Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, net bij de VK geweest. alles goed, bloeddruk was een stuk hoger! 108/60, dus dat is heel erg fijn, ik merk ook dat ik me beter voel.

verder heb ik nog steeds veel pijn bij mijn schaambot, ze zegt dat dat een aandoening (moeilijke naam, vergeten...) is waarbij de baarmoeder het schaambot wegduwt. is soms heel pijnlijk (vooral als ik loop) maar weinig aan te doen.

marooz weer opgenomen, het is ook wat, maaike, geef maar veel liefs en sterkte en knuffels door!

sabrina, ik zou lekker niet gaan werken inderdaad...

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Majkuh: geef maar veel sterkte en dikke knuffels door aan marooz

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Jeetje Marooz, wat balen zag. Hoop dat het niet al te ernstig is.

Maaike, heel veel sterkte morgen. Ik zit niet in jou situatie maar ik heb mijn vader ook al een lange tijd niet gezien. Alleen hier dan niet omdat we het niet willen, dus is toch anders. Nogmaals heel veel sterkte en leun lekker op je kerel morgen. Je kids zijn mee dus dat scheelt weer met je groot houden denk ik ;)
    En wat het trouwen betreft, ik kan me indenken dat je je rot voelt, maar hij ligt toch elke avond naast jou en jij bent degene waar hij een kindje mee krijgt. Is natuurlijk ook al een verbintenis.
    Hier waarschijnlijk ook nooit een huwelijk, wij hebben ook alles zo op papier staan dat we eigenlijk al een soort van getrouwd zijn hahaha. Maar als we wel ooit gaan trouwen, dan over een jaar of 4.

Ik moet nog veel bijlezen, las wel al dat het gips eraf was van Sabrina, en zeg idd maar tegen de arbo arts dat hij het nog even kan vergeten. Nog even en je bent al met verlof hihihi

Hier gaat alles goed. Gisteren even lekker de jacuzzi in geweest (we hebben er 1 in de achtertuin). Was helemaal rozig en heb heerlijk geslapen daarna. Die kleine meid ligt nu achterstevoren in haar slaapzak, dus die slaapt ook helemaal door.
    En ook wij hebben een "nieuwe" auto gekocht. Mijn oude hyundai hebben we ingeruild voor een joekeloenes van een wagen. Een Renault Espace! Wauw, wat is dat ding groot zeg. Lijkt wel alsof je in een cockpit zit als je gaat rijden. Vanmiddag haalt mijn vriend hem op.

En de blije doos mag ik ook ophalen, dus dat is vanmiddag ook al gebeurd door hem (hij werkt er vlakbij dus kon het zo ophalen).

Nou dames, ik ga even goed bijlezen en dan probeer ik weer een beetje mee te reageren.
    As vrijdag en zaterdag mijn laatste 2 werkdagen en dan zit het er weer op, dan begint de eigenaresse weer. Wel jammer hoor, was wel heel erg leuk.

Liefs

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zooooooooooooooooooo en weekend is weer voorbij gevlogen...... Wat gaat dat toch snel he!

Probeer weer op iedereen te reageren hoor!

@Kippie: Dansen vandaag! 30 weken zie ik!

@Sabrina: Klinkt vervelend zeg dat van die pinnen. Pffffff wat een ellende. (in de blije doos zat toch dat pak luiers?)
    Ik snap wel dat je er ff doorheen zat en jezelf wil zijn. Die hormonen EN dan die arm waardoor je niet je normale werk kunt doen. Lekker combi moet dat zijn....
    Oja en volgens mij is het inderdaad wel normaal dat het allemaal wat soepeler en weker wordt... Er moet straks heel wat doorheen ;)
    Fijn dat de kraamvisite je een lekker gevoel gegeven heeft. Heerlijk die kleintjes he!

@joki: Dat heb ik ook hoor dat ik soms gewoon blij ben dat ik die kleine ff kan wegbrengen. (Zeker als ik alleen ben) Voel me daar ook wel eens schuldig over maarja die kleintjes hebben echt wel iets door en proberen je toch echt opnieuw uit merk ik en dat is zoooooooo vermoeiend.

@manootje: HAHA ga niet weer beuken in huis hoor! Wat dat betreft mis ik echt de energie nu. (En daar is parnerlief ontzettend blij mee) Ben wel veel in de weer om alles in elkaar te zetten van de kinderkamer maar meer echt niet dit keer. Er is momenteel ook niets wat me echt stoort wat dat betreft gelukkig. Die WC stoorde me echt dat jaren 60 printje...
    Hoe was de beurs?

@Webmiertje: Fijn dat je CP uitje leuk was.

@Sim: He bah Ischiac. Lukt het een beetje met krukken?

@Marooz: Blijf je gemak houden he! He bah weer opgenomen lees ik. Sterkte meid!

@Zogelukkig: Wat vervelend van die harde buiken zoveel. Zijn toch aardig wat dames die te veel hooi op hun vork nemen en/of 'gewoon' last hebben van pijn. Vervelend hoor! Probeer inderdaad lekker rustig te blijven. (Ookal zit het niet in je aard) Suc6 morgen weer!

@mamasan: Bedankt voor je buddynieuws. Nou die draait goed bij jullie iig

@Jomi: We zien je wel weer verschijnen!

@Marloes: Ik voel me gelukkig niet zo alleen. Soms voel ik me gewoon te druk en wil ik juist ff helemaal alleen zijn. Alleen met een verkouden kleine die daardoor veel wakker is en wordt 's nachts lukt dat niet echt. Juist dat breekt me op... Heb me dit weekend lekker door mams laten verwennen. Dat was wel ff een verademing!

@Kaatje: Leuk dat London zo gezellig was. Eigenlijk willen we nog een weekendje london doen voordat de kleine er is. Maar helaas is de planning wat erg vol.... Zal hem wel niet worden vrees ik.... Je mag vanaf 32 weken niet meer vliegen met de meeste maatschappijen toch? Dus dat zou nog maar 1 weekend zijn. Hmmmmm lastig. Wat fijner dat jij niet hoeft te vliegen!
    Carnaval nuchter is nog veeeeeel leuker ;)

@OemHudaifa: Wat goed dat je niet in de stress vloog zeg. Lijkt me juist erg stressvol bloed verliezen. Jou kleine dacht ik laat me gewoon extra voelen stel ik mama gerust. Ideaal kind!

@Majkuh: Veel sterkte morgen! Ik vrees inderdaad dat je je vader niet kunt ontlopen. Maar je kunt wel proberen een afstand te houden en proberen je 'oor in oor uit' modus in te schakelen. Probeer het zakelijk te houden. Mocht je elkaar spreken hou het zakelijk. Max. een handje met een armlengte ertussen zeg maar. Als hij vraagt naar je buik, gewoon zeggen dat het goed gaat en er naar uit kijkt en verder niets. Vraagt hij naar andere dingen zoals datum ofzo hou je antwoord kort zodat niets een aanleiding geeft tot een lang gesprek en vraag hem niets. Ik denk dat dat de meest 'open' houding is waarin je toch de eer aan jezelf houdt zeg maar. Sterkte ook daarmee.
    Enneh over dat trouwen.... Misschien is dit wel een fase joh....
    Bedankt voor je buddynieuws!

@Kroepie: Lekker geshopt lees ik wel. Heerlijk is dat he! Nu al poppewasjes. :oops: Nou ik wacht nog ff hoor!

@Zonstraal: Hoop dat je dieet je toch helpt.

@Ria: Kan me niet voorstellen dat je man het zo lullig bedoelde als het uit zijn mond kwam.... Hij kan wel wat tact gebruiken geloof ik.

@MissPuma: Wat leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd joh.... :cry: Ik wil ook..... :cry:

@Evy: Fijn dat alles goed gaat! Ook fijn om eens te lezen!

@Daggie: Fijn dat alles goed is!

@Dancevalley: Hoe is het nu?

@Manny: Fijn dat de 9maanden beurs leuk was!

@Rian: hmmm onze geboortekaartjes is nogsteeds huilen met de pet op. Ik krijg mijn idee niet goed uitgewerkt.... Grrr en wil perse een eigen ontwerp.

@Misssz: Helpt wel he die slaapzak achterstevoren aan ;) Fijn dat ze weer doorslaapt. Oooooh heerlijk ff relaxen in de jacuzzi. Maar zo koud bij uitstappen. Brrrrrrrrrrrrrrrrr. Kan niet wachten totdat ik weer de sauna in kan hiero. Hij staat maar wat stof te vangen :(

Ik heb trouwens maar een mail gestuurd betreffende de blije doos. Inmiddels 3x aangevraagd. Als ik weer 8 weken moet wachten op antwoord (en dus weer niets hoor) ben ik straks zeker al bevallen... Pff vorige keer was dat ook zo'n ellende. En wel natuurlijk straks die 2de doos persoonlijk perse willen afgeven zsm....

Hier gaat alles goed. Huishouden van Jan Steen maar ach ja ben er nu wel weer aan gewend. 8) Heeft ook wel wat ;)

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

ER wordt wat afgekletst hier zeg, en ik blijf er geen tijd voor hebben..

Ik lees nu ff snel dat marooz is opgenomen, voor de 2e keer= wat heeft ze precies= Ik heb nog niet alles teruggelezen maars chrik er wel van zeg
    Hoop dat het gauw beter gaat met haar!

Hier alles wel oke maar erg zwaar...veel klachten en pijn maar heb het er wel voor over..
    Mn meisje is sinds gisteren flink ziek, zo zileig! Nu ligt ze in bed..hoop dat ze gauw weer beter is

6. @marooz
    Balen dat je weer naar 't ziekenhuis moet.
    Majkuh wens haar maar beterschap en stuur dikke knuffels!

@Harmless/buddy
    Ach, ik had allemaal nieuwe kleertjes en nog wat oude spulletjes en de babykamer is klaar ,dus wilde het schoon er in hebben :D
    Ben benieuwd of je nog wat hoort van die Blije Doos hahahha

@MisssZ
    Een jacuzzi in je achtertuin? Woon je dichtbij mij? Oooooh wat lekker zeg. Ik ga morgen weer naar 't bad van mijn 'dinnetje :)
    Ennuh... gefeliciteerd met je nieuwe auto!

@Kaatje
    Fijn dat je je weer beter voelt! Ik zat me voor te stellen hoe dat voor je voelde als je baarmoeder je schaambot wegduwt... auch :(

@Sim
    Zag 't er leuk uit zo voor 't raam? ;) Jammer dat je niet mee kunt 'hossen', maar het is voor een goed doel... lekker rustig aan blijven doen!

@Rian
    Dat klinkt inderdaad kort zeg :D

EGO:
    Vanochtend gesprek met mijn leidinggevende gehad. Hij is het helemaal eens met mijn beslissing om 3 dagen 6 uur te gaan werken. Sterker nog... hij vond dat ik niet zo aan die 6 uur vast moest houden, maar gewoon naar huis moest gaan als ik me niet goed voelde (ook al was 't na 4 uurtjes) Moest echt even slikken, want ja, als iemand dan zo aardig is, dan zitten de tranen erg hoog.
    Toen kwam een medewerker uit mijn oude team nog vragen hoe het was en tja... daar kwamen ze al. :cry: Dikke tranen. Voel me gewoon zo waardeloos... echt, accepteren dat ik zo weinig kan doen, het valt me zwaar. Ik weet dat ik niet mag klagen als ik kijk naar wat een aantal van de meiden hier allemaal meemaakt en heeft qua pijn, maar toch...

Ga zo maar ff slapen.
    Tot later, X

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Sabrina, mijn man heeft ook nachtdiensten gedraaid. Is inderdaad lastig. Je zit beide in een ander ritme.

@Majkuh, ja ik verbaas mij ook over het aantal dat zich in de soortgelijke situatie bevind. Aan de ene kant fijn om mensen te hebben die je begrijpen, maar aan de andere kant naar dat het contact allemaal zo slecht is. Wat betreft je vriend....Wie weet slaat hij wel om en vraagt hij je alsnog een keer ten huwelijk. Des te groter de verassing! Ik hoop het in ieder geval voor je. Anders subtiele hints laten vallen dat jij het huwelijksbootje met hem wel zou willen betreden?

@Evy, je hebt een geslaagd weekend gehad lees ik! Wat leuk is dat als een vriendin ook zwanger blijkt te zijn. Hier ook een vriendin die net 3 maanden zwanger blijkt.

@Marooz, meid het is echt pittig voor je zeg. Ik (zoals eerder vermeld) heb een schoonzus die nu met hetzelfde zit als jij en die heeft er ook een hele erge last van. Echt heel veel sterkte toegewenst.

@Daggie, fijn dat alles goed is!

@Rian, Niet teveel twijfelen over de namen inderdaad. En vooral niet ieder zijn mening vragen! Dat doet mijn man dus en wilt elke week een andere naam. Dat is alleen maar lastiger. Wij hadden alles al vrij vroeg geregeld, dus ik ben echt aan het afwachten...

@Zogelukkig, Ik lees toch wat nare berichtjes. Vervelend dat je je niet zo goed voelt. Je boft maar met zo een supermannetje!

@Sim, mooi dat het wat beter gaat. Hopelijk blijft dat het geval.

@Majkuh, Geef marooz maar een dikke knuffel van ons!

@Kaatje K, Toch wel fijn dat jij je weer wat beter voelt. Iets minder is de pijn, hopelijk heb je er niet al te veel last van.

@Miszzz, zo toe maar een jacuzzi en een nieuwe auto!

@Harmless, Ik heb de blije doos binnen en is een leuke doos. Ik hoor vaker dat men er niets van of te laat van hoort. Hopelijk toch snel een bon in de bus.

@Kroepie, wel aardig van je baas leiddinggevende toch? En wat betreft dat klagen, het kan natuurlijk altijd erger, maar dat houdt niet in dat het evengoed rot is.

Zozo, dat waren even 3 pagina's.

Hier gaat alles goed. Gisteren bezoek gehad van mijn broertje/zus/zusje/vader. Was erg leuk, ik had ze al een tijd neit gezien.

Groetjes!

@

8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ webmiertje, Heerlijk hoor helemaal uitgerust na centerparcs! Kan me voorstellen dat het idd veel blz waren..

@ Sim, zal het tegen die tijd es vragen of het kwaad kan.. Nou moet ik toch al naar het zh, maar is toch fijn om een beetje voorbereid te zijn.. Idd maar hopen dat ie dan weer gestegen is! Wat rot voor je met je bekken, sterkte!

@ Ria/buddy, heb je bptje gelezen, zal zo even reageren ;)

@ Marooz, schiet niet echt op he meid.. Hoop echt dat het snel wat beter gaat. Gefeliciteerd met de 30 wk, hier ook 30 wk, yeah ;)

@ zogelukkig, sterkte morgen meid bij de vk, lekker rustig aan doen hoor!

@ Misspuma, leuk kleertjes kopen! Nog gefeliciteerd met je paps en dat je tante wordt

@ Jomi, sterkte met verhuizen!

@ Kippie, was het leuk bij je mams?

@ Kroepie, spannend, ben benieuwd naar de foto's van de kamer

@ Marloes, voel je je wat beter?

@ OemHudaifa, oei.. Gelukkig valt het allemaal mee bij de vk! Is toch altijd schrikken als je bloed verlies

@ Majkuh, hoop dat er snel wat betere tijden komen meis Heel veel sterkte bij de crematie. wat betreft je vader.. Je hebt wel vaker dingen hier op het forum gezet dat ik dacht he dat kan ik hebben geschreven. Nou het wordt saai maar heb zelf ook een hele slechte band met m'n vader. Heb hem al jaren niet gezien en hij doet ook nooit wat fout.. Ik zou hem gewoon condoleren en verder negeren, hoe zwaar het ook is als hij wil praten geef je aan dit gene goede gelegenheid te vinden draai je van hem weg..

@ Kaatje, gelukkig dat jullie weten wat voor auto, scheelt weer hihi. En is ook helemaal niet leuk als ze niets voor je hebben om te eten! Kan me voorstellen dat je flink de balen ervan had

@ Sabrina, kan me goed voostellen dat je oude zelf weer terug wilt. Ik heb reuma en soms ook wel dagen dat ik van de pijn echt niets kan en begrijp dus ook erg goed dat je het helemaal zat bent om niet veel te kunnen.

@ Zonstraal heel veel sterkte met je dieet meid, lijkt me erg zwaar

@ Joki, gaaf geboortekaartjes en bedje geverfd, zo gaat het echt werkelijk worden he..

Nou ben bij blz 591 straks effe verder nu gauw m'n auto naar de garage brengen.. :( Tot straks!

9. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Majkuh: Bedankt voor je buddynieuws! Wens Marooz maar ontzettend veel sterkte en een hele dikke knuffel van me!

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

zo ik heb ff de tijd gevonden om op iedereen te reageren.
    zoals ik vanmiddag al bericht heb gaat het goed met me. van het weekend een super dip gehad maar gaat weer wat beter. me arm is nog wat stijfjes maar kan elke dag weer een beetje meer bewegen.
    vanmorgen bij de vk geweest voor suikertest alles is goed. bloeddruk was 110/60 dus ook weer goed. baarmoeder en kindje doen het ook erg goed. dus weer helemaal top.
    vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en kreeg een compliment want hij had me nog nooit eerder gezien. hahaha nee ben hier voor 1 keer 2 dagen ziek geweest toen had ik een griepje.
    hij heeft het goed gekeurd dat ik nog 4 weken thuis zit.
    verder heb ik er over nagedacht dat mocht het zijn dat ik me de komende weken goed blijf voelen zoals nu met de zwangerschap dat ik dan misschien over 4 weken nog werken ga en dat ik dan eventueel tot 4 weken voor de bevallingsdatum ga werken maar dat ligt natuurlijk helemaal aan hoe het met me arm en zwangerschap gaat. dus dat heb ik wel in me achterhoofd maar wel op een laag pitje.

zo dat was het ff over mij zal nu ff op iedereen reageren.

@majkuh hahaha ja ik ken dat niet willen trouwen nou ben nu toch echt getrouwd met de man die niet wilde. hahaha je weet maar nooit.
    ja kan ook denken met zijn ex is ie wel getrouwd geweest en dat was kut en nu gaat het top tussen ons!

@evy77 meid lekker dat je zon weekend heb gehad!

@marooz meid bah wat vervelend allemaal!

@daggie1984 alaaf morgen lekker bijkomen doe rustig aan we zien je wel weer verschijnen.

@rian bij ons zijn de geboorte kaartjes al besteld. we zijn helemaal klaar willen nog wat kleine dingetjes aan accesoires in de babykamer en nog kleertjes en dan is alles af hier.klinkt idd kort beter dan 10 weken scheelt 1 dagen maar zon verschil.

@manny ja was super druk op de beurs ik ben donderdag geweest maar wel leuk.

@sim80 lekker dat je toch nog heb kunnen kijken naar de optocht.

@marooz en majkuh bedankt voor buddy nieuws maar weer super klote heel veel sterkt voor der.

@kaatje k ja ik weet niet of ik nog werken ga ligt helemaal aan hoe het allemaal gaat lopen nu.

@misssz waar woon jij dan denk ik dat ik vanavond ff van je jacuzzi gebruik kom maken!lekker joh leuk is de doos he!

@harmless idd zit er een pak luiers in de doos en heel veel leuke dingen! een speen met i love mama maar dat vond manlief niet leuk :) ja dat kan niet en papa dan zegt ie hahaha die kerel is niet goed af en toe.
    de vk zei ook dat het normaal was.

@sheila hey was je er ook weer even hahah moest gister nog aan je denken ik denk hoe zal het gaan jij heb het forum geopend vandaar.

@kroepie ik weet precies wat je bedoelt over het klagen wij hebben weinig en dan lopen we te zeuren en willen we veel doen! en ja valt mij ook zwaar.

@oemhudaifa het gaat wel hoor maar af en toe gaat niet altijd alles. we weten altijd wel op elkaar af te stemmen.

@manootje jeetje reuma das ook niet leuk.

zo ik ben weer bij hahah valt wel op hoor dat op maandag heel veel word gekletst.
    morgen ben ik er weer fijne avond allemaal!

11. ppfff wat hebben jullie gekletst zeg...
    houd het even heel kort vandaag want ben helemaal op :rolleyes:

Zaterdag hebben we hier in het dorp kinderoptocht gekeken met Joey en hij vond het helemala geweldig!
    zondag zijn we naar de optocht geweest waar mijn man mee deed met onze carnavalsgroep en daarna nog effe naar de prijsuitreiking geweest.
    Joey heeft zich super vermaakt en veel gedanst!
    Die was ook helemaal op s'avonds en werd vanmorgen pas om 09.00 uur wakker :)
    Vandaag was het carnaval voor de kleintjes hier in het dorp dus ook daar zijn we even geweest!
    nu zit het er weer op!
    Mooi geweest .... ;)

Ik heb het ook goed gemerkt want heb veel last van me rug en mijn schaambeen... Dus ga vannavond betijds naar bed!
    Morgen is manlief nog vrij dus kan nog effe bijkomen :D

knuffel van mij!

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    meiden, sorry voor alle korte berichtgevingen van mij de laatste week....morgen word niet ivm de crematie, hoop daarna een beetje bij te trekken.

iig ENORm bedankt voor alle lieve woorden, voel me serieus waar een stuk beter, inderdaad wat betreft mijn vader, gewoon de eer aan mezelf houden, dat kan ik wel :)

En trouwen, pfff, het is vooral het idee van een romantisch huwelijksaanzoek en een prinsessenjurk ;) waar ik moeilijk afscheid van kan nemen, mijn vriendje is echt geweldig, ben net zo verliefd, misschien nog verliefder op hem als 4 jaar terug en inderdaad, hij is nu bij mij en bij ons zit alles goed terwijl hij getrouwd was en dat huwelijk was bagger ;)

Hij heeft een verbintenis met me, die zit (nog) in mijn buik en ik weet wat dat voor hem betekent, heeft heeeeel lang egduurd voordat hij eraan wilde beginnen, want dat wilde hij alleen als hij zeker zou zijn dat het nooit meer stuk zou gaan, dus eigenlijk heeft hij al ja gezegd........

veel liefs maaike
    PS uiteraard wens ik marooz constant sterkte etc etc van ons allemaal!

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Evy, fijn zeg dat je blokjes eraf zijn. En was Bolt leuk? Wil met Marisje ook gaan.

@ Daggie, Fijn dat alles weer goed was bij de vk

@ Rian, hier ook een namen probleem. Ben al blij dat we nu nog de keuze uit maar 2 geboorte kaartjes hebben. Pff met Marissa had ik met 20 weken alles al in orde, maar bij deze zijn we zoooo twijfelachtig..

@ Sim fijn dat het iets beter gaat!

@ Sabrina, fijn dat alles goed was bij de vk en bij de bedrijfsarts. En die reuma, is 1 van de redenen waarom ik geen vast contract kreeg bij m'n werkgever.. Meestal zeg ik ach je went er aan maar er zijn zeker momenten zoals met dat contract dat je er echt even verdrietig van wordt.. Maar ja het is niet anders en probeer er altijd het beste van te maken..

@ Marooz, tsjonge echt niet normaal! Nogmaals veel sterkte... Dikke knuf!

@ Kaatje, auw! Hoop dat het een beetje uit te houden is. Wel fijn dat je bloeddruk hoger was

@ Harmless, haha voor je man idd gelukkig maar dat je niets gaat verbouwen. Kinderkamer enzo is normaal toch, hihi.

@ Silvia, sterkte met je kleine meid!

@ Kroepie, alles beetjes helpen meid, je bent niet waardeloos!

@ Marloes, leuk hoor carnaval.. En idd morgen lekker van nemen lekker uit rusten!

@ Majkuh, is toch logisch je bent met dat soort dingen heel druk en mag best kort reageren hoor. Nogmaal sterkte morgen..

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Nu dan even een ego berichtje. Het is wat rustiger hier. Heb toch een beter gevoel over m'n werk vooral toen collega's gingen overleggen over vakanties in september. En ik ben op een punt dat ik denk we zien het allemaal wel hoe het gaat lopen.. Babykamer hebben we gisteren opgehaald eindelijk.. Zijn nu druk bezig met allerlei dingetjes hier in huis, aangezien het er sterk op lijkt dat de baby in dit huis gaat komen.. Al is het dan wel officieel een antikraker, want iedereen na juli 2008 die hier komt wonen is er 1, hihi. De beurs was wel leuk en heb het gewoon in 2 dagen gedaan, had toch extra kaarten en zo kon ik het op m'n gemakkie doen.. Verder gisteren erg geschrokken. Heb veel harde buiken gehad, maar gisteren had ik toch echt iets wat op weeen leek. De pijn was nu veel scherper.. Maar na een warme douche is het gelukkig gezakt en vond het niet meer nodig de vk te bellen. Het is ook niet meer terug gekomen, maar ben er wel even bang van geworden.. Daarna was ze zo druk dat ik dacht nou die blijft vast nog wel even zitten.. ;) Iedreen nog een fijne avond gewenst

15. Oei, wel spannend, die harde buiken en scherpe pijn :(
    Voorzichtig hoor!

16. *gaap*

Zo, weer een nacht eigenlijk niet geslapen.
    Ik weet niet wat 't is? Ik maal niet meer zo erg als in 't begin, maar ik 'droom' heel raar en daarna ben ik weer wakker.
    Word er doodmoe van :(
    Om 6 uur gaat de wekker weer... en dan ben ik kapot.
    Gelukkig kan ik vanmiddag weer even in bad bij mijn 'dinnetje. Even ontspannen in de warmte :)

Iedereen een fijne dag!
    Net

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    hier ook ene vroeg wakker vanmorgen! manlief sstaat op om te werken, terwijl ik nog eigenlijk kan blijven liggen (heb verlof deze week) maar dat kan ik niet.. hahah

erg he?

@majkuh, sterkte vandaag!
    @maroooz sterkte meis!

18. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Nou hie rook niet geslapen manlief had een snurknachtje :evil: vanmiddag maar weer inhalen heb er de tijd voor gelukkig.

Majkuh wens jou vandaag heel erg veels terkte toe, lijkt me allemaal niet makkelijk voor je zo, respect voor je dat je je er zo goed doorheen slaat meis, en mannen tja een vriend van ond dei zei ook altijd nou trouwen dat nooit, nou gaat die over 8 weken trouwen hoor dus geef de hoop nog neit op zei eht zelf ook na mijn eerste huwelijk, en daarna een kloterelatie nou voor mij geen man meer, tot ik op een spelletje site deze geweldige man tegenkwam hij kwam koffiedinrken en een maand later stonden zijn spullen hier :oops: hij vond de koffie wel erg lekekr is nooit meer weggegaan, en toen we over kinderen begonnen wilde we toch eerst getrouwd we hebben elkaar in april 2006 ontmoet en zijn in juli 2007 getrouwd en nu verwachten we mei 2009 ons eerste kindje kan allemaal heel erg raar lopen en zeg nooit nooit en trouwens dromen mag je altijd die hoef je echt neit op te geven omdat je man dit nu zegt.

Wens je nogmaals heel erg veel sterkte toe meis, zal aan je denken vandaag wens je veel kracht en steun toe.

Marooz ook voor jou veel kracht en sterkte en hoop echt dat je gauw weer het ziekenhuis uit bent meis, het is ook niet niks zo :cry: :cry:

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Majkuh, heel veel sterkte vandaag.!

@Marooz, wat een drama zeg weer in het ziekenhuis. Veel sterkte meid.!

20. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ Marooz, weer in het ziekenhuis? Jeetje meid. Sterkte!

@ Majkuh, Gecondoleerd en sterkte vandaag. Voor zover ik het kan inschatten sta je stevig genoeg in je schoenen om de confrontatie aan te gaan met je vader. Ene oor in, andere weer uit. En gelukkig ben je met je hele gezin, jullie staan er voor elkaar. Kom op! Sterkte!

Deel Deze Pagina