Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ MissPuma, Sterkte vandaag.

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Bedankt Kaatje, ik rekende ong op 12, dus zat er niet zo ver af ;) .
    M'n vriend is er niet zo voor de vinden :cry: . Hij vind het profijt van katoenen luiers niet echt opwegen tegen het gemak van wegwerpluiers.
    Denk dat hier nog een "leuke" discussie inzit voor ons :p

@marooz: amaai, wat ben jij sterk zeg, petje af hoor!!

@Misspuma: sterkte vandaag bij het laten inslapen van het hondje. Je moet denken vanuit het beste voor het hondje hoor, zo is hij uit zijn lijden verlost.

@Marloes: gelukkig heb je een goede ctg gehad, hopelijk laat het nu terug meer van zich horen ;)

@Webmiertje: sterkte in het ziekenhuis, amaai dat is heftig zeg 31kg op één jaar tijd. Hoop dat alles goed uitdraait. Dikke knuffel!

Dozen:
    wat leuk dat jullie zoveel dozen krijgen, hier in België hebben we dat niet echt

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen allemaal!

zo mannetje is weer werken en ben voortaan dus weer alleen thuis bah! hij had lekker een paar dagen vrij maar mis nu al de vertier om me heen.
    vandaag maar het huis ff lekker scrobben en dan een stuk wandelen want het is super mooi weer hier.

@marooz wat lekker dat je weer thuis bent meid!het is niet niks allemaal laten we duimen voor je dat de kleine en jij het zeker nog 6 weekjes uithouden. alleen 1 nadeel dan ben je geen mei mama meer maar een april :cry:

@misspuma ja heerlijk gewandeld maar was wel op hoor.ik snap alleen je antwoord niet over beeb voelen denk dat ie voor een ander was.
    mooie foto's van de kleine man weer.
    heel veel sterkte vandaag meid!
    ja bijna 30 weken hahha schiet op he

@oemhudaifa de dozen zijn idd wel leuk en wat je zegt gratis!

@joki ja ken het ik kan alleen kleine beetjes eten want anders heb ik het idee dat alles eruit komt. soms aten wij nog wel eens met een bord op schoot maar tegenwoordig moet ik aan tafel zitten want anders kan ik me buik niet kwijt.

@marloes22 graag gedaan meid.

@mamasan ja hier gaat ook mijn buik alle kanten op en vervormd haha wel leuk hoor. en dan moet je manlief zien kijken van ow is dat normaal. :confused:
    hier staat ook de box al in de kamer heerlijk hoor lijkt allemaal zo echt pfff

@webmiertje succes in het ziekenhuis vandaag! jij heb dus het afgelopen jaar al genoeg mee gemaakt.

@evy77 heb je geen kenissen in nl zitten die binnenkort je kant opkomen kun je de dozen bestellen. hahahah o wat ben ik slecht ach het is gratis

zo ben weer ff bij hebben jullie gezien dat we al over de 600 pagina's zitten pff jeetje.

weten jullie hoe het zit met geboorte kaartjes versturen moeten daar ook postzegels op en zo ja hoeveel ik kan er niks over vinden.

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Sabrina1984: neen, spijtig genoeg geen kenissen in nl :D.
    Anders had ik al lang m'n dozen gehad haha.

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    even snel weer over de dozen, ik heb ook die van de babydump. Voor wie wil weten wat erin zit:

3 lepeltjes (die verkleuren als het eten te warm is)
    2 tuitbekertjes/anti-lekbekertjes
    1 rompertje
    1 slabbetje
    1 reisbox voor billendoekjes
    1 knuffel
    1 waardebon van 5 euro (en daar hoef je niet eerst een x-aantal bedrag voor te besteden)

Verder ga ik nu zo bijlezen, maar weet niet of ik op alles kan reageren!

Groetjes

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Sabrina, je kunt bij het postkantoor van die speciale geboorte postzegels kopen. Ze gaan per 20 dacht ik. Weet het niet meer zeker.
    Meestal is per kaart gewoon 1 postzegel. (of je moet speciale kaarten hebben die extra zwaar zijn)

Ik krijg zaterdag de enveloppen, kan ik vast beginnen met schrijven en postzegels plakken. Hoeft dat straks iet meer als de baby geboren is.

@Misspuma, veel sterkte vandaag.

@webmiertje, sterkte in het ziekenhuis.

Nu moet ik echt gaan, anders kom ik te laat.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Webmiertje: Fijn dat je het maximale uren zorg hebt gekregen met mogelijkheid tot uitbreiden.
    Ow wat vervelend dat je suikerwaardes te hoog zijn...sterkte in het ziekenhuis!

@ Evy77: Ja, ik denk ook vanuit het beestje hij is straks van zijn pijnen af en dat is best wel een geruststelling.
    Jammer, dat je dat in België niet hebt met die dozen want er zitten vaak toch wel leuke bruikbare dingen in.

@ Sabrina1984: Klopt dat over de baby voelen was voor iemand anders bedoeld :oops: sorry.
    Lekker hoor een eindje wandelen, en meestal ben je daarna wel op ja.
    Ja, jij bent ook bijna 30 weken (logisch we zijn op dezelfde datum uitgerekend ;)).
    Ja, op geboortekaartjes moeten ook postzegels en volgens mij het gewone tarief erop plakken...

Liefs, misspuma

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

MissPuma, je had wel meer door elkaar gehaald (ben je zwagner ofzo?) Ik doe niet aan de dozen. Ik weet eigenlijk niet of ze het hier hebben, maar het is toch vooral troep en reclame. En dan hebben ze je adres en krijg je nog veel meer.... Alhoewel die van babydump best nuttig klinkt.
    VEel sterkte met d ehond vanmiddag. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ijn konijn moeten laten inslapen dus weet hoe naar het is. Maar toch het beste voor het arme beest...

Hier heerlijk geslapen, tot kwart voor 9! (ok met een pauze rond 6 uur, maar toch!)

Leuk Joki dat je al zo ver bent met de kaartjes. Na de vakantie ga ik dat ook doen.

Zo even de auto naar de garage brengen... Vanmiddag zwemmen met de kleine!

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dank jullie wel vor alle lieve woorden! Voel me weer helemaal welkom!

Het is idd vrij heftig allemaal en de pijn valt bij tijd en wijlen echt niet mee... maar ik doe het idd voor de goede zaak. Het is gelukkig wel zo dat de pijn niet constant is, vooral als ik zelf regelmatig pijnstilling neem dan is het te doen, mits ik geen stuwing krijg want dat doet echt heel erg zeer.. :(

Verder doet meneer het goed, maar hij zit ook heel hoog, maagzuur de hele dag door! Hoop dat ie rap in gaat dalen, meer omhoog kan ie bijna niet meer namelijk, ribbenboog is hier wel bereikt! :confused:

gewicht: ik ben niets aangekomen, zit nog steeds op -12 kg... zelfs de laatste twee weken weer wat afgevallen... dus om de kilo's maak ik me niet zo druk hihi :)

dozen; ik heb de etos doos al een hele tijd in huis, en die viel me absoluut niet tegen hoor! Mijn man is nu de prenatal doos aan het ophalen! we hebben ook heel lang op bevestiging moeten wachten, en die kwam via de mail! Dus hup ophalen! haha

marloes; spannend heh zo'n ctg, gelukkig was alles goed! Ik merk zelf ook dat ik hem wel minder voel dan voorheen, misschien ook omdat ie minder ruimte krijgt? Iig erg fijn dat het goed gaat!

Misspuma; sterkte vandaag... ik heb zelf ook een hond, en zou het verschrikkelijk vinden. Voor twee weken terug heb ik 1 van de katten in moeten laten slapen, en vond het echt heel naar, ook al weet je dat het beter is, blijft toch je dier... dus sterkte vandaag! knuff!

webmiertje;wat een verhaaljoh, wel goeddat ze je in de gaten houden hoor! veel succes in het zh, hoop dat ze je morgen weer laten gaan ;)

sabrina: ja dan ben ik idd een april mama hahah nou hoop dat ik hier dan nog wel wekom ben! ;) zat er toch wel in aangezien ik 1 mei uitgerekend ben hihi... ik ben te erg aan jullie gehecht om dasn nog te swichen hoor! hahaha snap heel goed dat het niet leuk is om weer alleen te zijn, veel afleiding zoeken! En lekker veel met de babay bezig zijn, helpt vast!

Iedereen waar ik even niet persoonlijk op gereageerd heb, sorry meiden, lang zitten is niet echt prettig, maar lees alles mee hoor! Dank jullie voor de lieve woorden en een dikke knuff!

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh even snel foto spammen!

Ehmm ikke zie nog wel erg bleek hier, maar dit ben ik met hubby en de wieg! ZWIJMEL!

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi meiden

Ben helaas niet zo vaak hier deze week. Het is hier nog steeds vakantie en de meiden trekken al de energie uit me die ik heb ;) .
    Maar ze zijn nu met oma mee en heb even de tijd om hier te neuzen en te reageren. Zal eerst even de lijst naar voren toveren en dan lezen......

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80
    1 mei
    *Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan
    * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh
    3 mei
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje
    6 mei
    * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie
    * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje
    11 mei
    * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz
    12 mei
    *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75
    15 mei
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje
    *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ MeisjeBuddy: Marloes22
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje
    16 mei
    * Zogelukkig ~ TB ~ BV
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan
    19 mei
    *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    21 mei
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje ~
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ FV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig
    * Fairy ~ PHZ ~ Jongetje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi

Er zijn op dit moment 30mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Tussenstand:
    11 meisjes - 8 jongens

Afspraken
    * 26 februari:JoMi, afspraak gyn 14.45 uur
    * 27 februari: Remmar, intake kraamzorg, 13.30 uur
    * 3 maart: Marloes22, intake kraamzorg 10.00 uur
    * 4 maart: Mamasan, pretecho, 10.45 uur ~ Joki, afspraak vk
    * 5 maart: Kroepie, afspraak Vk
    * 9 maart: Sabrina1984, 3d/4d echo, 19.00 uur
    * 13 maart: Evy77, afpsraak Gyn
    * 16 maart:Daggie1984, afspraak vk, 8.00 uur
    * 23 maart: Sabrina afspraak vk, 9.00 uur
    * 30 maart:Daggie1984, afspraak vk, 8.00 uur

De aanpassingen zijn:
    @Sabrina, afspraak staat erbij.
    @Daggie, heb je afspraken van de vk erbij gezet.

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @evy77 jeetje jammer! moeten wij ze toe sturen! hahaha

@joki heb info gevonden je kan geboorte zegels kopen zijn net zo duur als gewone. me man gaat vanmiddag de enveloppe ophalen dan kan ik ze ook alvast schrijven.

@misspuma ja dacht al dat het voor een ander was. ow ja je meent het haha kan niet wachten tot we 11 weken verder zijn. had al info gevonden idd normaal tarief.

@kaatje k lekker zo lang slapen hier naast krijgen we nieuwe buren en die zijn er om 8 uur al.normaal hoor je niks hier maar schuren enzo hoor je wel.

@marooz hier welkom zijn wat :confused: je mag niet eens weg hier joh dan komen we je met zijn allen halen! :) leuke foto met je man en wieg. over een paar weken gaat me schoonvader foto's van ons maken met een dikke buik!

jeetj zie net op de lijst eerste mama iss remmar op 28april dat is echt snel al!
    ben gewoon aan het aftellen hier wil klein ukje in me armen hebben.

owja vanmiddag gaan we de meubels hier omzetten ben er niet te vreden mee met de box hoe die staat dus vanmiddag ben ik er niet!

14. Ben net thuis van 't werk... klote vergadering gehad (heb me op zitten vreten over een aantal zaken) en heb nu mega hoofdpijn.
    Duik zo eerst mijn bed in en dan reageer ik wel ff.

Liefs

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Zo nou ga eens kijken of ik op iedereen kan reageren.

@Kaatjek, fijn dat alles goed was bij de vk. En je bloeddruk weer wat hoger. Ook erg fijn. Ik hoop dat die van mij ook weer wat gestegen is volgende week.
    Was de boerenkool en de worst lekker geweest. Dat zal je idd niet te vaak eten daar. Bij ons in huis kunnen ze niet zonder :) .

@MisssZ, wow een jacuzzi in de tuin, lekker hoor. Een vriendin van mij heeft er ook een, en liggen er echt regelmatig in. Ik vind het zo lekker ruiken ook :) .
    Hoe bevalt de nieuwe auto. Fijne auto's hoor de renault.
    Hoe is het met het slapen, lukt dat weer een beetje, of....nog steeds sjaggie ;) :)

@Zonstraal, balen zeg z'n dieet. Hoop dat je er een beetje aan kan wennen. Hoe gaat het er nu mee. En dan ook nog eens slecht slapen. Dat helpt er dus ook niet echt aan mee.

@Harmless, jij ook al problemen met de blijde doos. Ik had dat ook, heb toen ook een mailtje gestuurd en zij vertelde me dat ze mijn uitteldatum niet in hun systeem hadden zitten :confused: . Ik weet zeker dat ik die erbij heb gezet. Maar goed, was nu geregeld en zou in april voor het eerst pas de wij jonge ouders krijgen.

@Sheila, goed iets van je te horen, Jammer dat we je niet zo vaak zien hier. Hoop dat de drukte gauw wat minder word voor je.

@Kroepie, haha, ja het zag er heel mooi uit achter het raam, de optocht. Ach ja volgend jaar ben ik er weer bij ;) .
    Wat goed dat je z'n goede baas hebt zeg. Kunnen er nog vele een voorbeeld aan nemen. Laat die tranen maar lekker lopen hoor meid als ze in de weg zitten. Soms knap je er wel van op :) .

@OemHudaifa, lekker voor je dat je familie is langsgeweest van het weekend.

@Sabrina, goed dat je bloeddruk en de suikertest goed waren. Laat je arm maar lekker rusten hoor. Moet je dadelijk als de kleine er is nog heel veel gebruikem. Dus ik hoop voor je dat je niet meer hoeft gaan te werken, of je moet het zelf heel graag willen?
    Zijn alle ramen weer super schoon :) ?
    oja, leuk he mamnen en baby's/ kindjes.

@Marloes, dus de carnaval zit er bij jouw ook weer op. Leuk je dat de kinderen hier zo van genieten. Bij ons ook het geval hoor.
    Hoe gaat het nu met je bekken, nog steeds beroerd?
    En ik lees nu dat je weer naar het ziekenhuis moest, he bah meid. Daar schrik je toch altijd van of niet, ook al ben je voorbereid. Maar super dat alles toch goed was.

@Makjuh, over het trouwen. Wij zijn vorig jaar mei getrouwd. En dat na 11 jaar relatie. Ik wilde bewust trouwen als de meiden wat groter waren en het mee konden maken. Dat was helemaal geweldig. Ik wilde trouwend omdat ik dat gewoon heel graag een keer mee wilde maken. Eigenlijk veranderd er helemaal niets, we hebben gewoon een topdag gehad. Maar je krijgt nu een super mooi beebje met je vriend en dat is al een verbintenis voor het leven. Hou die 10.000 euro voorlopig nog maar lekker in de zak ;) :) .
    Poeh lees je verslag nu van de crematie, erg heftig meid. Vind dat je je keurig hebt gedragen. Heb echt respect voor je, vooral nu met al die hormonen in je lijf. Hoe is het nu met je, heb je mevrouw van het traumacentrum gebeld. Dikke knuffel voor jouw hoor.

@Manoontje, dat was wel verstandig om die 9 maanden beurrs in 2 dagen te doen, fijn dat het leuk was.
    He bah harde buiken, als het zo even doorzet is het ook wel een beetje eng hoor, Miss dat je ze toch hebt overgehouden aan het slenteren van de 9 maanden beurs. Vaak komt dat er later uit. Hoe gaat het nu?

@Daggie, lekker een weekje vrij hoor, nog plannen verder?

@Joki, hoe is het met je nu. Die hormonen ook af en toe. Gooi het er maar lekker uit hoor. Wie weet helpt het wat. Wel fijn dat je goed slaapt.

@Evy, fijn dat je weer wat beter kan slapen. Is ook heel belangrijk.
    Hoe is het met de harde buiken vandaag.

@Zogelukkig, o nee he meid ook met krukken. Is niet makkelijk he.
    Ik word zelf ook steeds minder mobiel. Vind het zelf heel erg vervelend en irritant dat je niet meer de dingen kan doen die je moet of wil doen.
    De nadelen van het zwanger zijn. heb er helaas al 3 keer mee te maken gehad. En toch maakte z'n klein beebje het weer altijd de moeite waard.
    Veel sterkte. En kom ons hier maar lekker vermoeien hoor ;) .

@Misspuma, Leuk zeg dat keano het verhuizen zo leuk vond en goed mee heeft geholpen.
    Auw ontsoken pesen, kan je dan nog wel goed typen en zo. Hoe gaat het er nu mee. Doe maar lekker rustig aan hoor.
    Fijn dat het zo gaat in de nieuwe kamer van je zoontje.
    Wat een leuke foto's weer zeg.
    Veel sterkte vandaag met het hondje hoor. Heb het ook een paar keer meegemaakt. Bah deed erg veel pijn.

@Mamasan, Alaaf terug :) nou dan heb je het nog netjes gehouden hoor als je er al om 20.00uur in lag met de carnaval. Volgend jaar doen we weer vrolijk mee he ;) .

@Marooz, wat goed zeg dat je weer thuis bent.
    Je bent echt een kanjer hoe je je hierdoor slaat.
    Dus als ik het goed begrijp gaan ze je in de zwschap nog opereren :( . Dat is niet niks meid. Ik duim elke dag met je mee dat die kleine frummel maar lekker mag blijven zitten.

@JoMi, goed iets van je te horen. Fijn dat het met de verhuizing meezit.
    Ik zal voor je duimen dat je bloeddruk weer wat beter is. Doe je nu weer een beetje rustig aan ;) ?

@Webmiertje, heel veel succes in het ziekenhuis. Hoop dat alles goed blijkt te zijn. Sterkte.

Zoooooooooooooo uurtje en heeeeel veel pagina's verder. Ga er nu even van uitrusten :) .

16. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Daarom zeg ik ook altijd eind april / begin mei. Als ze vragen hoelang nog. :D
    Klinkt wat dichterbij. :)

17. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Vind het zo erg. Volgens mij begrijp je dit ook alleen als je zelf een hond hebt (of in je omgeving). Zit echt met tranen te lezen, verschikkelijk.
    Moet er niet aan denken dat er met onze hond iets is. Volgens mij zou ik dan gek worden.
    Veel sterkte vanmiddag!

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ben net terug van het zwemmen. Was heerlijk, maar ik merk dat het wel zwaarder gaat worden nu.
    Mn meisje ligt nu in bed. Ik ga ook ff slapen. Ben kapot.
    Kom straks weer ff langs.

19. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hallo meiden,

Dacht het is hoog tijd even weer een berichtje achter te laten. Hier gaat het redelijk, slaap niet echt super, vaak wakker.

De baby kamer begint nu op te schieten, nog 1x sauzen en dan kan alles in elkaar gezet worden, waarschijnlijk morgen.

Morgen ochtend eerst nog weer controle, wel weer spannend hoor. Ik kom gauw weer even bijlezen en misschien neem ik dan ook eens even de tijd te reageren. Mijn leven is momenteel nogal hectisch dus ik beloof niks.

Groetjes..

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Wat is het rustig zeg.....

Even een vraagje.
    Ik heb het gevoel dat onze kleine helemaal bovenin zwemt. Ik voel wat trappen aan de rechterzijde in mijn buik en onder mijn borst voel ik regelmatig wat bewegen. Auw af en toe kan dat best zeer doen. Volgens mij is er ook al een rib gekneusd, zeer gevoelig.
    Bij mijn andere zwschappen waren ze al rond de 30 wkn goed ingedaald. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet.
    hebben er hier meer last van of gehad, ben zo bang dat het dadelijk in een stuit blijft liggen en dan.....

Deel Deze Pagina