Goede morgen, Vanmiddag om 15.50u afspraak bij de dokter, ik heb nog steeds regelmatig erg veel pijn aan mijn haden. Misschien dat er toch iets aan te doen is, want om dit nog 2 maanden vol te houden dat wordt erg moeilijk. Liefs, misspuma
gewoon niet bij nagedacht, het enige wat ik dacht was:'oei, hamster heeft hulp nodig, help hem! *lebber* ' beet je zoiets......denken kwam later
sabrina, ik vind je lijstje een leuk idee maar ik waag me niet aan een gok... ik heb echt geen flauw idee!
goede morgen dames! vanmorgen bij de vk geweest, baby ligt nu in een stuit!volgende afspraak kijken of het nog zo is, anders krijg ik een echo en wordt ik doorverwezen naar een gynocoloog, en wordt hij gedraaidt! op het laatste hoop ik niet! wel op nog een echo maar niet dat hij gedraaidt wordt :S
Ik denk de hele tijd al dat ik toch veel eerder ga bevallen, we zullen het gaan zien, mijn buik is nu al zover uitgerekt pfffff, ik krijg alleen mijn naam niet goed in het lijstje, denk zelf dat ik niet op 5 mei ga bevallen, maar rond 21 april al. Zat al te denken om eens een foto van mijn buik in mijn album te zetten, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Verder zojuist 15 bladzijdes bijgelezen of zo, ben lekker een heel lang weekend bij mijn oudste zus geweest, had erg veel last van harde buiken en was mega moe en aangezien zus haar man het hele weekend druk was met ijsspeedway en zo, vroeg ze me of ik zin had om te komen logeren, dus heerlijk verwend en lekker de binnenstad van Assen onveilig gemaakt en allemaal kleine dingetjes gekocht voor de meiden. Gisteravond laat heeft ze me terug gebracht, best luxe zo'n privé chauffeuse hahaha, maar goed, het is nog geen half uurtje rijden vanaf haar huis naar het mijne. Verder ga ik deze week heerlijk genieten van het niets doen en aankomend weekend komt mijn vriend deze kant op, eindelijk! Wel grappig trouwens, kreeg een mailtje van mijn tante dat ze een artikel in een of ander vrouwenblad had gelezen over Jerez, de woonplaats van mijn vriend in Spanje, je hoort er eigenlijk nooit wat over en nu staat het daar ineens in, ze zou het voor me bewaren, toch wel leuk om eens te lezen wat er in dat blad staat (was een Libelle of Margriet of zo, weet zo niet meer welke). Nou jongens, ik ga zo even weer in de babykamer bezig, zit nog een beetje te twijfelen over de indeling en die wil ik goed hebben oor ik al die schone stapels wasgoed in de kasten leg.
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian - 3 mei - 29 april Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei MissPuma - 15 mei - 8 mei Majkuh - 10 mei - 13 mei Daggie1984 - 4 mei - 29 april Marloes22 - 6 mei - 2 mei Kroepie - 29 mei - 4 juni Zogelukkig - 16 mei - 2 mei Manny - 11 mei - 8 mei Cleo79 - 5 mei - 21 april naam - uitgerekend - vermoedelijke beval datum
goeden morgen meiden! @majkuh ja kan me voorstellen dat je dan tegen je (.)(.) opziet ja! ik heb altijd cup d en nu e dus ja alleen wat trainen en dan hoop ik dat het weer netjes in proporties is. @zogelukkig wij hebben een gewone gemiddelde baby maar ik denk dat ik te graag wil! @kroepie kan je niet halve dagen gaan werken als je er zo tegen op ziet. @misspuma ik hoop ook dat ik ze ga herkennen maar pfff niks gehad in de zwangerschap en dan nu onzeker.succes bij de dokter. @marloes ik moest zo lachen dat ik je bericht las ik denk die is zwanger hahhaaha @kaatje k zonnetje schijn in engeland mmm dat kan niet he! het is hier ook lekker vanmiddag komt hier de zon door word er voorspeld. aaa doe nou gezellig mee met me lijstje lekker gokken wil weten wie er gelijk krijgt! @lijstje manny en cleo erbij gezet manny had het verkeerd gedaan en cleo wist niet hoe het moest! @daggie1984 jeetje meid das niet lekker! hoop dat ie nog zelf draaid ofzo! @cleo79 heb je erbij gezet in het lijstje! uitleg foto's: eerst foto verkleine in linker menu! opslaan op je pc en dan naar je eigen foto album! daar de foto die je heb opgeslagen uploaden en klaar ben je! dit is een verkorte verzie lukt het niet kan ik het eventueel nog uitgebreid voor je uitleggen hoor! zo ik ben weer bij! zometeen ff met manlief boodschappen doen! (mag niets meer tillen enzo van hem) ga gelijk op me werk ff aangeven dat ik deze week niet kom werken want heb het hele weekend last van me arm gehad en wil eerst kijken wat de chirurg zegt. iedereen een fijne dag! liefs sabrina
Sabrina idd dat plassen ken ik ook denk je een volle blaas te hebben en lig je net nadat je geplast hebt en meot je weer drama zeg en het is al niet fijn dat op en neer van je bed en er weer op maar ja we doen het voor een goed doel vannacht is eht gelukkig redelijk gegaan alleen omdraaien is een drama met een rugje op je ribben hahahahah Majkuh ik ken dat wel hoor als je echt voor een diertje gaat dan doe je er alles voor en denk je er later pas bij na had ik in het begin van mijn zwangerschap met dat nestje cavia's ben er namelijk ook zo 1 hahahhahaha Nou ben bij cesartherapie geweest we waren met 6 dames en heb eerste puflessen gehad was wel weer lachen heb er in ieder geval veel aan
ik heb zo geen zin meer in me werk stress telefoon - domme vragen allemaal... echt ik word zo gek van dit gedoe
@sabrina succes om aan te geven dat je niet komt werken deze week! ik ben deze week ook thuis.. is me laatste week.. vanaf volgende week maandag gaat me verlof in! maar ben lekker al 1 week thuis! haha
Ik zit nu op mijn werk dus kan niet uitgebreid reageren/ terugkijken. Weet dus niet wie 't vroeg, maar ik werk al halve dagen! (ongeveer 5 uurtjes) Maar ben er gewoon klaar mee. Kan dus helemaal meevoelen met Manny. Zo zit ik hier nu ook. Ik ben teamleider. Heb 2 teams, in totaal ongeveer 23 medewerkers. Heb alle extra dingen al overgedragen, dus heb alleen mijn 2 teams om 'voor te zorgen'. Nou, die redden zich prima, dus voel me eigenlijk een beetje overbodig. Zit hier alleen voor hun vragen en wat HRM taken zoals functioneringsgesprekken. En er zijn wat medewerkers met een 'traject' waar ik nog wat in doe. Maar goed, ik moet straks overdragen en loslaten, dus wat mij betreft graag nu overdragen, dan laat ik wel los en ga ik lekker helemaal thuis zitten. Scheelt een hoop energie en dan heb ik ook nog wat aan de tijd voor mijn zwangerschapsverlof. (Het lijkt nu net alsof ik er heeeeeel makkelijk over denk, maar dat is echt, nog steeds, niet zo) blegh.
bleegggggghhhh meiden hoe doen jullie dat toch ? ppfff ik ben zo moe en heb zo'n last van onderkant borst/buik! en mijn hoofd voelt zo zwaar Beetje tussen hoofdpijn en duizeligeheid in... Kan het niet eens goed uitleggen! Ben ook doodop .... Liefste wil ik naar bed maar dat gaat niet....! pppfff hoe moet ik nou voor men ventje zorgen en hem vermaken. Ben helemaal op en kan wel janken! En dan te bedenken dat ik nog minstens 7 misschien wel 9 weken moet Hoe doen jullie dat toch ? Hoe houden jullie het uit elke dag weer
@kroepie, meis ik weet hoe je je voelt! kan je het niet aangeven op het werk? @marloes sterkte meis, doe het lekker rustig aan, neem je tijd! succes
Zozo, al aardig wat afgekletst sinds gisteravond Even uit het hoofdje: Vermoedelijke bevallingsdatum: GEEN IDEE.. Majkuh: Wat naar van die hamster : S...Wel goed dat je die brief hebt geschreven. Hopelijk is het snel weer goed. Sabrina: Ik ben er ook zo een die denkt dat ie de weeen niet herkent, althans, niets van durft te zeggen, maar als het zover is denk ik dat we het wel zullen herkennen : ) Zogelukkig: Ik had je nog niet gefeliciteerd met je 2 geitjes..dus bij deze! Voor de rest kom ik er even niet uit. Bleek gister trouwens een zenuwontsteking te zijn (vanwege een ooit gevuld gaatje. Aan de voortand btw) Dus zenuw verwijderd en beginnende wortelkanaalbehandeling. Kunnen ze pas afmaken na de zw.schap. Nou maar hopen dat de pijn snel weg trekt, dan vind ik het prima : P Groetjes