*buddynieuws* Marooz ligt nog in het ziekenhuis, ze willen nog een dagje afwachten, baby is iets aan de kleine kant, maar niet zorgwekkend. Ondanks alle medicatie vermindert de pijn helaas niet,haar nieren, blaas en hoofd doen erg zeer en ze heeft een hoge bloeddruk....... Dus echt lekker gaat het nog niet helaas......ze bedankt iedereen voor de felicitaties en laat gauw weer van zich horen als ze wat weet!
Jeetje zeg schiet ook niet op zo voor der! en iedere keer die pijn ... Gelukkig met de baby alles goed... Iets te klein maar niet zorgwekkend , nou gelukkig maar! Ben benieuwd waarom ze nog ene dag willen afwachten... Wens haar heel veel beterschap!
Heel veel beterschap voor marooz. Gelukkig dat alles goed gaat met de baby. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze nog een dag willen afwachten.
Heel veel beterschap voor Marooz! Zogelukkig: Laat je ons weten wat de gyn heeft verteld? Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen waar je gaat bevallen en met wanneer natuurlijk. Je hebt het zwaar meissie en als je wilt klagen of je hart wilt uitluchten hier luisteren we allemaal naar elkaar. Dikke knuffel! Majkuh: Stoere chick hoor met dat kapsel, ik vind het korte je persoonlijk beter staan All: Bedankt voor jullie tips voor het matrasje, ik ga eens kijken bij de kwantum en de Ikea. Had net even op google gekeken maar kon niet de juiste maat vinden voor het wiegje. Ik had net de onderkant van het wiegje gemeten en kwam uit bij een meting van 90x41 cm. Geboortekaartjes: Ik vroeg me af hoe sommige de geboortekaartjes al klaar hebben. Zetten jullie niet in het geboortekaartje hoeveel de baby weegt en hoelang de baby is? Wij zijn nog steeds niet uit over de namen we vinden zoveel namen leuk haha!
sabrina, je bekkenbodem spieren moet je samenknijpen. een beetje alsof je aan het plassen bent en dan midden in de stroom wilt afknijpen. dit doe je 10 keer achter elkaar. dan een keer lang heel hoog aanknijpen, 10 seconden aanhouden. het liefst dit geheel 10 keer op een dag doen. het kan gewoon als je op de bank zit, in de auto, dus geen excuus. niet dat ik het vaak genoeg doe natuurlijk.... ze gaan bij de bevalling helemaal uitlubberen, en dat geeft kans op incontinentie op latere leeftijd of meteen. mijn VK vraagt altijd of ik ze wel doe!
Natuurlijk zet ik dat er wel in. Je weet de datum toch ook nog niet? En in mijn geval of het een jongen of meisje is. Maar het kaartje is besteld en ligt klaar bij de drukker. Hij weet wat ik erop wil hebben en als ik nu bel kan ik de kaartjes over een paar uur halen. (bijvoorbeeld, was niet de bedoeling )
Sabrina: Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met je arm EN met je dipje! Zogelukkig: Je boft maar met zo een lieve man als die van jou...Maar andersom idem dito: Ik denk dat meneer ook wel erg blij mag zijn met jou!
Ik wil eigenlijk mijn kaartje wel showen. En eigenlijk zou ik de namen ook wel willen vertellen. Maar dat doe ik lekker niet! Of heel misschien als iemand anders het ook doet.......
kaartje heb ik niet, maar wil best de naam vertellen als er meer zijn die wel willen, en anders sturen wij elkaar toch een PB Rian
Hopelijk is het gelukt. De foto van mijn zelfgeschilderde wiegje. Kaatje! Was echt zo`n oud ding. Heeft mijn vader ook nog in geslapen en de generatie daarvoor. Dat oranje stofje wat erop ligt. Dat wordt het hemeltje.
Even afwachten of er nog meer gegadigden zijn..... Met het kaartje heb ik het minste moeite. Zal m even op internet opzoeken en hier neerzetten. Is volgens mij niet heel orgineel kaartje. Zat al een paar jaar in het assortiment.
staat in mn album We weten niet wat het is, dus kan je minder met kleurtjes werken. Dat is wel jammer, maar toch een leuke gevonden.
over de namen: zou het ook van iedereen willen weten.. maar toch wil ik die van ons nog geheim houden.. begint wel steeds moeilijker te worden.. want we zijn eindelijk eens met de naam.. en soms moet ik op me zelf letten dat ik het niet zeg! haha
Meiden, Voor mij begint het weekend hier bijna Denk niet dat ik morgen nog veel tijd ga hebben om online te komen, dus vraag ik al even ... niet te veel tetteren hé, want anders ga ik héél veel werk hebben met bijlezen op dinsdag Voor iedereen alvast een super weekend en tot dinsdag
@Marooz: Het zit ook niet mee. Nog meer knuffels en nog meer sterkte! @Evy: Gelukkig is het in het weekend al minder druk : P Ik ga lekker tonijnbroodjes bakken vanavond : P. IK heb het deeg al klaar, moet nog rijzen...Ik heb er zo een zin in : P jammie....
ow wat kan een mens dat goed doen heerlijk op bed liggen! @joki denk niet dat ik helemaal te werk ga maar ff 2 dagen 2 uurtjes ofzo zodat ik er ff uit ben. en anders ga ik zonder werken gewoon ff een bakkie doen meer niet. wil ff kijken hoe het volgende week een keertje gaat. @marloes22 ik ken het gevoel van alles klaar willen hebben. misschien een rare vraag is je afschijding anders van kleur of structuur of stinkt het extreem? ik had namelijk eerst ook normaal afschijding en vorige week werd het extreem erg en toe bleek ik een schimmelinfectie te hebben. @majkuh bedankt weer voor buddy nieuws het is wat zeg! hoop dat ze er snel boven op is maar denk het haast niet! @kaatje k bedankt voor de tip ga gelijk oefenen. heb namelijk er last van als ik lach,hoest of nies. @rian ik ken het! ik zou het ook willen maar ja het is openbaar he dus iedereen kan het lezen en dan weet bv me zus het ofzo en dat wil ik niet. leuk kaartje hoor! @daggie1984 ja ik moet me ook inhouden met de naam! @evy77 hahaha niet veel bijlezen dat gaat je niet lukken. fijn weekend! @namen vertel ik niet omdat het internet openbaar is en iedereen hier kan komen en dan straks me fam ofzo het ziet en dat wil ik niet. me dipje is weer wat minder. ga volgende week weer proberen ff te werken mocht het dan nog niet lukken dan is het helaas maar dan kom ik ff een bakkie doen en meer niet! want hoe graag ik ook zou willen werken het gaat niet en moet aan mezelf denken! wens iedereen een fijne avond! liefs sabrina
stelletje kletskousen, ga even slapen en loop meteen weer achter @kaatje, oei klinkt niet goed meid. Ben je er nog wel lekker op uit geweest? @zogelukkig, zal je even updaten ennuh is niet erg joh , jebt zelfook genoeg aan je hoofd. Maar smurfje heeft nogal wat gedragsproblemen, met name op de psz en dat werd echt extreem. Vanuit de psz is er contact gezocht met een kinderpsych en uit het eerste telefonisch contact is er een vermoeden van hoogbegaafdheid gekomen. Meneertje is gewoon aan het onderpresteren omdat hij zich verschrikkelijk verveeld. Dus we gaan nu de molen in van gesprekken,observeren en testen Op de psz zijn ze al begonnen met stimuleren en het werkt! Vandaag kwam hij zelf voor het eerst aan dat hij wou tekenen, dus ik ben apetrots op mijn ventje. Maar succes, ben erg benieuwd! @marloes, yep hier ook veel afscheiding, maar kijk uit met inlegkruisjes, daar kan het erger van worden. Het beste is katoen ondergoed en dan maar een keertje extra verschonen. @sabrina, goed dat jehet wel op tijd hebt aangegeven dat het niet ging. En helemaal super hoe ze op je werk reageren. Ennuh die arm komt echt wel goed, het heeft tijd nodig, die heeft een flinke opdonder gehad he? @majkuh, bedankt voor het nieuws. Gelukkig is beeb maar iets aan de kleine kant, alleen erg rot voor haar. Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen. Wens ze maar weer veel sterkte! Naam is hier zowaar al lang bekend, vind het ook niet erg om hem hier te delen hoor @evy, heel veel plezier! @oemhudaifa, tonijnbroodjes, *kwijl* krijg meteen honger Nou ik ga maar eens een bloemkool slopen en piepers jassen. Tot later