Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Makjuh: Pff meissie je hebt het inderdaad niet makkelijk gehad vandaag, de crematie van je Opa en dan nog het wederzien met je Vader.
    Ik leef met je mee, sterkte!
    Hopelijk kan je snel terecht bij de mevrouw van het trauma centrum!

liefs, misspuma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nog een paar leuke foto's van Keano (waren vandaag even in de tuin wezen spelen het was lekker weer):

Kijk mama vieze handen:

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Kiekeboe:

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Lekker spelen in de tuin:

Nu ga ik echt mijn bedje in!
    Trusten allemaal.

Liefs, misspuma

5. @Majkuh
    Oh meid wat een dag... :(
    In je berichtje voel ik je pijn... wat moet 't erg voor je zijn geweest.
    Ik hoop dat de dame van het traumacentrum snel beschikbaar is en je een beetje op weg kan helpen.

En wat een heerlijk lichtpuntje aan het eind van de dag! :D
    Hele dikke knuf voor jou.

@Misspuma
    Doe je rustig aan met je polsen/handen?
    En hoe heeft je grote kleine man geslapen in zijn nieuwe kamer?!
    Leuke foto's!

@buddy/harmless
    Ik zou ook mijn vakantiedagen aan het eind willen nemen hoor! Laat ze maar lekker zeuren!
    Ben vandaag dus niet aan 't werk en gister voelde het echt heel fijn om te weten dat ik vandaag lekker mijn eigen ding kan doen :D
    Wie weet lukt het toch nog met accepteren voor mijn zwangerschapsverlof :)

@Sabrina
    *maakt rondedansje*
    Happy 80 days! ;)

@kaatje
    Jij klinkt als ik!
    Ik vind mijn ouders ook erg lief, maar soms... grrrrr.
    Nou ja, ben wel blij dat ik ze gewoon nog heb!

Zo...
    Vrij en toch zo vroeg er uit?
    Tja... ik was al wakker en mijn mannetje moest werken. We hebben op 't moment nog steeds maar 1 auto (klinkt wel wat verwend) en ik moet naar de fysio vanochtend, dus ik heb hem net weggebracht.
    Mijn meissie moet zo naar school, dus die zwaai ik nog even uit en dan duik ik er lekker nog even in!
    Elektrische dekentje heb ik lekker aangezet op 1, zodat mijn nestje lekker warm is zo :D

Liefs!

6. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

carnaval weer voorbij en weer aan het werk!

Hier ales ok slaap als een roos ga om 20.30 naar bed en slaap gerust tot 6.30 door hopelijk hou ik dit nog even vol want ik weet hoe het is om slecht te slapen.

Kleintje probeert nog te draaien maar dan wel richting mijn ribben ahhhh.. niet zo fijn maar ja

dus het enigste wat ik kan melden dat ik heel moe ben en de weegschaal begint z`n werk te doen ben in 1 week tijd 1 1/2 kg aangekomen zal wel door carnaval komen en mijn buik zie je gewoon groeien

iedereen sterkte en succes reageer binnenkort wel weer uitgebreid als ik wat meer tijd heb

Groetjes Colin

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Alaaf meiden ;) :)

Hier is het carnavalsgeweld ook weer voorbij.
    De carnavalsvereniging had echt alle moeite gedaan om er voor mij een feest van te maken en dat is goed gelukt.
    De kids hadden de tijd van hun leven en ik kon lekker zittend meegenieten, terwijl er constant hapjes en drinken werd gebracht.
    Ik ben echt zwaaaaar verwend :)
    Het was wel heel vermoeiend, dus lag er beide avonden al om 20 uur in.

Ik lees net dat marooz weer opgenomen is, veel sterkte meid.
    Hopelijk snel weer goed nieuws.

Meiden, de rest van de reacties houden jullie tegoed.
    Er stinkt er hier een een uur in de wind, dus ik ben een luier verschonen.

Tot later.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ kroepie: Ja, ik probeer rustig aan te doen maar dat is niet gemakkelijk...ik ben in ieder geval al blij dat Keano nu in zijn nieuwe kamertje is en dat die af is. En gelukkig hoeft er in de babykamer niet zo heel veel te gebeuren dus dat scheelt.
    Slaapse maar dat zal wel lukken in een voorverwamd bedje! Succes straks bij de fysio.

@ Colin: Fijn dat je zo goed slaapt, dat is toch wel heerlijk hoor! Dat doet die van mij ook draaien en dan net langs je ribben gaan...niet echt lekker.
    Heerlijk hoor dat je buik lekker begint te groeien, geniet er maar van.

@ mamasan: Fijn dat jullie zo een leuke carnaval gehad hebben, en dat ze voor jou een zitplaats hadden geregeld geweldig!

@ Marooz: Ach meissie wat rot dat je weer bent opgenomen in het ziekenhuis heel veel sterkte ik denk aan je *knuffel*.

Keano heeft heerlijk geslapen in zijn nieuwe kamertje, het ging prima hij werd vanmorgen om 07.15u wakker dus heb ook een beetje kunnen uitslapen!
    Alleen ik viel weer eens niet gemakkelijk in slaap, die kleine meid was me daarom toch druk in mijn buik :rolleyes: pffff...!
    Vanmiddag naar mijn schoonmoeder toe, mijn schoonzusje is er ook dus kan Keano weer even knuffelen met zijn Tante.
    Morgen wordt helaas de hond van mijn schoonouders ingeslapen, hij is nog maar 6 jaar maar in die 6 jaar van zijn leventje heeft hij 5 jaar pijn gehad en er is nu niks meer aan te doen. Het hondje leeft nu op Pretnison, maar dat kan ook niet doorgaan want hij zwelt helemaal op en straks zakt hij door zijn pootjes...ik vind het erg jammer en verdrietig heb er ook meerdere keren en traan om moeten laten, maar het is ook zielig om dat hondje zijn verdere leven met pijn te laten lopen.
    Nou allemaal een fijne dag!

Liefs, misspuma

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

och maaike, wat heb je een zware dag gehad. Probeer aan de lichtpunten te denken, je hebt een lieve vriend, leuke kids (straks nog een) en misschien komt je droom met de witte jurk ook nog wel eens uit! Je hebt die man toch niet meer nodig? Hopelijk kan die mevrouw van het traumacentrum je hiermee helpen...

Lekker mannetje MissPuma, hoe vond hij het slapen in zijn nieuwe kamer? En hoe is het met je polsen?

Kroepie, lekker zo'n warm nestje nog even... ik vrees dat de dag hier begonnen is...Wij hebbn ook maar 1 auto, mijn man heeft eindelijk zijn band geplakt dus ik hoef niet meer te halen van het station. Het blijft er ook maar een trouwens, als de nieuwe er is gaat deze weg...

Ik ga zo weer eens naar de aquafit. Hoop dat dat goed gaat, ik heb de laatste tijd erge last van mijn rug. Ik denk van het tillen van zoonlief die is erg zwaar aan het worden. Hij loopt nu dan wel (en kan zelf de trap op gelukkig) maar moet nog wel vaak opgetild. Auw...

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

had een pagina gemist te lezen...misspuma was al weer op in de tussentijd!

colin, bij mij begint de weegschaal ook op te spelen, zit nu in totaal op +8 kg.. heb heeeel veel gesnoept de laatste weken...

mamasan, leuk dat je je hebt vermaakt. hier stinkt er ook een, dus die gaat in bad!

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    8 kilo?.. ik zit al op de 13 erbij! pfff.. ik hou het op vocht! hahaha

@maaike, wow wat een verhaal, wist me erin te verplaatsen! sterkte meis, wel nog ene lichtpuntje! :)

12. Zo... heb nog ff lekker gekoest :D Altijd jammer om er dan toch weer uit te moeten :(
    Zo naar de fysio. Die gaat lekker mijn rug masseren, dus hoop dat het dan weer even wat beter voelt!

@aankomen
    Stond gister (of eergister?) op de weegschaal en toen was 't al + 9,5kg! Blegh... hoop dat het de laatste maanden een beetje rustig aan gaat, anders kom ik alsnog op die 18kg van de eerste *zucht*
    Gelukkig kan ik ineens weer een stuk beter naar de wc (sorry) dus ik raak ook wat kwijt hahaha

@carnavalvierders
    Fijn dat jullie er weer zijn! En dat het zo leuk was :D

@Kaatje
    Kun je gewoon een lesje aanschuiven bij de aquafit of ben je lid?
    Aangezien ik nu op woensdag en vrijdag thuis ben, heb ik ook even zitten kijken of ik iets in het zwembad kan doen. Maar ik wil me niet vastleggen en me rot voelen als ik niet ga (door wat voor reden dan ook)
    Losse lessen hebben we hier bijna niet, dus ik dacht, ik ga gewoon zwemmen, maar ik meende hier te hebben gelezen dat dat ook niet altijd goed is?
    Wie o wie kan me helpen?

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

kroepie, je kunt bij mij losse lessen doen, maar ik ben lid omdat je anders de creche niet kunt gebruiken. dat betekent dat je alle lessen op de sportschool en het zwembad kunt doen, inclusief de health spa (jacuzzi, sauna, stoombad). Dat laatste is dus ook een reden tot lidmaatschap, dat snap je! Ik moet zeggen dat ik niet altijd netjes een keer per week gebruik maak, maar aangezien het niet zo duur is (27 pond per maand) en ik ook af en toe in het weekend of door de week nu ga zwemmen met zoonlief blijf ik toch maar lid. Af en toe voel ik me schuldig dat ik te weinig ga...

Gewoon zwemmen is prima als je zwanger bent, alleen niet als je bekkenklachten hebt.... Had jij geen last van of wel?

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Da's lief! Ja, heb nog genoeg te lezen! Het overgeven aan het niets kunnen, gaat steeds beter. De knop gaat eindelijk om.

Boerenkool: mjammie, zo lekker! :D

15. zogelukkig

Die knufjes doen et um hoor! ;)
    Ik zit weleens te denken wat ik terug kan doen voor mijn man; hij is echt zo ontzettend lief en zorgzaam! Gisteren heb ik best wel aan zijn kop gejengeld. Vindt hij niet erg; ik voel me dan weer bezwaard. Vanwege die verrotte pijn aan de symfyse is het zaak dat ik alles zo symmetrisch mogelijk doe. Nou, uit bed stappen is bijv. een ramp! Dus dan komt hij en draait m'n benen tegelijkertijd uit bed en zet ze op de grond. Ik voel me echt een beetje gehandicapt...
    Hij wil er niets voor terug; hij zegt: jij draagt mijn kind, dat is meer dan je me ooit kan geven.....slik!

16. zogelukkig

Ach, nog zo'n heerlijke knuffel! Jij ook meissie! ;)
    Gaat je arm steeds beter? Krijg je daar nog fysiotherapie voor?

17. zogelukkig

Waarschijnlijk 4! :)
    Ja, ik lijd best, serieus! Haha, 't staat wel zielig zeg! 8)

18. zogelukkig

Arme Maaike; ik voel je pijn door het beeldscherm heen!
    Doe je dat weleens; naar het strand gaan en dan lekker schreeuwen? Helpt echt hoor; gooi het eruit.. laat het niet onder die deksel sudderen!
    Het komt echt goed, misschien duurt het even, maar het gaat je lukken! ;)

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @zogelukkig
    wat fijn dat je mannetje er voro je is! en dat hij er begrip voor heeft!

20. Ria32

Ria32 Niet meer actief

aangekomen ben nog maar 4 en halve kilo aangekomen dames :oops: :oops: en die kleine groeit goed want die kan ik echt al voelen dat eht een echt kindje is en hij vind mama ook lief want wil de hele nacht maar met me spelen whahahahhahahaha en mama vind dit leuk :( :confused:

Majkuh vreselijk zo'n dag zo meemaken had tranen in me ogen bij het lezen van je verhaal meis, kan me voorstellen dat je nu ook gebroken moet zijn wat lijkt me dat erg, en het ergste lijkt me de vragen die je neit beantwoord ziet vind het goed van je dat je je zo staande hebt gehouden dit is een enorme kracht vanuit jezelf hoop dat je het een plekje kan geven meis en probeer er boven te gaan staan en aan jezelf te denken. En mannen ach ja doorgronden kan je ze nooit dnek je ze te kennen komt er weer een verassing, denk zeker nog wel voor jou dat je gewoon je dromen vast meot houden want heb wel het idee dat je mannetje toch nog voor een hele mooie gebeurtenis gaat zorgen, geef het de tijd en geniet van het houden van elkaar niks is mooier dan dat.

Deel Deze Pagina