Erg bekend bovenstaande .. ik geef er de laatste tijd niet echt prioriteit aan, maar het is ook moeilijk om erbij te komen. Ik draag mijn buik echt naar voren en als ik dan even buk dan voel ik dit gelijk, dus mijn benen epileren zit er voor mij niet altijd in en mijn man heeft er een hekel aan om te doen Haha, ontplofte mol die probeer ik wel bij te houden, je weet het immers maar nooit
gisteren ook mijn ontpofte mol gedaan met spiegel maar wat een gedoe jeeetjes heeey..volgende keer maar vragen of manlief dat wilt doen
Hey meiden, Hier gaat alles goed. Erg last van buikpijnen en ook krampen (ook geen buikloop). Voel mij op het moment niet zo top, dus ik heb even de puf niet om te reageren. Wel even een berichtje dat ik alles meelees @Misspuma, : S Ik hoop dat het verdriet snel slijt. @Majkuh, fijn dat het nu weer wat beter gaat!
pff, net even die ontplofte mol gedaan, maar alles voelt daar zooo vreemd, hebben jullie dat ook? Helemaal opgezwollen. Ik had het al eerder gemerkt, onder de douche, maar zo van nabij gezien voelde het helemaal niet als mezelf. Het zal wel zijn omdat de baby zo laag zit, maar het was bijna eng... zo, ik ga naar yoga, tot later!
@ontplofte mol: Ook hier istie net vanochtend maar weer 's gekortwiekt. Kan er bijna niet meer bij... nou ja wel bij, maar ik gewoon niets meer. Heb 't maar een beetje op gevoel gedaan, gelukkig mezelf niet verwond whahahahah Kaatje, ook hier voelt alles anders! @Kaatje HEEEEEEEL veel plezier op vakantie meid. Hoe warm is 't er nu? En jouw verhaal over het wel vertroeteld willen worden maar het ook niet echt toelaten komt me zeeeer bekend voor @Zonstraal Wat een domper, sta je zo lang te wachten bij het postkantoor en dan moet je ergens anders zijn Heb je het pakketje alsnog gehaald? @Zogelukkig Ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen! 4 weken voor is niet niks! @Oemhudaifa Beterschap meid @mamasan Hier gaat 't af en toe ook flink te keer... moest wel een beetje grinniken om je verhaal over de rode kool. Zou mijn mannetje ook gezegd hebben, dus een beetje leedvermaak aan deze kant. Sorry! Komt vast goed meid. @Marooz Ben ook benieuwd wat de gyn bij jou zegt! Sorry als ik de rest vergeet, ik ga ff naar een 'dinnetje toe. Die zit een beetje in een dipje... Liefs!
hey meiden, @majkuh, gefeliciteerd! @sabrina, helaas pindakaas, heb het al voorgesteld, maar manlief heeft er geen zin in. @sim, ik zou hem ook voor geen goud willen missen hoor, maar af en toe @zogelukkig, Damian bleef voorlopen. Hij is met 35w geboren en woog toen 3040gr en was zo'n 50cm. De kinderarts vroeg ook of ik zeker wist dat ik niet een maand verder was. En nu loopt deze ook alweer voor. Nu hebben de boys het niet van een vreemde, mama was ook een 9 ponder en 54cm bij de geboorte. Maar ik ben benieuwd of ze bij jou wel iets doen met je bekken. Veel succes straks. @marooz, succes straks bij de gyn! @kaatje, helaas voor jou klopt hier het bakerpraatje niet. Ik heb mijn benen al weken niet geschoren, maar krijg echt een jochie. Veel plezier alvast op de vakantie. @zonstraal, dat zou een aktie van mij kunnen zijn, naar het verkeerde postkantoor De ontplofte mol, doet manlief tegenwoordig. Buikkie zit zo laag dat ik er met geen mogelijkheid meer bij kan. De rode kool, als ik het zo terug lees moet ik er ook wel om lachen. Manlief heeft al gebeld om het goed te maken, hij reageerde zo omdat hij weer over de emmer was dat ik zo lang op mijn benen heb gestaan. Maar ja ik met mijn zwangere buien had zin in verse rode kool en dan komt het er ook Hier is trouwens het kraampakket ook binnen gekomen. Zat een heel lief superzacht beertje bij en een babyboek, zo leuk. Het komt zo wel errug dichtbij allemaal. Nou ik ga eens een peuter op bed gooien, hij ligt bijna te pitten op de bank en deze mama gaat denk ik maar het zelfde doen.
Hahahaha, de ontplofte mol, heb ik die ook dan....... , al lang niet meer gezien dan. Zie alleen maar buik, buik en nog eens buik @Marooz, jij ook gefeliciteerd met de 31 weken, schiet lekker op zo he. Fijn voor je dat het iets beter gaat. @Kaatje, morgen lekker op vakantie, ooh ben jaloers op je. Ik zou zeggen, geniet er maar lekker van hoor. Enne probeer wat uit te rusten. Wens je veel romantiek toe . @Zonnestraal, wat een verhaal zeg van het postkantoor. Liep je zo weg haha. Was het pakketje het waard?
Dag dames, daar was ik weer! Net bij de gyn geweest, en de kogel is door de kerk, ik blijf daar iig onder controle en zal dus ook een bevalling in het ziekenhuis worden. Ben nu echt medisch... Nou ja ik had er wel al rekening mee gehouden. Ze zei ïk kan je nu wel terug laten gaan naar de vk, omdat het nu 2 dagen redelijk gaat, maar de kans dat je hier weer terug komt is wel heel groot, dus dan kunnen we beter de keuze nu maken." Ondanks dat ik me ingesteld had op thuisbevallen, en dat mijn bevriende vk de bevalling ging doen, maakt het me nu niet zoveel meer uit... Weet nu iig dat ik echt een tasje klaar moet gaan zetten! hahah Verder heeft ze de groei van de baby bekeken, en die was helaas niet helemaal goed. Groei kwam onder de P10 uit , dit is dus de ondergrens qua groei... niet zo goed dus... Alleen heeft ie hele lange benen! hihi Nu is dit natuurlijk wel wat raar omdat hij voor leek te lopen in eerste instantie, dus moet nu over twee weken terug komen voor een uitgebreide groei, (die ik toch al moest hebben) En dan horen we wel hoe en wat... Als de pijn terug komt, zal ik weer opgenomen worden. En ik geloof dat ze dat dus wel wat verwachten... Ik denk zelf dat het dus wel een April baby gaat worden op deze manier... maar ja... ik had al door dat iig sabrina me niet kwijt wil hihi Dus blijf gewoon een mei mama (maar dan een vroege!) Meiden ik ga plat, ben echt kapot nu, maar lees vanmiddag bij! Dikke knuff
Oh ja en die ontplofte mol zal hier ook even aangepakt worden vandaag! hahaha En idd kaatje bij mij ook opgezwollen, hoort erbij heh, zit meer bloed in je schaamlippen en alles, maar soms is het wel wat raar hahaha.... trouwens ook hier doet hubby het voor me gelukkig, want ik kan echt niet meer om mijn buik heen kijken!
@ all ik lees ook mee maar zit op me werk en kan niet iedereen persoonlijk iets toezeggen, maar dat komt wel gauw weer.. Fisher Price Rainforrest schommelstoeltje is binnen! kraampakket, ik heb hem ook inmiddels binnen..had een zachte hondje heel lief er bij..Pakket is van Natusan... heb ook zo opbergbak er in... Mutsy 4-rider Active Coffee is bezorgd helemaal leuk afscheiding: hebben jullie er ook zo last van..?
Manny ik heb ook echt van die melkwitte afscheiding, bijna waterig... dus ja ook hier last van... blehhh Helemaal leuk dat alles al binnen is! Geniet er maar van!
@Marooz: balen meid dat je niet thuis kan bevallen! Ik hoop er zo op dat ik het wel gewoon mag en kan! Straks weet ik meer, moet zo weg, ben strontmisselijk en dat ben ik anders nooit. En ik ben moe, wil het liefst lekker onder de wol kruipen! Op mijn formulier staan ook steeds van die rare afkortingen, heb nu geloof ik een beetje door waar de letters en cijfers voor staan, maar P10, daar kan ik geen kaas van maken! @Mamasan: waarom is Damian uiteindelijk 5 weken te vroeg geboren? Wij gaan, later!
Ik kom net uit het ziekenhuis. Vertrouwde het toch niet helemaal. Voelde al sinds woensdagavond nauwelijks leven, terwijl ik anders heel veel voel. Moest gelijk langs komen bij de vk. Ze heeft mn bloeddruk gemeten en het hartje geluisterd. Was allemaal goed. Toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een echo en scan. Gelukkig bewoog ze heel veel, alleen voelde ik het niet. Kon wel weer lekker naar mn meisje kijken. Het geslacht was ook nog een keer extra bevestigd. De ctg zag er ook goed uit. Ben weer helemaal gerustgesteld. En ga met een lekker gevoel het weekend in. Ik ga nu ff op de bank liggen. Kom straks nog wel ff langs.
@ Kroepie, ik heb ook vaak last van m'n stuitje en dat heeft met m'n bekken problemen te maken.. Wat vervelend zeg dat je man zo snurkt, die van mij doet 't ook wel eens kan daar zo saggo van worden.. Hoop dat je nog effe geslapen hebt? @ JoMi, fijn dat alles goed was bij de vk en nog succes met de verhuizing! @ Colin, gaat het nu beter met je buik? @ Marloes, hoe was het in de speelboerderij? En dat je de dag ervoor niet veel heb gedaan is toch helemaal niet erg zeker als je de dag erna zo druk heb @ Joki, Fijn dat alles goed was en je zo serieus bent genomen @ Missz, zohee 4 boeken vol.. Ik heb ook veel van Maris maar niet zoveel! Is idd niet duur voor zoveel foto's bij de kruidvat. Heerlijk zeg dat je al met verlof gaat! Och met je honden/kids weten altijd andere het beter. Ik maak het nu zelfs mee met mijn baas, een dierenarts, zelfs zijn hond is dominant en kan niet goed met andere honden.. @ mIsspuma, jeetje meid afschuwelijk voor jullie! Leef met je mee! En dan nog je lichaam die niet mee werkt.. Pff sterkte! @ Majkuh, succes met de babykamer het weekend en fijn dat je je iets beetr voelt. Gefeliciteerd met je meisje @ Mamasan, snap goed dat je het even gehad heb. Kom op meid, jij draagt zijn kindje toch. Hij mag ook wel wat meer doen. Mensen denken allemaal maar dat het zo makkelijk gaat. Vroeger waren er toch immers zoveel kinderen? Nou tegenwoordig wordt er veel meer van ons vereist. Vroeger kwam je de deur niet eens uit, al je boodschappen werden vanuit huis gekocht en spullen had je niet veel dus ook niet om op te ruimen enzo.. Je niet zo druk maken hoor, als het hem niet zint, doet ie het zelf, toch? Wel fijn dat ie het weer een beetje goed heeft gemaakt @ Sabrina, fijn dat je goed heb geslapen, dat scheelt vaak al een hele hoop! @ Zogelukkig, sterkte vandaag, duim voor je! @ Evy, heerlijk een dagje extra thuis. Succes met de kamer! @ Marooz, Tsjee het houdt echt niet op he. Balen meid dat het allemaal zo gaat.. @ Kaatje, haha dat scheren elke keer moet ik aan die duscussies hier denken. Hier weet ik af en toe echt niet meer hoe ik het moet bijhouden. En toen waren er al een stel die het niet meer konden, ben benieuwd hoe dat nu is! En hier herken ik het van onder ook niet meer, idd gezwollen en anders.. Alvast heel veel plezier op vakantie, heerlijk! @ Zonstraal, wat een gedoe met die pakjes, balen zeg!Heb je hem nu alsnog gehaald? @ OemHudaifa, hoop dat het snel wat beter gaat @ Ontplofte mol, nou hier wil mannetje het niet doen, hij zegt doe maar met een spiegel, die beslaat dan toch? Hij is bang het verkeerd te doen, maar nu zie ik het zo slecht dat ik wondjes maak.. Ben wel nieuwsgierig hoe het met de andere dames gaat, er waren er toen al een stel die het niet meer konden, hihi.
Haaaai, Zo ik is weer uitgeslapen @marooz, balen dat je nu niet meer thuis mag bevallen, ondanks dat je er rekening mee hield Alleen wel raar dat je beeb nu ineens achter loopt zeg. Maar we gaan hard duimen dat je niet weer opgenomen hoeft te worden. @manny, yep hier ook heel veel afscheiding, jakkie. @zogelukkig, De gyn weet het zelf niet zeker. Na de bevalling werd het gegooid op mijn dystrofie, de zwangerschap was te zwaar voor mijn lichaam, wat de bevalling in gang zette. Toen de B12 werd ontdekt, lag het daaraan,want een te hoog homocysteine gehalte in het bloed veroorzaakt een bevalling. En nu het weer rommelt toch maar weer die dystrofie,want ik spuit nu B12, dus daar kan het niet meer aan liggen. 1 ding is wel zeker mijn BM is supergevoelig en het kan duiden op dystrofie, maar zekerheid is er niet, want er is nog veel te weinig bekend over de combi zwangerschap en de dystrofievorm die ik heb. Dus tja, het blijft een beetje gissen. Ben benieuwd hoe het gegaan is vanmiddag. @joki, fijn dat alles goed is met je meisje, nu genieten van het weekend. @manootje, je moest eens weten hoe vaak hoort dat hij het dan maar lekker zelf mag doen Maar die mol, heb je geen ladyshave? dan snij je wat minder snel. Nou hier is het gedaan met de rust, zoonlief is wakker geworden. Dus ik ga er een uit bedje hengelen, tot later.
hey meiden was net ff aan het bijlezen maar las over de MOL lig helemaal dubbel hier hahaaha nou ik hou hem 2 keer in de week bij wel een gedoe maar heb een spiegel die zet ik in de badkamer neer en kan dan mooi alles zien! niet dat je dat wil zien want als het zo mooi was geweest dan had het wel op ons voorhoofd gezeten. reageer morgen weer op iedereen heb weer een stuk gelopen en ben op! lekker pannenkoeken eten nu en dan op de bank met me mannetje! fijne avond meiden
pfff, het schiet echt niet op vandaag, moet nog ZOOOOVEEL doen. Het is al weer tijd mijn zoon op te halen helaas. Heb mijn benen nog niet eens gedaan... Ik moest echt alle kleren eerst passen, nou, de helft kan ik niet aan! Vorige vakantie was ik pas 5 maanden zwanger, toch wel een verschil... Moet nog een was, was opvouwen, .... stress Gelukkig gaan we pas rond 12 uur weg morgen, heb ik nog even... Het is zoveel uitzoekwerk zo, en ook nog voor die kleine. Hoop dat mijn man vroeg thuis is, zal wel niet... En tot overmaat van ramp mailt mijn baas, of ik even wil bellen, dat mijn PDP (persoonlijk ontwikkelplan) nog ingeleverd moet... Ja zeg. Ik mail gewoon vanavond laat dat we een vroege vlucht hebben, daar ga ik dus even niet over nadenken.... Nu op naar de creche. Al mijn relaxdheid van de yoga is alweer weg...
Ziekenhuis Hoi meiden, Even een vraagje voor de ervaren/toekomstige moeders onder ons , wat neem je allemaal mee naar het ziekenhuis? En wat neem je mee voor de kleine om aan te trekken, ik heb hier geen flauw benul van maar wil wel graag voorbereid zijn. Ooh ja, ik moet trouwens in het ziekenhuis bevallen vandaar dat ik graag alles in één keer bij me wil hebben. En wanneer maken/zetten jullie je tas klaar om mee te nemen?
Goede avond allemaal, Ik heb echt even geen puf om te reageren...ik voel me zo verdrietig en moe. Mijn blaasontsteking begint nu toch wel zeer te doen, krijg telkens krampen... Verder rustig aan gedaan vandaag, vanmiddag nog even wat geslapen op bed. Fijne avond allemaal, en als ik me weer beter voel kom ik snel weer langs! Liefs, misspuma
hallo dames! 10 pagina's lezen.. pff niet z'n zin in! sorry dames! ben vandaag voor het eerst onder het DS'en in slaap gevallen op de bank! ik deed dat eerst nooit, want wordt altijd misselijk wakker! en nu dus weer.. bleeeh... @zonnestraal, ik zou niet weten zo nu wat je in z'n tas moet doen! maar er moet ergens een lijst zijn!