Ik ben vandaag weer naar de vk geweest, nog een echo gehad om te kijken of mijn placenta goed lag. En die lag goed, gelukkig. Dus mooi een natuurlijke bevalling voor mij met een beetje geluk. Verder lag het kindje al zo laag dat de vk de schedel niet meer kon opmeten. Ze ligt in ieder geval al in de goede houding, met haar hoofdje naar beneden. Bovendien bleek ze nog steeds een meisje te zijn, haha. Verder nog steeds een zwangerschap volgens het boekje. Maten van het kindje ook perfect gemiddeld. Heb zelf Nog steeds nergens last van, ja beetje maagzuur en wat pijn in het bot boven mijn billen, maar daar is het wel mee gezegd. Ben trouwens wel beetje bang, want aangezien het waarschijnlijk een thuisbevalling gaat worden, moeten we ook een goed bed hebben. Ons nieuwe bed wordt dus geleverd tussen dat ik 37 en 40 weken ben. Straks is dat bed er niet op tijd en dan is dit bed echt niet geschikt hoor. Hoe moeten we dat nou oplossen? Ik heb ook een beetje het vermoeden dat ons kindje tussen de 37 en 40 weken gaat komen, tenzij ze echt gemiddeld is.. dan komt ze precies op de uitgerekende datum.
even zwaar ego, Net het gesprek gehad met de juf en het gedrag van ons mannetje is echt heel erg extreem Er wordt nu een kinderpsycholoog bijgehaald waar ik als het goed is volgende week een gesprek mee heb. Na het gesprek gaat zij Damian een ochtend observeren op de psz en krijgen we weer een gesprek. De juffen maken zich flink zorgen, want het lijkt met de dag erger te worden. Ze zijn vooral bang dat na de bevalling ik niet 1 maar 2 babies heb Ondanks zijn gedrag is hij wel extreem pienter voor zijn leeftijd en ze vermoedden dat daar ook de link ligt. Maar dat is dus volgende week aan de psych om daar mee aan de slag te gaan. Ben der echt helemaal down van
hallo dames met mij gaat het niet zo goed, niet zo erg wat de meeste van jullie hebben.. maar ben nu net ziek naar huis gegaan, ik heb van het weekend de keuken gepoetst, isias weer erin gesprongen.. hele week last van gehad, vandaag naar de fysio.. met de tranen in de ogen van de pijn, heeft ze me gemasseerd.. en nu heb ik echt de hele tijd pijn.. weet geen houding te nemen.. zitten staan lopen.. het maakt niet uit! dus heb me nu ziek gemeld.. lig nu op de bank.. laptop erbij.. dat is nog net te houden.. pfff @cleo.. welcome! leuk zeg een tweeling! @marooz, fijn dat het wat beter met je gaat, nee heb nog geen last gehad van harde buiken!
@mamasan, sterkt meis, is moeilijk zo iets! maar wordt dus wel goed op hem gelet, en dat is wel belangrijk!
Mamasan, lastig zoiets. Hopelijk kunnen ze je inderdaad verder helpen. Cleo, leuk de eerste tweeling mama. Las laatst een tweelingmama van 2 jongens ook hier op zwangerschapspagina die helemaal voldragen waren. Is met 40 weken en 1 dag geboren en waren beide 7 pond. Kan dus ook, maar meestal komen ze eerder toch? Hier alles nog steeds ok. Het laminaat in de babykamer ligt erin. Zal vanavond plintjes halen en dan hoop ik morgen al wat in te kunnen richten. Nu gaat het wel lekker hard zeg!
Goede middag allemaal, @ mamasan: Jeetje wat rot zeg van je zoontje. Pfff een kinderpsycholoog...heftig hoor. Snap dat je er down van bent, dikke knuffel voor jou meissie! @ kroepie: Ja, is ook een stukje eigenbelang bij hoor haha! Heerlijk hé als de tuin weer een beetje op orde is, dan heb je gelijk weer zin in de zomer! @ marooz: Ja, bedankt! Een megamol, dat viel bij mij gelukkig nog wel mee haha. Succes met het overhalen van je man . @ evy77: Bedankt! En hoe was het bij de kapper? @ tinke: Fijn dat de beeb al goed ligt, hoef je je daar niet druk meer over te maken hé. Jeetje ik hoop dan maar dat je bed op tijd binnen is, ik zou niet weten wat je anders zou moeten... @ Daggie1984: Ach jeetje meissie zo een last van de isias, heel veel sterkte! @ Rian: Fijn dat het laminaat ligt in de babykamer, nog eventjes de plintjes halen en klaar! Nou de hopen grond in de tuin zijn al een stuk minder geworden. En de tegels in en voor de schuur liggen eral joepie! Het begint nu net een beetje donker te worden hierzo, dus misschien dat de mannen zo naar binnen stormen voor de regen haha. Keano heeft het naar zijn zin gehad op de psz, heerlijk gespeeld en gekleurd. Nu zit hij een DVD van Thomas de stoomlocomotief te kijken. Ik heb net even een tukkie gedaan samen met Keano, was zo moe en mijn handen/polsen deden zo een zeer. Dus ben weer even wat opgeknapt na het dutje. Fijne dag verder. Liefs, misspuma
oh man oh man... wat vervelend allemaal! Kan me helemaal voorstellen dat je er down van bent hoor. Is echt niet leuk! Sterkte en ik hoop dat de psych iets met hem kan beginnen. Knuf! Ego... Ik heb vandaag lekker geshopt voor ons kleine wurm. Wiegdekentjes gehaald, lakentjes, moltons, zeilmoltons, hoeslakens, hydrofiel luiers... alles bij de HEMA. De hydrofiel luiers zijn in de aanbieding, 10 stuks voor 8,50 euro. Moet alleen nog wat hydrofiel washandjes en monddoekjes, maar die hadden ze bij de HEMA niet. Dus daarvoor ga ik nog wel ff naar Prenetal. Werd er helemaal blij van hahahaha. Kom ik thuis, heb ik de Prenetal blije doos bon binnen, had ik die gelijk mee kunnen nemen... potverdikkie. En ik ben al zo nieuwsgierig naar die doos hahahhaha. Heb ook nog een bon voor de Kruidvat doos, dus dan kan ik die gelijk halen. Vanavond lekker met mijn mannetje naar de film. Even tijd voor ons saampies! Kreeg vanochtend een mooie bos paarse tulpen van mijn schat... met een kaartje dat ie zo trots op me is. Lief hè? Deed me wel even goed! Fijne middag/avond allemaal, Liefs
'k Heb me van de week ook suf geshopt bij de HEMA. Online weliswaar! Meteen maar 2 pakken van die hydrofielluiers gekocht! Heb ook hydrofielwashandjes en monddoekjes gekocht. En nog maar wat rompertjes, want die waren ook in de aanbieding! Heb nu alleen wel heel veel rompertjes: 13 maat 50/56 en 13 maat 62, varierend van zonder mouw tot korte tot lange mouw. Ik stuur manlief nog wel een keer de stad in voor leuke pakjes, maar de basisuitzet is klaar, dat geeft wel rust!
hey meiden hier even een berichtje van mij. heb op het moment thuis geen internet ze zijn bezig met onderhoud zou al klaar moeten zijn maar duurt helaas nog wat langer. weet niet wanneer ik weer internet heb hoop begin volgende week weer. hier gaat alles lekker op een flinke schimmelinfectie na zit dus nu weer aan een kuur. maandag gaan we weer naar de 3d echo! we hebben er zin in. ow ja vandaag 30 weken. volgende week ben ik er weer hoop ik. tot dan voor alle meiden die het nodig hebben heel veel sterkte. veel liefs sabrina
EGO Vraagje Ik werd vanochtend wakker en had een brandend gevoel op mijn onderlip. Toen ik in de spiegel ben gaan kijken zag ik tot mijn schrik dat ik een grote koortsblaar daar heb zitten. Ik had helemaal niks ervoor in huis (terwijl ik hier vaker last van heb) en ben net even naar de drogisterij geweest om zovirax te halen, maar daar konden ze me niet vertellen of ik het ook tijdens de zwangerschap mocht gebruiken. Weet iemand dit? Pff, ik durf er nog niks op te smeren en mijn koortsblaar is ondertussen nog groter geworden en is al uitgebreid tot halverwege mijn kin ... ik zie er alles behalve charmant uit nu!
Even inbreken, ik weet hoe vervelend zo'n koortsblaar is. De meeste zalfjes voor/tegen koortslippen mag je nu niet hebben. Wat bij mij heel goed heeft geholpen is Sudocreme (zinkzalf). Misschien dat je al een proefpotje in een babydoos hebt gehad. Als je daar een dikke laag van op je blaasje smeert herstelt het sneller, tenminste bij mij was het met twee dagen over. Alleen niet zo charmant zo'n witte kwak op je lip hihi! Succes ermee!
Goede avond allemaal, @ kroepie: Ow heerlijk shoppen! Nou dan heb je binnenkort extra veel kado's de Prenatal Doos en die van de Kruidvat. Wat een schat die man van jou, dat hij met een bos bloemen aan kwam zetten. Naar welke film gaan jullie? Veel plezier vanavond. @ zogelukkig: Ow heerlijk hoor dat je basis-uitzet compleet is, dat geeft weer een geruststellend gevoel hé. @ Sabrina1984: Hé vervelend een schimmelinfectie, hopelijk is het snel over! Tot horens, hopelijk ben je niet te lang offline! En veel plezier maandag bij de 3D echo. @ Makjuh: Wow je hebt echt al een hele mooie buik! Geniet er maar lekker van hoor. Keano ligt net op bed, dus rust in de tent! Pfff wat wordt ik soms moe van hem, hij is nu echt zo een peuter puber die heel goed NEE kan zeggen grrr... Met mijn handen/polsen is het ook nog niet beter, dus ik ga een warme douche nemen en dan lekker op de bank hangen samen met manlief! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
JOKI: ik heb het ook heel lang gehad dat ik me zo slecht voelde en dat dus op alles en iedereen afreageerde, probleem is dat je je dan nog slechter gaat voelen en het circeltje helemaal rond is. Probeer het maar even te accepteren van jezelf, het is even niet anders en je word er geen slechte mama van KNUF! MAMASAN: hoe is het u met ke drang om alles klaar te hebben? Nog niet gaan bevallen hoor, is nog veeeels te vroeg voor jou! Lees dat er echt problemen zijn met je zoontje getver wat vervelend zeg, hebben ze enig idee wat ze eraan kunnen doen en hoe voel jij je eronder? MARLOES22: still alive girl, alles ok? CLEO79: een tweeling, geweldig wat leuk, hadden wij ook wel gewild welkom bij de meimama's! MANOOTJE: alles goed? JOMI: lieverd heel veel sterkte.......ik hoop dat je het een beetje volhoud. KNUF! KROEPIE: nog steeds zo ellendig meis, getsie, stomme hormonen ook! Noge ven volhouden en dan zijn ze uit ons lijf en zijn we allemaal weer lekker onszelf MET prachtig kindje Lekker geshopt, ohhhh heerlijk! RIA32: gefeliciteerd met je 30 weken! MISSPUMA: jij ook gefeliciteerd met je 30 weken! (en je bijgewerkte mol *proest*) mAROOZ: meiske, fijn om je terug te hebben! Heb een fijn weekend en als er wat is hoor ik het wel EVY77: hoe is je kapsel geworden? TINKE: geen klachten, hmmm heerlijk, en tsja, die baby komt wel, nieuw bed of niet, niet druk om maken, heeft geen zin ;_ en baby's kunnen eventueel zelfs in de auto, op de bank, op de grond etc etc geboren worden....komt allemaal goed! DAGGIE1984: doe jij eens even rustig dame! ischias, auw auw auw! niet zoveel doen meisje, is niet goed voor je, dikke knuf van mij. RIAN: hoe is je babykamer geworden? ZOGELUKKIG: ook lekker geshopt! Coool, is toch zo euk al die babydingen halen, alleen wat is er veel en ik ben hebberig ik wil ALLES! MUHAHAHAHAHA! SABRINA1984: jeetje meid, het houd niet op bij jou aan infecties enzo.....kunnen ze in het ziekenhuis niet kijken of er wat anders aan de hand is, lijkt me niet gezond zo.......enne gefeliciteerd met je 30 weken! ZONSTRAAL: geen idee meis, heb nog nooit een koortslip gehad, sorry..... EGO: zowww, verder gaat alles goed, sinds 1,5 week naar de fysio voor mijn bekken en heb echt het idee dat het werkt dus ik ben wel blij. Humeur goed, kids OK, vriendje en ik helemaal top en morgen komt de 3 maanden oude baby van mijn vriendin logeren joepie!
@ Makjuh: HaHa, bedankt hoor ! Fijn dat het helpt als je bij de fysio bent geweest! Gezellig een 3 maanden oude baby te logeren, geniet er maar lekker van hoor nog een poosje en dan ben je zelf aan de beurt! Liefs, misspuma