Manny, Ik ben ook pas sinds vrijdag gestopt met roken. Het is makkelijker als normaal, maar heb het nog steeds af en toe heel erg moeilijk, zal wel een combi zijn met de hormonen...
dag dames... BBBBBBBBLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEHHHHH! Zo voel ik me idd natassie.... grumble grumbl... hahaha maar ik klaag niet (dus wel aleen op het forum tegen de vrouwtjes die mij het beste berijpen! ) Lautjuh das toch hartstikke mooi meis! en blaasontseking kan ehct wel erg vervelend zijn, en aangezien het de buurvrouw van mevrouw baarmoeder is, kan ze deze goed gaan irriteren, dus kan de buikpijn best je abarmoeder zijn geweest hoor! En natuuuuurlijk sta je nie voor schut zeg!
goed zeg van de meiden die zijn geestopt met roken super knap! volhouden hoor meiden wij steunen jullie wel word volgens mij lekker weer heer vandaag kan ik rustig in de tuin straks zitten zalig pfff ik heb toch oppeens angsten dat het weer mis gaat maar nie teveel aan denken positief blijven natasja .....
haha @ marooz ik klaag ook alleen hier een beetje verder ook niet teveel kan ook niet want alleen mijn moeder weet nog maar dat ik zwanger ben maar ik neem alle klachten maar voor lief als het maar over gaat
Ik ben een van die vrouwen die nog zo goed als nergens last van heeft. Voel me eigenlijk gewoon of ik ongesteld moet worden (maar ik weet n.a.v. de vorige keer dat ik zwanger was dat dat er gewoon bij kan horen). En ja, mijn borsten zijn een cupmaat groter en er loopt een wegenkaart van aders overheen.... Net gebeld naar de gyn, ik ben op 26 september welkom voor een eerste echo. Ben dan 6 weken en 4 dagen... Spannend hoor. Pas het lijstje wel even aan.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 9 mei * Nano73, 1ste kindje (?) 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje 12 mei * Joki, 2de kindje * Marije1980, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje Eventuele afspraken * 9 september Miracle, 1ste echo, 6,5 wkn, 11.30 uur * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 Linda1980, intake vk 11:00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Marije1980, 1ste echo Draadje, 1ste echo 7,3 wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK * 26 september Meisje0123, 1e echo bij 6,4 weken * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote] * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 45 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
@all ik ben ook blij dat het me goed afgaat. het knaagde enorm, maar gaat al wat beter nu. ik voel niet echt sympthonen, alleen ik weeg 50 kg ben super slank en sinds een week een opgezette buik..hoe kan dat zo snel dan, af en toe een prikje (alsof je ongi word) maar dat is een fractie van een seconde..me borsten doen zeer, dat is het enige wat ik voel. heb inmiddels 3 ochtenden nu getest want als ik wakker word ben ik bang dat ik niet meer zwanger ben, echt heel raar, maar alles is positief getest dus het is wel echt waar
Hebben jullie het ook zo koud.? Ik ben net op de bank in slaap gevallen. Heb een half uurtje geslapen, Ben helemaal rillerig. @natassie gelukkig kan je meisje zich goed alleen vermaken. Die van mij kan geen seconde iets voor zichzelf doen. Pfff.... Kan het soms nauwelijks opbrengen om wat te doen met haar. Daar voel ik me soms best schuldig over. Ze ligt nu al vanaf 8 uur in bed. Echt heerlijk.! (een slechte moeder voel ik me een beetje) @Lautje, Beterschap met je blaasontsteking. Het is nergens voor nodig hoor om je voor schut te voelen staan.
Ik eigenlijk helemaal niet. Nou ja, ik zit hier te werken met het raam open omdat het zo zonnig is hier, maar dat is op zich wel best fris...
Ik drink mijn bakkie thee op en dan ga ik eerst maar eens aankleden, zit als een luie donder nog in mijn badjas
@ joki je ben geen slechte mama als je, je eigen goed beroerd voel is het even niet anders hier heeft alysia gisteren ook bijna de hele ochtend geen aandacht gehad maar is even niet anders.. komt allemaal goed @ @laute lekker he lang in je badjas ziten dat gaat hier helaas niet zo zit nu lekker buiten en knap gelijk op gelukkig ben ik in de ochtend alleen kotsmisselijk en nu trek dt weg.. nu de tintelingen enz nog weg dan ben ik weer helemal happy ik ga morgen gelijk maar eens vragen voor een vroege echo dan heb ik hopelijk snel wat zekerheid
Oh en manny, die opgezette buik zijn je darmen! hihi, die moeten een ander plekje zoeken en dat gaat vrij rap idd
Het zijn inderdaad de darmen nu. En inderdaad de winderigheid kan daarvan komen. @Iedereen (incl. mezelf) : Probeer niet te veel zorgen te maken. Wat gebeurd gebeurd er, we moeten er maar even op vertrouwen dat onze lichamen doen wat het moet doen. Ook hier vraagt de kleine veel aandacht nu, zal hij het aanvoelen? Stond gisteren te kokhalzen boven een poepbroek. Die stonk! Niet normaal meer.