Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gelukkig dat je weer wat kan lachen, meid! :D

Het blijft toch wel zorgelijk hoor; bah-bah-bah!

Doe maar weer rustig aan, meer kan je niet doen!

Kusje! ;)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, dat heb ik dus niet meer....
    Het gaat via Jonge Gezinnen/Sanoma Uitgevers. Kijk eens op hun website?

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ kaatje k: Met mijn polsen gaat het op en af, de ene keer branden ze erg van de pijn en dan heb ik er ineens even geen last van...

@ Daggie1984: 13 kilo dat is nog niks ik ben er al 17 aangekomen :oops: ook allemaal vocht ;).

@ Sabrina1984: Bedankt! Ja, het is ook beter voor het hondje maar het is zo moeilijk...
    En nog lekker gewandeld met je man?

@ marloes22: Ow heerlijk dat je zo lekker slaapt. En dat je na je plasje gelijk weer in slaap valt, ik niet dan lig ik nog makkelijk een uur wakker ook niet fijn als je er 2 a 3x per nacht uit moet voor een plasje...
    Gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap, nog maar 10 weekjes!
    Fijn dat de CTG goed was, maar wel jammer dat ze er niet achter komen waarom je de beeb zo weinig voelt...sterkte!

@ Sabrina1984: Ik heb ook geen idee hoevaak en hoe hard je de beeb moet voelen, maar als je je ongerust maakt altijd even bellen kan geen kwaad hé!

@ Marooz: Fijn dat je weer thuis bent, sterkte ik denk aan je!

@ Evy77: Nee, helaas mag ik er ook niks op smeren dus het is nu even leren leven met de pijn :cry:.

@ Kippie75: Heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer de oude!

Nou morgen is het dan zover, het hondje wordt morgen ingeslapen. Gelukkig komt de dierenarts bij mijn schoonouders thuis, ik heb gezegt er niet bij te willen zijn maar dat ik hem wel wil zien als hij net ingeslapen is (en nog niet stijf)...heb het er momenteel erg moeilijk mee...

Ik heb de foto's van Keano zijn paarden avontuur gehad van mijn schoonzusje zal ze even plaatsen zijn erg leuk geworden! Onze kleine held.

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik met dikke buik op het paard...:

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano samen met papa op het paard:

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano met de cap van Tante op:

Liefs, misspuma

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Wat lees ik allemaal verschillende berichten

Marloes22: Was even schrikken, maar gelukkig is alles in orde!

Marooz: Gho meid, pittig hoor. Nog even doorbijten. Ik bewonder je om je goede instelling! Sterkte!

Misspuma: Ah wat triest : S, veel sterkte morgen.

Dozen: Ik vond de inhoud van de dozen best wel leuk hoor, het is tenslotte gratis...

Kruidvat: 2 luiers. Proefpakket always (oke niet echt nodig, maar ja) friso voedingsopbergbox met een doos voeding. Bepanthen creme. Reispakje billendoekjes. Redbull (ook een beetje onnodig). En een proefflesje natusan. Ook zat er allerlei kortingsbonnen in, die ik ook wel kan waarderen. Verder best leuke tijdschriften van dec. 2008

Etos: Grote gele opberkbox voor babybillendoekjes van zwitsal met groot pak zwitsal sensitive doekjes. Hele leuke difrax speen (doorzichtig met groene hartjes en dan papa en mama erop) Proefflesje etos washgel. Aventfles. 2 proefluiers. En ook kortingsbonnen. Tijdschriften.

Prenetal: Rompertje met 100% baby erop. De bekende i love mama speen. Pak pampers newborn (27 stks). Handige doekje van nutrilon om over je schouder heen te leggen tijdens het boeren (handig gevormd). Reispotje sudocreme. Handige slabber met opvangzakje van fp. 3x fv nutrilon. Reispakket pamperdoekjes met box. Leuke, zachte spuugdoekje van lodger. Verder kortingsbonnen en tijdschrift.

Ik zal wel het een en ander vergeten zijn, maar toch leuk vind ik.

Groetjes

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

stoere man hoor opz'n grote paard!

Marooz, welkom thuis. Je blijft er vrij nuchter onder vind ik. Hopelijk is het allemaal te dragen met alle pillen, en kun je die kleine nog een maand of wat binnen houden!
    Ik kan me amper voorstellen hoe pijnlijk het moet zijn, ik heb al zo'n pijn aan mijn blaas, dat moet bij jou zoveel erger zijn...

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ kaatje k: Ja, de dozen zijn inderdaad gratis dus alles wat erin zit is mooi meegenomen toch?

Liefs, misspuma

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik voel me nog steeds niet helemaal top.
    Ben er kortademig en benauwd. Heb het gevoel dat mn buik in mn keel zit.
    Mn ribben worden lekker uit elkaar geduwd. Hopelijk gaat de kleine snel indalen. Kan alleen maar achterover zitten.
    Ik baal er echt van. Maar ja, hoort er allemaal bij..!

Ik ga morgen weer op iedereen reageren. Ga nu lekker mn bedje in.

Dikke knuff allemaal.! Slaap lekker vast voor straks.

12. Zo net thuis!

Sabrina zag dat je al een berichtje geplaatst had... :D
    Bedankt!

Nou zoals Sabrina al zei was de ctg dus gewoon goed...
    Hadden eigenlijk ook niet anders verwacht omdat die zondag avond ook goed was...
    op de ctg zijn de bewegingen van de kleine wel te zien die als blokjes worden weergeven maar ik voel ze niet :(

Voel de kleine al vanaf 21 weken zwangerschap en zat vrijwel meteen een ritme in...
    Vooral als ik op bed lag of in bad en rustig voor de tv zat was de kleine heel erg aanwezig!
    Zelfs zo erg dat het soms zelfs pijnlijk was zo onder me ribben :)
    Sinds zaterdag is dit niet meer ... voel de kleine wel maar dan maar een enkele keer op een dag en heel zachtjes... Echt weer zoals die plopjes in het begin ...
    en omdat het zo'n groot verschil is en ze liever hebben met deze zwangerschapsduur dat je de baby meerdere malen goed voelt op een dag moest ik dus zondag voor een ctg naar het ziekenhuis!
    alles was goed maar als het bleef moest ik terug contact opnemen...
    Nu dus vandaag gedaan en gelukkig weer alles goed...
    Maar vervelend blijft het wel !
    Je weet dat de ctg goed zijn maar je voelt weinig... Dat maakt je toch onzeker en vooral omdat je het daardoor zelf niet in de gaten kan houden.

Moet nu dus weer een paar dagen aankijken en als het niet veranderd dan weer terug komen.
    Want ze willen het dan toch in de gaten houden.
    tis alleen vervelend iedere keer....

Nou dat was mijn bericht... nu effe Marooz verhaal lezen want had gezien dat die er weer was :D :D :D

13. Heyyy fijn dat je er weer bent!

Maar jeetje wat een verhaal.... Dat wordt idd echt doorbikkelen! :(
    Tis voor een goed doel maarja zoveel pijn hebben is ook niks!
    Hopelijk geen ziekehuis bezoeken meer en kan je het volhouden tot de 37 weken ...
    Dat zou mooi zijn.... Maar let ook goed op je eigen he!

Wel fijn dat je nu lekker thuis bent!
    Nou meid rustig aan he.... Fijn dat je weer bij ons bent hier!

Knuffel!

14. @Misspuma : He wat naar dat morgen het hondje wordt ingeslapen.... Toch altijd moeilijk zoiets! Maar in sommige gevallen wel beter ...sterkte daarmee!
    Wat een super leuke foto's weer van Keano op het paard haha
    En van jou hoogzwanger op het paard haha , leuk hoor :D

@Joki : Heel veel beterschap! Naar dat je je zo beroerd en slecht voelt!
    Hopelijk veranderd dat snel... slaap lekker....

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Pfff ben eindelijk bijgelezen, maar het lukt me nooit om op alles te reageren, dus ik hou het op vandaag.

@misspuma, fijn dat het nieuwe kamertje zo goed bevalt voor je zoontje.
    Maar wat zielig van de hond :(

@gewicht, ik zit al op de 15 kg :confused: maar hou sinds een paar dagen enorm veel vocht vast.

@zogelukkig, je hebt echt een schat van een man! Fijn hoor dat hij je zo bijstaat.

@sabrina, geinig he dat uk zo dol is op douchen.
    Hier ook, je ziet heel mijn buik veranderen :)

@majkuh, doe lekker rustig aan en slaap ff lekker bij meid!

@marloes, ik was inderdaad een maart mama, maar dat werd helaas weer een miskraam.
    Het positieve aan het verhaal is dat toen wel de B12 is ontdekt en dat we nu dus zo ver zijn gekomen.
    Maar inderdaad fijn dat we nu allebei zo snel weer een goede zwangerschap hebben, nog even en we gaan aftellen.

@kolven, ik heb zelf een handkolf van Avent, een heel fijn ding.
    In het ziekenhuis moest ik wel electrisch kolven om mijn bv op gang te krijgen, maar brrr voelde me net zo'n melkkoe met die herrie.

@kippie, beterschap

@sabrina, fijn dat je zo lekker gewandeld hebt.
    Is lekker hoor na zo'n tijd aan huis gekluisterd.

@marloes, gelukkig dat alles in orde is met je beeb.
    Hopelijk gaat je kleintje snel weer goed voelbaar bewegen.
    Dus uk van marloes, wakker worden! ;)

@marooz, welkom terug!
    Ik hoop dat je nu toch wel klaar bent met je ziekenhuis bezoeken hoor.
    Dus nog iets meer dan 7 weken volhouden meid!

@misspuma, gave foto's!

De dozen, volgende week mag ik de kruidvat gaan halen.
    Ben benieuwd, maar ach het is inderdaad gratis.

Hopelijk ben ik nu weer een beetje bij,ben ik wat vergeten, sorry :oops:

Hier eindelijk een beetje bijgeslapen na alle drukte.
    De nijntjes zijn gearriveerd en we hebben een box!
    Hij staat al in de woonkamer, wilde manlief perse, zodat zoonlief en de katjes er aan kunnen wennen.
    Van het weekend is ook eindelijk de oude kinderwagen opgehaald.
    Tot onze grote verrassing bleken de kopers oud collega's van mij en mijn man te zijn.
    Verder gaat het hier zijn gangetje.
    Beeb is duidelijk een eind gedaald, buikkie hangt veel lager, dus ik kan weer normaal zitten,zonder pijn aan mijn ribben.
    Met de carnaval alleen wel veel verbaasde gezichten gehad dat ik nog tot mei moet.
    Zelfs de kids van hubbie hadden commentaar op mijn omvang :)

Ik vlieg er weer van tussen, mijn blaas krijgt er weer van langs :(

16. Heb even bijgelezen, maar geen zin om op iedereen te reageren, sorry. Ben een beetje baldadig vandaag!

Marooz, welkom terug
    Marloes, fijn dat de ctg goed was

Zo, dat was 't belangrijkst.
    Ben net terug van yoga, was weer heerlijk.
    Duik lekker mijn bedje in en dan ben ik er morgen weer!

X

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeie morgen meiden.!

Ik heb redelijk geslapen. Had wel wat langer gemogen. Half 6 was het hier weer feest.
    Pffff, kan nog steeds niet wennen aan het tijdstip.

Voel me gelukkig wel weer beter. Ga zo zwemmen met mn meisje.
    Ze geniet er altijd zo van. Zo leuk om te zien.

@Marooz, fijn dat je weer thuis bent. Welkom terug.!

@Marloes, gelukkig was de ctg goed. Wel balen dat je er zo onzeker van wordt.
    Hopelijk voel je de kleine snel weer flink trappen.

@Majkuh, dikke knuff...

@Misspuma, mooie foto's.

Iemand vroeg iets over een borstkolf. (weet niet meer wie, sorry)
    Ik adviseer altijd eerst aan te kijken of de bv wel lukt. Als je moet kolven om het op gang te brengen, kun je voor weinig er 1 huren bij de thuiszorgwinkel.
    Als je na verloop van tijd wilt kolven moet je voor jezelf nagaan hoe vaak je gaat kolven. Is het echt af en toe, dan kan een handkolf voldoende zijn.
    Een electrische is handiger als je veel kolft.
    Pas na 6 weken kun je gaan oefenen om de baby uit een flesje te laten drinken.
    Hopelijk is het een beetje duidelijk.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Hier ff een kort berichtje van mij.

Het gaat met mij aardig goed, alleen dat ik heel erg moe ben. Maar dat hoort er ff bij en komt natuurlijk ook door de verhuizing.
    Ik ga zo ook weer aan de slag, alleen vanochtend. Vanmiddag moet ik om 14.45 weer voor controle naar de gyn. Ben benieuwd hoe het nu is met mijn bloeddruk. Voel me verder wel goed, dus dat zal denk ik met medicijnen ook nog wel goed zijn. Mannetje gaat mee, dus die kan ons klein mannetje dan ook weer ff bewonderen met de echo. Daar kijkt hij alweer naar uit. Is voor hem alweer tijdje geleden met de 20 weken echo.
    Als ik later niet te moe ben, zet ik vanmiddag of vanavond wel ff een berichtje hoe het in het zkh. was.

Iedereen fijne dag en een knuffel van mij.

Liefs JoMi

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ Joki: Wat vervelend dat je zo benauwd en kortademig bent...!
    Ik hoop ook voor je dat de kleine snel indaald zodat je weer wat meer lucht hebt.

@ marloes22: Jammer dat je de kleine niet zo veel voelt, ligt je placenta ervoor? Sterkte ik denk aan je!
    Ja, het is ook wel beter voor het hondje hoor dat hij ingeslapen wordt want als je 6 jaar bent en je hebt al 5 jaar pijn dat is geen fijn leventje.
    Ja, ik hoogzwanger op een paard...een maar NOOIT meer haha!

@ mamasan: Ja, erg zielig van het hondje zie er zo tegenop!
    Fijn dat je een box hebt, wij gaan hem binnenkort ook in de kamer zetten zodat Keano en de katten eraan kunnen wennen. Fijn dat je nu weer beter kunt zitten zonder dat je pijn hebt.

@ kroepie: Ik ga in Maart ook starten met yoga heb er zo een zin in!

@ Joki: Goede morgen meissie! Pff half 6 vroeg hoor, Keano was ook vroeg 6.30u maar die van jou dan nog vroeger...!
    Ow heerlijk zwemmen, geniet ervan!

Nou vandaag is de dag...pfff wat zie ik er tegenop zeg!
    Het is pas vanmiddag rond een uur of 17.30u maar goed het gebeurd hoe dan ook vandaag.
    Ben ook nog eens alleen, Vincent is aan het werken maar gelukkig heb ik Keano en als ik met hem bezig ben dan gaat de tijd al snel.
    Straks komt mijn schoonmoeder en schoonzusje ons ophalen, dan ga ik voor de laatste keer naar de hond toe als hij nog levend is.
    Gelukkig komen mijn ouders vanmiddag ook nog gezellig langs, ze komen voor Keano zijn nieuwe kamertje en om mij te ondersteunen.
    De kleine meid blijft met vlagen super druk, en meestal als ik net op bed lig.
    Morgen alweer 29 weken zwanger, ik kruip steeds dichter bij de 30 weken joepie!
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

20. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Hoop dat jullie een goede nacht achter de rug hebben. Ik wel, slaap wel aardig, ben alleen veel wakker tussendoor.

Reageer vandaag ff niet op iedereen, geen tijd voor.
    @ Marooz, fijn dat je weer thuis bent!
    @ Marloes, dat was schrikken. Gelukkig was de ctg goed. Nu hopen dat de baby zich weer meer laat voelen.

Ik heb de papieren van de thuiszorg al binnen! Heb het maximaal aantal uren gekregen, met mogelijkheid tot uitbreiden.
    Ook heb ik het kraampakket al binnen.

Verder wou ik nog ff laten weten dat ik vandaag en morgen niet aanwezig ben. Moet een dagje/nachtje in het ziekenhuis doorbrengen, omdat mijn suikerwaardes te hoog waren. Ze gaan vandaag en morgen dus mijn suikerwaardes opnieuw prikken en verdere controles uitvoeren, want ik groei ook veeeeeel te hard. Hou zoveel vocht vast, niet normaal.
    Ben in totaal (in een jaar tijd) al 31 kilo aangekomen! :oops:
    Van 72 naar 103 kilo! Pffffff. Hiervan is ook mede de oorzaak dat ik vorig jaar met een sepsis in het ziekenhuis heb gelegen als gevolg van een miskraam/currettage, toen is het vruchtje gaan ontsteken en heb ze me de baarmoeder doorboort zodat de ontsteking in mijn bloedbaan terecht is gekomen. Gevolg: nieren, schildklier enz werken niet meer optimaal. Dus ik word gelukkig nu wel goed in de gaten gehouden.

Nou dames, tot zaterdag.

Deel Deze Pagina