Hé nieuwe mama's.. Welkom! Naiobi, dit is geen leuk nieuws. En tsjonge, je moet nog geduld hebben. Want eigenlijk weet je nog niks. Balen meid! Hoe voel je je nu zelf? Ik had zondagavond, gisteravond en nu nog wel wat rugpijn en wat buikpijn. Alsof ik ongesteld moet worden. Word er ineens onzeker van... Het is dat ik hier en daar lees op het forum dat menstruatiepijn regelmatig voorkomt in het begin...
Marooz, weet jij of je altijd een vit. b12 tekort hebt bij ME? Ik heb nl. ook ME, maar bij mij is het nog nooit nagekeken. Wat fijn van de goede mvm test, bij mij komen ze vrijdag. Kippie dat is wel even schrikken... Miracle jij hebt vandaag je 1e echo, toch? Spannend! Ik krijg nu officieel mijn spijkerbroeken niet meer dicht Nu waren ze altijd al wel aan de strakke kant, maar ik heb nu echt een elastiekje nodig door het knoopsgat Ik heb dus ook maar een positiebroek in het mandje gegeooid bij mijn H&M bestelling
Vandaag maar thuis gebleven.. heb hoofdpijn en buikpijn.. Ze zag op de echo helemaal niks.. ik denk dat ik het dus al verloren ben.. volgende week maar een test doen zegt die negatief dan moeten we weer met frisse moet er tegenaan daar zie ik wel tegenop, aangezien mijn cyclus al niet zo stabiel is zal het er wel niet beter op worden... Maar jah daar is dus niks aan te doen alleen maar hopen dat ik dan snel weer ongesteld wordt... Bedankt voor het meeleven...
Naiobi,kom op positief blijven meid.! (ik weet het, het is heel moeilijk.!) Ik denk aan je..! Kippie, Jeetje meid sterkte.! Alina, dat hoort erbij hoor die buik en rugpijn. Heb ik ook last van (ook tijdens mijn vorige zwangerschappen) Niet teveel zorgen maken. Lothje, gefeliciteerd met je zwangerschap.! Marooz, geweldig die vette streep. Lekker gevoel hè.? Ben benieuwd of je er 2 krijgt. Ik durf nog niet zo goed te bellen. De vorige x begon de mk toen ze de flessen hadden gebracht. Toen moest ik nog een week die dingen in huis houden.! Ben gewoon een beetje bang dat het weer mis gaat. Ik ben lekker vrij vandaag.! Heerlijk. Het wordt lekker weer, dus ga er van genieten met mn meisje.
Manny van harte! Miracle hoe was het vandaag? Sim80 & Natassie hoe voel je je? Ladybug wel blijven komen he~! Kippie: Bah daar wil je niet aan denken. Sterkte meid!
draadje nee dat hoeft niet geloof ik.. haha alleen neem je wel veel vitamines niet op, dus een extra check kan geen kwaad meis :-D Gewoon je huisarts even vragen of je behandelend arts voor de Me, bij mij is dit de internist. Joki, ja heh lekker is dat! haha raar dat je dat zekerheid kan geven, hoewel ik me bij tijd en wijlen echt min voel hoor... :-S Gewoon bellen meis, en als je wat te vroeg bent dan is het nie anders toch? Alina ok ik heb buikpijn hoor, dus dat hoort er idd bij, niet teveel zorgen gaan maken, als is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Nairobi, das wel heel erg meisje... nog even afwachten dus, maar het ziet er idd niet heel positief uit dan meis... jakkes... ik hoop nog wel voor je hoor! Hier ana het werk, en voel me lamlendig ik weet niet wat die kleine frummel allemaal doet daarbinnen maar ik heb er goed last van! LOL
Marooz, ik wacht nog een paar dagen denk ik. Waarom weet ik ook niet, gevoel denk ik. Grrr.. ik haat de 1e 12 weken..!
ik weet het pas net maar voel me soms ook bang dat er iets ergs zou gebeuren ofzo, heb nog al die tijd tot ik het wist gerookt, en borrel gedaan...help?
Dag allemaal, Ik heb de moeite nog niet genomen om alles bij te lezen (ben erg misselijk, zo'n beetje de hele dag door). Zou iemand mij voor een afspraak 1e echo op 8 oktober willen zetten? Thanks. Shannah
Hallo dames! Bedankt voor jullie felicitaties! We hebben het gisteren tegen mijn schoonzus en zwager verteld, dat was natuurlijk super. Dit weekend vertellen we het denk ik tegen de ouders en de naaste vrienden en die moeten het dan maar even een paar weekjes voor zich houden. Na onze ervaring in januari kan ik het nu écht niet meer lang voor me houden. Maar deze keer gaat het helemaal goed komen, daar gaan we gewoon van uit! Trouwens raar: als ik de calculator hier gebruik, zegt die dat ik op 18 mei uitgerekend ben, en dat gisteren mijn NOD was (wat ook klopt). Als ik dan vervolgens een banner kies van een andere site, dan stond er gisteren dat ik 4 weken en 1 dag zwanger was; wat mijns inziens niet klopt omdat ik denk dat het dan gisteren 4 weken was?! Nou ja, ik denk dat ik de banner dan maar even in ga stellen op 17 mei, dan klopt ie in ieder geval met die van mijn 'mede-18 mei-mama'!
ik voel me nog steeds beroerd elke chtend misselijk en die tintelingen nog steeds en doofheid maar doe rustig aan alysia kan zich gelukkig vrij goed vermaken alleen @ marooz ook al zo lamlendig hopelijki dat snel over @joki vervelend he die eerste 12 weken ben ook blij als ze voorbij zijn dan vaak het grootste gedeelte van de kwalen weg @ manny als je nu ermee stopt met de borrel en roken kan het geen kwaad. Heb ik ook met Alysia gehad zodra ik et wist gelijk gestopt en is een supe big gezonde kindje uit me gekomen dus komt goed meid! @ shannah baahh ook al misselijk als het erg is kan je er volgens mij tabltetten voor vragen ga er morgen ook over inormeren @ nieuwe mamas welkom en gefeliciteerd
@meisje 0123 kloptt sommige banners geven aan dat je een dag langer zwanger bent daarom heb ik ook een andere banner gedaan maar kan natuurlijk inderdaad ook de datum even anders zetten
Goedemorgen! Ik ben gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest, het bloed was gestopt maar had zo'n buikpijn. Voelde me enigszins voor schut staan de buikpijn wordt namelijk waarschijnlijk veroorzaakt door een simpele blaasontsteking. Heb antibioticakuur, vanmorgen is de buikpijn al wat minder en geen bloed.... Jullie medeleven en duimen heeft geholpen!
haai natasssie bedankt voor je antwoord, het is natuurlijk alleen in het weekend geweest die borrel, uitgaan je kent het wel maar dat roken is ook makkelijker stoppen dan ik dacht nu ik weet dat ik zwanger ben..
@ Lautje: nou, dat is toch HARTSTIKKE goed nieuws! Echt niet voor schut hoor, beter voorkomen dan genezen, en stress is ook helemaal niet goed! Dus super dat je nu weet dat het gewoon een 'ordinaire' blaasontsteking is, die lekker eenvoudig met medicatie verholpen kan worden!
@ lautjuh natuurlijk sta je nie voor schut liever 1 keer teveel erheen dan 1 keer te weinig zeg ik altijd! @meisje0123 ik vond het stoppen inderdaad ook niet zo moeilijk k rookte toen al 6 jaar bijna pakje per dag en gelijk gestopt dacht steeds aan de kleine maar knap dat het lukt hoor! volhouden super
@ Natassie: haha, door de drukte haal je mij denk ik door de war met Manny want ik rook niet en heb ook nooit gerookt!