Ben weer lekker bijgeslapen. Over een uurtje naar een verjaardag. Heb er niet zoveel zin in, maar als ik er ben is het vast gezellig. Ik reageer ook even snel. @Marooz, in ieder geval positief dat je daar onder controle blijft. Word je goed in de gaten gehouden. Hebben ze een verklaring voor dat je kleine achter loopt op groei.? Je blijft wel lekker hier hoor, ook al beval je in april. @Manny, leuk al die spulletjes hè.? Ik heb ook last van veel afscheiding. Schijnt normaal te zijn hoor. @Zogelukkig, hoe was het in het ziekenhuis.? @Kaatje, alvast een fijne vakantie, lekker relaxen meid.! Ben best een beetje jaloers hoor. @Zonstraal, heb even een lijstje uit mijn boekje van de vk voor je.: -ponskaartje van het ziekenhuis -euro voor een rolstoel -tshirt om tijdens de bevalling te dragen -schoon nachthemd voor na de bevalling -ondergoed -kleding -toiletspullen -ochtendjas en slippers -babykleertjes (ik had 2 setjes mee en 2 rompers) -verzekeringspapieren -fotocamera -zwangerschapskaart van de vk Ik had nog dextro energie en een paar marsen mee. Eventueel leesboeken en een flesje water. Hopelijk heb je hier wat aan. @MissPuma, dikke knuff voor jou en heel veel sterkte met je blaasontsteking.
Heb lekker de hele middag met mijn 'dinnetje gekletst! Zij weer uit haar dipje en ik heerlijk geknuffeld met haar meissie van 10 weken. Kreeg er gewoon kriebels van... kan niet wachten! Net gegeten en nu aan 't uitbuiken op de bank @daggie Balen dat je misselijk wakker wordt... ik word ook altijd heel onrustig wakker na een middagdutje. Gewoon rustig aan doen, dan gaat 't bij mij goed. Hoop dat 't snel over was? @misspuma Balen dat je zo'n pijn hebt Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Knuf @zonstraal Hmmm wat had ik de vorige keer mee? Even diep nadenken (is tenslotte al 13 jaar geleden!) Voor jezelf: Nachtkleding, schoon ondergoed, oordopjes (!), extra kleding voor de bevalling, dikke sokken, kleding voor weer naar huis (kleding die je aanhebt als je gaat...), maand/kraamverband (krijg je ook in 't ziekenhuis volgens mij), voedingsbh/ voedingskleding (als je bv geeft), wat je zelf prettig vindt om mee te hebben (muziek, boekje, wat lekkers) Voor de kleine: rompertje (kleinste maatje en 1 groter?), lekker makkelijk pakje, wikkeldeken, maxicosi. Dat was 't wel zo'n beetje denk ik. @Kaatje Geen stress hoor... je gaat lekker met vakantie. Ik zeg altijd zo: Alles wat je vergeet, is daar vast ook te koop... maar voor jou zou ik wel zoveel mogelijk alles meenemen (weet niet hoe 't op Tenerife (toch?) met de positiemode zit) En laat je baas maar wachten tot na de vakantie... pfff. @Sabrina Misschien moet ik 't ook maar 's proberen met een spiegel. Heb helemaal in een deuk gelegen om jouw opmerking 'dat 't anders wel op je voorhoofd zou zitten' Wahahhahahah Waren de pannenkoeken lekker? @Mamasan Lekker zeg zo'n dutje hahahha @Manootje Heb heerlijk nog even geslapen! Dank je 'mol' bijhouden is ook hier lastig @Joki Gelukkig dat ze zo goed doorpakken. Weet je maar weer even zeker dat alles goed is. Leuk dat je d'r nog even hebt kunnen zien. Is toch altijd fijn @zogelukkig Hoe ging 't bij jou? @Manny Dat schommelstoeltje is echt grappig En ik heb ook veel last van afscheiding. Voelt soms alsof je in je broek plast... waterig .. blegh. @Marooz Balen dat je toch echt in het ziekenhuis moet bevallen. Zeker omdat je graag thuis wilde. Gek dat je kleine ineens 'onder de maat' is. Ik heb zelf echt geen idee hoe de groei van ons kleine wurm loopt. Zal 't volgende week 's even aan de vk vragen. Fijn dat gewoon een meimama blijft! @kraampakket Ik heb nog niets gehad. Zou vandaag de verzekering bellen, maar ja, omdat ik de hele middag bij mijn vriendinnetje ben geweest, is het er niet meer van gekomen. Fijne avond! Net
Helleuw, Kom even om het hoekje gluren of er al nieuws is van zogelukkig, maar helaas. @sabrina, lekker pannekoeken! @kaatje, veel succes nog even met het pakken. Nog even en je kan lekker relaxen. @zonstraal, Nog een aanvulling op Joki, neem ook je mobiel mee en lader. Ow en misschien bijdehand, maar vergeet de maxi cosi niet @misspuma, beterschap. @kroepie, ow heerlijk zo'n wurmpie vasthouden. Nog even geduld en wij mogen ook weer. Net weer een buikfoto gemaakt en in album gezet, maar hij is echt behoorlijk gezakt zeg. Ik zag net het verschil met 2 weken geleden en hij lijkt wel een halve meter lager te hangen Nu alleen hopen dat beeb niet te laag ligt voor de pretecho woensdag, want daar zou ik flink van balen.
Mooie buik mamasan! Hahaha die ontplofte mol doet het goed hier Mijn vriend vindt het ook eng om te doen dus ik doe het nu sowieso zittend en op de tast. Straks komt het spiegeltje weer tevoorschijn, zo deed ik het de vorige keer ook. Maar probeer nog steeds mijn vriend te paaien hahaha. Ook heb ik last van die afscheiding, als je na het plassen afveegt dan schiet je gewoon door met je hand hahhaa, als je niet uit kijkt knal je nog tegen de achterkant van de pot aan Maar hier dus ook. En die opgezwollen lippen ook, hahaha. Jeetje wat zijn we weer lekker eensgezind Volgens mij vind mijn vriendje dat laatste niet zo erg hahaha. @Zogelukkig, jeetje ben benieuwd wat er uit gaat komen voor gewicht? Gwen was ruim 8 pond en dit gaat ook geen kleintje worden. Maar ruim 9 pond zou het niet zijn hoor, ik denk gelijk aan Gwen. @de rest, ik kom morgenavond denk ik even terug. Voor ieder die een knuffel nodig heeft *knuffel* alstublieft Ik ben best op en mijn vriendje wilt ook aandacht, nou dan geven we dat toch even (in ruil voor een lekkere voetmassage hahaha) Liefs
Ik dacht ik kom nog even snel kijken of zogelukkig iets heeft gepost, maar helaas moet nog even geduld hebben Kaatje: Een hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan! Joki, Mamasan en Kroepie: Bedankt voor jullie reacties voor de inpaktas!
Het staat bij ons op een laag pitje, voornamelijk door de slechte nachten en gewoon geen zin erin hebben. En ook mijn man vindt het nu te eng worden.
Ik vind je buik echt prachtig hoor... mooi strak en ik vind 'm echt niet laag hangen. Mijn buik lijkt meer op een hangbuikzwijntje Ik heb nog een stukje uitgerekte buik van de 1e keer en die hangt nu onder mijn bolle buik... snap je het nog? Dat is zeg maar een stukje buik dat over mijn broekrand hangt (als er geen buikband aan de broek zit) Daar heb jij echt helemaal geen last van! Ziet er prachtig uit... *ziet een beetje groen van jaloezie*
Mijn mannetje heeft nu volgens mij last van zijn libido Ik heb wel zin, maar hij niet zo... misschien vindt ie 't inderdaad eng. Maakt 't jullie ook onzeker? Ben zo bang soms dat ie me net een olifant vindt (ook al zegt ie van niet) en dat ie me niet meer aantrekkelijk vindt.
@ Mamasan, het valt op zich wel mee qua wondjes, maar doe het eigenlijk altijd met mesjes.. Mooie buik hoor @ Kaatje, arrg stress! Doe ondanks alles toch rustig aan! @ Zonstraal, geloof dat je je antwoord heb gekregen over de zh tas, als je fv geeft zou ik wel een speentje uitgekookt mee nemen! Die staan nooit op een lijst en als je wat langer moet blijven, kan het heel fijn zijn @ Misspuma, knuffel! @ Daggie, da's ook niet fijn misselijk wakker worden.. Hoop dat je je wat beter voelt @ Kroepie, fijn he effe bijkletsen en tutten met die kleine en nog eventjes en dan is het zo ver.. @ Missz, haha idd het is maar goed dat die pot zo hard is @ Zogelukkig, hoe was het meid? @ Sex, vorige keer deden we het na een tijdje, maar het deed ook zeer, vond het helemaal niet fijn. Je merkt gewoon dat je geen kant op kan, je lichaam wil niet en die buik zit echt tussen ons in.. Nee weet niet of het nog veel gaat worden, ach we zien wel gelukkig hebben we er allebei last van
Zo, morgen maar inpakken hoor, gaan toch pas 12 uur weg... Ik heb 5 bikini's die ik pas op een of andere manier (allemaal uit de BV tijd...) en een heel oud positiebadpak van mijn moeder! lachen! Maar verder is het niet veel soeps aan zomerkleren vrees ik. Maar ik zal me wel redden. Nu vroeg naar bed... pff libido, hij wil denk ik wel, ik alleen heb weinig puf de laatste tijd... Vorige keer had ik de laatste maanden juist wel zin, ben benieuwd of dat deze keer nog komt. Hij hoopt er wel op! de mol kon ik gelukkig zelf nog bij... en afscheiding ook hier... inderdaad eensgezind! zogelukkig niets meer gehoord, hopelijk is alles goed? misspuma sterkte met de blaasontsteking kom morgen nog wel even kijken voor we weggaan, welterusten allemaal!
Even snel, @Kaatje, geen stress hoor, lekker slapen en morgen inpakken. Als ik je niet meer spreek een hele fijne vakantie. @Marooz, dus toch in het ziekenhuis bevallen. Kan me voorstellen dat je er een beetje van baalt als je zo graag thuis wilde bevallen. Maar ik denk dat het idd wel beter voor je is. Nog even spannend dan hoe het met de groei van je frummel staat. @Misspuma, wat vervelend voor je zeg, Ik geef je een zachte knuffel. @Mamasan, wow wat een mooie buik heb je zeg. Nog geen nieuws van Zogelukkig zo te zien. Ik kom morgenmiddag wel even kijken. Truste
was zo aan het 'bladeren' bij andere maanden mamma's en bij de maart mamma's zijn ook al baby's geboren! dus... voor je het weet, is het voor ons al zo ver! kan het zelf bijna niet zo geloven, voel me als of we net zwanger zijn (terwijl mijn lichaam wat anders zegt ) maar zo voelt het! haha
Erg is dat he dat is dus hier ook zo en ik heb 2 relaties achter de rug waarin de man vreemd ging dus nu hij geen zin heeft heb ik echt me nekhjaren overeind staan en denk je gelijk dat die vreemd gaat weet dat eht neit zo is hoor maar maakt je echt onzeker dat wel, heb soms echt dat ik vraag zullen we en dan zegt die gewoon nee dan is die moe ofzo en dan denk ik echt een man die nee zegt dat hoor je niet vaak maar ja zal ook wel een beetje angst emespelen denk ik het word er ook neit makkelijker op hoor met zo;n dikke buik hahahhahaha
Goede morgen meiden, @ Joki: En hoe was de verjaardag toch nog naar je zin gehad? @ kroepie: Gezellig hoor dat je even bij gekletst hebt met je vriendin! Ow heerlijk knuffelen met een kleine baby, ja dan begint het extra te kriebelen hé. Ja, ik denk ook heel vaak dat hij me een olifant vindt..maar hij zegt dat hij me mooi vindt...daar twijfel ik snel aan . @ mamasan: Wow wat een mooie buik heb je zeg, ik vind dat hij totaal niet laag hangt hij hangt nog mooi hoog hoor. Ik hoop ook dat de beeb niet té laag zit voor de pret-echo dat zou zonde zijn. @ MisssZ: Gelukkig vind mijn man het niet eng om te doen, dus dat scheelt weer wel. Maar ik vind het zelf toch altijd fijner als ik het zelf doe eigenlijk. Dus ik werk ook met een spiegeltje en op de tast hihi. En ik heb ook veel last van slijm, net wat je zegt je moet oppassen dat je niet met je hand tegen de achterkant van de w.c. pot knalt haha. @ Daggie1984: Nee, bij deze zwangerschap vindt mijn man het niet eng op liefdes gebied. Bij Keano wel, maar deze keer niet (gelukkig!). Je, moet je man gewoon geruststellen dat er helemaal niks kan gebeuren met de beeb die zit zo veilig daar gebeurt echt niks mee! Spannend hé als er bij de maart mama's al baby's geboren zijn, straks als de April mama's aan de beurt zijn dan duurt het echt niet lang meer! @ kaatje k: Ow heerlijk dat je op vakantie gaat *ikkuh is jaloers*! Heel veel plezier op vakantie, en geniet ervan hoor. Straks op visite, mijn man zijn achternichtje wordt 4 jaar. Is nog wel een hele reis (2 uur in de auto) aangezien ze in België wonen. We gaan samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje, dus een hele auto vol. Heb er wel zin in hoor, even wat afleiding en ik ben dol op de achternichtjes van mijn man. Hun ook van ons, en natuurlijk dol op Keano! Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
goeden morgen meiden op deze natte vieze dag bah bah bah wat heb ik een zin in het voorjaar! kom maar op met de zon! gister niet veel geweest dus maar 3 pagina's bijlezen jeetje we zijn een stel klets dozen! en ja waar gaat het over over een paar mollen @zogelukkig jeetje meid niet makkelijk allemaal ik hoop dat je snel duidelijkheid heb. @sim80 ja ik heb een hele goeie band met me schoonouders en ze staan ook altijd voor ons klaar! ze komt nu en dan ook hier mij gezelschap houden. @evy77 leuk een nieuwe slaapkamer! hier hebben we al wel alles opgeknapt maar meubels en bed willen we ook nog maar wachten we nog ff mee! @marooz feli met je 31 weken! @kaatje k ow lekker je bent een slaapkop geweest gister zie ik. heel veel plezier op vakantie meid. waar ga je naartoe? gelukkig kan je nog bij je mol anders loop je op het strand met je badpak met snor! @zonstraal hoop dat je nu wel je pakket hebt na het lange wachten.op internet staat een lijst wat je meeneemt ff op google zoeken ik wil thuis bevallen maar zet er wel een klaar voor het geval dat. @mamasan hahah dan als ie werken is hahaha ga je het met een vriendin omzetten en dan komt ie thuis verassing!mooie buik hoor! @marooz jeetje meid pff wat een gedoe allemaal klote dat je niet thuis kan bevallen maar ja het is wel goed dat ze je zo in de gaten houden. @MOL hahaha volgens mij heeft iedereen sinds gister gekortwiekt of kaal!kaatje je hebt een hoop aangehaald met je mollie hahaha @afscheiding ja bah heel smerig die troep mag niet te lang inleg kruisjes in dus heel veel strings gaan er hierdoor heen. @joki jeetje ook al geen beweging voelen wat erg zeg!weet je ook waardoor het komt of niet? @manootje ik heb een wit spiegeltje bij de hema vandaan. die zet ik op de wasmanden in de badkamer en dan doe ik het voor het douchen want anders beslaat ie idd. @kroepie de pannenkoeken waren heerlijk me man heb ze gebakken hij zegt schat doe ik wel voor je!meestal kook ik dus dan geniet ik er extra van! ja die opmerking is ook leuk he kan voor mannen en vrouwen alleen zijn er mannen die zeggen kan niet dan hangen die ballen voor je ogen!niet bij nadenken dat ie je niet aantrekkelijk vind hij heb het erin geschoten. hahaha me man zeg steeds bolle tegen me (liefkozend dan) en dan zeg ik weer ja jouw schuld had je die bende bij je moeten houden. @misssz hahaha geweldig hahaha o o wil niet weten wat daar gister bij jullie is gebeurt vriend wil aandacht jij voetmassage en nat o o gaat niet goed! @sex man vind het niet eng maar met me arm heb ik er de afgelopen weken beetje als een zombie (lees opblaaspop) bijgelegen. want buik in de weg en kan niet leunen op me arm ofzo dus ja beeld je dat maar in! @daggie1984 ja ken het het blije gevoel van het begin is terug maar je lichaam is op! gelukkig hoeven we niet lang mee. @ria32 er zijn een hoop mannen die nee zeggen hoor niet iedereen heeft altijd zin maar mannen onderling hebben altijd praat van we hebben heel vaak sex! @misspuma heel veel plezier vandaag! zo ben weer bij wel weer 1 uur verder jeetje we lullen te veel!
even iedereen een goedemorgen! en kaatje veel plezier op vakantie! verder ben ik even futloos, dus kijk vanmiddag weer even. knuff!
@Ria Ik heb ook zo'n verleden, dus vandaar ook de onzekerheid En mijn mannetje is ook nog DJ dus... dat wakkert het af en toe ook nog lekker aan. @Kaatje Weet niet of je hier nog komt, maar FIJNE VAKANTIE! @Weer Ik dacht dat 't dit weekend mooi weer zou worden met 10 graden, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar grauw, triest weer. Blegh. Had zo gehoopt op een zonnetje @vandaag Mijn broer was donderdag jarig en daar moeten we vanmiddag heen op visite. Heb eigenlijk geen zin. Komt niet door mijn broer of zo hoor, maar ik vind mijn schoonzus ZOOOO'N verschrikkelijk mens Had gehoopt toen hij eindelijk aan de vrouw ging, dat het iemand zou zijn waar ik ook mee op kan schieten (heb geen zussen, dus ... ) maar helaas. Zij zit echt VOL op mijn irritatiegrens. Zo jammer. We zien elkaar dus eigenlijk ook nooit, ik heb een neefje van bijna 2, maar ik denk dat ik die in die 2 jaar misschien 10 x gezien heb (bij mijn ouders ook nog meestal) En dat terwijl we alle 2 in dezelfde stad wonen. Ik ben trouwens niet de enige die er zo over denkt... mijn ooms en tantes/ neven en nichten vinden haar ook niet echt leuk (zacht uitgedrukt) Maar goed, het gaat er om dat mijn broer gelukkig is, dus dat hoop ik dan maar. Ben vanochtend al druk geweest. De was gedaan, volgende babywas gedraaid, bodem voor wiegje uitgemeten zodat die gemaakt kan worden, gordijnen afgetekend zodat die vandaag opgehangen kunnen worden, hond uitgelaten, katten in de ren gedaan... en dat in 2 uurtjes hahahahah. Rest van de dag doe ik lekker rustig. @morgen Morgen gaan we ons wiegje voor boven ophalen. We hebben een babybay (google maar ff) gekocht via marktplaats met alles er op en er aan. Dat is een wiegje die je aan je eigen bed vast kan maken, zodat de kleine dichtbij ligt. Handig met borstvoeding (wat ik nu toch ga doen!) Iedereen fijne dag! Liefs
@ria, ik kan je "angst"een beetje begrijpen.. zou dan ook altijd op me hoedde zijn! @misspuma, gezellig! ik vind reizen ook altijd leuk!fijne dag gewenst! @sabrina, bij jullie ook al z'n weer? afschuwelijk he! @marooz, hoop dat je vanmiddag meer energie hebt! @kroepie, ik ken dat... over je schoonzus, hier ook! en maar hopen dat het fout gaat hahaha! erg he?