Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

@kaatje, ik wil inderdaad een buikschildering op het kaartje zetten.
    Moet alleen nog wel een idee krijgen wat, het enige waar we over uit zijn is dat de naam van de kleine er op moet, nu nog een leuke tekening.

@zolgelukkig, succes bij de gyn zo!
    Ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft.
    Ennuh verder gewoon je hart luchten meid, dan ben je het kwijt.
    Dikke knufff.

@daggie, leuk een voetbal, maar manlief gruwelt ervan dus dat gaat hem hier niet worden :)

Net smurf van de psz gehaald en er komt gang in met de psych.
    Ik moest toestemming geven voor behandeling (jaiks klinkt akelig) en nu kunnen ze alles serieus in gang zetten.

Nou ik zal eens een bammetje gaan eten en dan even plat met zoonlief, hij ligt al bijna te slapen en mama voelt er ook wel wat voor.

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    dag lieve meiden,
    Ik voel me alweerw at beter, lekker opgemaakt, haar gedaan en naar dinnetje geweest.

Over Marooz is nog geen nieuws, zal haar zo eens smsen of ze al wat weet :)

hier is mijn kapsel, zelf op de foto zetten is best lastig, maar zo heb je een beeld....

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

maaike, ik vind je haar echt heel erg mooi, mooier misschien zelfs dan lang. (en dat zeg ik niet om je op te vrolijken, ik vind het gewoon een mooi kapsel). je vriend went er heus wel aan! wat vind je er eigenlijk zelf van? je zegt wel wat anderen erover zeggen maar vind je het zelf mooi? dat is toch eigenlijk het belangrijkste?

zogelukkig, ik hoor liever een negatief verhaal van je dan geen! het is toch zoals het is? en als ik niets hoor ga ik juist denken dat het niet goed met je is, anders schrijf je juist zo veel! ik snap ook wel dat het lastig is, ik ging gisteren een mailtje sturen aan mijn twee beste vriendinnen, want ik had al lang geen contact gehad (ze wonen allebei in de VS). maar dat werd ook zo'n depressief verhaal dat ik halverwege twijfelde om het te versturen. maar toen dacht ik tja, het is wel zoals het is, ik ben op het moment behoorlijk depri, dus dat kan ik aan mijn vriendinnen toch gewoon kwijt! dus ik heb het maar wel verstuurd. ik had net een heel blij verhaal op onze blog gezet over de vakantie (dat was ook waar, op vakantie was ik heel gelukkig) maar dat was echt even op. sinds de vakantie gaat het gewoon heel klote met me...

en jij bent er denk ik een stuk erger aan toe dan ik, je hebt veel meer pijn. ik ben alleen steeds moe, depressief en extreem ruziezoekend. met mijn man dan. net ook weer, ik ben zoooo ontzettend kwaad op hem geworden. op vakantie ging het prima, we waren nog niet terug of het was weer raak. ik denk ook dat het voor een flink gedeelte aan hem ligt, hij is ook behoorlijk geprikkeld de laatste tijd. maar het is gewoon niets voor ons, we hadden vroeger nooit ruzie. ik heb ook steeds meer huilbuien. ik ben ook misschien te eenzaam, en verveel me omdat ik echt weinig kan op het moment. ik ga vanmiddag uit met vriendinnen en kids naar de speeltuin, kan me niet schelen of ik te moe word of harde buiken krijg, ik moet er echt even uit of ik spring van het dak. ben de hele week het huis nog niet uit geweest behalve naar het ziekenhuis...

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Pfff het was weer een lekkere gebroken nacht. Ik ben echt kapot.
    Mn meisje hoest nog steeds heel erg. Ze klinkt niet meer zo benauwd. Volgens de dokter moet ik het nog even aankijken, omdat het al wat beter gaat.
    Ik ga even op de bank liggen. Hopelijk houdt mn meisje zo op met hoesten en valt ze ook in slaap.
    Ik kom vanmiddag nog wel even reageren.

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @majkuh. vind het een mooi kapsel.. misschien moet hij er even aan wennen? succes! en laat hem maar "kletsen";)

@kaatje, sterkte meis, is niet leuk zo.. dikke knuffel!

@joki, ow wat vervelend voor je dat je zo slecht slaap, rust maar goed!

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Nog even snel en dan ga ik echt plat...

Majkuh, ik vind persoonlijk dat dit je veeeeeeeeel leuker staat!
    Lekker pittig :D

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Katje K, jeetje meis, wat een heftig verhaal, ik begrijp hoe je je voelt, heb het zelf ook gehad en het is alles behalve leuk...Goed dat je het toch naar je vriendinnen hebt gemaild, het is inderdaad zoals het is, en je kan nu alle steun gebruiken!

Mijn ervaring was dat toen ik mijn vriendinnen vertelde hoe ik eraan toe was, ik juist een hoop steun van ze kreeg en ze me erdoorheen hielpen, dus misschien is het alleen maar goed voor je!

wat betreft mijn haar, ik vind het lange mooier, meisjesachtiger, maar dit vind ik stoer en vrouwelijk en doet goed recht aan mijn ogen en kaaklijn :D vind het zelf gewoon heel erg leuk. het is et een cmtertjej te kort, maar dat zit er zo aan ;)

Ben zelf eigenlijk wel tevreden en mijn vriendin vond het ook heel erg leuk. ben nu wat rustiger en denk ook van: ja jammer dan hoor, heb het 3 jaar lang gehoudn, nu is het tijd voor wat anders, wen er maar aan!

ZOGELUKKIG: meis, ik wil ook graag dat je wat van je laat horen, had je ook al gemist en idd gaan we ons dan zorgen maken ;) we hoeven hier toch geen toneelspelletje te spelen?! je voelt zoals je je voelt, en misschien kunnen wij een heel klein beetje daarvan verlichten :)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hihi, dankjulliewel meiden voor de complimentjes :)

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Majkuh: vind je kapsel super. Zo zie ik het ook nog graag, maar ik heb er het haar en het gezicht niet voor, bij jou daarentegen staat het echt mooi.

@Kaatje k: mijn vriend loopt ook veel gevoeliger, maar ziet het niet altijd van zichzelf en automatisch is het steeds de schuld van ... ja hoor, de zwangere vrouw. Gelukkig begint het zo een beetje door te dringen dat hij ook wel echt aan het "meezwangeren" is met mij ;)

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Majkuh,
    Super je haar. Ik heb het ongeveer ook die lengte, maar dan blonder. Jouw haarkleur is ook mooi. Glanst mooi.

Paar jaar geleden ben ik ook van lang naar kort gegaan en man moest er ook aan wennen. Eerst vinden ze het allemaal stom natuurlijk (die mannen), maar nu past dit gewoon bij me. (Hoeft er smorgens minder aan te doen en ziet er altijd verzorgd uit)

Heb hier de meeste enveloppen geschreven. Van sommige nog de adressen en dan nog naast elkaar leggen om te kijken wie ik mis.

Komt dicht bij nou he meiden! Mischien is er over een week of 2 wel een baby geboren hier! Toch apart, maar zo mogelijk.

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@ Daggie en OemHudaifa en Evy en mamasan en kaatje en Maaike:

Thanks! Jullie zijn lief!

@mamasan:

Moet je smurf naar de psych? :confused: Dat heb ik helemaal gemist, wat erg!
    Toch niks ernstigs hoop ik?

@Maaike:

Wat ben je mooi zo! Wow! Ik vind dit echt een leuk kapsel (heb het zelf net zo!) maar het staat je ook heel erg goed! Maakt je idd wat minder popperig en wat meer stoer, kan je wel hebben! ;)

@kaatje:

Hee, wasdatnou? Depressief? IK heb het eerlijk gezegd ook weleens na de vakantie. Dan was alles zo lekker en zo onbezorgd; geen stress van werk en huishouden en geen slecht weer en dan kom je thuis en dan: bleeeeeeh! Als we dan twee weken gaan, dan valt dat wel weer mee, maar een week is ook zo kort!

Hier ondanks alles geen ruzie met mijn man, ik neem echt mijn petje voor hem af, hij is zo vreselijk lief en zorgzaam dat ik er soms spontaan van moet janken; dat ie opgescheept zit met mij..... Maar hij blijft erbij dat het peanuts is (naast zijn 60-80-urige werkweek) en dat hij het graag voor me over heeft en dat ik het zwaarste werk doe.

Kop op he! ;)

Zo, nu nog snel onder de douche en dan weg, brrrrr, ik schijt echt 3 kleuren bagger nu! :(

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Majkuh: Nou staat toch hartstikke leuk? Ik denk het gewoon een kwestie van wennen is hoor!

14. Ohhh lieve lieverds ik hou jullie niet bij! :)
    Kan meestal alleen online komen om te type als zoonlief op bed ligt ...
    Ga me best doen hoor!

@Majkuh : Vind het een mooi pittig kapsel! Vind het je echt goed staan ! :D

@Rian : enveloppen al geschreven... Jeetje wat ben je snel!
    Wij hadden gisteren proefdruk gehad maar wil toch iets veranderd hebben want ben nog niet helemaal tevreden!
    Vannavodn dus effe terug! ;)

@Zogelukkig : Idd wat andere al zeggen .... Leuk of minder leuk nieuws alles kan hier gezegt worden!
    Helpen we mekaar alleen maar mee en kunnen elkaar opvrolijken ;)

@mamasan : Slaap ze hihi!

@Joki : Hopelijk slaap je nu! Pfff erg joh dat je meisje zoveel last heeft van het hoesten.... En idd dan kan je zelf ook niet aan je rust toekomen!
    Hopelijk gaat het snel beter!

@kaatje: rot dat je je zo voelt... Het mooie weer moet eraan komen dat zal vele van ons goed doen!

Nou hier vanmorgen weer gezellie visite gehad!
    Mijn schoonzus was er met mijn petekindje!
    Altijd leuk he....
    En joey en zij schillen ook niet veel van mekaar dus die hebben lekker gespeelt!

Gisteren proefdrukken gehad maar ben nog niet helemaal tevreden erover!
    Gelukkig is de drukkerij van familie van ons dus het gaat allemaal redelijk snel :D Hoeven niet lang te wachten....
    Vannavodn dus effe 1 en ander doorgeven en hopelijk deze week nog de nieuwe proefdrukken!

Verder gaat het een heel stuk beter met het oortje van me zoontje!
    Volgens mij is de blaar open want hij had gisteren continu een nat oortje....
    Wel fijn want dan is de druk eraf he!

Verder gaat het met mij wel goed merk alleen dat ik laatste dagen erg moe en snel emotioneel ben!
    wil ook van alles af hebben en heb een hele lijst gemaakt van wat nog moet gebeuren ppff hoezo last van nesteldrang ;)

O ja nog een vraagje... Niet zo'n frisse hoor :oops:
    Hebben jullie nu rond deze tijd ook zoveel last van afscheiding ?
    Moest altijd wel iets van een inlegkruisje in doen maar de laatste dagen is het wel echt erg... :(

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

zo was ik weer heel stoer gezegt dat ik wel dacht van 9 tot 1 maar hahhaa om 11 uur naar huis gegaan heb er toch wel last van. erg om gedacht maar ja thuis kun je tussendoor ff lekker gaan zitten rusten en dat is op het werk wel anders. dus naar me bedrijfsleider gegaan en daar tegen gezegd dat het niet ging. dus hij blij dat ik gelijk gekomen ben en zegt als je wil zie ik je volgende week en anders blijf je thuis je heb je arm hard nodig straks. gelukkig dat het goed valt bij iedereen en niet iemand zegt van die stelt zich aan.

helaas zit ik zelf wel weer ff in een dip en ben bang dat het niet meer goed komt en dat ik dus me arm niet meer voor de volle 100%kan gebruiken.
    zo ff lekker op de bank liggen ben echt helemaal op! loop alleen maar te malen.

@majkuh je moet zelf toch lekker weten wat je doet met je haar al ben je kaal lekker belangrijk!kan me voorstellen dat je zo denkt van je vriend. wel raar kan ook een beetje aardiger. kan ook zeggen schat ik moet er nog aan wennen! je heb tenslotte altijd langhaar gehad.er is idd een heel stuk vanaf maar ik vind het je echt leuk staan!staat veel vlotter!

@misspuma lekker he de kaartjes al besteld scheelt weer een zorg!
    hier liggen de enveloppe al geschreven moet er nog een paar schrijven heb net de adressen van die personen binnen. dan nog postzegels plakken en klaar weer.
    wel bakken he en niet alles zelf opeten.

@zonstraal wat ik weet heb je bij de kwantum goede matrassen voor weinig.

@sim80 ja ik kan idd nog fietsen wel wijdbeens maar ach je moet wat als manlief de auto mee heeft.

@kaatje k misschien een rare vraag maar hoe train je een bekkenbodemspier?

@zogelukkig meid geen sorry zeggen! snap volkomen dat je geen puf hebt lekker aan jezelf denken.

@marloes22 ik heb idd ook last van afscheiding pff bah maar ja niks aan te doen!

zo ben weer ff bij! ik ga ff lekker liggen ben kapot!

liefs sabrina

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Helaas, het slapen was te mooi om waar te zijn. Ze heeft wel een uur in bed gelegen, maar ging alleen lopen irriteren. Ben er nog een paar keer geweest, maar het slapen was er niet bij.
    Ze zit nu met een paar snoepjes op de bank een filmpje te kijken. Kan ik ook ff bijkomen, want ik had beter niet kunnen gaan liggen. Ban er niet beter van geworden.

@Marloes, hopelijk is de nieuwe proefdruk wel naar je zin. Wel makkelijk dat de drukker familie is.
    Ik herken het hoor, ben ook steeds erg moe en emotioneel. Ook wil ik alles af hebben, terwijl ik niks meer kan doen. Kan moeilijk nu al het bedje opmaken. Het liefst doe ik dat al wel.
    Het valt wel mee wat de afscheiding betreft. Heb ook nooit inlegkruisjes hoeven dragen.

@Zogelukkig, wat heerlijk dat je mannetje zo lief is en voor je zorgt.
    Succes zo in het ziekenhuis.
    Je moet gewoon blijven posten hoor. Iedereen wil graag weten hoe het met je gaat.

@Maaike, ik vind het ook heel mooi hoor. Staat lekker pittig.

@Kaatje, ik hoop dat je je snel beter voelt. Fijne middag.
    Dikke knuff voor jou.

@Sabrina, balen zeg dat het niet ging. Blijf maar lekker thuis en doe rustig aan.
    Je hebt idd je arm straks nog hard nodig.

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Marloes: ik heb vanaf het begin al meer last van afscheiding en nu nog steeds dus, maar lijkt me nog steeds hetzelfde te zijn, is niet heviger geworden.

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Misspuma, wat heerlijk hè dat de kaartjes zijn besteld. Hopelijk is de proefdruk goed. En dan straks aan het werk om de enveloppen te schrijven. Ik heb ze al klaar liggen.
    Er moeten alleen nog postzegels op.
    Mmm, lekker taartjes....

19. Ja de babykamer is ook af maar nu begint het te kriebelen dat de rest allemaal af moet!
    mijn man zegt dat ik niet zo paniekerig en stresserig moet doen haha
    Maarja wil gewoon dat alles straks netjes is en alles af is!

Toen ik zwanger was van ons Joey hebben wij een huis gekocht!
    Moest veel aan gebeuren en toen ik van joey bevallen was was het meeste en grootste deel gedaan maar rommelig was het nog wel ...
    Nu is binnen alles klaar ... willen alleen volgend jaar de muren laten doen want die hebben we toen maar snel snel gedaan ;)
    Nu mogen we over 6 weken beginnen met zolder bouwen op de garage...
    Is allemaal wat tegen gevallen want was eigenlijk de bedeoling dat het af zou zijn eer ik ga bevallen!
    Gaan we nu dus niet meer redde he... ppfff en wou het kraamfeest daar ook geven enz... oohh en de tuin wil ik af hebben.
    Binnen wat puntjes op de i zetten ....
    Geboortekaarten moeten klaar zijn en dan de grote schoonmaak wil ik betijds doen ga zo maar door :)
    Te veel om op te noemen en het houd me allemaal bezig haha
    Nu kan ik erom lachen maar gisteren irriteerde ik me dood daaraan!

20. ik heb ook vanaf begin af aan meer last gehad van afscheiding maar nu de laatste dagen is het toch wel erger geworden bleeehhhhhh

Deel Deze Pagina