MARLOES: jeetje zeg, nog maar 6 maart en er zijn er al 31 bevallen, pffff, ik ben zooooo benieuwd wie bij ons de eerste is! Manootje: cool dat het een leuk huisje was, dus jullie gaan het doen leid ik hieruit af? mamasan: weet je, ik hoop voor je dat ze vinden wat het is, of het nu dit is of iets anders, als je weetw aar het vandaan komt is er misschien een mogelijkheid hem te helpen, houd je sterk meid!
GOEDEMORGEN! Zogelukkig; ik had je foto's gister nog niet gezien maar wat een mooie buik zeg! Je kan wel zien dat je wat voor loopt idd, maar vind m mooi rond! Daggie; oh wat een lief bescheiden buikje! Joki; Ik ben benieuwd naar jo buik! Mamasan; Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar gelijk aan dacht toen ik het verhaal gister las, heb zelf ook Pedagogiek gestudeerd, en heb een broertje die hoogbegaafd is, dus herkende er wel wat in. Kan me voorstellen dat er nu veel op je af komt, vooral emotioneel idd... meid laat het op je af komen, als het idd zo is dan is het prachtig dat ze er nu met 3 jaar al bij zijn, hoe eerder je hierin begeleid wordt, des te beter voor jullie en voor Damian! Dikke knuff meis! Marloes; Ja veel mama's die voor de uitgerekende maand al bevallen heh? Ik weet bijna wel 99% zeker dat het hier April gaat worden, ook omdat de gyn me min of meer beloofd heeft mij niet door te laten lopen tot 40 weken met zoveel pijn.. dus... 17 april ben ik 38 weken... hahah Wie weet! Ben heel beneiwud wie hier de eerste gaat worden! Manootje; Joepie! Dus toch nog verhuizen! hihi Nou lekker joh, kan je er nog je eigen plekje van maken, nu hopen dat kleine gewoon nog even rustig blijft zitten! Lief dat je zegt dat je het knap van me vind, maar jullie zijn mijn meiden die me de dag door helpen hoor! Misspuma; Dank je wel.. hihi Vind zelf wel grote buik, ik zeg ook steeds tegen mijn man... "hij kan niet achter lopen in groei, er kan niets meer bij!"hahaha Doe je rustig aan met schoonmaken? Oem; meis doe rustig aan en ga lekker even op bed liggen! knuff Maaike; hahaha ja toeterdetoet! hahahah Wat een joekel heh? Die van jou is echt zo lief en bescheiden! hihi Ach ja, verschil moet er wezen! Maar geloof er niets van als de gyn zegt dat die van ons achter loopt in groei... hahaha Kan me niet eens voorstellen dat die buik nog groter kan worden! hahah Veel plezier met jullie logeetje vandaag! knuff Nou meiden nu nog even de foto van de kinderwagen! hij is nu nog beetje saai, maar zal als ik alle lakentjes etc klaar heb nog een foto maken, dan is ie wat kleuriger! Deze foto is trouwens wel grappig, lekker ongemakkelijke daddy to be!
Meiden wat een mooie buikfoto's zie ik voorbij komen.. de een wat groter dan de ander, maar allemaal mooi! Ik zal morgen ook weer eens wat foto's maken en plaatsen. @Joki: ik herken het ook hoor je schuldig voelen ten opzichte van je meisje. Ik merk ook dat mijn lontje naar haar soms erg kort is en dan baal ik van mezelf.. het is ook nog maar een peutertje namelijk.. met peuterstreken, maar ik kan er ook niet altijd goed tegen. Wel fijn om te lezen dat meer meiden dit hebben. @Mamasan: ach jee wat een vermoedens. Wel fijn dat er door de psz zo alert op wordt gereageerd, kunnen ze jullie naar de juiste mensen verwijzen en die kunnen jullie weer op tijd helpen. @Kroepie: Lekker geshopt! Vandaag druk in de tuin? @Marooz: mooie wagen hoor. Ja kan er straks ook een gekleurde parsol op zetten voor wat meer kleur. Ik ben wel vaak wakker 's nachts, maar heb dan geen harde buiken, die heb ik trouwens (bijna) nog niet gehad. Mis er niks aan hoor! @Evy: En? hoe bevalt je nieuwe kapsel? @Daggie: au, pijnlijk he die ischias.. hoe gaat het vandaag? @Zogelukkig: het lijkt me dat je voldoende rompers hebt. Ik heb ze ook online besteld, net als het boxkleed. Ik kan het maandag ophalen.. Die hydrofielluiers kan je trouwens niet genoeg van hebben. Ik heb er wel een stuk of 20-25 en ik gebruik ze nu nog. @Sabrina: veel plezier met je echo vandaag, leuk! @Misspuma: ja die polsklachten (carpaal tunnel syndroom) is ook een bekend kwaaltje, pijnlijk en vervelend hoor. @Majkuh: fijn dat je je weer zo goed voelt! @Marloes: interessante info.. ben ook benieuwd hoe het bij de meimama's zal verlopen (en natuurlijk wie een meid/jongetje krijgt en naar de namen)! @Manootje: pfoe hoogzwanger verhuizen.. heftig lijkt me.. maar ja als het huisje dan naar jullie zin is.. moeilijk! Wij zijn gisteravond met zn 3-en uiteten geweest (onder het motto "nu kan het nog". Was gezellig en lekker en onze dochter deed het goed.. we konden zelfs samen nog even bijpraten (nou ja.. een beetje dan). Gisteren is de muursticker binnengekomen, dus ik hoop dat mijn man die morgen op de muur van de babykamer gaat aanbrengen. Ik zal een foto maken van het eindresultaat. Verder vanmorgen weer eens een uurtje naar de sportschool geweest (was zeker 2 maanden geleden) en rustig op wat cardioapparatuur gezeten.. voel me helemaal voldaan en goed (mocht ook wel weer eens.. had laatste tijd veel gesnoept)! Ga ff broodje maken voor de lunch, tot later!
Hoi meimama's, Ben aan t uitzoeken hoeveel mama's er zijn per maand...(hoezo lekker lui op de bank aan t hangen). Met hoeveel mama's zijn jullie? Liefs, een oktobermama
Goedemiddag dames, Ik had me gisteren voorgenomen om wat eerder naar bed te gaan maar ik kwam helemaal niet in slaap. Het was bijna 01.00 uur toen mijn man besloot ook maar eens te gaan slapen en toen begon de herrie, wat kan die man snurken zeg! :x Heb dus de hele nacht wakker gelegen ervan, en niets helpt (kussen goed doen, neus dichthouden zoals Sabrina zei , op zijn zij gaan liggen etc). Ik ben toen maar vol frustratie in slaap gevallen, dat weet ik nog wel. Verder krijg ik steeds meer last van tintelende handen, hier had ik al last van maar nu heb ik er gewoon geen gevoel meer in. Best eng gevoel is dat, zogelukkig heb jij hier nog last van? Wat een mooie buiken heb ik hier langs zien gaan, Majkuh jouw buik is echt schattig haha! Zogelukkig wat een mooie ronde buik heb jij, volgens mij draag jij net als ik naar voren klopt dat? Kippie: Wij hebben ook een muursticker op de babykamer, het was wel een heel gefruts om op de muur te plakken maar met veel geduld is het me gelukt. Ik zal er ook eens een foto van maken zodra ik het niet vergeet. Marloes: Die zijn er inderdaad vroeg bij. Ik heb zelf een voorgevoel zodra we april ingaan dat sommige hier dan wel gaan bevallen Ik was eigenlijk van plan om vandaag de babykamer helemaal af te maken. ik heb gisteren het bedje opgemaakt en de kleertjes moeten nu alleen nog maar gestreken worden en opgehangen in de kast. Ik had gisteren de lakentjes al gestreken, ik heb toen de strijktafel zo laag gezet zodat ik er met een stoel voor kon zitten. Voelde me net een oud wijf haha! Vanmiddag even op de koffie bij een paar collega's die ik al een lange tijd niet heb gezien, we hadden afgesproken bij een collega thuis dus even kijken of ik zelf rijd of dat mijn man me brengt. Ooh ja koortslip is hier afgenomen heb er sudocreme opgesmeerd, dus bedankt voor de tip!
Dames! Ik ben helemaal bijgelezen hoor, maar ik kan even niet zo goed zitten... stuitje doet zeer en mijn ribben zijn echt beurs. Hebben jullie dat ook? Heb 't gevoel dat mijn onderste ribben echt al in de verdrukking zitten. Ik kan dus niet zo lang zitten (niet op de bank en niet op een stoel) Dit wordt dus niet een heel verhaal... Ik zag prachtige buiken voorbij komen! Heerlijk En die kinderwagen is helemaal niet saai! (wij hebben ook zwart/grijs) Moest lachen om de onwennige vader hahahahah Wat veel meiden al bevallen zeg van die andere maanden Hoop dat 't hier nog eventjes rustig blijft hoor. Ik zag dat er nog meer mensen geshopt hadden hahahah. Lekker hè? Wij hebben nu eigenlijk ook alles in huis qua basis en ook qua kleding voor 't begin hoor. Even een vraagje. Strijken jullie alles? Ook de kleertjes? Mijn mannetje en paps zijn in de tuin bezig. De wilgenmatten tegen de afscheiding aan 't plaatsen. Ziet er prachtig uit en het is mooi privé straks. Kan niet wachten tot het echte mooie weer begint en ik lekker in mijn verlof buiten kan zitten. Zie 't al helemaal voor me Nou... fijne middag/ avond nog! Liefs
@mamasan: juist doordat hij zo pienter is, dat hij zich zo begint te gedragen waarschijnlijk. Is nooit leuk om met zoiets geconfronteerd te worden. Hopelijk heeft de kinderpsycholoog goeie raad. Wauw hoogbegaafd misschien, dit is inderdaad niet niets! @MissPuma: bij de kapper was het héél goed, heb nu een héél kort, lekker en gemakkelijk kapsel. Voel me als herboren @kroepie: wat fijn dat je zo'n attentie van je mannetje hebt gekregen. Dat kan zo'n deugd doen, ben beetje jaloers @sabrina: proficiat met je 30 weken. @majkuh: zo'n mooie buik, en euh, is helemaal geen dikke pens hoor, maar juist héél mooi. Ga op maandag even een voor en na foto plaatsen ivm m'n kapsel. Ik voel me er super bij @zogelukkig: eindelijk een buikfoto van jou, super leuk. Jij hebt ook al een mooie buik hoor. @marooz: mooie foto hoor. Denk dat ik dit weekend misschien ook weer even een foto neem. @Daggie: mooie buik hoor, en helemaal nog niet zo groot groot. @Joki: heb me een lente/zomerbroek, t-shirt en onderlijfje gekocht + ook superlieve wantjes voor ons meisje wanneer ze net geboren is , wou me niet te hard laten gaan, aangezien het nog maar 3 maanden te gaan is, vond ik het niet nodig om nog te veel kleding te kopen. @manootje: verzorg jezelf maar goed, dat je snel van die griep vanaf bent
hey meiden jahoe ik heb sinds vandaag weer internet! dus lees vanaf nu weer mee! ga niet alles terug lezen sorry heb er geen puf voor! vandaag eerste baby pakjes gehaald en een zomerjasje bij de zeeman ben ik geslaagd zijn er toch zo weer uit! zag wel dat er wat meiden hadden gereageerd op me verhaal over me schimmelinfectie! bij mij kunnen ze er niks aan doen het is groniche! is gekomen na een spiraaltje laten zetten raad het dus ook iedereen af want nu met zwangerschap om de haverklap last van en ook als ik de pil slik ofzo! moet dus ook nog met me arts overleggen wat we na me zwangerschap gaan gebruiken! iets wat werkt maar met niet al te veel hormonen. zo nou hier gaat alles verder super goed! wat gekrap en jeuk na maar word al minder. ga weer bankhangen met me man! fijne avond meiden
Hoi Meiden Laat even iets van me horen. Hebben vandaag weer hard gewerkt. Zijn de tuin aan in orde aan het maken en het word echt heel mooi. Mannetje heeft echt hard gewerkt. Nu moet nog de zandbak gevuld worden en het gras er nog ingelegd worden, en dan hebben we weer een heerlijk tuintje . Ben gister bezig geweest met de meubeltjes van de kinderkamer, jullie weten wel dat knalrode, ga daar morgen of maandag weer mee verder. Is echt heel mooi aan het worden. Heb even geen puf om alles bij te lezen. In het weekend komt het er bijna nooit van, sorry. Maandag weer. Een ding, @Blij ei, we zijn met 30 meimama's
@ Misspuma, schilderen nog gelukt? Denk je wel een beetje om jezelf? Rustig aan doen hoor @ OemHudaifa, oei sterkte ermee! @ Marooz, hihi idd beetje ongemakkelijk, maar toch onroerend he je mannetje zo bij de wieg of kinderwagen? Mooie kinderwagen! @ Kippie, gezellig met z'n drietjes uit eten. Wauw nog sporten, ben al blij als ik met de fiets nog vooruit kom enzo met die bekken.. Ben benieuwd naar de foto @ Zonstraal, tsjee balen zeg zo'n snurkorkest.. Sterkte vannacht.. Wat een tip zeg voor een koortslip, maar wel goed dat het werkt! @ Kroepie, ook al zo'n last van je stuitje.. Sterkte! Gaaf hoor als jullie tuintje lekker klaar is, hoop ook op mooi weer! @ Evy, hoe is het met jou? @ Sabrina, echt vervelend die schimmel.. Jeetje dat dat zo kan van het spiraaltje.. Wel fijn dat je weer internet heb! @ Sim, Ook al met je tuintje bezig, lekker hoor! En ben erg benieuwd naar de foto's!
Hé gatver wat naar dat je zulke pijn hebt (k) ik hoop dat het enigzins dragelijk gehouden kan worden ik weet hoe erg het is als ze niets aan de pijn kunnen doen dan lijken weken wel jaren te zijn. Hier gaat het prima, heb van weinig dingen echt last op ruimte gebrek in de buik na dan, krijg al maagzuur en veel harde buiken, ik verwacht dat deze knul de 40 weken niet gaat halen het voelt namelijk hetzelfde als bij onze dochter en toen zat mijn gevoel er ook niet ver vanaf (2 dagen ) maar ik ga maar uit van 42 weken dan valt alles mee Ergens op de achtergrond zit nog wel een restje angst dat er straks toch iets mis blijkt te zijn dat ze iets gemist hebben ofzo maar dat wuif ik dan meteen weer weg, ik probeer er echt zoveel mogelijk van te genieten en dat gaat me redelijk goed af, zolang ik maar niet te veel op het forum kom en de ellendige verhalen die er nogal eens zijn ontwijk. Soort struisvogelpolitiek maar het werkt nu wel @Jomi, sorry ik lees maar weinig mee dus las het nu pas, sterkte meid deze komende tijd, iemand verliezen is altijd naar maar hellemaal als je zelf nieuw leven bij je draagt dan komt verlies en verdriet dubbel zo hard binnen (k)
Hoi Meiden, ik kijk even niet en jullie zijn zo alweer 4 pagina's verder, maarre, zijn er niet meer tweelingmama's in mei? Verder even wat betreft mij en mijn vriend, hij woont niet echt in de buurt en het was niet echt heel erg gepland, maar ik ben wel heel erg blij met mijn beide cadeautjes.
Ok, tien over half zes smorgens, een uur geleden andayn de fles gegeven, manlief en baby slapen weer en ik lig nog steeds klaarwakker.....zucht! Geen idee, maar kan niet meer slapen, eerst andayn aan het pruttelen, muis over het dak en ik word staaaaaapel van dat getrippel, toen manlif snurken en baby in buik is flink tekeer aan het gaan. Lig dus nu met iPhone in bed mezlf te vervelen Alvast een goedemorgen en een fijne zondag gewenst!
goedenmorgen meiden pfff ben echtverslaafd aan hier kun je nagaan hoe erg ik me verveeld heb de afgelopen dagen! @sim80 lekker dat je tuin word opgeknapt. @manootje ja wist ook niet dat dat kon door een spiraaltje maar dat blijkt wat dat ding wilde bij mij niet blijven zitten en toen is het allemaal begonnen. nee is niet leuk maar je leert ermee leven. hoop dat na de zwangerschap de dokter wat kan doen aan anticonceptie want anders moet ie de jas aan en daar zit je niet op te wachten als je al 6 jaar een relatie heb. @cleo79 voor zover ik weet hebben we verder geen 2ling mama's @majkuh lekker vroeg wakker bah bah niet leuk zo wakkerworden. hey meiden heb ff een vraag aan jullie. ik heb me gister los gelaten op kleertjes kopen maar zit dus vanaf gister al te piekeren. heb ik wel genoeg? willen jullie oordelen of ik genoeg heb voor de eerste dagen? dit is wat ik heb: 9 rompers maat 50/56 8 rompers maat 62/68 1ste pakje incl mutsje en sokjes maat 56 3 pakjes maat 56 2 pakjes maat 50 1 pakje maat 62 1 jasje voor de zomer maat 62 6 paar sokjes is dit genoeg we zijn zwanger van de eerste en vraag me af of het genoeg is. me zus komt langs en weet dat ik van haar als de kleine geboren is een hoop kleding krijg omdat me nichtje er dan uit gegroeid is. we weten natuurlijk ook niet hoe groot de kleine is. en me man of schoonouders kunnen altijd ff wat bijhalen. vind het zonde om te veel te kopen maar ook wil ik niet te weinig hebben. please wat is jullie mening? de meeste hebben er al 1 en hebben dus deze ervaring al. vanmiddag na me schoonouders daar eten me man is werken en anders zit ik alleen thuis en daar heb ik geen zin in. fijne zondag allemaal liefs sabrina
Goede morgen allemaal, @ Marooz: Wat een schattige foto van je man bij de kinderwagen, hij ziet er inderdaad nog een beetje onzeker uit . @ kippie75: Toch is het niet Carpaal Tunnel Syndroom, het is echt ontstoken de arts heeft het niet over Carpaal Tunnel Syndroom gehad maar inderdaad het is erg pijnlijk en vervelend. Ow gezellig uit eten, inderdaad nu kan het nog makkelijk. Ben benieuwd naar de muursticker! @ ZonStraal: Jammer, dat je niet goed in slaap kon komen ondanks dat je moe was. Gelukkig dat de koortslip nu minder is geworden. Spannend hoor de babykamer bijna klaar, heerlijk hoor. @ kroepie: Ik heb gelukkig geen last van mijn stuitje en ribben, maar ons meisje ligt dan ook erg laag in mijn bekken. Ja, ik hoop ook dat het hier nog even rustig blijft en dat onze beebs toch echt tot Mei blijven zitten. @ Evy77: Fijn dat je je met je nieuwe kapsel als herboren voelt haha! @ Sabrina1984: Joepie je bent er weer, gelukkig duurde het niet lang voordat je weer op internet kon. Vervelend dat je chronische schimmelinfectie hebt, lijkt me niet echt prettig. Zoals ik je lijstje lees, heb je voor de eerste dagen echt wel genoeg kleding hoor! En meestal krijg je ook nog wat kleding kado als de kleine geboren is. Nee hoor dat zit wel goed met jou lijstje. @ manootje: Ja, het is gelukt hoor met het schilderen, ik heb rustig aan gedaan iedere keer even een kwartiertje pauze en zo was het goed vol te houden. @ mamalieske: Ja, je kunt inderdaad altijd beter uitgaan van 42 weken dan valt het nooit tegen. @ Cleo79: Ja, we zijn een stel kletskousen hierzo haha! Spannend hoor een tweeling, ik denk dat je de enigste bent van de mei mama's! @ Makjuh: En nog een beetje kunnen slapen, je was wel aan het spoken vannacht hé! @ sim80: Ook lekker in de tuin bezig, heerlijk gevoel is dat hé. Hier lekker geslapen, ben gisteren om 21.30u naar bed gegaan ik was doodop. En ik werd vanmorgen om 07.00u wakker. Mijn man is nu aan het werken, dus ik ben samen met Keano. Mijn schoonouders komen ons zo ophalen, dan gaan we op visite bij mijn man zijn Tante die is jarig. Dus gezellig de familie weer zien en Keano kijkt nu al uit om zijn achternichtjes weer te zien dus dat zal wel gezellig worden. Hier net de bedden verschoond, was opgeruimd, gestreken dus al weer erg druk geweest op de vroege morgen... Gisteren beneden alles schoongemaakt, en daarna nog wat geschilderd in de baby-kamer dus dat schiet ook al weer een eindje op. Morgen naar de verloskundige toe, ben benieuwd of ze kan voelen hoe de beeb ligt. En ook ben ik benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen (ik denk niet veel want stond op de weegschaal en er was niet veel bij). Fijne zondag allemaal! Liefs, misspuma
Goedemorgen! Wat een noodweer vannacht zeg... ben blij dat mijn mannetje en mijn paps gister in de tuin bezig zijn geweest. Zoals het er nu bij ligt, hadden ze wel kunnen verdrinken hahahah. Ben om half 12 op bed gegaan en heb geslapen tot een uurtje of 3. Daarna kon ik de slaap niet meer vatten Mannetje kwam om 5 uur thuis uit werk en die ging liggen snurken. GRRRR. Heb maar liggen draaien en mezelf voor gehouden dat er vast meer zwangere dames wakker lagen! Heb lekker alle wasjes gedraaid dus de kleine kan komen! Nog even een herhaling van mijn vraag: Strijken jullie alles? Ook de babykleertjes? @Misspuma Wat heb jij een heerlijke nacht gedraaid zeg! Ben jaloers... Veel plezier op de verjaardag vandaag. Geniet er van @Sabrina Fijn de je er weer bent! Balen dat je zo'n last hebt van de schimmelinfectie. Ik heb voor de zwangerschap een mirena spiraaltje gehad en nooit problemen. (Daarvoor wel vaak schimmelinfecties gehad, dus ik kneep 'm met de zwangerschap wel een beetje...) Hoop dat het snel over is en dat je een andere manier van anticonceptie vindt... met condoom is echt niet fijn! Oh... volgens mij heb je echt wel genoeg kleertjes voor de eerste dagen hoor. Je krijgt ws. ook nog van alles kado! @Majkuh Kijk... jij was ook wakker! Niets aan hè? Hoop dat je vanmiddag nog even een momentje kunt pakken om te dutten! @Cleo Ja, we gaan als een speer hier hahahha Gaan jullie nu wel samenwonen of blijven jullie nog even apart wonen? Ben een beetje nieuwsgierig, maar het lijkt me lastig om een 2-ling in je eentje groot te brengen! @Mamalieske Gewoon genieten nu hoor! En ik hoop dat je knulletje nog even blijft hangen, al gun ik je geen 42 weken (Duurt nl. erg lang hahahha) @Marooz Hoe gaat het nu met je? Hou je het een beetje vol? Knuf @Jomi Hoe gaat 't met jou? Dinsdag is de begrafenis toch? Heel veel sterkte meis. @Sim Jij ook al in de tuin Heb je al foto's van de meubeltjes? Ben erg benieuwd! Ik zal zo ook even foto's maken... eindelijk @Evy FOTO's! Ben zoooo benieuwd naar je haar. Bij mij gaat 't ook al weer kriebelen om 't er af te knippen, maar ik wil nog even doorzetten.. Fijne zondag allemaal! X
MOGGUH! Zo he , wat een nacht pfff.... straks maar weer even plat... echt slaap voor geen meter meer, en meneer was ook super druk in mijn buik, op een gegeven moment werd mijn buik super hard en pijnlijk dat ik erbij liep te puffen! Hubby gelijk wakker! Zal wel reactie op de bewegingen van de kleine geweest zijn, of indalingsww, maar niet fijn Kippie; lekker heh even uit eten! Kan jij nog sorten joh! petje af! Zonstraal; ook al zo'n snurker naast je? Ik por hem altijd heel hard, en zeg dat ie op zijn zij moet gaan liggen, nu ben ik doof aan 1 oor, dus als ik da op mijn goede oor ga liggen hoor ik hem gelukkig niet! Er zijn wel van die strips te verkrijgen voor op de neus (breath right) die schijnen wel te helpen geloof ik! Misschien id? hihi Kroepie; ook van dat ruimtegebrek in je buik gevoel?! hihi Ik zeg ook steeds, hij kan gewoon niet groter worden, dat past echt niet hoor! De wagen is idd erg mooi, alleen ben heel erg van de felle kleuren, dus liggen nu knalblauwe kleedjes in etc. haha En de papa is idd onwennig maar oh zo trots op zijn schurwagen voor zijn zoon! Ik heb alles gestreken! Fanatiek heh? Evy; ben benieuwd naar de foto! Sabrina; welkom back verslaafde! Iedereen is denk ik wel wat verslaafd aan het forum toch? hihi Wat naar van de schimmelinfectie, heb er ook veel last van gehad altijd, optie voor anticonceptie is koperspiraal, deze maakt geen gebruik van hormonen namelijk! Over de hoeveelheid kleertjes, je krijgt vaak ook heel veel, en ook in kleine maatjes. Ik heb ongeveer hetzelfde, en ben ook bang dat t niet genoeg is hoor! Zou als ik jou was van maat 62 nog wel wat halen! Sim; ben heel benieuwd naar de rode meubels! Manootje; ja lief heh? ZWIJMEL... hij is er ook echt heel eg mee bezig, sinds een paar dagen zegt ie dat het ineens zo echt geworden is voor hem, dat ie papa gaat worden.... vind ik zo lief! Mamalieske; Ja het is idd wel naar die pijn, maar gelukkig met de medicatie die ik nu krijg thuis nog wel te doen. Kan me heel goed voorstellen dat je het forum een beetje links laat liggen hoor, jullie zijn zo geschrokken, dat ik me kan voorstellen dat t geen onbezorgde zwangerschap geweest zal zijn... Ben benieuwd of je het nu weer goed hebt met de schatting van de geboortedatum! Cleo; er was wel nog een tweelingmama, maar die hebben we al even niet gezien geloof ik! Maaike; aan het oefenen voor de gebroken nachten? Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen! Misspuma; hey! doe je rustig aan met het boenen! hahah Ik wil ook steeds het hele huis aanpakken hoor! Komt door de zon dnek ik! Veel plezier vandaag met je familie, en fijne zondag! Nou meiden ben weer bij! Zal zo weer even omkeutelen in huis! Misschien dat mijn mams even op de koffie komt straks, daar heb ik wel zin in! En dan vanmiddag ga ik er weer eens uit! Kleine meid van goede vrienden viert haar eerste verjaardag, dus daar wil ik echt heen. Ook al is het maar een half uurtje! Meiden fijne zondag! Dikke knuff
Mogguh meiden, Hier nog iemand die amper geslapen heeft *gaap* @manootje, toch nog een huisje, gefeli! Alvast veel succes met verhuizen! @oemhudaifa, hoe is het et de buikpijn, alweer gezakt? @misspuma, je hebt ook braces die veel goedkoper zijn hoor. Ik heb voor mijn pols een met een metalen spalkje erin gehad, die voorkomt verkeerde bewegingen en houd je pols in een natuurlijke stand. Die zijn rond de 30,- en werden me toen aangeraden door de orthopeed. Je kunt ze gewoon in een zakkje halen waar ze orthopedische hulpmiddelen verkpen. @marooz, dus toch, het wil er nog niet echt in bij mij gloof ik. HOe gaat je broertje er mee om en hoe ging dat op scholen? Als ik te persoonlijk wordt moet je het zeggen hoor, maar ik zit bomvol vragen. Ik heb nu een hoop gelezen, maar wil liever weten hoe een kind dit ervaart, omdat ik bang ben dat hij straks gewoon geen kind kan zijn of gepest gaat worden. Trouwens leuke foto van je mannetje achter de wagen @kippie, lekker uit eten! moesten we hier ook maar weer eens doen voordat beeb komt. @sabrina, fijn dat je weer online bent. Lijstje ziet er goed uit hoor, je krijgt nog zat na de bevalling, daarna kun je altijd nog shoppen. @sim, ben heeel benieuwd naar je rode meubeltjes! @cleo, je bent echt de enige 2ling mama hier. Komt je vriend straks bij je wonen of wachten jullie daar nog mee? @kroepie, uhm strijken, wat is dat Ik vouw alles meteen op als de droger klaar is, dan is het ook kreukvrij. Gisteren zijn de meubeltjes de babykamer ingegaan, het wordt zoooo leuk. Nu nog wat kleine dingetjes en het is klaar. Damian is door het dolle, want hij weet dat mama nu nog zijn kamertje een beetje gaat oppimpen. Meneer wilde een kanariegele muur, dus die gaat er komen. Gisteren ook weer het net opgedoken voor info over hoogebegaafdheid, want manlief was toch naar TRance energy. Bij de groep onderpresteerders herkende ik toch wel erg veel, dat was even flink slikken. Damian heeft al wel duidelijk door dat er bij mama een kwartje is gevallen, want zijn gedrag is al flink veranderd. Zo lief en zo meegaand, alsof hij mij nu wil vertellen dat het allemaal wel goed komt. Ik ben overladen met kusjes, knuffels en voor het eerst ook mijn buik.
hallo dames even een vraagje, de baby kleertjes he, doen jullie die gewoon wassen met waspoeder? ook de lakentjes enzo?
hey meiden wat leuk dat ik weer welkom ben! ik ga in iedergeval nog geen kleertjes bijkopen. ik las dat er gevraagd word hoe ze gewassen worden en of je ze strijkt. ik was ze gewoon met ariel vloeibaar! volgens mij kan het ook gewoon met poeder hoor ik ben niet zo van de regels haha. ik strijk ze ook niet heb een hekel aan strijken! doe alleen altijd me beddengoed enz maar verder niks! tenzij het echt moet! heb wel een tip gekregen om hydrofile luiers niet te strijken want dan nemen ze geen vocht meer op. liefs sabrina