Hier gaat alles goed. Naar omstandigheden. Ik word bijna jaloers op de dames die nog van alles kunnen doen, vooral de leuke dingen! Ik kan nog geen 5 meter normaal meer lopen of ik verga al van de pijn. In de auto zitten gaat ook niet meer. Mijn man is de liefste en de geduldigste man van de wereld die heel veel voor me over heeft en mij en het huishouden supergoed verzorgt naast zijn drukke baan en heeft altijd een luisterend oor, wat dat betreft mag ik niet klagen, maar voel me wel schuldig! Ik heb me erbij neergelegd dat dit mijn lot is tot de bevalling.... so be it! Ik zou zeggen: meiden; geniet extra van de dingen die je nu nog kan!
goeden morgen meiden! @ria32 ik ken het het is verschrikkelijk! @zogelukkig erg he aan huis gekluisterd zitten! bah ik word er ook gek van kan dan nog het bhuis uit als man lief eris maar die werkt zon 60uur per week! dus heeft ook niet altijd puf! ik hoop dat ik snel weer kan fietsen
Goede morgen allemaal, @ Ria32: Mooie naam Sabrina, echt een leuke meisjesnaam! @ OemHudaifa: Snap dat je niet op alles kunt reageren, 20 blz...pff zou ik ook geen puf meer hebben om te reageren. Owjeeh schrok je niet toen je bloed verloor...? Ik zou me echt rot schrikken, gelukkg is alles oké! @ Webmiertje: Toch ook gezellie, samen naar een show kijken met hapjes op tafel! Fijn dat jullie zo een leuke week vakantie hebben gehad. Ja, kun je net zelf heerlijk slapen heeft mijn man nachtdienst en wordt Keano een paar keer wakker...nou ja kan gebeuren! @ Makjuh: Moeilijk hoor, dinsdag de crematie van je Opa. Maar het is wel wat je zegt, als hij een mooi leven heeft gehad het hoort erbij jammer genoeg. @ kroepie: HiHi dus jij ook nog aan de baby shop geweest heerlijk hoor! Gelukkig dat de pijn snel weg was. Heerlijk hé al die poppenkleertjes wassen, kan ik ook zo van genieten. En zeker als ik dan die kleren van Keano zie hangen dan denk ik jeetje mijn mannetje is toch al echt groot...hihi. @ kaatje k: Dat is een mooie auto een Saab 93, en hopelijk vind je snel de juiste! Ow heerlijk naar kinderboerderij Keano kan daar ook zo van genieten. @ Sabrina1984: Ach meissie ik heb met je te doen hoor, met je arm! Snap dat je zelf ook graag wat zou willen doen, maar doe het nou maar niet straks gaat het mis en ben je nog verder van huis! Wel fijn dat je even bij je man kon uithuilen. Ja, je baarmoeder wordt tijdens de zwangerschap zachter dus niks om je zorgen over te maken! @ ZonStraal: Owkeej een streng dieet...sterkte! Het feestje van mijn pa was gezellig! Mijn zus kwam nog met een mededeling, ze is ZWANGER ik wordt dus TANTE olé olé! Ze is op 6 september uitgerekend, spannend want mijn man is de 4e jarig. Met mij alles oké, wel moe maar dat hoort erbij. Keano is net opgehaald door Oma, hij blijft daar vannacht slapen zodat mijn man en ik de laatste hand kunnen leggen aan zijn nieuwe kamertje. En dan kan hij ons dinsdag helpen met verhuizen, zal hij wel leuk vinden. Nou gisteren rond 11 uur naar bed gegaan, hoor ik opeens mijn man vloeken ik denk wat is er aan de hand dus ik kijk op mijn wekker doet die het niet...nou bleek dat over ons hele dorp de stroom uitgevallen was. En mijn man heeft een vijver met Koi-vissen en die hebben echt het filter nodig dus vandaar dat hij zo aan het vloeken was. Maar goed na 5 min deed de stroom het weer gelukkig! Fijne zondag allemaal! Liefs, misspuma
ch lieverd, ik ken het nog van de zwangerschap van Noa, werd er ook helemaal gek van, elk avond huilen, huilen, huilen, deed zoveel pijn ik weet dat het moeilijk is, maar je moet echt niets meer doen, ook niet op de momenten dat hetw at beter gaat,w antdan krijg je et juist extra hard terug! veel liefs en ene knuffel, maaike
*HELP* Ik heb echt even advies nodig....... Zoals jullie weten heb ik dinsdag de crematie van mijn opa. Nu hoorde ik net van mijn oma dat mijn vader daar ook aanwezig zal zijn, het verhaal is in het krot zo dat ik een jaar geleden hem gezegd heb geen contact meer te willen hebben vanwege van alles en nog wat wat er gebuerd is toen ik kleinw as en alle jaren daarna. laten we het er maar op houden dat hij me enorm in de steek heeft gelaten, maar zelf uiteraard vind dat dat niet zo is. Ik heb geen enkele behoefte om hem te zien, ik wens hem niets slechts toe, hoop dat hij gelukkig is, maar wil hem gewoon niet meer in mijn leven want hij komt alleen maar 'halen' nooit iets 'brengen' (liefde, aandacht, levensgeluk bedoel ik dan) het heeft jaren geduurd voordat ik hiertoe kon komen, ik weet dat als ik hem zie ik dat meisje van 6 weer word en hem geen verdriet wil doen, maar ik ben het gewoon zo zat dat hij gene verantwoordelijkheid neemt en nooit gedaan heeft, hij brengt alleen verdriet en ik wil niet meer, ben beter af zonder hem. maar ja, hij en zijn vrouw en mij 3 halfzusjes zijn daar ook en ik kijk e zo tegenop. Tuurlijk gaan we geen drama maken op opa's crematie, maar ik word zo zenuwachtig als ik bedenk dat hij daar is. Mijn vader is zo iemand die van een vierkantje een rondje weet te lullen, dat et hoe breekbaar hij eruit ziet en als hij dan begint te huilen breek ik af (ben echt zooo'n watje) Ik wil die confrontatie niet aan, ik wil niet nadenken over het mezelf moeten verdedigen ik wil helemala niets, aaaraghh, ik word zo zenuwachtig bij het idee, help, help, help , wat moet ik doen?! ale:
Gaat je vriend wel mee, Majkuh? Zo ja; hij staat figuurlijk vast achter je en letterlijk naast je; leun op hem! Geef ze netjes een hand en wens ze sterkte. Ga niet uitwijden over jezelf als je dat niet wilt; als ze vragen hoe het gaat, zeg je: goed! En als je vader door blijft drammen of aan je blijft plakken, zorg dan dat je vriend je meeneemt naar huis onder het mom van dat je al lang genoeg hebt gestaan en het de hoogste tijd is om weer te vertrekken. Kom op meissie; je bent sterker dan je denkt! Ik zal aan je denken! Jij ook veel liefs en een dikke knuf!
Goede middag allemaal, @ Ria32: Ik weet dat je een jongetje krijgt, maar ik dacht dat je zei dat Sabrina een mooie meisjesnaam vind dus vandaar dat ik zei dat ik het ook een leuke naam vind...hopelijk snap je me nu? . @ Makjuh: Pff moeilijk hoor, ik snap dat je geen drama gaat maken op je Opa's crematie. Ik denk dat je het beste kan doen, hem negeren en niet op hem reageren zodat hij weet dat je nog bij je standpunt staat. En als je man/vriend mee gaat met je, dan heb je altijd een stok achter de deur en hij zal je echt wel beschermen! Sterkte! Nou Keano zijn kamer is bijna klaar! Olé Olé, mijn man en ik zijn er nu mee gestopt ik was doodop en mijn man zelf ook. Morgen de laatste puntjes op de i zetten en dan zijn we klaar, en kan Keano dinsdag verhuist worden spannend! Nou fijne dag verder allemaal, ga gezellig bij mijn man op de bank zitten heerlijk even tijd voor zijn 2-en want Keano is bij Opa en Oma aan het logeren. Liefs, misspuma
vriendje gaat mee, alle kids ook, dus vriendje zegt al dat we als gezin bij elkaar moeten blijven. Ik zal ook gewoon netjes doen, wens hem niets naars toe, wil alleen niet in details treden ofzo..... Ik maak me vast druk om niets....echt iets voor mij maar ja, vind het gewoon spannend, je hebt geen idee hoe eng ik het vond om het contact definitief te verbreken pffff..... Maar goed, hij gaat ook vast geen drama maken op opa's crematie....
misspuma, heb je foto's van je zoontjes kamer? ben wel benieuwd AS zondag gaan we onze kamer klaarmaken, heb er zoveel zin in, haha, de kleertjes zijn al gewassen, kunnen zo de kast in
hey meid als ik het zo lees hadden wij zussen kunnen zijn! ik zou (en ik spreek uit ervaring heb ook zon vader) de eer aan mezelf houden naar hem toe lopen en een hand geven en condoleren dan verder niks met hem praten en overal boven staan. onthou dat je heen gaat om je opa een eer te bewijzen en niet voor jezelf. ik hoop dat je er wat aan hebt anders kan je me altijd pben
hey meiden nou kom net terug van de kraamvisite. wat een poppetje is het zeg ow kan niet wachten tot we 12 weken verder zijn! voel me vandaag weer stukken beter heb straks wel weer staan walgen vanmezelf maar dat komt omdat ik me eigen vertrouwde lichaam weer terug wil maar dat zal allemaal wel door de hormonen komen. @misspuma ja heerlijk dat ik bij me man kan uithuilen want de meeste snappen me niet van ach het komt wel goed maar het is allemaal zo tegelijk en daar baal ik van. ik weet ook na vandaag dat ik niet voor me verlof nog te werk ga. leuk dat de kamer klaar is voor de kleine man. nu lekker met elkaar op de bank. ga ik ook doen!
thanx Sabrina Ik ga inderdaad de er aan mezelf houden, ben gewoon netjes, mocht hij willen praten zeg ik gewoon dat ik er niet op in wil gaan. Jammer te horen dat jouw pa ook zo'n loser is..... Enne niet walgen van jezelf! Ik weet hoe het voelt, echt, maar je hebt straks je lijf weer terug en nu zit daar dat prachtige monster in
Hey meis, heel veel sterkte dinsdag. Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen, door wel te gaan en er met die instelling heen te gaan. Groet ze netjes en loop dan door... You go girl! Ik zal aan denken... Liefs
hey meid ja helaas is die van mijn ook zo erg en of het nog erger kan is me moeder ook zo erg! maar ach heb ermee leren leven net wat je zegt we houden de eer aan onszelf. dat is ook het enigste wat me de moed houd is dat ik straks me lijf teryg heb en een prachtig monster heb. succes dinsdag!
zogelukkig, ik voel met je mee, het lijkt me zooo moeilijk niets te kunnen. maakt niet uit hoe goed je verzorgt wordt, je wilt het toch liever allemaal zelf kunnen... Majkuh, je hbet een goede instelling lijkt me. gewoon netjes gedag zeggen maar verder hem op een afstand houden. hopelijk doet hij hetzelfde en komt het allemaal goed. wel fijn inderdaad zoals je vriend zegt dat je je gezin bij je hebt als een soort 'buffer' misspuma, ben ook benieuwd naar je kamer! sabrina, niet walgen hoor, een zwanger lijf is toch heel mooi! en je krijgt je eigen lijf ook wel weer terug... ik weet amper nog wat dat is, eerst zwanger, 8 maanden BV toen meteen weer zwanger...
@Zonstraal, dat zou ik dus echt niet kunnen...zo'n dieet...Succes ermee @Majkuh, ik weet hoe het voelt. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat te doen in jouw situatie. Gewoon condoleren en het daarbij laten. Dat is mijn allereerste reactie...maar dan dat emotionele gemanipuleer....heb daar ook een zwak voor...Zorg ervoor dat je mannetje er maar voor zorgt dat je er niet in stinkt! @Sabrina, als je man 60u werkt, is hij ook vaak van huis : S. Lijkt mij wel wat eenzaam nu je zelf weinig kan ondernemen. Veel sterkte! @Misspuma, gelukkig dat je snel weer stroom had. Arme vissen! Ben benieuwd naar je kamertje...
Hier ben ik ook weer. Vrijdag was erg gezellig. Maar wat was het druk zeg. bah... Ik heb wel wat leuke dingetjes gekocht. Gisteren hebben we de geboortekaartjes besteld. Helemaal blij mee. Ben zo benieuwd hoe ze zijn in het echt met onze namen erop. Volgende week kunnen we de proefdruk ophalen. Vandaag heb ik eindelijk het ledikantje geverfd. Moest er toch een keer van komen. Wat een rot werk zeg. Al die spijlen..pffff.. Ben blij dat het af is nu. Hopelijk lijkt het een beetje als ie weer in elkaar staat. Morgen gaan we hem weer in elkaar zetten. @Majkuh, ik heb helaas ook zo'n vader. Toen mijn oma overleed ben ik ook naar de begrafenis geweest. Hij hield de schijn op en deed alsof het allemaal aan mij lag. Ik hield de eer aan mezelf en deed hel normaal. @Sabrina, voor je het weet hebben wij zo'n klein poppetje in onze armen. Ik kan ook niet wachten hoor. Ik begrijp je gevoel hoor. Ik heb dat ook af en toe. Komt allemaal door die stomme hormonen. @MissPuma, leuk dat de kamer bijna klaar is. Ben benieuwd hoor. Foto's..! Geniet nog even lekker van een avondje samen. Gefeliciteerd met je zus. Leuk tante.! @Zogelukkig, dikke knuff voor jou. Fijn dat je zo'n lieve man hebt.
@kaatje k het is heel mooi om zwanger te zijn maar het is alles bij elkaar zoals nu met me arm broeken die ik persoonlijk niet lekker vind zitten enz en ja dan word ik het zat! @oemhudaifa me man is veel snachts weg hij begint om 3 uur snachts we zien elkaar gelukkig veel maar is niet altijd leuk! maar heeft niet altijd zin om smiddags wat te doen! savonds gaan we niet weg omdat hij er vroeg uit moet! @joki ja dat is ook echt wat me omhoog houd de kleine maar die hormonen nou nee dat hoeft nu weer net niet! leuk he geboorte kaartjes bestellen weer een mijlpaal!
Gecondoleerd en sterkte met dit verlies. Ik wil hier ff snel een reactie op geven. 21 jaar geleden stond ik ongeveer voor dezelfde situatie. Ik was toen 12 jaar toen mijn oma was overleden, de moeder van mijn vader. Ik had toen al jaren geen contact met mijn vader en heb zelfs op mijn negende achternaam van mijn moeder gekregen, dus zegt genoeg. Ouders zijn gescheiden toen ik 2,5 jaar was. Zelfs zijn eigen moeder wilde hem eigenlijk niet op haar begrafenis hebben, maar opa kon het niet over zijn hart krijgen om hem niet de kans te geven. Wij hebben toen de familie ingelicht dat wij niet iedereen van mijn ooms en tantes een hand gingen geven met de begrafenis en dat wij ons op de achtergrond gingen houden. Tussen mijn ooms en tantes zat dus mijn vader. Zo hebben wij het toen opgelost. Hoop dat je toch een goed besluit kan nemen hierover. Neem hier vooral de tijd voor. Knuffel van mij.