Het is worstelen en hopen dat je niet verzuipt... zo voelt 't voor mij in ieder geval Borst/buik doen zeer, rug doet zeer, ben doodmoe. Ben al blij dat ik geen kleuter/peuter rond heb lopen! Die van mij is 12 en soms kost 't me al moeite om mijn aandacht aan haar te geven
Ik heb al een gesprek met mijn leidinggevende aangevraagd... Hoop dat 't deze week lukt en anders volgende week.
ik zit er over na te denken mij af te melden vandaag..zit er doorheen...krijg een hoop telefoon over me heen met een hoop gezeur van klanten..ik voel me erg gestresst erdoor..ik hoop dat ik deze 2 laatste weken nog doorkom hier..
hallo hey ga ff douchen en gelijk weer een hele pagina bijlezen! wat zijn wij erg met dat geklets van ons alsof we vast zitten aan de pc! niks anders te doen hebben! maar wel gezellie! @ria ja had het gisteravond ook weer lijk wel een kraan die niet goed dicht is! @daggie1984 dank je lekker he al thuis zitten zie er ook tegen op om nog 2 weken te werken voor me verlof! hahaha ga toch niet fulltime dan! @kroepie ik vroeg het! vind het knap van je hoor als je er zo tegen op ziet en dan nog gaan. succes meid! @marloes proberen mezelf steeds uti die put te trekken heb ook dagen dat ik denk bleeeeeg en alleen maar moe dat ken ik en dan ga je smiddags slapen en dan slaap je savonds niet meer. @oemhudaifa ow lekker die behandeling! hoop dat je snel van de pijn af bent. hoop dat we het herkennen als het zover is ja! @manny lekker naar huis gaan meid! zo nu maar eens boodschappen doen! liefs sabrina
Ja idd zo voelt het voor mij ook! En ja ik heb er wel 1 rond lopen van 20 maanden... En die vraagt veel aandacht en uiteraard heeft hij dat ook nodig ! Heb net schoonmoeder opgebeld en daar is hij nu... Voel me alleen iedere keer zo rot daardoor. Ten eerste omdat mijn zoontje iedere keer weg gaat ook al weet ik dat hij het daar super heeft altijd En ten tweede omdat mijn schoonmoeder al zoveel heeft gedaan en nog doet! ze zegt ook wel iedere keer dat als het niet gaat ik moet bellen maarja je wil dat toch liever niet he.... De gehele zwangerschap heb ik haar regelmatig nodig gehad! in het begin omdat ik alleen maar ziek was en boven de wc hing enz... Dat heeft echt tot de 16de week geduurd. En vanaf de 22ste week tot nu wisselt het heel erg met hoe ik me voel! Vind het zo zwaar en zit er echt doorheen... Ben benieuwd wat de gyn woensdag zegt ! en hoe de ctg zal zijn!
@sabrina : Ja erg he dat je je dan zo voelt! Ik kan alleen niet altijd plat al zou ik wel willen... Ligt er maar net aan hoelang en of men manneke gaat slapen... @Manny : idd als het niet gaat enz. lekker naar huis gaan hoor! @kroepie : Hoop met je mee dat dat gesprek deze week nog plaats vind! @oem : bbrrr dat is niet niks! heb je nu veel last ervan ? beterschap ermee! @daggie : ooohh lekker he als je dan thuis kan zijn! alle dagen lekker op je gemakje en doen wat je wil en kan!
@Sabrina: Loop jij maar even naast je schoenen over de lijst... Weet alleen nog niet wat ik ga invullen. Mag ik ook beide data invullen? 'droom/nachtmerrie datum' en hopelijke datum...? Ik hoop zo op de 7de, die donderdag vind ik zo super. HIHI dom he! En valt mooi tussen alle verjaardagen. Blijf het gewoon heel hard zeggen net als vorige keer toen werkte het ook. HAHA Er zullen er overigens vast een aantal in april bevallen. Zo gebeurd dat nou eenmaal. Maar ik hoop echt wij NIET! Onze lijst is wat korter dus het zullen er wil minder zijn als de andere maanden. @Buikpijnen: Echt veeeeeeeeeeeel meer last van als vorige keer, maar denk echt dat het komt door al dat gesjouw de hele dag door! @Majkuh: Ja ik ga er ook maar van uit om overtijd te lopen. (Net als vorige keer) Anders valt het misschien wel tegen HIHI... @Zwanger-zijn nog eens....: Geen idee. Ik wilde altijd veel kinderen maar de zwangerschap met zo'n kleine erbij valt me wel zwaar hoor moet ik bekennen. Maarja toch hoop ik ooit nog eens het mee te maken. Vind het nogal raar om te denken dat dit 'de laatste keer zou zijn'. Dat gevoel is ook weer zo mooi en uniek. Maarja de tijd zal het leren. Ik probeer toch te genieten zo veel als ik kan van ieder schopje. (Hoe irritant het soms ook is ) @Kroepie/buddy: Jeemig nog 5 weken. Wat vervelend joh! Gelukkig ik nog maar 2. Kijk er echt wel naar uit. Sterkte ermee! @MissPuma: Ooi je bent begonnen met lekken. HIHI hier nogsteeds niet. Ben erg verbaasd! Vorige keer al heeeeeel vroeg. @KaatjeK: Heeeeeeeeeeeerlijk als het zonnetje schijnt. Hier nog niet echt geweldig. @Daggie: He bah in een stuit. Grrrrrrrrrr spreek hem/haar ff goed aan! Ik ken trouwens iemand die acupunctuur heeft geprobeerd daarvoor (met 37 weken) en dat hielp. Dus als je daarin vertrouwen hebt misschien eerst proberen ipv een draaipoging dat schijnt niet echt lekker te zijn zeg maar. @Cleo: Dat jij eerder zal bevallen vind ik wel erg aannemelijk! @Oem: Bah een zenuwontsteking. Het zit je niet mee met de gezondheid he! Die voet is wel helemaal genezen? En toen viel mijn internet weg. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Heeft trouwens niemand anders dat probleem van het snurken? Hmmm misschien geen zw-schap kwaal dan.... Meneertje is leuk tv aan het kijken. Aan het dansen met k3, plop en piet piraat zo scheetig. Zo maar ff op bed leggen.
ik ga jullie adviezen opvolgen en meld me zometeen af..zie wel weer hoe ik me morgen voel. morgenmiddag naar de vlk..ben benieuwd of ik dan ook eens word gewogen ofzo..hebben ze nooit gedaan..wil ook wel een schatting van hoeveel ons kindje zal kunnen wegen..hoop geen 9 ponder..hahaha
o, ik ben zooo happy. de lente is echt begonnen! opeens staat de forsythia helemaal in bloei. er staan nu wat flinke takken op de eettafel, dus ik heb de lente ook binnen gehaald! ehhm, ik heb alleen wel stiekem in de tuin gewerkt vanmorgen, ik kon het echt niet laten. voor straf moet ik nu even naar bed! vanmiddag namelijk nederlandse speelgroep dus dat wordt ook weer druk. maar wel gezellig! Marloes, ik snap precies hie je je voelt, ik heb er een rondlopen van 16 maanden, en het is echt geen pretje. wel fijn dat je schoonmoeder beschikbaar is, ze vind het vast niet erg. misschien eens een mooi bedankje geven, plant of bos bloemen ofzo? dan weet ze hoeveel je haar waardeert! Daggie, balen die stuit. ik heb eens de tip gehoord om een electrische tandenborstel te nemen, en daarmee boven op je buik bezig te gaan. zodat het net niet pijn doet natuurlijk, maar wel stevig. het idee is dat het de baby heel erg irriteert en dat ze daarom om gaan draaien! het schijnt echt vaak te werken. er zijn ook yoga achtige oefeningen, moet je even googlen op 'spinning babies', of moxa therapie, dat laatste weet ik niet precies wat het is maar je kunt altijd even kijken... Manny, heel verstandig! Sterkte alle dames die nog moeten werken, niet lang meer!
@kaatje, thanks meis, ja ik zie het wel, hoop gewoon dat hij gedraaid is bij de volgende controle (al over 2 weken) en dan zien we wel! @manny, heb je je afgemeld meis? @harmless, snurken, ja ik ken het.. heb het ook.. komt omdat de neus altijd verstopt zit als ik in bed lig :S @marloes, kop op meis! praat anders eens met je partner of vriendin, of de vk. over hoe je je voelt! kan ook helpen! sterkte!
Hallo allemaal, Ik had gisteravond geen puf meer om te reageren en ik kom nu kijken en zie zoveel pagina's bijgekletst hahah! Zogelukkig: Gefeliciteerd met je 2 geitjes en wat een leuke namen vind ik Marloes: Misschien kun je, je schoonmoeder inderdaad iets kopen om te laten zien hoeveel je het waardeerd dat ze je helpt met Joey (en andere dingen). Manny: Verstandige beslissing en veel succes hoop dat het gaat lukken. Kroepie: Veel sterkte weet precies hoe je, je moet voelen. Het is idd even doorbikkelen op werk en steeds de motivatie maar te zoeken om te gaan werken. Ben daarom blij dat ik toch heb aangekondigd eerder met verlof te willen gaan. Oefenweeen/indalingsweeen Meiden ik had me gisteravond toch een pijn toen ik naar bed ging. Ik was nog rustig rechtop in bed tv aan het kijken toen ik besloot om te gaan slapen. Toen ik aanstalte wilde maken om tanden te poetsen kreeg ik me toch samentrekkingen van mijn buik (tenminste zo voelde het). Het deed zo'n pijn dat ik het echt moest wegpuffen ... paniekaanval ten top toen, toen ik me weer realiseerde wat me/ons straks te wachten staat met de bevalling. Na een dik kwartier zakte de pijn weer langzaam aan weg en ben ik van alle moeheid in slaap gevallen. Ik heb nu overigens nergens meer last van. Herkent iemand dit?
Heb geen vk zit bij de Gyn ... Zal het eens daar op tafel gooien idd! Praten met partner of vriendinnen is niet nodig haha die zien al aan me hoe het gaat! Ze helpen waar ze kunnen maarja valt niet mee als iedereen werkt he.... S'avonds is manlief thuis en neemt alles over maarja overdag is zo zwaar! Ach ja genoeg gezeurt! Ja mijn schoonmoeder is een schat van een mens! Heb haar dat al meerdere malen laten blijken door een bosje bloemen ofzo te geven! Toch het minste wat ik kan doen he...
Bedankt allemaal. Ja pijn doet het wel, maar ach...lig er niet van plat op mij bed. Vind echt dat ik niet moet klagen, heb het hartstikke goed @Harmless: Mijn voet, niets meer van gemerkt hahaha. Heb ook niet echt actief gesmeerd, omdat ik niet zo dol ben op zalfjes en pilletjes (van de dokter). Snurken...Hahha dat doe ik ook af en toe als ik niet zwanger ben (ooit een keer een ooroperatie gehad. Vanaf toen een beetje last van mijn neus, maar niets ernstigs hoor.) @Dames met meerdere kinderen: Mijn schoonzus ligt ook af en toe in en uit het ziekenhuis. Er komen dus wel eens regelmatig een nichtje of een neefje langs. Het is idd wel pittig nu ze zo jong zijn. Petje af dus! @Marooz: Hoe is he tnu met haar? @Daggie: Ik ben ook zo bang voor een stuitliggertje...Hopelijk dat ze de volgende afspraak zeggen dat ie goed ligt. Succes ermee! @Kaatje K: Ik wordt ook zoooo vrolijk van dat lekkere weer : D. Groetjes
Moxa therapie is acupuntuur volgens mij om de baby te laten draaien... Een stuk lekkerder en makkelijker dan het draaien bij de gyn. Bovendien... volgens mij draait meer dan 50% van de babies gewoon weer terug na het draaien van de gyn. Al die pijn en stress voor niets geweest. Ik ben nu thuis. Direct bij binnenkomst mijn vriendje al afgesnauwd. Ik zeg dat ik er helemaal doorheen zit, maar ga dapper de monchou taart maken voor het bezoek van vanmiddag. Wat zegt hij? 'Ik heb een feestje 8 april...' Dus ik reageer niet echt enthousiast (te moe en jaloers... denk je dat ik ook niet 's zin heb in een feestje?! Maar ik kan *piep* niet!) en hij zegt... 'goh leuk voor je lieverd' (heel cynisch). Alsof ik het niet leuk voor hem vind. Tuurlijk wel, maar ik ben gewoon te moe om te reageren!!!! Dus ik zeg 'het gaat nu even niet om jou dat ik zo reageer, maar om mij... ' Zucht... gelukkig snapt ie 't wel, maar ik kon 'm wel wat doen. Nou, ik duik even mijn bed in.
@ Kroepie, lekker even niks van aan trekken, mannen weten over het algemeen niet beter... Sja, soms heb je van die dagen, maar ik heb nog geluk tot nu toe, niet al teveel klachten op harde buiken voor het weekend na, maar na een heerlijk rustig weekendje bij mijn zus is dat ook alweer wat beter, even een paar daagjes niet hoeven toegeven aan die nesteldrang, dat is dan weer een nadeel van hier helemaal alleen wonen. Nou ga ik ook nog even plat, straks komt er een vriendinnetje van me en dan gaan we lekker samen koken, alleen nog even bedenken wat...misschien straks toch nog even boodschappen doen, kijk ik vriendinnetje gewoon even lief aan of ze mee wil want zo gemakkelijk gaat auto rijden niet meer. Kunnen jullie trouwens nog normaal auto rijden?
yup ik herken het zonstraal, toen ik ging beallen van de tweede had ik ook echt paniek, de weeen kwamen en toen realiseerde ik me:'OH MIJN GOD, zo voelt het ook alweer, AAAAAHHHHH!' ik heb nog nit hele hevige pijn gehad, maar wel pijn die me aan weeen doet denken en dan denk ik ook...oohhhhh, iik wil niet!
@Marloes, wat herken ik me in jouw verhaal zeg. Ik weet soms ook niet hoe ik de laatste weken nog doorkom met een kleine van 22 maanden erbij. Wat heerlijk voor je dat je zo'n fijne schoonmoeder hebt die je helpt. Ik moet echt eerlijk toegeven dat ik mn meisje wel heb gemist het weekend, maar ik heb er echt super van genoten. Even niet dat alles om haar draait. Maar gewoon lekker de hele dag op de bank hangen. Zalig. Kop op meid, de laatste loodjes. Samen komen we er wel.! Dikke knuff... @Cleo, ik heb geen auto, dus zou het niet weten. @Daggie, jeetje meid wat een eigenwijsje heb je in je buik. Hopelijk draait het nog vanzelf. Zo'n draaipoging bij de gyn lijkt me niks. Ik duim voor je. @Kroepie, slaap lekker meid. Knap je vast van op. @OemHudaifa, auw, klinkt niet lekker. Sterkte ermee. @Zonstraal, het kunnen indalingsweeen zijn. As je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen hoor. @Kaatje, heerlijk hè dat lente gevoel.! @Manny, rust lekker uit meid. Ik heb nog even lekker het rijk alleen. Einde van de middag komt mn kleine meid weer thuis. Gedaan met de rust dan..! Ik heb ook echt geen zin meer om te werken, merk dat meer meiden daar last van hebben. Het boeit me ook niet meer. Het enige wat ik wil is bezig zijn met de baby en de voorbereidingen. Nog 2 weekjes en dan begint mn verlof. Joepie....
even een vraag....hoe voelt het ook alweer als de baby is ingedaald? Ik weet het niet meer *bloos* weet alleen dat ik wat druk van onderen heb gevoeld en wat pijn en dat ik sinds 2 weken ofzo toch verbazend goed kan lopen, dat was bij de vorige ook toen ze was ingedaald......