Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje zeg,w at zijn er veel mensen die geen contact meer hebben of de situatie begrijpen, fijn voor mij, maar toch wel heel triest dat het zo vaak zo loopt :(

ben nu nog akker, kan absoluut niet slapen, heb dat zoveel word er echt gek van!

Vriendje dropte vanavond de bom dat hij echt noooit meer wil trouwen......AUW.......heb even flink lopen janken zeg :( had stiekem toch gehoopt dat hij me in de komende jaren wel zou vragen, we hebben het zelfs al gehad overw at voor trouwjurk en al lachend wat voor vrijgezellendag en hoe onze dochter dan de ringen ko brengen en nu zegt hij doodleuk dat het voor hem echt niet hoeft en geen toegevoegde waarde heeft......SLIK.

Hij heeft wel gelijk, ook zonder boterbriefje houden we van elkaar etc etc, en toch voelt he als een enorme afwijzing, wat zijn ex heeft hij wel getrouwd en zij was het allemaal niet waard achteraf en bij mij wil hij niet, voelt echt als een persoonlijk nederlaag.......ik stel me vast aan, maar het doet echt zeer.

pfff wat een rotdag!

2. Jeetje meis. Je krijgt wel alles in 1x voor je kiezen.
    Kwam 't naar voren in gesprek? En had je dat niet zien aankomen?
    Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt...
    Ik heb altijd geroepen dat ik niet wil trouwen (onzin enz) maar nu ik samen met mijn mannetje ben... en het nog nooooooit zo goed heb gehad met iemand samen (in alle opzichten) ...zou ik het heerlijk vinden om mezelf zijn vrouw te kunnen noemen.
    We hebben beide heel veel meegemaakt en samenwonen was voor ons al een grote stap. Heeft vooraf best voor spanningen bij ons gezocht (niet tussen ons!) en trouwen is daar nog weer een schepje bovenop.
    Wij hebben 't er ook wel eens over, maar mannetjelief vind 't niet nodig. Ach wie weet... komt 't nog wel.

Probeer 't je niet al te persoonlijk aan te trekken meis... jullie krijgen samen een hartstikke mooi kindje, daar doet dat briefje niets aan af. Hij heeft zoveel vertrouwen in jullie dat hij voor de rest van zijn leven deel uit wil maken van jouw leven door dit kindje... en dat moet toch al goed voelen?
    Liefs!

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @OemHudaifa: oei, maar goed dat het bloed niets ernstig betekende.
    Hé, 20blz is veel hoor, dus helemaal niet erg als je niet op alles reageert.

@Sabrina: snap je frustratie hoor, maar beter het nu kalm aan doen zodat je weer tiptop bent tegen dat je beebje er is :)

@ZonStraal: lijkt me zo moeilijk om daar te moeten op beginnen letten, ben zo verslaafd aan chocopasta en luikse siroop, zou me niet lukken denk ik. Veel sterkte en hopelijk moet je het dieet niet té lang volhouden.

@Ria32: oooh ik heb ook zo van die momenten, maar ik denk dat onze mannen ook een beetje gevoeliger aan het worden zijn hoor. Mijn vriend wordt ook veel sneller boos of geïrriteerd, meezwangeren noem ik het! ;)

@zogelukkig: sorry meid dat je nog zo weinig kan, doe het rustig aan en veel sterkte

@Majkuh: ik zou zogelukkig haar raad volgen!! Lijkt me de beste oplossing.
    Je mag het niet als een nederlaag zien dat hij niet meer wil trouwen hoor, het belangrijkste is dat hij je ECHT graag ziet. Mijn vriend wil ook nooit trouwen, maar ik weet dat hij heel veel van me houdt.

@MissPuma: leuk dat de kamer klaar is. Ik kijk er al naar uit om aan ons kamertje te beginnen. Verven kunnen we al doen, maar voorlopig is het nog onze kamer, dus de kamer voor ons meisje komt er maar in op het laatst.

EGO
    Ik heb een héél goed weekend gehad.
    Zaterdagvoormiddag mochten m'n blokjes van m'n tanden, eindelijk!
    's Middags zijn we onze Quinny gaan halen en hebben lekker een filmpje meegepikt samen met het dochterje van m'n vriend (Bolt, een leuke film in 3D).
    's Avonds was het een surprisefeestje voor een vriendin, blijkt dat zij nu 2,5 maand zwanger is, dus ook super om te horen.
    Bij het naar huis gaan heb ik wel één hele harde buik gehad, maar was snel weer over

Zondag zo goed als niets gedaan, zijn wel even naar een slaapkamer gaan kijken en deze willen we ook kopen, straks even bellen om te zien of er nog iets van de prijs af kan. Nadien even de Quinny in elkaar gezet, zooooo mooi.
    De rest van de zondag niets meer gedaan, het was ZALIG.

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    oh meiden ik heb het zo gehad.... :cry: heb zoveel pijn in mijn buik dat we toch de gyn maar weer gaan bellen zometeen... ik zal proberen jullie op de hoogte te houden...

sorry dat ik even verder niet reageer, iig maaike dikke knuff buddy van me... kop op heh? je bent een kanjer en laat je niet van je stuk brengen door je vader of door vriendje ok?

meiden dikke knuff!

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    oh meiden ik heb het zo gehad.... :cry: heb zoveel pijn in mijn buik dat we toch de gyn maar weer gaan bellen zometeen... ik zal proberen jullie op de hoogte te houden...

sorry dat ik even verder niet reageer, iig maaike dikke knuff buddy van me... kop op heh? je bent een kanjer en laat je niet van je stuk brengen door je vader of door vriendje ok?

meiden dikke knuff!

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    ben een tijdje niet meer geweest (carnaval is hier losgebarsten) en zal ook na vandaag ff er niet meer zijn! haha

net terug van de VK, alles was perfect, baarmoeder was goed gegroeit, bloed geprikt in de vinger, was 8,6 urine test was ook perfect!
    sta er altijd wel weer van te kijken!
    laatste paar dagen eet ik niet gezond, ik sport niet enz. dus.. vond het wel fijn!

Sorry voor de ego, ik spreek jullie snel weer!

dikke kus en knuffel voor iedereen!

ALAAAAAAFFFFF

7. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg

sterkte!

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Dat klinkt niet goed, maak maar snel een afspraak en veel sterkte

9. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hoe ver zijn jullie met de geboortekaartjes?
    Wij hebben ze uitgezocht en ik ga ze vanmiddag bestellen.
    Dacht dat de tekst nog een heel gevecht zou worden, maar heb eigenlijk mannetje laten kiezen met het gedichtje. Is wel een standaard gedichtje geworden, maar blijft mooi.
    Viel achteraf eigenlijk wel mee.
    Nu hopen dat ik de enveloppen snel heb, is dat tenminste weer geregeld. Toch een hele opluchting.
    Over de namen begon ik laatst ook weer te twijfelen. Eigenlijk stom maar zat echt te bedenken wat anderen van de namen vinden. Zou het hier ook wel willen vragen, maar weet van andere site (namensite) dat ik dat echt niet moet doen. Er zijn er dan een paar die zeggen, nee zou ik niet doen die naam en dan begin je nog meer te twijfelen.

Hebben jullie het "laatste" (zo voelt het voor mij) allemaal geregeld?
    Geboortkaartje
    Tekst
    Namen

Vergeet ik nog iets?

Ja het kamertje is nog niet af, de spulletjes heb ik allemaal wel, maar de bovenverdieping is nog in de maak, dus als dat klaar is, kan alles erin.

Marooz, sterkte, het is volgens mij totaal niet de zwangerschap waarop je gehoopt had. Zeker omdat je met je werk waarschijnlijk anderen gezien hebt waarbij het wel goed ging.

Majkuh, jij ook heel veel sterkte! (gelukkig) ben ik niet bekend met deze situatie, maar begrijp dat het lastig voor je is.

10. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    zo heb ook even bijgelezen
    Marooz sterkte gewenst
    Makjuh jij ook, balen hoor die situatie...maar hou je kop in de lucht...
    @all zaterdag bij de 9maanden beurs geweest, zo leuk..wel druk...

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Oei, er staat nou bij mijn ticker nog 9 weken en 6 dagen. Klinkt heel kort zeg.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Marooz lieffie, ik zal je vandaag weer even smsen, sterkte meissie!

De rest, dankjullie wel! vind de reacties echt zooo lief, doet me enorm veel goed, thank you, thank you, thank you!

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Marooz: denk aan jou! Sterkte! ;)

14. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik moet nog veel bijlezen, maar voor degene waar ik al wat over heb gelezen:

Marooz: Enorm veel sterkte en hou ons op de hoogte, ik denk aan je!

Majkuh: Veel sterkte dinsdag bij de creamtie. Wat een vervelende situatie met je vader zeg, vind het niet leuk voor je dat je zoiets nog erbij krijgt. Ik heb sommige adviezen gelezen en ben het helemaal met hun eens. Hou de eer aan jezelf en hou je vriend en je gezinnetje bij je in de buurt voor kracht en steun. Dikke knuffel!

Zogelukkig: Dikke knuffel voor je, het is inderdaad niet gemakkelijk om zo afhankelijk te zijn en niks te kunnen. Fijn dat je zo'n lieve man hebt!

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

oei Marooz, het blijft tobben he... Veel sterkte.

Maaike ook sterkte met alles. Ik zou over dat al dan niet trouwen niet teveel zorgen maken. En ik kan me ook voorstellen dat hij juist omdat hij de vorige keer niet zo'n succes had met trouwen niet wil. Met jou is het zoveel beter dan is hij misschien bang dat te verpesten... Dus dan is het juist geen nederlaag voor jou, integendeel. Hij klinkt verder als een lieve vent, dus wellicht over een paar jaartjes...

Geboortekaartjes, ummm, na de vakantie maar eens aan beginnen...

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Ben ik ook weer even.
    Op zich gaat het best goed moet ik zeggen. Heb veel gerust van het weekend en dat doet me best goed.
    Heb wel de krukken, maar als ik ze niet nodig heb gebruik ik ze ook niet.
    Hier is de carnaval ook losgebarsten. Gisteren kwam de optocht bij ons langs, dus toch nog wat van de carnaval meegekregen ;) .
    Ga nu even wat bijlezen.
    Wat ik wel asl las dat Marooz weer helemaal niet goed gaat.
    Marooz, ik denk aan je. Hoop dat je niet weer opgenomen word.

17. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ben ik weer na een weekendje weg. Heb nog niet alles bijgelezen, dat ga ik zo even doen. Las wel dat Marooz weer veel pijn heeft. Meis, sterkte ermee en inderdaad voor zekerheid kiezen en je gyn even bellen. Hoop niet voor je dat je weer wordt opgenomen, maar zoveel pijn hebben is ook niks.

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

maaike heel veel sterkte voor morgen!
    marooz jij ook heel veel sterkte meid succes en hou ons op de hoogte.

hier gaat alles verder helemaal lekker bij de vk was alles ook weer goed ben weer door de keuring voor de komende 4 weken.
    ik zal vanavond op iedereen reageren moet straks naar de bedrijfarts hier en dan vertellen van me arm. nou ik kan hem vertellen dat ik voorlopig niet ben.

tot vanavond meiden

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    * BUDDYNIEUWS *

Marooz is weer opgenomen :(
    Ze houd me op de hoogte en ik jullie dus.

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

He getver!
    Goed dat je het doorgeeft Maaike!
    Wens haar maar het beste!

Deel Deze Pagina