Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

pfff wat een dag vandaag ben echt op ook! me arm voelt raar maar goed! helemaal stijf en moet dus loskome vind ik ook niet gek na 5 weken in een positie.
    morgen op kraamvisite! heb er zin in.
    heb vandaag ook de blije doos gehaald erg leuke doos! heb je tenminste wat aan!

@joki ik ga me ook zeker niet druk maken om me werk! ik wacht het allemaal wel af hoe het verloopt.

@manootje nee me arm gaat voor is nu belangrijkste.

@sim 80 ja is ook zeker niet pettig.jetje wat jij heb is ook niet lekker! sterkte meid knuff.

@ria32 ha ha wat grappig he! is dat je meisjes naam?

@zogelukkig! dank je gaat lukken! x factor bedoel je!

@misspuma ja is zeker vervelend maar ik heb me er vandaag een beetje overheen kunnen zetten ben absoluut geen thuis zitter maar me arm gaat nu voor heb hem straks nodig!

@marloes22 ja idd balen maar al gaat het goed mag echt niks de komende 4 weken. maar komt goed allemaal.
    ken het het alleen zijn baal er ook van en vind het ook niks. maar soms is het ook heerlijk!

zo ik ga me bedje in tot morgen meiden

2. Wat fijn dat je er zo van genoten hebt! :D
    En lekker gegeten.... wat heb je op ?
    Jammer dat het zo druk was in het museum.....
    Nou nu maar eens goed rusten na zo'n drukke dag.... Misschien toch iets te veel geweest dat je last heb van harde buiken!
    goed dat je zo leuk heb gehad morgen zullen de harde buiken ook wel weg zijn na een goeie nachtrust!

Wat mij betreft... tja mijn man is echt geen prater nee...
    En idd dat hoor je vaker dat mannen daar moeite mee hebben!
    Ach ja normaal geef ik erniet zo heel veel om al kan ik me soms irriteren eraan omdat ik alles eruit floep :)
    Maar nu ben ik zwanger en vind het allemaal zwaar en door alle pijntjes enz kom ik ook niet vaak de deur uit voor leuke dingen en feesten enz enz.....
    En manlief tja die denkt daar niet aan dat het soms vervelend kan zijn voor mij en die gaat dan altijd alleen.... En soms kan alleen zijn wel lekker zijn maar zou het ook wel fijn vinden als hij eens bij mij blijft dan....
    Ach ja zo is er altijd iets!
    Nu voel ik het zo en morgen is het weer over....

En praten ja.... deel heel veel met vriendinnen maar wil dingen over en tussen mijn man en mij liever meteen met hem delen.
    Anders doe ik dat idd met mijn vriendinnen!
    Moeder heb ik niet meer .... Misschien dat dat gemis nu ook wel een grote rol speelt!
    Had het tijdens de zwangerschap van ons zoontje niet zo heel erg... Stonden er wel heel veel en vaak bij stil en dachten vaak aan haar en nu delen we dat ook met ons joey!
    Mijn man denkt dat het misschien komt omdat ik niet echt de moeder dochter band heb gekent omdat ik nog zo jong was toen ze ziek werd... Daardoor veel moeten missen en nu ik zelf straks die moeder dochter band heb dat me misschien toch een beetje bang maakt....
    Zoiets denkt hij.... zou best kunnen ... Weet het nie....

Ga zo ook maar men bedje opzoeken ;) Morgen weer vroeg dag!
    Slaap lekker allemaal!

3. Heb jij de blije doos al opgehaald ?
    ik heb me eigen opgegeven toen ik net zwanger was en mijn schoonzus heeft me ook opgegeven zei ze laatst!
    ik krijg de tijdschriften wel maar heb nog niks gehoord van de blije doos :(

Wat leuk dat je morgen op kraamvisite gaat!
    Altijd leuk he... nog effe en wij krijgen al het kraambezoek ;)

Slaap lekker buddy! :)

4. heeeey goeienmorgen allemaal!

haha als laatste naar bed en als eerste weer hier!

wat de dag vandaag brengt weet ik nog niet..
    Ieder geval effe naar prenatal nieuwe trappelzak halen voor ons joey en meestal blijft er wel wat meer plakken haha

knuffel!

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ Jomi: Succes met de verhuizing, hopelijk gaat het voorspoedig!

@ kippie75: Geniet van het weekend bij je moeder samen met je dochter.

@ kroepie: Ow heerlijk dat je vader en je moeder je geholpen hebben, morgen de gordijnen ophangen ben benieuwd naar de fotó's!

@ marloes22: Bedankt, het was een niet zo heel veel voorkomende naam maar je hoort hem nu steeds meer.
    Ja, je kunt je kleintjes soms iets TE verwennen maar ach ik geniet daar zo van.
    Dat van je alleen voelen, daar heb ik ook last van.

@ Sabrina1984: Ja, je arm heb je straks hard nodig. Groot gelijk dat je arm nu voor je werk gaat!

Ben ik eindelijk snel in slaap wordt ik 3x gewekt door Keano (en manlief had nachtdienst :cry:). Nou ja, gelukkig viel hij iedere keer weer snel in slaap dus dat scheelt wel.
    Nu ligt mijn man te slapen, en vanmiddag gaan we naar mijn vaders verjaardag toe.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

He Marloes,
    Lekker geslapen? Ik kan me voorstellen dat het minder leuk is als je man veel weg gaat. Zeker nu met carnaval enzo. Ik vind het ook altijd erg lastig dat je zoveel minder kunt nu. Anders eens lekker een avond weg met z'n tweeen, naar de film, theater, uit eten. Dat helpt ons altijd erg goed, even 'quality time' samen zeg maar.
    Naar dat je je moeder hebt moeten missen. Ik merk dat ik met zwangerschap enzo best naar mijn moeder trek, daar kun je dat soort dingen goed mee delen. Wat dat betreft is moeder- dochter band inderdaad wel bijzonder, dus het lijkt me heel vervelend voor je dat te moeten missen. Maar met je dochter straks kun je dat allemaal inhalen, daar hoef je toch niet bang voor te zijn?
    Mijn schoonmoeder is een paar jaar geleden overleden, en ik merk ook dat mijn man het daar extra moeilijk mee heeft nu en toen mijn zoon geboren werd. Haar grote levensdroom was om nog oma te worden, en ze vond het zo erg dat ze wist dat niet te gaan meemaken (ze was toen 54..) Ze zou een hele lieve oma zijn geweest...

7. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Marloes wij hebben de blije doos ook al gehad heb hem zeker 3 weken geleden al opgehaald kreeg een bon via de mail en die moest je uitprinten en meenemen, is idd een hele mooie doos waar je ook wat aan hebt.

Sabrina ja dat is idd mijn meisjesnaam, toevallig he :D :D we horen d enaam wel vaker hoor ben ook wel eens gebeld omdat ik dezelfde naam had als een ander wist neit waar het over ging later bleek het een verre achternicht te zijn van me hahahhahahah en me pa is ooit voor leraar aangezien door zijn naam en die is echt geen leraar.

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    hey dames,

Sorry, maar het is echt teveeeeel om op iedereen te reageren (nu inmiddels al over de 20 blz bijgelezen)....

Marooz: Echt vervelend dat het zo een pijn doet. Gelukkig over de 30 weken alweer. Doe maar rustig aan en je hoeft toch niet je excuses aan te bieden gekkie,

Nou ik doe vanaf nu weer mee,

Groetjes

9. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    *sorry* Zou gisteravond komen, maar de meiden wilden graag samen naar Uri Geller kijken, met een tafel vol hapjes...

We hebben idd een hele gezellige week gehad. Vooral 'sMorgens en 'sAvonds heerlijk gezwommen en 'sMiddags hebben we leuke dingen gedaan op het park zelf. Erg geslaagd. We hadden de honden (2 Amerikaanse Bulldogs) ook mee, dus ook veel gewandelt. Heerlijk zo'n week er tussenuit, we hebben ervan genoten!

Heb dus gistermiddag de hele middag gelezen hier, had 26 pagina's te gaan, dus was er wel ff zoet mee, hihihi.

Nu hopen op wat meer energie, zodat ik eindelijk met de babykamer bezig kan. Wordt nu toch echt wel tijd. Dus ga zo maar eens bezig met behangtrekken.

Blije Doos: Deze heb ik vorige maand al opgehaald en het blad krijg ik al vanaf het begin van de zwangerschap, gelijk na het aanvragen van de doos.

MissPuma: Zul je net zien, kun je lekker slapen, wordt je zoontje wakker en je man in de nachtdienst. Het zal ook niet. Balen.

Marloes22: Sorry, wou gisteravond wel komen kletsen, maar de meiden hadden hier wat anders bedacht. Shop ze vandaag.

Sabrina1984: Wat fijn dat je van het gips verlost bent, hopelijk kun je je arm weer snel als vanouds gebruiken. Veel plezier vandaag op kraambezoek.

KaatjeK: Meid, rustig bijkomen idd. De harde buiken geven al aan dat je het ff rustig aan moet doen, dus geef er maar aan toe. Fijn dat je een leuke dag Londen hebt gehad. Veel gekocht?

Kroepie: Fijn dat je hulp van je paps en mams hebt gehad. Ben benieuwd naar de foto's.

Kippie75: Heel veel plezier bij je moeder met je dochter.

Jomi: Sterkte met de verhuizing, wij lopen niet weg.

Zogelukkig, Marooz en Sim: Sterkte!! *knuf*

Ria32: Idd, wat een leven, hihihi. Geniet ervan zolang het nog kan. Als straks de kleine er is, krijg je het weer druk zat. Fijn dat je van de medicijnen af bent.

Nou, ik hoop dat ik weer een beetje bij ben. Voor diegene die ik vergeten ben: Sorry! Meiden, tot vanavond.

10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Hey meiden,

Het is altijd lekker rustig in het weekend...

Vandaag nog bij de vk geweest. Ik begon bloed te verliezen, maar niets ernstigs. De baby ligt nu dwars (niet meer met zijn hoofd in mijn bekken) En de eigenwijs liet eerst zijn hartje moeilijk horen (hij ligt met zijn rug naar mijn rug toe), maar opeens was hij er. En flink geschopt, zoals altijd.

Was verder niet in paniek, want ik voelde hem nog schoppen, maar de vk wilde wel even kijken.

Blije Doos: Hier ook nog niets gehoord. Maar ik ontvang wel het maandblad, dus ik denk dat het bij de volgende wel erbij zal zitten.

Dames, wat gaat het hard zeg! Nog even en dan liggen we allemaal te bevallen,

Groetjes

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hallo allemaal,

moet eerlijk bekennen dat reageren op iedereen me niet gata lukken, sorry, jullie hebben zoveel gekletst!

dinsdag crematie van mijn opa :( ben nu wel rustig, het is niet aders, man was oud, thats life.....

gisteren alle babykleertjes gewassen en gestreken, volgende week zondag kunnen ze in de kast!

bekken: kan niet meer zelf boodschappen doen en langer dan 10 minuten lopen is een heel slecht idee :( erg klote, gaat hard achteruit, maandag de fysio maar bellen denk ik....

liefs en een fijn wekend, maaike

12. Sorry foto's moeten nog even wachten!
    Zijn vanmiddag even een shirtje wezen ruilen bij Babydump. Had een maatje 62 gekocht voor een vriendin die bevallen was, maar de kleine was al zo groot (van begin jan) dat hij er al in kon! Vond ik niet leuk, dus hebben nu mt 80 gehaald (het is een polo met korte mouw)
    Toen konden we natuurlijk zelf het ook niet laten dus nog een leuk pakje gekocht :D

Daarna ff stad in. We zouden met schoonmams een bakje doen, maar we waren te vroeg. Dus even naar de V&D geweest. Hadden ze allerlei kidskleding voor heeeeeeeeeeeel goedkoop. Dus daar ook nog een vestje, broekje en vest gescoord voor 12 euro! (3 halen, 2 betalen) Ik zeg, wij zijn blij hahahahahha

Toen lekker bakkie gedaan en net thuis.
    Ben bekaf... heb gevoel alsof mijn buik in mijn keel zit, zo hoog. Weet van ellende dan ook niet hoe ik moe zitten.
    Gisteravond ineens pijn in mijn bil en na alle verhalen hier, schrok ik wel ff. Had 't al vaker even kort gehad, maar nu duurde 't langer. Gelukkig was 't vanochtend wel weg.

Vanmiddag trouwens de eerste poppewas gedaan! :D
    Zo schattig al die kleertjes :oops:

Nou, dat was mijn verhaal.
    @oemhudaifa
    Wat goed dat je zo rustig bleef. Kan me voorstellen dat het toch even schrikken is als je bloed verliest. Goed dat de vk toch wilde controleren. Rustig aan!

@Majkuh
    Balen dat het zo slecht gaat met je bekken... ik leef met je mee.

@Webmiertje
    Wat een heerlijk weekje hebben jullie gehad :D
    Geniet er nog maar even van!
    En succes met behangtrekken hahhahah

@Marloes
    Ik zit tegenwoordig ook vaak alleen (mijn mannetje draait veel avonddiensten) dus ik begrijp wat je voelt... is niet altijd leuk! Zeker als je je gevoel niet helemaal kwijt kunt. Ik vind 't niet altijd erg, omdat ik dan lekker vroeg op bed kan, zonder me schuldig te voelen dat het zo ongezellig is.
    Rot dat je moeder er niet meer is... kan me niet voorstellen hoe dat voelt, al moet ik zeggen dat die van mij op het moment erg op mijn irritatiegrens zit :(
    Nog leuke dingen gekocht?
    Knuf!

@Misspuma
    Hoe was de verjaardag? Gefeliciteerd!
    Hoop dat je vanavond lekker door kunt slapen.

@Kaatje
    Wat sneu voor je man ook ... dat je schoonmoeder er niet meer is.
    Fijn dat je zo lekker met je mams kan bomen over de zwangerschap. Op het moment kan ik die van mij wel schieten. Ze heeft wat moeite met loslaten en normaal kan ik dat wel handelen, maar op het moment (hormonsters?) zit ze erg op mijn irritatiegrens ... grrrrr.
    Enniewee, las dat je een leuke dag in Londen hebt gehad, goed zo :)

Blije doos:
    Heb 'm ook nog steeds niet!
    Wel krijg ik het blad, dus ik heb goede hoop.

Zo, fijne avond allemaal.
    X

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, ben weer moe, drukke dag gehad.

vanmorgen wat proefritten gemaakt (opa en oma oppassen) en we zijn er uit wat we willen, een Saab 93. Nu nog de juiste vinden, die we vanmorgen zagen was erg mooi, maar een hele luxe uitvoering en we vonden hem aan de dure kant. en ze wilden er niets af doen. Mijn man gaat als hij over een week niet verkocht is nog eens proberen, en we kijken even verder of we anderen zien.

Daarna naar een hele grote kinderboerderij geweest, heel erg leuk, zoontje vond het geweldig.

kroepie, ik kan erg goed met mijn moeder opschieten inderdaad, maar ze komt soms ook wel in de buurt van de irritatiegrens! volgens haar waren al haar 3 zwangerschappen een groot feest, voelde ze zich nooit beter.... en dan voel ik me een soort aansteller... (ik geloof haar overigens niet) en ze is zoooo eigenwijs... ik lijk helaas wel een beetje op haar. maar ze is ook erg lief en allebei mijn ouders zijn erg leuk met hun kleinzoon, dat is ideaal. een inwonende oppas!

@hormonsters, we waren in het cafe bij de kinderboerderij, en ik had zo'n zin in iets lekkers. Allemaal taarten enzo daar, mijn ouders en man wat uitzoeken. maar niets glutenvrij's natuurlijk wat ik mocht hebben. ik balen, hebben ze geen chocolade ofzo, een mars of snickers.. mijn man opeens, bij de ingang staat een automaat met repen, dus ik helemaal blij. blijken er alleen lion, kitkat en een aantal andere repen allemaal met gluten in te zitten, niets wat ik mag... ja, chips, maar die wilde ik niet. dus ik barst in huilen uit daar, hoezo genant, 5 minuten zitten huilen. en de rest lekker taart eten...

klinkt alsof een hoop mensen leuke dingen gedaan hebben, lekker shoppen, zwemmen, ik lees vanalles. lekker he weekend!

is carnaval al begonnen? lijkt me wel raar om daar zwanger heen te gaan, wat ik ervan gehoord heb is het een zeer dronken gebeuren! zit je daar lekker nuchter tussen!

oemhudaifa, gelukkig is alles goed!

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goeden avond allemaal!
    het is niet druk hier geweest vandaag!

hier ff een ego van mij!
    heb vandaag een super kutdag gehad wilde alles schoon hebben enz maar ja mag niks met me arm! heb een lieve man die me helpt maar hij werkt ook nog gewoon en ik ben normaal van de schoonmaak vind het ook leuk om te doen!
    dus vanmiddag als een kleinkind zitten janken omdat ik mezelf weer wil zijn de wind die altijd door huis raast en alles doet en van niemand af hankelijk wil zijn.

vraag aan jullie! vanmiddag sta ik onder de douch en ben me aan het wassen en merk dat me baarmoedermond heel zacht is terwijl die normaal bij mij hard is! is dit normaal tijdens de zwangerschap? heb er de laatste tijd niet echt op gelet! HELP ME moet ik nu de vk bellen of niet maak me zorgen maar aan de andere kant ook weer niet.

@marloes22 ja heb gister de doos opgehaald. heb ook ingeschreven dat ik net zwanger was en kreeg nu via mail de code om op te halen.
    ben niet op kraamvisite geweest gaan morgen de kleine had slecht geslapen.heb ook al zin in kraambezoek en ben zelf gek op beschuit met muisjes :)
    en wat heb je nog meer ingeslagen?

@ria32 wat grappig zeg!

@oemhudaifa meid je hebt helemaal gelijk ik vind iedereen aardig hier maar om te reageren als ik 20 pag niet heb meegelezen ofd geschreven vind ik te veel en doe ik dan vanaf die pag wel weer mee.

@webmiertje geen sorry je moet niet verplicht zijn hier te komen maar wanneer jij wil.

@majkuh bah meid succes en sterkte dinsdag!

@kroepie leuk he al die kleertjes! ik ga binnenkort me ma shoppen!

@kaatje k ik ga niet naar carnaval heb er nooit zin in om tussen dronken lui te gaan staan die worden vervelend en heb een heel aan mensendie hun grens nietkennen.

zo nou rustig beentjes omhoog! fijne avond lady's

15. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    @Kaatje K, ik zou ook wel flink balen als ik niets lekkers kon nemen en de rest wel : S. Dan zou ik mezelf toch extra verwennen met iets lekkers thuis...VOOR MEZELF : P

@Sabrina, vervelend hoor dat je nu niets kan! Ik zou er ook niet blij mee zijn. Ik heb meer last van afscheiding nu en heb het idee dat het ook wat opener staat. Is volgens mij normaal in dit termijn van de zwangerschap!

Groetjes

16. @Kaatje
    Dat had ook bij mij een huilbui veroorzaakt hoor!
    Knuf voor jou
    Oh... en mijn ouders zijn ook erg lief hoor. Mijn dochter is altijd bij hen geweest ipv oppas en dat hebben ze altijd erg goed gedaan, dus ben hartstikke blij met ze. Maar ja, vooral mijn moeder is wat teveel 'in my face' op 't moment :(

@sabrina
    Denk dat 't vooral de frustratie is dat je het net zelf kunt doen... dat herken ik wel hoor! Ook dikke knuf voor jou
    En dat van die baarmoeder... geen idee? Misschien rare vraag hoor, maar hoe heb je dat gevoeld dan? (als het te intiem is, dan hoor ik het wel)

Nou, ik ga ff lekker onderuit voor de tv.

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @oemhudaifa ja idd ik heb ook meer afscheiding.

@kroepie na de sex maak ik het schoon van binnen! met me vinger de troep eruit halen :oops: sorry voor de details! en vandaar dat ik het voelde!

bah er is niks op tv niets wat ik leuk vind dus zit nu met me laptop op de bank! spelletje doen!

18. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Goedeavond allemaal,

Soo, ben bijna 2 dagen niet geweest en moet héél veel pagina's bijlezen. Ga dat straks dus even doen, heb denk ik daarna gaan puf meer om op iedereen te reageren! :)

EGO
    Ben gister bij de dietiste geweest en ze vond mijn waardes niet hoog. Wel wilde ze in overleg met gyn dat ik een dieet ga volgen. Dus dames ik ben aan een streng dieet gezet (tenminste ik vind hem streng :oops:).

Ik moet nu mijn koolydraten tellen en moet een stuk minder eten dan wat ik voorheen gewend was. Dus het is een hele omschakeling geweest voor mij. Tijdens het boodschappen doen ben ik helemaal gefixeerd op de koolydraten die er op de verpakking staan. Ben ik niet erg happy mee moet ik zeggen, maar het is voor een goed doel. :)

Ik heb alleen zo'n ontzettende zin in iets zoets maar ik mag absoluut helemaal niks meer van dietiste :(

Voor de rest hoop ik natuurlijk dat alles goed met jullie gaat en dan probeer ik morgen wat uitgebreider te reageren.

Fijn avond allemaal!

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zonstraal meid wat klote zeg jeetje vooral met van die snack aanvallen wat we hebben!

20. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Mijn man schrok vandaag ook we waren even naar dierenwinkel geweest en zat in de auto en zit tegen hem te praten en ineens zie ik zijn gezicht veranderen, vroeg wat er was zegt die nou je zit weer aardig te mekkeren zegt die, en er gign een steek door men hart en ja hoor daar zat ik in tranen want volgens mij zat ik helemaal neit te mekkeren :( :( nou daar zat ik met zakdoekjes op me wangen wat heb ik zitten janken zeg voelde me echt gekwetst zei later tegen hem vond het echt neit leuk want zat gewoon te praten tegen je en voel me net zo als jij en kan er niks aan doen voel me net zo klote soms me lichaam verandert en dan die hormonen aaaaaaarrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhh was wel weer goed maar deed me echt even pijn :oops: :oops:

Deel Deze Pagina