Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @zogelukkig!

meis proficiat.. je liet me schrikken! ik dacht.. huh.. nou al iemand bevallen? hahaha geniet er van!

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Zogelukkig; Wat leuk! Jaaa de lente is er!
    Van harte gefeliciteerd met je 2ling. Heb je ze al een naampje gegeven?

Liefs

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Zooow deze slaapkop komt ook weer eensom een hoekje kijken :)

Strings? die liggen hier achter in het laatje en daar blijven ze voorlopig ook nog maar even liggen :)

@kroepie, hoe was je terrasje?

@kaatje, fijn dat je er weer bent, was even bang dat het goed mis was met je knie.

@missz, dan veel plezier bij je zus ;)
    Ow muurtje is inderdaad niet zo heel groot, het was maar 2m :)

@sabrina, je bent net zo erg als mij :evil:
    Ik kook of lekker niet en haal iets of iets waar hij niet dol op is :)

@majkuh, Dit is inderdaad gewoon kinderachtig.
    Wat er iemand al zei, laat hem ff in zijn sop gaarkoken.

@manootje, alvast veel shopplezier voor je nieuwe huisje.
    Ondanks dat het kortdag is , is het toch wel lekker lijkt me een frisse start.

@zogelukkig, hihi schrok me eerst een hoedje :)
    Maar gefeliciteerd met miesje!

Het is echt lente, heeeeeerlijk.
    Ik heb hier de raampjes ook open, even frisse lucht binnen.
    Nou ik ga er even een uit bed hengelen, volgens mij is er een aan het verbouwen :)

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

dames dames wat een verhalen weer. ga niet overal op reageren, dat is me even te veel!

wat me wel opvalt is dat mooie weer waar jullie het allemaal over hebben. hier is het grauw en grijs, ik ben zeer jaloers.

en maaike, wat een rare vent. dat ie het niet mooi vind prima, maar zijn reactie gaat toch nergens over. hij houdt toch van jou, niet je haar neem ik aan? en het is jouw keuze. ik weet dan mijn man juist kort mooi vind, en opgestoken haar. soms doe ik dat dan speciaal voor hem, maar de meeste tijd kies ik ook lekker voor wat ik mooi vind. laat hem maar even in zijn sop gaarkoken zou ik zeggen! wel fijn te horen dat je nu zelf wel blij bent met je kapsel!

Lees net het nieuws van MIES, geweldig zeg, de eerste hier die bevalt! Gefeliciteerd zogelukkig! Kun je niet wat foto's regelen? Ik vnd het zooo cool!

Hier gaat het verder alweer een stuk beter. Ben heel blij dat ik wel naar yoga gegaan ben. Ik dacht (terecht) dat ik op het moment wat meer behoefte heb aan psychische dan fysieke ontspanning. Ik kan een aantal oefeningen niet doen, maar de meeste wel. Ik kan wel lopen op mijn knie, doet vooral pijn bij omhoog komen en de trap op. Wel geluk bij een ongeluk dat het op donderdagavond gebeurde, vandaag is zoon's crechedag en morgen weekend, joepie!

Maar goed, ik was dus echt helemaal over de rooie gisteravond, redelijk buitenproportioneel achteraf maar ik schoot zo in de stress omdat ik mijn man niet kon bereiken. Ik viel over een bezem die mijn zoontje had laten slingeren in de keuken. Ik viel bijna op hem, en had zijn flesje melk in de hand, melk overal. Mijn knie deed meteen flink pijn, dus ik brullen, niet normaal. Mijn zoontje zat er zeer verbouwereerd naast te kijken.... Ik lag daar op de grond, en dacht, hoe kom ik uberhaupt overeind. Gelukkig gelukt naar de keukentafel te komen, telefoon gepakt, neemt mijn man niet op. Ik wist dat ie naar de kroeg was, maar goed, tig voicemails achtergelater, licht tot zwaar hysterisch... Daarna geprobereerd mijn ouders te bellen, lukte ook niet. Mijn zoontje begon toen op te spelen dus ik op mijn kont de trap op met hem, en heb hem gelukkig in bed gekregen. Toen ik weer naar beneden, op de bank. Ik was nog steeds heel erg overstuur, ik denk vooral omdat mijn man maar niet opnam. Raar hoe je als je zwanger bent dan echt helemaal panisch kunt worden. Ik had toen een ingeving in welke kroeg hij misschien kon zijn (onder zijn kantoor) dus ik daarvan het nummer opgezocht en gebeld. Zij zijn toen de hele kroeg doorgelopen om hem te vinden. Heel bizar, ik klonk blijkbaar nogal gestresst...
    Hij was er dus inderdaad en ze vonden hem. En behoorlijk dronken en schrok zich dood. Hij en al zijn collega's dachten natuurlijk meteen dat ik aan het bevallen was! Hij rende naar buiten en belde me meteen. Hij vroeg 'is alles goed'. Dus ik 'nee, ik ben gevallen'. Nou is zijn telefoon een beetje stuk, en hij was natuurlijk dronken, dus hij meteen 'wat, ben je bevallen!'. Het koste me een minuut om uit te leggen dat ik GEvallen was en niet BEvallen. Achteraf was het dus heel erg grappig. Hij zij dat hij door de adrenaline meteen nuchter werd. En heel hard baalde, dacht shit nee, ze is aan het bevallen en ik ben dronken, dat kan echt niet! Maar goed, hij kwam natuurlijk wel meteen naar huis. Ging zijn jas en tas binnen halen terwijl al zijn collega's al dachten dat hij ondertussen een kind had. Helaas duurde het nog ruim een uur voor hij thuis was, en hij was nog steeds behoorlijk dronken en dus nutteloos, maar hij was er in ieder geval en ik was tegen die tijd al wel weer redelijk gekalmeerd. Hij zegt nu dat hij niet meer gaat drinken tot de baby er is. Ben erg benieuwd! Hij is op zich helemaal niet altijd een grote drinker, maar hij bezwijkt nogal makkelijk onder druk van collega's, is echt een gezelligheids drinker. Ze noemen hem voor de grap de visstick, of spineless (dwz ruggegraatsloos) omdat hij altijd wel om te lullen is voor een drankje. En die collega's kunnen er wat van, niet normaal.

Maar goed, vandaag gaat het wel wat beter, ik heb uitgeslapen (tot 11 uur!) omdat zoonlief op de creche is. En yoga was fijn. ik kwam nog een nederlandse vriendin tegen daar die ook zwanger is en daarmee nog een kopje chocolademelk gedronken achteraf. Ik heb nog een uur tot ik zoonlief moet ophalen, dus even lekker met een boek op de bank. En dan weekend, ik ga mijn man's schuldgevoel over gisteravond denk ik eens lekker uitbaten door hem veel te laten doen dit weekend! haha!

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    :baby: :baby: Jippie 2 meiden geboren. Heb de roze muisjes al klaar staan hoor. Hiep hiep hoera, mies is mama.

Daar word je nou 'Zo Gelukkig' van ;)

Kaatje, ja sorry weet dat het niet mag maar heb echt moeten lachen om je verhaal zeg. Je had hem wel even goed te pakken zeg. :) .
    Maar goed dat je gevallen was en niet bevallen ;)

6. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Mamasan; owww maar 2 meter (dan nog doe ik je het op dit moment even niet na) :) Foto?!

@manootje; Veel shopplezier. Altijd leuk dat homeshoppen!

@Kaatje; Sorry maar ondanks het toch best een triest verhaal is moest ook ik erg hard lachen. Zie het zo voor me. Neeeeee ik ben gevallen! Bevallen? Whahahaha, is alleen maar goed voor hem. Is ook hij weer een beetje down to earth. En leuk dat je een nederlands vriendinnetje tegen kwam. Spreekt je man eigenlijk nederlands?

@Sim; Ja beschuit met muisjes, water loopt me nu alweer in de mond als ik daar aan denk whahha. Dat is echt killing hoor in je kraamweek, at een pak beschuit in de 2 dagen denk :) Heerlijk!

Zo, dit lukt aardig zo bij benen hahaha. Als je maar elke 2 uur langs komt whahaha.
    Ben lekker bij mijn zus wezen eten, Gwen was weer heerlijk zoet (eigenlijk altijd wel). En ze heeft nog even met haar neefje gespeeld, hij is 19 weken jonger. Echt leuk om te zien die 2.

7. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @kaatje.. ik moest ook lachen! hahaha.. gevallen.. bevallen... klinkt eht zelfde! hahaha
    gelukkig is alles goed nu !

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

lachen mag hoor dames, ik kan het nu ook!

9. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    gelukkig maar ;), kun je mooi in het dagboekje van je smurf schrijven. Leuk voor later

10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Kaatje K: Wat een verhaal. Zou er zelf nooit aan moeten denken (nu drinken wij niet, dus het hoeft gelukkig ook niet), maar moest wel lachen om de Gevallen/Bevallen verwarring. Ik hoop wel dat hij nu echt nuchter blijft...stel dat je nou echt gaat bevallen : P...

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @kaatje, en dat hij een uur vandaan is.. lijkt me zo'n gezeik... is toch weer een uur rijden!

12. @Wwndyy : nieuw hier ? Welkom! :D Dat wat je schrijft over of je alles wel hebt en klaar zal hebben enz enz voor de bevalling dat heb ik niet zo... Maar misschien ook omdat dit mijn 2de kindje is!
    Weet wel dat ik dat bij Joey wel had toen ;)
    Maar komt allemaal goed... en ben je iets vergeten ofzo dan is dat straks altijd nog zo gedaan of gehaald :D Hoe was het bij de vk ?

@Zogelukkig : Wat fijn dat je zo geod hebt geslapen! Dat doet echt goed dan he en dan kan je het weer effe allemaal aan! Ook super gefeliciteerd met Mies.... Echt super nieuws!
    De Gyn denkt dat de kleine dus rond de 9 pond zal zijn als je gaat bevallen ? Snap ik dat goed ? Dat zou idd behoorlijk zijn... :confused:
    Bij mij heeft de gyn met 30 weken doormiddel van een groeiecho kunnen zien hoeveel de kleine toen ongeveer woog... Schrok daar ook wel van want ze zat toen op ongeveer 6 pond al! :confused: Dat woog joey met zijn geboorte met 39 weken... Nu was joey ook wel klein maar het verschil zal er zeker zijn haha

O ja van die drukkerij.... niet iedere drukkerij zal idd geboortekaartjes doen! Waar wij de kaartjes bestellen wel en dat wist ik omdat die drukkerij van me oom en tante is... Lekker makkelijk dus ;)
    zou anders gewoon opbellen idd en informeren...
    Dan krijg je meestal van die grote dikke mappen mee met voorbeelden van kaarten en teksten enz enz... Of je kunt een eigen ontwerp maken en doorgeven ;) zo werkt dat tenminste bij de drukkerij van me oom en tante

@Sabrina: Lekker he het weer van vandaag! Dat hebben we echt nodig! Het zonnetje doet ons goed .... Mag nog wel wat warmer worden dan kan ik die laatste weken helemaal aan :D

@hotpants , sportbroeken,omabroeken : Whahhaa lig helemaal dubbel hier! Hier ook alleen maar strings.... Onderbroeken heb ik wel maar die zijn voor straks na de bevalling ;)
    Ik kan onderbroeken gewoon niet hebben weet niet waarom... Stoor me ook altijd aan vrouwen die dan zo'n strakke broek aan hebben of legging en dat je dan die randen van zo ziet zitten :)
    Men man zegt wel eens tegen me maar let je toch op en maak je niet zo druk hahaha

@Mamasan : fijn dat de muur klaar is... morgen dus inruimen enz en dan is het af! Leuk joh en vooral als je ziet dat ze het zo mooi vinden he :D

@Kroepie : Hier ook na het douchen / badderen helemaal op! Moet ook altijd zorgen dat ik daarna nog effe bij kan komen!
    Dus niet meer douchen net voordat we weg moeten of ik iets moet doen... :rolleyes:
    En lekker terrasje gezeten ?

@Tinke : Ook jou kende ik volgens mij nog niet dus welkom hier! Fijn dat alles weer goed was op controle! :D

@Harmless : nog steeds niks gehoord van kraamhulp ? Huh duurd wel erg lang he.... Zou idd ook nog maar eens contact opnemen!
    ;)

@Majkuh : Snap je man wel maar jou ook! hij baalt natuurlijk in eerste instantie dat je lange haar eraf is maar ook dat je het vantevoren niet aangegeven hebt...
    En ja jij hebt ook zeker gelijk want het is jou hoofd en jou haar dus je moet er mee doen wat je wil!
    en zeker als je het al die tijd lang hebt gehouden voor hem ... Nu mag jij eens beslissen!
    Wat ga je nu doen ? wil je het weer laten groeien of vind je het zelf wel lekker zo en wil je het zo laten ?
    Vind lang haar mooi maar dit staat je ook super goed! :D
    Staat je allebei mooi en vrouwlijk! dit is iets pittiger :p

@Kaatje : Fijn dat het iets beter gaat met je knie... Was ook bang dat het goed mis was! Wel nog rustig aan doen he!

@Manootje : Niet zo flauw doen he , gewoon reageren hoor :) ;) ;) ;) Neej maar wat lekker dat je je laatste werk week in gaat! Daarna lekker rust en genieten van die laatste weken met bolle buik :p

@Beschuit met muisjes : Ohhh ja die hebben wij ook veel gegeten met de geboorte van Joey hahaa ... Heb het nu al heel lang niet meer in huis gehad dus kan er straks weer van genieten! :D

Zo weer bij gelezen haha....
    Vanmorgen lekker wezen wandelen met meneertje... effe naar de diertjes geweest dat vind hij echt prachtig!
    De hele terug weg ging het van bleeegggggg Dan doet hij de geiten na haha

Verder vanmiddag ook effe rust gehad en plat gelegen... Helaas van korte duur want meneertje was na 45 min. alweer klaar wakker :(

Nou ja tis lekker weekend en voorlopig nog mooi weer!
    Dus lekker genieten meiden!

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Zogelukkig ja was eerst ook wel geschrokken dat er iemand was bevallen haha. Vind het echt zo leuk voor je, weer eens een licht puntje voor je

@ Mamasan, er is wel 1 voordeel met dat verhuizen ik heb echt een hele grote schoonmaak voor de bevalling, haha ;)

@ Kaatje, jeetje wat een toestanden zeg, moest er ook hard om lachen. Mannetje keek me echt aan van wat heb die nu weer, hihi. Heerlijk zeg lekker uitslapen!

@ Missz, ja da's idd de beste oplossing om zoveel mogenlijk langs te komen, hihi. Moet je nagaan straks als we allemaal met verlof zijn.. Leuk dat ze zo lekker heb gespeeld

@ Marloes, jammer dat je maar kort kon uitrusten vanmiddag, al vrolijkt dat mooie weer je echt op ;) Kijk echt al sinds dat ontslag gedoe naar m'n verlof uit, dus ben echt blij dat het er bijna op zit. ;)

Vanmiddag kreeg ik het telefoontje van de kraamhulp. Dat mens moet wel gedacht hebben, want ik begon meteen over de verhuizing en wanneer ze dan kwam enzo, hihi. Toen zei ze ook dat ze echt geen luiers kwam tellen en ze woont nu om de hoek, dus wilde graag nog in het oude huis. Ben benieuwd wel een teken dat het echt gaat opschieten allemaal.. Wat voor mij het belangrijkst is is dat er iemand komt die van dieren houdt, want met 5 katten, 2 ratten en een hond moet dat eigenlijk wel. ;) Verder ben ik wel benieuwd wat ze maandag te vertellen heb..

14. zo... nog ff vlug een antwoord van mij.

Terrasje... we hebben toch maar binnen gezeten, wind was erg fris. Maar verder wel even lekker genoten van 't zonnetje!

Nu net terug van theater.
    Romeo en Julia was prachtig! Oud verhaal in een modern jasje... heerlijk. Dochterlief vond 't ook super. Duurde wel 3 uur, dus ik kon op 't laatst echt niet meer zitten. Heb hele tijd zitten draaien, niet zo leuk voor de mensen achter mij, maar kon er niets aan doen.

KaatjeK
    Moest ook wel ff grinniken hoor :)

Mies
    GEFELICITEERD! ;)

Kaartjes
    Wij moeten ook nog een drukker zoeken :(

Beschuit met muisjes
    Ik lust geen muisjes :(
    Alleen gestampte muisjes hahahahaah

Ik doe nog een bakkie thee met mijn lief en dan lekker koesen!
    Trusten allemaal. Fijn weekend.
    Net

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    gestampte muisjes! dat is echt lang geleden! morgen maar halen! hahaha

nog iemand wakker?

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ben nog wakker buddy van mij.

Alleen is om de verkeerde redenen. We hebben rotavond achter de rug. Zussen van mijn mijn moeder hebben slot veranderd van oma's huis, zeggen dat mijn moeder onterfd is en dat oma haar de afgelopen 3 jaar heeft gebruikt. En dit is nog maar een klein beetje van wat er nog meer is.

Dus jullie kunnen voorstellen dat ik het gewoon weer ff helemaal heb gehad en dat ik weer een wrak ben om het zo maar te zeggen.

Dus lieve allemaal, ik zal proberen om goed voor onszelf te zorgen en de kleine, maar ik weet niet meer wanneer ik het kan opbrengen om hier weer gewoon gezellig mee te kletsen.

Sorry, ik zit alweer te huilen.

Liefs van ons.

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ooooh meis! buddy! wat ontzettend naar voor jullie! wat belachelijk he? en kinderachtig!
    sterkte! dikke knuffel!

18. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    WHOEHOE! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH

Nicht is vandaag bevallen van mooie gezonde dochter. 5 dagen voor de uitgerekende datum. Moeder en dochter maken het goed. (Ben zo blij!) Het is voor hen het eerste kindje. (En is voor mij waarschijnlijk een van de weinige mogelijkheden 'tante' te zijn. ;) )

Oei kom straks weer lezen!

19. Goedemorgen meiden...

Hier een hele slechte nacht achter de rug :(
    Werd om 00.30 uur wakker van de buikkrampen/pijn!
    Het kwam iedere keer weer en na een minuut zakte het dan weer wat af :(
    En zo bleef het maar doorgaan....
    Heb vannacht ook verschillende keren naar de wc gemoeten en had dan ( sorry niet smakelijk :oops: ) een totale leegloop :rolleyes:

Heb dus geen oog dicht gedaan....
    nu is het iets minder maar de krampende pijn is er nog wel regelmatig en mijn buik voelt gevoelig aan!
    pppfff niet leuk , hopelijk gaat dat naarmate de dag vordert over want willen vanmiddag naar de kinderboerderij en dat heeft zo weinig zin :(
    Ben ook echt doodop dus als manlief straks thuis is van werken ga ik nog effe plat!

20. Oh lieverd wat een toestand!
    Dat het zo moet... het is allemaal al triest genoeg en nu ook nog dit.
    Ik wens je veel sterkte en je hoeft van mij niet gezellig mee te kletsen, je mag altijd je gal spuwen, je verdriet vertellen... wij zijn er voor je.
    Dikke knuf voor jou!

@marloes
    Bah wat vervelend... heb je iets verkeerds gegeten misschien?
    Hoop dat het overgaat! Als je nog gaat, veel plezier bij de kinderboerderij.

@buddy/ harmless
    Gefeliciteerd meid! Kun je vast even 'oefenen' hahahahahah
    Wedden dat 't nu bij jou helemaal gaat kriebelen?!
    Geniet er van!

Ego:
    vannacht best goed geslapen, lichaam was op na donderdag hele dag vergadering en gisteravond die hele lange voorstelling. Loop ik vanochtend de trap af, schiet de kramp in mijn kuit :( AU!
    En beneden nog een verrassing... de katten en de hond hadden een doosje gevonden (spul van mijn werk) en helemaal verscheurd. Heb ff flink gevloekt, ***beesten! Soms denk ik wel 's 'waarom hebben wij huisdieren, ze vernielen alleen maar spullen'. GRRRR.

Straks boodschappen doen, we krijgen vandaag 2 ooms en tantes van mij op bezoek (nog voor 't nieuwe huis... na 5 maanden) en morgen vrienden te eten. Heb er wel zin in, maar zie er ook tegenop. Het is me eigenlijk een beetje teveel drukte. Wil in 't weekend gewoon rust en mijn eigen ding kunnen doen, maar ja, dan kunnen we nooit meer wat afspreken. En uiteindelijk is het toch altijd wel gezellig.

Enniewee, het mooie weer van gister is hier niet te zien. Wel droog, maar grauw en grijs. Hoop dat 't nog wat opknapt.
    Ik wens iedereen een fijne dag!
    Liefs

Oh ps
    @Majkuh
    Was 't humeur iets beter na 't ritje Rotterdam?

Deel Deze Pagina