Mei 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Sheila82, Aug 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

rian, leuke wieg en kaartje! hij lijkt inderdaad erg op die van mij, niet helemaal dacht ik. als er nog een generatie voor je vader in heeft gelegen is hij denk ik nog ouder, bij mij was mijn moeder de eerste, eindjaren 40! en dat oranje is echt heel leuk, ik heb het ledikantje van mijn zoontje ook oranje geverfd, staat zo vrolijk!

kaartje is ook schattig. ik had vorige keer twee versies gemaakt, jongetje en meisje.
    ze hebben gelukkig mijn oude versies terug gezet op geboortepost.nl, dus misschien kan ik daar nog wat mee. ga volgende week eens klussen! ik ga zeker namen en kaartje geheim houden!

heb een leuke middag gehad, dat heeft me wel goed gedaan. ik ben nu heel moe, maar voel me wel beter emotioneel. ik moet toch er af en toe proberen uit te gaan blijkbaar. hopen dat ik niet te veel harde buiken krijg vanavond, tot dusver lijkt het ok.

hier ook veel afscheiding, wordt steeds meer. en inderdaad geen inlegkruises gebruiken, beter katoenen ondergoed en vaak verwisselen

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hmm tonijnbroodjes. moet ok eens even wat gaa bedenken!

evy prettig weekend!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jullie willen vast wel weten hoe het was?

Nou, de gyn heeft lang met ons gepraat en alleen even de bm opgemeten, verder geen echo. Score nog steeds 3 tot 4 weken voor op groei.

Op zich kan ik een groot kind baren ondanks de BI. Hij zegt dat dat er niks mee te maken heeft, dat het altijd "past". Krijg je van die verhalen van 12-ponders en smalle moeders te horen, je kent het! :)

Waar de grens ligt? Die is er niet volgens hem. Hij gelooft niet in inleiden als er niks medisch aan de hand is (als hellp oid) en vindt het het beste als de baby zichzelf aankondigt. Hij is klaar als ie klaar is, zei hij.

Bovendien ziet hij mij graag thuis bevallen omdat ik me echt naar voel in het ziekenhuis, het is voor mij een nare plek waar ik een nare operatie van een nare ziekte heb gehad, gewoon naar dus!
    Dus in mijn eigen belang is de veilige haven van thuis voor mij beter.

Over 2 weken doen we nog eens een groeiecho en ik moest bloed laten prikken op virale infecties die er ook voor zouden kunnen zorgen dat de baby zo groot is.

Als de verwachting over een paar weken alsnog 9-9,5 pond is en me dat -in combinatie met de BI- benauwt, dan kan ik alsnog beslissen om in het ziekenhuis te bevallen, maar niet op medische indicatie. Omdat al mijn waardes goed zijn (geen te hoge bloeddruk, geen eiwitten urine, geen suiker, mooi hoog hb) denkt de gyn eigenlijk gewoon dat ik heel goed voor dit kindje zorg en dat de baby daarom zo "lekker" groot is!

Ja, zo kan je het ook zien! ;)

Snappen jullie het een beetje?

Nou, ik ga zo lekker tonijnbroodjes..... oh nee; kippita;s met Griekse salade maken met mijn mannetje en dan maar eens vroeg naar bed, want omdat ik m'n middagslaapje heb gemist vallen de oogjes nu al toe!

Nog even snel:

Mamasan:

oke, ik snap het! Goed hoor, dat ze hem onderzoeken. Misschien kunnen jullie wat me de diagnose. Laatst vriendin van mij haar zoontje (3) gediagnosticeerd op hoogbegaafdheid + asperger! Nu kunnen ze hem betere begeleiding geven, dat ventje werd ook zo klierig omdat ie zich doodverveelde! Ik geloof dat ie nu al naar muziekles mag.

Sabrina:

klote zeg van je pootje! Moet je nog een terug voor controle of een foto oid? Misschien toch naar fysio?

Joki:

beterschap voor je dochtertje!

Afscheiding:

ja, hoihoi, leuk hoor: zwanger zijn!

Bekkenbodemspieroefeningen:

doe ze al jaren. Is wel goed idd om ze nu te trainen. Gewoon beginnen met 5 x 2 seconden en dan wat uitbouwen (hoger, afwisselend voor en achter enz).!

Geboortjekaartje:

denken aan zelf ontwerpen. Lengte en gewicht vind ik wel leuk om te vernemen altijd, dus zetten we er denk ik wel op. Verder simpel, met een mooi zelfbedacht tekstje/gedichtje.
    Naam is er!

Ik ga nu, doei! ;)

4. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi dames,

net klaar met werken ben nu toch wel moe over +- 3 kwartier naar de yoga blijf op de zaak wachten niet de moeite om naar huis te rijden.

Word met de dag nieuwsgieriger wat er in mijn buik zit. Is een druk baasje ben ik aan het fohnen begint er eentje te trappen dat de klant het in de spiegel zag gebeuren

Heb andaag mijn 30 weken bloed afname gedaan hopen dat alles ok is ga 23 maart weer naar de vk. heb gevoel dat de kleine al ingedaald is hoop het want met mijn vorige zwangerschap kroop het met de 36 weken terug wel weer netjes met hoofdje naar beneden gegaan was toch geen kleintje 3780 dus ik zal het wel weer horen maar m`n gevoel laar me meestal niet in de steek

Marrooz: hoop dat het allemaal goed komt nu is ze al een eindje op weg en in het ziekenhuis houden ze haar goed in de gaten!

Kaartje: heb bijna alle enveloppen al geschreven kan maar gedaan zijn ons kaartje kan voor allebei maar is wel erg vrolijk met kleurtjes enzo leuk voor een meisje maar de kleine komt in het voorjaar dus kleurtjes horen daar toch wel bij en daarom toch gekozen en voor een jongen kan het ook er zit geen roze ofzoiets in

Ga me omkleden tot van het weekend nog twee dagen werken en dan is het weer weekend!

Groetjes Colinda

5. Zo... ik ben een dagje niet geweest en ik had al 6 pagina's of zo bij te lezen. :( hahahahah

Had de hele dag vergadering (extern) en we zaten op van die houten stoelen met wel een leren zitting. Keihard, dus om half 12 ofzo had ik al megalast van mijn stuitje. Kussentje gehaald, maar hielp niet echt. Heb veel gestaan/gehangen en van alles om 't vol te houden. Waren pas om 17.10 uur klaar dus ben bekaf!

@Majkuh
    Ik vind je haar prachtig! Vond het lange ook geweldig (als je zo'n dik bos hebt...) en er is nogal veel af, dus kan me de reactie van je man ook wel voorstellen. Zal wel een schok voor 'm geweest zijn... neemt niet weg dat ie ook iets aardiger/leuker had kunnen reageren natuurlijk! (zeker bij een zwangere vrouw) Fijn dat je er zelf al wat rustiger over bent.
    Knuf!

@Zogelukkig
    We willen alles weten hoor! Dus ook je 'negatieve' reacties en je rotgevoelens. Je wordt gemist... je merkt 't!
    Vind de reactie van je gyn wel schattig, dat je zo goed voor je kleintje zorgt :D En fijn dat ie begrijpt dat je lekker thuis wil bevallen. Is dus iemand die zich in kan leven. Hoe voel je je er nu onder?
    Oh... en koester je mannetje!

@Evy
    Veel plezier dit weekend! (Centerparcs toch?)

@sabrina
    fijn dat je leidinggevende zoveel begrip heeft en dat je lekker naar huis kon. Las dat je dutje geholpen heeft, goed zo!

@KaatjeK
    Balen dat je je zo rot voelt. Jij bent altijd zo lekker vrolijk en relativerend... Hou je taai hoor! En goed dat je je hart gelucht hebt. Ik snap die ruzies ook wel, hier loopt 't ook niet altijd even lekker. Zijn beide geïrriteerd dus we staan elkaar soms ook echt aan te kijken van 'doe normaal!' Ik hou maar vast aan 't idee dat 't tijdelijk is...
    Dikke knuf voor jou.

@Colin
    Gaat je buik al zo tekeer joh? Bij mij echt niet... wel jammer, want dan zouden mijn meissie en mannetje het ook wat beter kunnen zien/ voelen.

@mamasan
    Kan me voorstellen dat het wel een 'ieks' gevoel geeft, dat toestemming geven, maar hou je maar voor dat 't werkt! En ben blij dat het nu al werkt bij de psz... dat moet je vast een goed gevoel geven.

@Oemhudaifa
    Klinkt goed, die tonijnbroodjes... *kwijl*

@Rian
    Leuk kaartje!
    Mijn mannetje heeft zelf eentje gemaakt, is nog niet helemaal af, maar wordt prachtig :D
    Namen ga ik hier niet noemen, ook niet wat 't is. Je weet nooit wie meeleest, we houden 't nog geheim!
    Leuk wiegje zeg... wat schattig!

@afscheiding
    Hier ook heeeeeeeeeel veel. Blegh

Nou, dat was 't even. Ga nu ff languit op de bank tv kijken.
    Zitten lukt bijna niet meer.

Liefs!

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

he zogelukkig, dat klinkt allemaal erg goed toch? ik denk inderdaad dat het veel beter is voor je om te proberen thuis te bevallen, je bent dan waarschijnlijk veel relaxder en daardoor gaat de bevalling soepeler. ik ben onder de indruk van je gyn, lijkt me een erg goede vent!

ik heb zo gelachen net om een klein meneertje die erwtjes aan het eten was. de laaste keer bliefde hij ze niet, maar nu vond hij ze geweldig... eh geweldig speelgoed dus. maar en passant gingen er heeel veel erwtjes met die priegelvingertjes het mondje in! of hij ging ze aan de vork prikken, haha. er lag wel een en ander door de hele keuken, maar het bord was helemaal leeg! zo leuk, dat maakt mijn dag weer helemaal.

de grote meneer belde net dat hij laat thuis is. hij was weer eens lichtelijk aangeschoten.. die engelsen zuipen zoveel op het werk, en zijn baas was jarig dus wat moet je dan? .... maar lekker ongezellig dus, gelukkig ben ik vanmiddag even eruit geweest...

7. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    Zo heb mijn meiden gewassen en gestreken en liggen nu lekker te snurken, kom even bijlezen.

@Kaatje, o jee. Ze zeggen weleens, een dronken vrouw is een engel in bed. Misschien dat dat ook wel voor mannen geld ;) .

@Kroepie, he bah zolang vergaderd. ALs ik er al aan denk om zolamg op een stoel te zitten krijg ik al pijn aan mijn billen :) . Ga maar lekker op bank liggen vanavond, even bijkomen hoor.

@Colin, veel plezier bij de yoga, fijn dat je bloed goed was.

@Zogelukkig, heb heel het net afgezocht voor een leuke emoticons om je op te vrolijken, maar het lukt me niet om deze te downloaden. Ben niet zo heel handig. Daarom maar met letters * A big hug for you, and a kiss*.
    Je hebt in ieder geval wel een nuchtere gyn zeg. Hoe denk je er zelf over.
    Thuisbevallen moet je wel een fijn gevoel geven, denk ik.
    mmmm Klinkt lekker die kippita's.

@Mamasan, super dat het wat beter gaat met je zoontje.

@Sabrina, was je vandaag niet wezen werken?

@Evy, wens je nogmaals een super fijn weekend toe.

@Rian, wat een apart kaartje zeg, wel heel gaaf.

@Maaike, ik vind het ook echt een stoer kapsel hoor, is toch helemaal niet zo kort. Je bent nog steeds een "hot mama" ;) :) .

@Marloes, zeg doe je wel een beetje rustig aan jij. Waahhh je lijstje is veels te lang ;) . Maare snap je wel hoor. Mannetje word ook af en toe gek van mij als ik weer wat nieuws heb verzonnen :) .

@Joki, jammer dat je niet hebt kunnen slapen vanmiddag, duik er vanavond maar lekker vroeg in.

Meiden, meiden wat een gedoe toch met onze Marooz. Heb zo met haar te doen. Zouden ze morgen gaan opereren of zo. Lijkt me toch ook niet met een te hoge bloeddruk. Vind het echt heel spannend.

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

shit shit shit ik weet het even niet meer....

ben net heel hard gevallen, mijn knie doet gemeen pijn, kan er niet op staan. ik heb mijn man 100 keer gebeld, die eikel neemt niet op. zelfs de kroeg geprobeerd waar ze vaak heengaan...

mijn ouders zijn ook niet thuis,. heb net op mijn kont me naar boven gesleept en vraag niet hoe maar heb mijn zoon in bed gekregen. waarom neemt die gast niet op! ik voel me nu echt heel alleen in een vreemd land. heb me naar de bank gesleept (met laptop, moest het nummer van die kroeg vinden) en hoop dat hij een van mijn berichtjes krijgt.

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

gelukkig, hij was wel in die kroeg, komt nu naar huis. duurt nog wel ruim een uur voor hij thuis is maar toch...

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zeg, dit is ongeveer het rustigste stukje bevallingslijst forum... Waarom kan ik het dan toch niet bijhouden... :oops: :( Doe mijn best meiden

@Marloes: Ja afscheiding. PFFFFF De hele tijd maar nu echt veel inderdaad. Ook ik gebruik gewoon inlegkruisjes en zelfs dun maandverband. Die witte vloed kan me niet herinneren dat het vorige keer zo erg was.

@Zogelukkig: Je bent GEEN ZEUR. En je moet hier gewoon blijven posten. Ook ik ben soms wat minder actief om niet te zeikerig over te komen want eigenlijk gaat het vrij goed maar soms..... Pfff vooral die vermoeidheid, maar dat staat absoluut niet in verhouding wat sommige dames hebben en dan voel ik me schuldig als ik daarover zaag..... Maar eerlijk is eerlijk dat is wat je bezighoud dus lekker vertellen! Enneh mensen die het niet willen weten kunnen ook oostindisch lezen toch?

Namen: Ik ben zooooo benieuwd naar de namen van jullie kids. En eigenlijk wil ik onze naam ook zoooooooooooooo graag vertellen. Maar doe het toch maar niet. Inderdaad straks valt een bekende op dat stukje en weten ze het al....

Geboortekaartje: Is bijna af. Wij weten dat we een knul krijgen dus zijn naam staat er al op. Alleen datum gewicht tijd enzo vult de drukker bij de klap wel in! Ik heb trouwens bij de TNT post persoonlijke postzegels besteld ook!!!!! Zooo leuk. Ik wilde niet weer die ooievaar nu heb ik de echo foto gebruikt in 2 dagen werden ze hier afgegeven en ze zijn echt super.... Wil ze ook weer graag laten zien maarja staat ook de baby's naam op.... ..... post.

@Marooz: Sterkte meid. Je krijgt gewoon een klein kindje. Zolang alles verder goed is bij de geboorte dan is het helaas even door de zure appel heen bijten. Beterschap en sterkte.

@KaatjeK: Oojee meid. Klinkt niet lekker.

Ga ff doorlezen en dan kom ik terug. Doei!

11. @Namen : Ook ik ben nieuwsgierig naar de namen maar ik wacht rustig af haha... wil de naam die wij hebben ook nog niet zeggen! Pas als de kleine is geboren zullen jullie de nama horen ;)

@Evy : Wens je alvast een super fijn weekend! Ohhh hahaha als je dinsdag pas weer komt dan reken maar op een aantal bladzijdes hihi!

@Oemhudaifa : Ohh tonijnbroodjes..... Nooit op maar lijkt me erg lekker...

@Sabrina: Ja erg he dat we alles maar af willen hebben ;) Komt goed ! afscheding is niet van kleur ofzo veranderd en het ruikt ook niet.... Tis precies het zelfde alleen meer.... De gyn zei dat het er ook wel een beetje hoorde en dat veel vrouwen er last van hebben en met name in de laatste weken! :rolleyes:

@Mamasan : Ja ik gebruik inlegkruisjes wist niet dat je dat beter zo min mogelijk kan doen... Wat kan dat doen dan ? Ondergoed ? Ik draag nooit onderbroeken altijd strings... Moet ze nog wel ergens hebben van de vorige zwangerschap! Heb ze toen gekocht voor na de bevalling zodat het kraamverband goed bleef zitten haha maar verders .... ;)

@Rian : wat leuk die wieg! Echt mooi gedaan,,, lekker fris! En het kaartje is ook super leuk!

@Zogelukkig :fijn dat je als het kan en alles goed blijft gaan gewoon thuis kan bevallen! als dat voor jou fijner is zou dat toch heel mooi zijn als dat kan he.... Op hoeveel schatten ze het gewicht van de baby nu ?

@Colin : Nou rustig aan idd ! En lekker naar de Yoga....

@kroepie: oeee 6 pagina's hahaha pppffff wat een ramp om dan zo lang te moeten zitten op zo'n stoeltje! en van dat hangen en staan krijg je ook wat! Fijn dat het erop zit nu lekker rustig aan en hopelijk heb je morgen niet nog meer last ervan.

@Sim : Gewassen en gestreken nou dat heb je goed gedaan :)
    nu dus rust in huis! ;)
    Ennuh over mijn lijstje.... Idd tis een lijstje want ik had nog niet alles opgenoemt! :rolleyes: :oops: Tis een echte waslijst whhahaa

@Kaatje: Jeetje meid doe je rustig aan... anders maar effe naar laten kijken hoor.... Hou on sop de hoogte!

Nou wij zijn weer naar de drukkerij geweest... Paar dingen doorgegeven en nu maken ze nog een proefdruk... Dan heb ik 3 soorten kaarten van hoe ik het wil en in gedachte heb en daar ga ik de mooiste uit kiezen ;)
    Dan is alles klaar en hoeven we als de kleine geboren is alleen maar de namen,gewicht,tijd geboorte en lengte door te geven en dan hebben we dezelfde dag de kaarten nog :D

Nou kan weer iets van mijn enorme waslijst af haha

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

ja maar weer hier vandaag me mannetje is schaatsen aan het kijken en daar hou ik absoluut niet van net als andere dingen waarvan je gaat zweten ofzo en er naar kijken zie ik het nut niet van in.

@mamasan ja ben ook blij dat ik het gedaan heb.ik hoop ook dat het goed komt idd heeft tijd nodig.
    sloop jij bloemkool knap hoor!:)

@afscheiding hier idd ook veel heb net een schimmelinfectie gehad! maar ik gebruik nu wel inleg kruisjes en veel verwisselen.
    mag ik vragen waarom jullie geen inlegkruisjes gebruiken?

@zogelukkig moet de 25ste terug voor controle en als het dan nog niet helemaal goed is vraag ik idd ook fysio aan.
    het is wat zeg met de kleine! maar komt vast allemaal goed je kan het!
    zoals me man zegt het gaat er met plezier in en ja kan er niet ook nog eens met plezier uit! :) :confused: ja hij is maf sorry!

@colin lache he dat een ander het ziet!ik wou ook dat ik een luik in me buik heb!

@kroepie me dutje heeft wel wat geholpen maar voel me nog wat ellendig. komt denk ik omdat ik verwacht had dat het veel beter ging en het een grote terleurstelling is.
    ik had dus voor die stoel mooi een andere gevraagd!

@kaatje k succes met een dronken man!jeetje neemt niet op lekker ben je zolang al zwanger ow moet die van mij doen zou gek worden!kan een van de buren niet mee?succes met je knie!

@sim80 ja ben idd wezen werken ik wilde van 9 tot 1 gaan maar om 11 uur was ik er klaar mee me arm begon pijn te doen. voel me de hele dag al kut en ben bang dat het niet meer goed komt. heb er te veel van verwacht denk ik. ik ga het volgende week weer een paar uurtjes proberen en anders houd het op want wil het niet overheersen.

@harmless ja af en toe is het hier mega druk en lijken we met zijn alle wel hier in een keer te zijn.

13. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Majkuh: Wat is je haar leuk zo kort! Wat vervelend dat je man zo raar reageerd erop joh. Hij lijkt wel een tiener ;) Ik hoop dat hij wel bijtrekt zeg. Pff vervelend voor je!

14. Hey Buddy! ;)
    Wat een leuk idee van die postzegels :D
    Ik ga je nadoen hahhaaahhaah

Fijn om weer ff wat van je te lezen.
    Dikke knuf!
    X

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Hoihoi allemaal,

Hier ff een korte update van mij.

De crematie is zoals jullie weten weer achter de rug. We hebben hele moeilijke dagen gehad, maar ik ben blij dat het voorbij is. We zullen ondanks het verdriet gewoon verder moeten.

Vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest en hij was zeer tevreden. Ik vertelde hem dat ik afgevallen was, was 4 weken geleden in totaal 8 kg in de zwangerschap aangekomen en ik ben nu in 4 weken tijd 3 kg afgevallen. Dus nu nog maar 5 kg aangekomen in de zwangerschap. Hij heeft allemaal metingen verricht en het kindje lag nu zelfs een beetje boven de gemiddelde lijn. Dus was zeer goed gegroeid, ons mannetje neemt dus wat meer van mij. Maar ik hoef mij geen zorgen te maken. De bloeddruk was 125/90, dus dat was ook goed. Ik heb over 2 weken op donderdag 26 maart om 10.15 weer de volgende controle.

Morgen moet ik eerst 's ochtends werken en om kwart voor 3 hebben wij intake gesprek van de kraamzorg. Daarna moeten wij verjaardag vieren, want mijn schoonvader is jarig.

Ondertussen had ik maandag ook al de 30 weken grens bereikt en mijn vriendje en ik waren die dag ook 2,5 jaar bij elkaar. Vreemde dag ook met die crematie erbij.

Nog 1 weekje werken, dus volgende week vrijdag mijn laatste dag. Ik heb er zo'n zin in, ik ben gewoon erg moe. Blij dat de verhuizing achter de rug is.

Dit weekend en volgende week de babykamer afmaken, dat is er natuurlijk afgelopen 2 weken niet meer van gekomen. Maar dat is niet anders. Wij hebben bijna alle dingetjes en die we niet hebben kunnen we van mannetjes zus gebruiken of van de buurtjes.

Ik heb alles wel mee gelezen, maar reageer er nog niet op hoor. Heb nog weinig puf, maar ik hoop dat ik vanaf het weekend of anders volgende week er weer wat meer ben.

BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE LIEVE REACTIES EN JULLIE MEDELEVEN.

Liefs JoMi

16. @Jomi
    Dikke knuf voor jou!
    *pakt je stevig vast*

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    goede morgen deze morgen dames!

@kaatje, hoe is het met je meis? dat is een gezeik als je hem niet te pakken krijgt! pfff...

@jomi/buddy ben blij dat het wat beter met je gaat!

ego,

heb zelf nu al 2 nachten achter elkaar dat ik om/rond 4uur naar de wc moet s'ochtends en niet meer in slaap kom tot 6.30 en "gelukkig"ben ik ziek gemeld, dus kan ik wat langer slapen!

met manlief gaat het niet goed op het werk! hij is aan het denken ontslag te pakken! zitten we straks beide zonder werk, maar krijgen wel beide betaaldt tot augustus......

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Ruzie....over mijn haar!

Hij is boos en verdrietig, zegt dat ik altijd zei dat als hij het reselijk vond ik het niet zou doen, en ik heb het WEL gedaan.

heb hem gezegd dat als de kwaliteit van onze relatie afhangt van de lengte van mijn haar het van mij niet hoeft!

dat ik weet dat hij boos en verdrietig is, maar dat hij door zijn gedrag niet mijn haar maar mij als mens afwijst en dat dat vreselijk veel pijn doet :(

Echt helemaal leuk dit op de vroege ochtend....ben boos op hem geworden, gezegd dat ik het heel pijnlijk vind dat hij zo afstandelijk doet, net alsof ik niet meer lief of leuk ben, en hem gezegd dat als dat alles is wat hij ziet mijn haar is dat ik dat dieptriest vind......AUW AUW AUW!

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg

sterkte meis, is eigenlijk niet normaal he! weet je zeker dat er niks anders hem dwars zit?

dikke knuffel!

20. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

@zogelukkig, wow eigenlijk toch wel goed nieuws van de gyn.
    Ik kreeg toendertijd het zelfde te horen hoor, maar dan met het advies van de baarkruk er bij.
    Hoe ben je er zelf onder?
    Weet je of de begeleiding bij het zoontje van je vriendin snel op gang is gekomen of niet?
    Ik ben nl bang dat er straks maanden aangemodderd gaat worden met ons ventje en zie er als een berg tegenop.

@kaatje, geweldig die erwtjes :)
    Maar hier vliegen ze ook nog regelmatig door het hele huis.
    Hoe is het nu met je knie?

@harmless, leuk idee die postzegels!

@marloes, katoenen strings is toch ook goed?

@jomi/buddy, fijn je weer te zien! en te horen dat alles goed was bij de gyn.
    Hopelijk krijg je nu een beetje rust en kun je nog even bijkomen voor de bevalling.
    Dikke knufff.

@daggie, ooow wat irri als je een tijd wakker ligt.

@majkuh, pfff wat een gedoe met je vriend zeg :(
    Het gaat er toch ook om wat jij wilt?
    Manlief vind ook niet alles mooi of leuk, maar zegt zelf dat ik er mee moet lopen niet hij.

Nou ik heb hier weer rust, heerlijk :)
    Zoonlief is naar de psz dus mama gaat een belofte inlossen, een muurtje in zijn kamer knalgeel verfen.
    Het gaat alleen nog wel een rotkarwei worden, want er zit granol op de muur :(
    Dus hopelijk krijg ik het vanochtend nog af, dan kan morgen zijn nieuwe kast in de kamer en is zijn kamer klaar.
    Dus ik ga aan de klus, tot later!

Share This Page