jaja leef nog hoor maar errug druk zoals ik laatst al vertelde... Ook erg veel moe en niet zo lekker in me vel ! @zogelukkig :Jaaaaaaaaaaa foto's van zogelukkig ahhaha.... wat een buik joh! Vind het wel een mooie buik hoor Hoe is het nu met je ? Heb je al geinformeerd voor hulp ? @Majkuh : Mooie foto's hoor! Prachtige buik ook! @Sabrina : Balen die infectie hopelijk is het snel over.... ik had het in het begin van de zwangerschap... Erg vervelend... Hopelijk ben je snel weer aanwezig hier! @Cleo : Welkom hier... en wat gaaf een tweeling ! @30 weken : Gefeliciteerd allemaal! Gaat snel nu he! Sorry voor de weinig reacties het type gaat gewoon niet... Moet continu wissen enz ... Lukt effe nie vcandaag! dikke knuffel voor jullei allemaal!
Morgen ben ik er weer uitgebreid! Maar na Maaike ga ik ook even mijn enorme belly tonen! Die van jou is trouwens prachtig Maaike! Dikke knuff meiden en tot morgen, oh ja we hebben vandaag de wagen gekregen, ben best wel verliefd! Ondanks de kleur wel een mooie wagen! Zal morgen foto's tonen!
dames.. na al die mooie buiken.. (mooi dames) wil ik ook de mijne laten zien.. hahha.. in het album staan ze!
Meiden bedankt voor de lieve reacties. Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat het snel over gaat en dat we weer onszelf worden. Ook beter voor de omgeving. haha.. @Marloes, ik verheug me ook zo op het mooie weer dat we weer naar buiten kunnen. Is ook zo lekker voor die kleintjes. @Cleo, welkom. Wat leuk een tweeling. @Kroepie, gelukkig begrijpt je dochter je. Die van mij is nog te jong om het uit te leggen. Ik probeer wel vaak veel te knuffelen. Lekker zo het shoppen. Je hebt aardig ingeslagen. Lieve man heb je. Veel plezier vanavond. @Meiden met 30 weken. Gefeliciteerd. Het aftellen kan beginnen. @Misspuma, fijn dat je zo'n lieve schoonmoeder hebt die je komt helpen. Lieve man heb je. Die van mij zal zoiets niet doen. Succes met je handen. Wat balen dat je er nog zo'n last van hebt. @Mamasan, wat vervelend zeg van je zoontje. Dikke knuff voor jou.! Ik hoop dat ze je zoontje kunnen helpen. @Marooz, ik doe mn best om rustig aan te doen. Fijn dat het goed gaat met je. Ik heb geen last van harde buiken gelukkig, maar wel vervelend dat je er wakker van word. Ik heb erg last van mn ribben als ik lig. Daar word ik steeds wakker van. Pfff... al die klachten ook. @Evy, hoe was het bij de kapper.? Nog wat leuks gekocht bij de h&m.? @Daggie, beterschap meid. @Rian, leuk de babykamer inrichten. Succes ermee. @Majkuh, mooi buikje meid.! Ik vind het wel moeilijk hoor om mijn gedrag te accepteren. Gelukkig gaat het vandaag beter. @Zogelukkig, eindelijk een paar foto's van je buik. Mooi hoor. @Marooz, mooi buikkie hoor. @Daggie, jij ook al zo'n mooi buikje. Ik zal van het weekend ook weer nieuwe foto's maken. Kan nu niet mee achterblijven. Ik ga lekker op de bank hangen. X-factor kijken. Fijne avond allemaal.
Hey meiden, @daggie, goed dat je je ziek gemeld hebt. Hopelijk trekt de pijn snel weer een eind weg. Mooie buik ook. @misspuma, zijn van die polsbraces geen idee voor je? Dan heb je wat steun aan je polsen en misschien ook minder pijn. @kroepie, heeeerlijk shoppen, ik kan ook wel bezig blijven. Veel plezier bij de film! @sabrina, balen van je internet, maar alvast veel plezier maandag! @majkuh, mooi buikkie! De drang is er nog steeds, alleen mijn bekken wil echt niet, dus even pas oip de plaats hier. @zogelukkig, wow wat een mooie toeter! @marooz, ook al zo'n mooie buik. Ben benieuwd naar je wagen. Vanmiddag ben ik alweer gebeld door de juf van onze smurf. Ze had de kinderpsych gesproken en er is al een vermoeden wat er speelt. Ondanks dat hij nog maar 3 is wordt er gedacht aan (hoog) begaafdheid. Hij vertoont een aantal zeer sterke kenmerken ervan, maar testen kunnen ze pas als hij 5/6 jaar is. Achtergesteld gedrag is dus een van de kenmerken als het niet opgemerkt wordt, zijn manier van duidelijk maken dat er wat is. Mijn zwangerschap is voor hem een prima excuus geweest om dat duidelijk te maken en dat heeft hij met 2 handjes aangegrepen. Het is nog maar een sterk vermoeden, ze wil eerst mij nog spreken en Damian observeren voor ze tot een definitieve conclusie kan komen. Wat ik wel weet, als het zo is hebben we een lang traject voor de boeg, want hij gaat een hoop begeleiding nodig hebben. Zelf ben ik ook het een en ander aan het nalezen geweest en ik herken het hoognodige erin. Als ouder ben je blij met een pienter kindje, maar dit gaat echt mijn pet te boven Dus momenteel is het een emo achtbaan met een berg vragen er bij. Manlief is er rustiger onder, maar bij hem moet het eerst feit zijn voor hij er wat mee kan. Hij herkend wel dingen, maar wil dus eerst nog afwachten. Pfff en nu ben ik leeg, dus ik ga lekker de bank opzoeken meiden. Iedereen bedankt voor de lieve woorden!
Hey meiden weet je waar ik net achter kwam...... ? Was aan het rond kijken en lezen bij de topics fevruari en maart mama's... En wat gaat het snel en wat bevallen er al veel voor de uitgerekende maand Heb het effe opgeschreven he let op! Er waren 59 februari mama's 18 daarvan waren al voor het februari was bevallen van hun kindje ... Er zijn 56 maart mama's 19 daarvan zijn al voor maart bevallen van hun kindje! Ennnnn tis nu nog maar 6 maart maar in totaal zijn er van de 56 mama's er al 31 bevallen Wordt nu toch wel heel benieuwd hoe het straks bij ons zal zijn... Het aantal mama's van februari en maart is bijna gelijk en het aantal dat eerder is bevallen ook hihi.... In maart gaat het nu wel heel snel! Ben benieuwd hoeveel van ons mei mama's een april mama worden! Vond ik effe leuk om jullie te laten weten haha
@marloes.. ja dat had ik dus van de week ook! het gaat nu echt super snel, kan nou al gebeuren (zeggen ze)
@ JoMi, Nogmaals veel sterkte wel fijn dat de verhuizing achter de rug is. Hou jezelf in acht hoor, rustig aan doen! @ Kroepie, lekker weer in bad! Heb je wel lekker geslapen? Fijn hoor dat je zoveel spullen in huis heb gehaald. En lekker naar de film! Jammer dat je die bon net te laat heb gekregen, zal je net zien. Ach wat lief dat je bloemen kreeg! @ Ria, tel met je mee @ Misspuma, fijn dat je schoonmams komt helpen, die van mij komt ook morgen, hihi. Wel rot zeg die pijn in je handen en polsen. Hoop dat jullie tuintje mooi wordt! @ Mamasan, Lief dat je vraagt hoe het gaat, hieronder antwoord Wat vervelend van je zoon! Jeetje echt heftig, dat hij zo reageert. Ik hoop echt dat de psycho ook wat antwoorden voor jullie heb en dat het natuurlijk snel beter met damien gaat! @ Marooz, Lief dat je vraagt hoe het huisje is hieronder heb ik het antwoord gezet. Harde buiken hier ook nog last van, wordt er ook wel eens wakker van. Maar vind het zowiezo heel knap dat je nog onder ons bent met al die toestanden! Echt petje af voor je! Mooi buikje! @ Tinke, fijn dat alles goed was. En misschien een logeerbed neer zetten? Bij onze thuiszorg kun je ook bedden huren. @ Daggie, ach wat rot voor je meid, heel veel sterkte! Nog een mooi buik! @ Zogelukkig, ook lekker geshopt, heerlijk hoor. Mooi buikje! @ Sabrina, vervelend weer een schimmelinfectie! Sterkte ermee en tot snel. Zal wel moeilijk voor je zijn als verslaafde, nu zonder internet @ Zonstraal, aai.. Nee zou niet weten wat je ervoor mag gebruiken @ Draadje, he da's lang geleden! Hoe is het? @ Majkuh, mooi buikje hoor! Heerlijk dat het goed gaat, houden zo! @ Marloes, hihi dikke knuffel terug @ Joki, ook een knuffel voor jou @ Bevallen nee deze frummel moet echt nog even blijven zitten! Nou dames we zijn gaan kijken bij het huisje en moet zeggen dat het best een leuk huisje is. Babykamer is niet erg groot, maar van de zolder kunnen we ook een slaapkamer maken als de kleine wat groter is. Er is verwarming en stroom en een raam, dus hoeft alleen een andere trap in. En met een man als timmerman, moet dat niet het probleem zijn. Pff verhuizen 8 weken voordat de baby komt.. Ben ook bij de ha geweest en hb en bloeddruk zijn niet verlaagd, dus klachten lijken nog van de griep te komen. Advies is rustiger aan doen, hmm.. Ik weet wel dat ik niet veel hoef te doen en we hebben 2 wk om dit huis in te pakken, wat natuurlijk heel veel is. Dan 2 wk om daar op te knappen wat volgens mij ook moet lukken, als we dan over zouden gaan dan ben ik 36 weken en kunnen we nog 4 wk genieten.. Maar mensen in m'n omgeving denken wel heel makkelijk. M'n schoonmoeder durfde zelfs te zeggen dat zij ook 6 mnd zwanger was toen zij verhuisde, nou 6 en 8 is toch een verschil.. Weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, maar met die hormonsters gaat het wel vanzelf.. Maar ja heb al die tijd gevraagd om goed nieuws en lijkt nu toch te komen
Goede morgen allemaal, @ Zogelukkig: Mwah valt mee hoor haha! @ Marooz: Wow jij hebt ook al zo een mooie buik! @ Daggie1984: Ook een hele mooie buik. @ Joki: Ja, ik heb zeker een hele lieve schoonmoeder en mijn man doet ook veel voor me dat is wel fijn. Ik baal er ook van dat mijn handen nog steeds zo een zeer doen... @ mamasan: Dat had ik aan de dokter gevraagd, maar die krijg je niet zomaar vergoed die polsbraces en als je ze zelf moet betalen is dat 200,- per stuk . Ja, een pienter kind is leuk maar hoog begaafd lijkt me voor je zoontje niet leuk. @ marloes22: Ja, ik lees zo af en toe ook mee in de andere bevallingstopics en er zijn er inderdaad al meerdere bevallen en niet in hun uitgerekend maand...dan komt het wel ineens heel dichtbij hé. @ manootje: Ja, het tuintje ziet er nu al beter uit als eerst! Ben ook heel blij dat mijn schoonmoeder even komt helpen. Pfff dat lijkt me wel heftig hoor, hoogzwanger verhuizen... Hier lekker geslapen, ging pas om 23.30u naar bed, heb de Nieuwe Uri Geller gekeken ik moest nu toch eens weten wie The Mask was (en ik had nog gelijk ook ). Keano werd vanmorgen rond 07.15u wakker, dus dat is prima! Mijn man gaat zo met zijn vader naar een autobeurs in Antwerpen, schoonmams komt hier helpen met het huis schoonmaken. En misschien (als mijn polsen het toelaten) gaan we nog wat schilderen in de babykamer. Fijne dag allemaal! liefs, misspuma
@miss puma... succes met het huishouden.. wie was de mask dan? heb het 1x gezien.. vond x-factor leuker! haha.. wie had gewonnen? fijne dag!
Even korte reactie. Pijn in mijn buik, pff kan nauwelijks zitten : P..... @Cleo: Welkom en wat leuk! Een tweeling! Een van mijn beste vriendinnen heeft ook een tweeling, dubbel zo leuk hoor : P @Mamasan: Heftig hoor, dat van je zoontje. Maar gaanderweg, als er meer duidelijk wordt, zal het vast beter gaan. @Majkuh, mooie buik meid. En voor de rest lekker slank! @Zogelukkig: Wow! Foto's...En wat een buik, daar kun je niet meer omheen. Lekker geshopt (online) bij de HEMA las ik...: P.. @Marooz, jij hebt ook al een mooie buik! Ik heb het even uit het hoofd gedaan, dus sorry. Ik ga weer, want ik denk dat ik even moet gaan liggen.
@ Daggie1984: Het was Hayashi (van de vorige keer met die komkommers). Ik dacht dat al de hele tijd, zeker door de oogopslag van The Mask. En dat jonge meisje (Yelle) heeft gewonnen. @ OemHudaifa: Wat vervelend dat je nauwelijks kan zitten...ik hoop dat je snel van de pijn af bent doe rustig aan hé! Nou heb net mijn stoute schoenen aangetrokken en even gestofzuigd en gedwijld...nu heb ik natuurlijk weer last van mijn polsen grrr... Nou ja schoonmams komt zo, en dan gaan we nog wat schilderen wil toch graag de babykamer klaar hebben voor het einde van deze maand. Ik heb eindelijk de gordijnen voor de babykamer gevonden , het is lila geworden erg mooi hoor! Mijn schoonmoeder gaat ze zelf maken, dus dat scheelt weer wat centjes. Mijn man is net vertrokken samen met zijn vader, Keano is een puzzel aan het maken en ik wacht tot mijn schoonmoeder komt. Liefs, misspuma
hihi, jeetje, nu kan ik me voorstellen dat mensen denken dat je al bijna moet bevallen ik hou mijn eigen buikje maar even
ohh zZOGELUKKIG, vind trouwens wel dat je echt een hele mooie buik hebt! het is een joekel, maar een hele mooie joekel!