Denk wel dat ik morgen kapot ben, maar dan is manlief ook thuis, dus mag hij wat meer doen in huis. haha...
Wow, veel succes met het bijlezen hoor @Sabrina1984: ai, moet pijnlijk geweest zijn, maar je bent er vanaf.
@Kroepie: ik herken je verhaal over je werk en de lat zo hoog leggen (ook zo'n perfectionistisch type?!). Maar ik denk dat jij er meer mee zit dan je collega's.. die begrijpen het vast. En je kan beter die 3 dagen er echt zijn, dan meer dagen maar half half. Ik weet zeker dat als je je er eenmaal bij neer hebt gelegd dat er dan een rust over je heenkomt en dan hoop ik dat je niet meer zo moe bent en lekker kan genieten van die laatste weken (ja zo noem ik ze al voor het gemak!).
@joki ja is zeker lekker me arm voelt nu heel erg licht aan en kan hem bijna niet bewegen maar dat moet ik oefenen omdat het stijf is. de pennen nou wil je het weten pfff gewoon met een tang en trekken maar! en dan moet je voorstellen dat er 1 cm uitsteekt en 5cm in je arm zit! en dat maal 2. pfff als ik hoor wat ik type dan ben ik blij dat dat achter de rug is.
Gatsie Sabrina, ben blij voor je dat het achter de rug is. Deed dat niet ongelofelijk veel pijn.? Klinkt heel eng namelijk. (ben een held op sokken hoor..haha..)
Heerlijk toch.. geniet er maar van om even alleen bij te kunnen tanken! Mijn dochter ligt even op bed. Slapen tussen de middag is een zeldzaamheid, maar we gaan nu naar boven onder het motto "uitrusten". Kan ik ook ff lekker achter de pc of liggen. Als we samen zijn vraagt ze toch veel aandacht, dus maar even genieten nu!
Oh Sabrina, wat klinkt dat verwijderen van die pennen naar. Ben blij voor je dat het achter de rug is.. Hopelijk herstelt alles spoedig. Enne over dat werken zou ik me niet zo druk maken. Je hebt gewoon pech gehad en als je niet meer voor je verlof kan werken, ach dan daarna maar weer. Je kan beter goed herstellen hoor.
deed super veel pijn! ben geen jankerd maar heb wel liggen janken nu! en heb ook niet gekeken! e man wel die is zo erg omdat wel te doen!
@kippie ja dat is ook zo aar ben helemaal geen thuis zitter en word dus ook gek hier! nou ik ga ff uurtje me luiken dicht doen heb hoop energie gekost vanmorgen
Sabrina, kan me goed voorstellen hoor dat je hebt liggen janken. Mag best toch. Het is gelukkig achter de rug. Nu herstellen en genieten van je kleintje. Over het werken niet te druk maken hoor. Komt wel weer.
@ Kroepie, snap best dat je allemaal te veel wordt, niet schuldig voelen hoor. Is ook niet niets wat er in je lichaam gebeurt! Enne niemand heeft er wat aan als je echt straks niets meer kan.. @ sabrina, Wat een gedoe zeg met je arm! Nou zou niet meer gaan werken, straks belast je je arm te veel en kan je niet volledig voor je kindje zorgen.. @ Marloes, ja weet idd niet zo goed wat te doen.. Denk dat ik gewoon reageer en kan dan altijd nee zeggen.. Maar nu nog verhuizen? Zouden van 't weekend eindelijk de babykamer halen.. En dan gaan we al van 10 weken aftellen.. Ach we zien ook wel.. Suiker in je urine kan op suikerziekte wijzen. Bij dieren is het zo dat met heel veel stress je ook wat suiker in je urine kan hebben, geen idee of dat bij mensen ook zo werkt.. @ OemHudaifa, succes met lezen! @ Sim, ja snap hoe je je voelt, m'n hb was 6.3. Maar zit al aan de laxeer, dus zit niet echt op staal tabletten te wachten.. Vraag me alleen af of het echt geen kwaad kan.. Ook met de bevalling met bloed verlies enzo.. Had je bij je vorige zw schap ook een lage bloeddruk? Balen joh van je bekken! Jammer ook dat je nu zo weinig kan met carnaval @ Harmless, haha wat een gedoe met die wc.. Wat ga je deze keer verbouwen haha En helemaal mee eens met die economie. Neem zou maar de energie prijzen... En dan alle belastingen die omhoog gaan. En bovenop alles gaan we ook nog de bijzondere zorg schrappen.. Leuk als je continu aan je eigen bijdrage zit, die trouwens ook weer omhoog is gegaan.. Grrr.. @ Zogelukkig, hoe was het in het ziekenhuis? @ Joki, wat rot dat je zo slecht slaapt! Hoop echt dat je nachten en ochtenden beter gaan worden! @ Evy, schrikken meid, gelukkig valt het mee @ Kaatje, neem je dan wel touw mee op vakantie haha @ Misspuma, echt balen is dat als ze gaan huilen bij weggaan.. Breekt m'n hart altijd.. @ Missz, Nog een nachtbraakertje, pff en dan wordt het straks alleen maar erger.. @ Hyves, ja zat ook ooit tussen de mei mama's, helemaal niets meer mee gedaan eigenlijk.. Werd op een gegeven moment ook niet zo veel meer gekletst en hier eigenlijk te veel haha Als je nieuwsgierig bent, ik sta onder little-wicca.hyves.nl Bijnaam is een heel verhaal, haha! Hier gaat het qua harde buiken wat beter. Ben lekker met alle kasten bezig, uitruimen en opruimen. Geloof dat ik mezelf eindelijk toe laat om nesteldrang te hebben. Vanavond en morgen naar de beurs. Doe het in tweeen anders kan ik het niet volhouden, ben benieuwd omdat we misschien nog zouden verhuizen, hebben we nog niet zo veel gekocht, dus ben van plan in te slaan, haha Iedereen een fijn weekend gewenst!
@ sabrina, lees nog een heel stukje van jullie wat ik nog niet gezien had, klinkt idd erg pijnlijk meid. Blij voor je dat het voorbij is!
Hoi allemaal, Wij zijn weer terug! Hebben een heerlijke week in Centerparcs gehad! Ben al de hele morgen bezig om al die pagina's bij te lezen, ben eindelijk bij, maar het is niet te doen om op iedereen te reageren...sorry...26 pagina's! Kom vanavond wel ff kletsen. Ga nu wasjes draaien en de boel weer opruimen. Trouwens, mijn hyves is: http://webmiertje.hyves.nl/ Tot vanavond.