@webmiertje: hé lekker genoten van je weekje Centerparcs? Ja na 26p zou ik ook geen fut meer hebben om nog te reageren.
@Sabrina, auw dat lijkt me dus ook een pijnlijke zaak met die pinnen. Laat je arm nog maar lekker rusten hoor. Sterkte nog. @Manootje. Nou dat vraag ik me dus ook af of het tijdens de bevalling og kwaad kan z'n lage bloeddruk. Ik zou het niet weten eigenlijk. Wel zei de vk dat je vaak wat later in de zwschap de bloeddruk weer omhoog gaat. Nou dat hopen we dan maar he . heb hier trouwens in de vorige zwangerschappen geen last van gehad. @Webmiertje, fijn dat je het leuk hebt gehad, kan je er weer even tegen : .
Fijn dat je een heerlijke week gehad hebt nu even lekker bijkomen en alles lezen wat we gekletst hebben heb je trowuens toegevoegt op hyves.
Zo record voor mij even op paar meiden gereageert Buddy van me heb je even een pbtje gestuurd is wat persoonlijker vind ik dus bij deze Nou even ego euhhhhhh nou kom net het bed uit eigenlijk ben helemaal van medi af kleine schopt moeders beurs maar vind het niet eens erg geniet er volop van, heb net lekker vanaf 12 uur geslapen en kom er net uit, nu hondjes doen en dan lekker nasi maken en lekker rustig aan doen, wat een leven he Wens iedereen een fijne avond toe en allemaal alvast eet smakkelijk.
Nou ben net dus bij de fysio geweest. Het is toch ischias en omdat ik ook erg veel pijn voor in het been heb, zegt ze dat er ook nog 2 wervels in de onderrug klem zitten. Nu wilde ze me intapen, maar dat ging ze even nakijken en toen bleek dat het helemaal niet mag als je zwanger bent. Dus nu heeft ze me krukken geadviseerd. Nou dan ga ik die morgen maar even ophalen. Hoop dat ik me dan wat beter kan voortbewegen.
Jeetje Sim da's niet zo mooi.. Het klonk al als ischias en het blijkt het inderdaad te zijn. Pijnlijk hoor. Met krukken lijkt me ook niet echt makkelijk, maar hoop dat je daardoor wat minder pijn hebt. We zijn wel n cluppie bij elkaar he zo met die meimama's.. !
Jeetje meis dat is niet niks en met krukken lopen lijkt me idd niet echt makkelijk, gaat dit nog over als je rustig aan doet? of duurt dit je verdere zwangerschap hoop het neit voor je, en heb je medicatie ook voor de pijn? Hoop dat het gauw beter gaat met je.
Oh meiden wat kletsen jullie veel... ik kan niet op iedereen reageren helaas, maar wou even zeggen: JOEPIE 30 WEKEN GEHAALD! Zo dat ben ik kwijt! Verder gaat het hier nog niet zo jofel, veel pijn. Mijn man wou gister de gyn alweer bellen omdat ik in elkaar zakte van de pijn toen ik onder de douche stond, ik heb gesmeekt of ie niet wou bellen, want wil echt niet weer naar het ziekenhuis. Ik weet het is dwars maar gelukkig zakte de pijn... anders had ie wel mogen bellen hoor... Ik probeer bij te blijven meiden maar sorry dat ik niet altijd kan reageren.... KNUFF
@Harmless & Joki: Moest voor controle. 't Gaat niet zo best hoor; teveel harde buiken, soms zo erg dat het net lijkt of ik in de brand sta! Komt door de enorme pijn in het bekken en de symfysen en de daarop volgende spanning. Sinds vanmiddag heb ik ook pijn van binnen, zeg maar. Ik wil niet weten wat dat is, maar als ik heel hard lach of hoest of nies, lijkt het wel of het open gaat van onderen Lijkt me niet de bedoeling, he? Hoe voelt dat Marooz; als je baarmoedermond aan het verweken is? Ik heb dinsdag afspraak vk, van mijn man moest ik maar weer de gyn bellen, maar ben het even helemaal zat, kan geen witte jas meer zien! @Sabrina: autch! Sterkte meid. @Sim: 'k Dacht het al he: Ischias. Als je rust neemt en therapie volgt, komt het wel goed, althans dat was bij mij wel zo binnen een paar weken, dus dat hoop ik ook voor jou! Ik loop nu al langer met BI en ben de hoop verloren dat ik daar nog vanaf kom voor de bevalling. Ik kan nog geen 10 meter lopen en dan heel idioot met een verkrompen smoel en trekkend met 1 been... Zo maar weer met een kussen onder de kont op de bank hangen, beetje Idols kijken ofzo.
Goede avond meiden, @ zogelukkig: Dat is inderdaad lekker vroeg om naar het ziekenhuis te moeten...heb je nog even kunnen slapen? @ Joki: Keano huilde in het begin ook altijd als hij weer mee naar huis moest, maar nu is het dus andersom...erg zielig vind ik maar goed houdt ook weer wel op. Nou hopelijk kan je toch deze laatste maanden nog wel lekker slapen hoor, en inderdaad net wat je zegt anders kon je blijven liggen maar als je al een kindje hebt gaat dat helaas niet meer...! Fijn dat je bijna geen pijn meer hebt! Fijn dat je huisje weer fris en schoon is, heerlijk gevoel hé ik moet ook nodig wat doen maar heb er echt geen puf voor. @ Harmless: Hoop ook dat mijn vaders feestje leuk is, maar dat zal wel hoor. @ Sabrina1984: Ow dacht dat de dekbedden voor jou bed was...oeps! Wel fijn dat het gips eraf is, maar inderdaad niet echt leuk dat je er nu nog bijna niks mee mag doen. En het klinkt inderdaad nogal pijnlijk die pennen uit je arm laten halen... En dan inderdaad nog maar afwachten of je die 2 weken voor je verlof nog kunt werken wat een vervelend situatie zeg. @ manootje: Ja, mijn hart breekt ook hoor als hij zo moet huilen. Daarom heb ik vanmorgen mijn man gevraagt hem naar de peuterspeelzaal te brengen... Ow heerlijk naar de 9-maanden beurs geniet ervan! @ Webmiertje: Fijn dat jullie een lekkere week Center Parks hebben gehad, ook weer wel fijn om thuis te zijn toch? Wow 26 pagina's...dan ben je nog wel even bezig geweest. @ Ria32: Ow lekker hoor dat je een grote middag tuk heb gedaan! Lekker van genieten van deze tijden, en inderdaad dat schoppen je moet er ook van genieten al doet het soms wel eens pijn hihi. @ marooz: Wow 30 weken alweer gefeliciteerd! Gelukkig dat de pijn minder werd, maar luister wel naar je lichaam! De gordijnen uitzoeken is niet meer gelukt, mijn schoonmoeder had het te druk. Ik ben wel met Keano naar de stad geweest, heb nog wat leuke kleertjes voor de beeb en Keano gekocht. Verder eigenlijk alles rustig, dus daar zal ik maar van genieten. Ik ben vandaag alweer 28 weken zwanger, nog eventjes! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
't Spijt me te horen dat het nog niet echt beter gaat. Leef met je mee en we snappen het hier volkomen hoor dat je niet altijd kan reageren. Jij komt op de eerste plaats hoor!
****BUDDYNIEUWS**** Jomi heeft me net gevraagd even een bericht aan jullie door te geven. De komende 2 weken zal ze er weinig zijn ivm de verhuizing. Ze probeert mee te lezen, maar ze is gewoon te moe om mee te schrijven. Iedereen de groetjes van Jomi! **** einde buddynieuws**** Ik kom morgen weer ff langs. Buikkie wil vandaag niet, dus ik ben weer plat.
@Zogelukkig & Marooz: DIKKE KNUFF voor jullie allebei.. Ik zal er komend weekend bijna niet zijn. Ik ga voor twee dagen met onze dochter naar mijn moeder (die woont aan de andere kant van het land). Ik meld me wel weer!
Gefeliciteerd met je 30 weken meis! Balen dat het nog niet zo goed gaat... vind 't allemaal wel een beetje eng hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je man de gyn wilde bellen! Doe je rustig aan? @All Ik heb vandaag 'half6-dienst' gehad en ben helemaal bekaf. Geen puf meer om op iedereen te reageren. Mijn paps is vandaag geweest en die heeft het bedje en de commode in de beits gezet, zodat ze er weer als nieuw uit zien. Mijn mams heeft ondertussen lekker schoongemaakt, dus huisje zag er weer heerlijk uit! Morgen gaan we de gordijnen ophangen in de babykamer en dan zal ik eindelijk 's wat foto's maken voor hier! Iedereen genieten van de avond, Liefs
ppff sorry als ik iemand vergeet.... Ben er niet helemaal bij vandaag! @Sabrina: Jeetje wat akelig zoals je verteld dat het gedaan is! Balen dat je nu nog niks kan/mag! hopelijk gata het snel de goeie kant op en kan je je arm snel weer gebruiken! @Marooz : Gefeliciteerd met de 30 weken Jeetje gaat snel he allemaal! Doe rustig aan en als het niet ander kan toch echt bellen hoor! @kroepie : Lekker rusten en betijds naar bed! Fijn dat je ouders je hebben geholpen met lekker door het huis hene doen en de meubeltje! @Kippie: Veel pelzier samen met je dochtertje bij je moeder! Gezellie! @Jomi : Doe rustig aan.... ! Neem lekker de tijd voor alles tis druk zat zo'n verhuizing! Wanneer je puf en tijd hebt zien we je verhalen wel verschijnen @Mamasan : Last van buikkie ? Of wat ? Nou tot morgen @Webmiertje : Lekkert weekendje gehad ? Fijn joh! Lekker genoten en leuke dingen gedaan.... @Ria : Oohh lekker zo lang effe plat kunnen! wou dat ik dat ook eens kon... Hier is hooguit een anderhalf uur en zelfs dat zit er de laatste dagen niet meer in ... @misspuma : Lekker geshopt voor de beeb en voor Keano (leuke naam trouwens ) Wat kun je ze toch verwennen he.... Soms TE veel hahaa @Zogelukkig : He nog niet zo lekkere berichten .... Klinkt allemaal niet echt lekker dus zou zeker idd met de gyn en als het kan wachten dan dinsdag met de vk erover hebben! Snap wel dat je geen witte jas kan en wil zien maar wel aan je eigen denken he @Sim : Jeetje balen zeg.... Dat is niet niks... En dan als zwangere ook nog met kruiken moeten gaan lopen Ook niet makkelijk en handig maarja je moet iets he! Heel veel beterschap ! Dat het maar snel beter mag gaan met je! ppfff weet niet wat ik heb maar voel me soms beetje alleen... Hebben jullie dat ook ? Wil helemaal niet zielig overkomen dus laat het ook niet snel merken... Maar als mijn man het merkt wil ik ook dat hij het wat aandacht geeft en niet mij zo heen laat doen ... ( manlief is geen prater en trekt zich soms dingen persoonlijk aan die niet hoeven) hij is nu carnaval vieren in ander dorp ( waar we carnavalsgroep hebben) Nou ja en ik zit dan weer alleen thuis... Niet dat ik nou zo'n carnaval vierder ben maar alleen thuis zitten heb ik echt een hekel aan! En ik heb al veel moeten missen of niet mee kunnen doen omdat ik ziek was of vanwege de rug/bekken pijn pppfff kan wel janken... Voelt je dan echt effe alleen .... Verder gaathet wel... Beetje ongi achtige buikpijn sinds begin van de avond... Vanmiddag effe paar broeken voor joey bij gehaald en effe gekeken op internet bij kleertjes.com Ze hebben zo'n mooie nieuwe collectie.... Niks besteld maar ben bang dat ik 1 setje moet hebben hahaa
dag dames. net terug van een dagje Londen. Is heerlijk geweest, maar ik ben wel erg moe dus ga niet te uitgebreid reageren... we hebben heel erg lekker gegeten, leuk weer eens in een restaurant te zijn, en het was echt supergoed eten. Museum was erg druk, het is deze week vakantie dus was me iets te vol, kon er daarom niet echt van genieten. Daarna veel harde buiken, maar in het restaurant ging het weer goed. wel even bijgelezen, Sim meid, wat balen zeg je ischias, krukken, het klinkt niet best... veel sterkte. Marooz, gefeliciteerd, 30 weken is toch al best mooi, mocht e rnu wat gebeuren is het risico niet zo heel groot meer toch? Maar nog wat weekjes erbij is natuurlijk nog veel beter! Marloes, ik had een tijdje geleden ook wel een beetje wat je omschrijft. en mannen zijn nu eenmaal niet zo goed met dat soort emoties. en ik herken dat ook wel dat ze dan meteen denken dat het aan hen ligt.... Toch maar eens proberen met hem te praten, of heb je andere vriendinnen, moeder, zus ofzo? Misschien beter dan je man? en anders zijn wij er wel voor je! Door de lieve hormonsters neem je nu dingen nou eenmaal wat zwaarder op op het moment, en lijkt het erger dan het is. zo, ik ga naar bed, te moe voor verdere reacties, de koek is op.